Ik weet nog niet hoe dat gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, daar kun je niet bij studeren of werken, dat lijkt me duidelijk.
Maar heb je geen behoefte aan een of andere invulling van de andere dagen? Of heb je die nodig om bij te komen?
Gewoon even kijken of het aanslaat idd. Daarna kun je misschien voorzichtig verder gaan plannenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe dat gaat.
Eerdt de eerste weken maar afwachten..
De therapie zou een jaar gaan duren
ok ok, gaan we hier door...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:59 schreef Reya het volgende:
En ik ben hier ook al
Althans, heel even, want ik ga slapen
Lijkt me erg lastigquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe dat gaat.
Eerdt de eerste weken maar afwachten..
De therapie zou een jaar gaan duren
als het goed is wel jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig
Maar het is wel nodig, neem ik aan, dus je wordt er op den duur beter van.
Maar ja, daar hebje nu niets aan.quote:
dan ieder geval alvast bedanktquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar ja, daar hebje nu niets aan.
In ieder geval alvast een keertje sterkte qu
ik hoop t wel jaquote:
dan kom ik daar never nooit meer terug!quote:Zolang ze maar geen elektro-shocks gaan doen![]()
quote:
Mja, gister een film over gezien. Althans, over de gevolgen daarvan. Slechte film, maar ook slechte gevolgenquote:electro-shocks?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef het_fokschaap het volgende:heb ik eindelijk m'n eigen computer op het netwerk bij m'n ouders...is iedereen weg
wel grappig dat er allemaal oude gelovigen weer opstonden, zoals Flying Nomad. Een discussie tussen hem en Koerok was voor mij ooit de reden om lid te worden van Fok !quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef Doffy het volgende:
ik ook!
Zat het topic over 'God bestaat niet' te lezen, maar daar heb ik weinig aan gemist
Mja, maar het niveau van de discussie was mij toch iets te laag. En vooral iets te zweverig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:28 schreef het_fokschaap het volgende:
wel grappig dat er allemaal oude gelovigen weer opstonden, zoals Flying Nomad. Een discussie tussen hem en Koerok was voor mij ooit de reden om lid te worden van Fok !
te laag, en te zweverig??quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, maar het niveau van de discussie was mij toch iets te laag. En vooral iets te zweverig.
Hoe hoger men zweeft, des te lager het niveau. Noem het de Wet van Doffyquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:32 schreef qu63 het volgende:
te laag, en te zweverig??
dus aan de ene kant te laag en aan de andere kant te hoog bedoel je
o ja, dit topic was het....nostalgiequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, maar het niveau van de discussie was mij toch iets te laag. En vooral iets te zweverig.
De wet van Doffels:quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hoe hoger men zweeft, des te lager het niveau. Noem het de Wet van Doffy
Da's eenmooie wet, die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hoe hoger men zweeft, des te lager het niveau. Noem het de Wet van Doffy
Nee hoor, dat niet per se. Jij bent zo'n verfoeide TRU'er, maar toch vond ik je op de mini-meet best een ok figuurquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:35 schreef qu63 het volgende:
De wet van Doffels:
"Hoe hoger men zweeft, hoe diepr men valt in de ogen van Doffels"
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat niet per se. Jij bent zo'n verfoeide TRU'er, maar toch vond ik je op de mini-meet best een ok figuur
Ah ja, nu weet ik 't weer. Ik heb dat topic destijds wel gezien, maar me er nooit mee durven bemoeien. Los van het feit dat ik nu nog steeds sterk vermoeid raak van alleen al het idee om al die teksten te lezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef het_fokschaap het volgende:
o ja, dit topic was het....nostalgie
je bent niet zo'n huiliequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb me destijds geregistreerd omdat ik veel in R&P kwam, maar daar ben ik weg geevolueerd
He?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef het_fokschaap het volgende:
en als RC in de buurt is opeens wel ! jij waait met alle winden mee !
oh...daar is ie alquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef ReCreative het volgende:
Ik geloof ook best dat er echte zweefkezen in TRU zitten, maar ik ben ze op alle meets die ik heb gehad nog nooit tegen gekomen. Op mezelf na dan
.
Blijkbaar valt het erg mee.
typoquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:42 schreef miss_sly het volgende:
he = she?
RC is helemaal niet zo'n zweefkeesquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en als RC in de buurt is opeens wel ! jij waait met alle winden mee !
hoeveek meets heb je al gehad dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef ReCreative het volgende:
Ik geloof ook best dat er echte zweefkezen in TRU zitten, maar ik ben ze op alle meets die ik heb gehad nog nooit tegen gekomen. Op mezelf na dan
.
Blijkbaar valt het erg mee.
Ookquote:
ik ben ooit begonnen in C&H geloof ik.. Raad je Plaatjequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook
Maar het boeit ook niet meer zo.
Op een gegeven moment heb je alle problemen wel zo'n beetje voorbij zien komen
dan kan je juist goed meepraten toch !quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook
Maar het boeit ook niet meer zo.
Op een gegeven moment heb je alle problemen wel zo'n beetje voorbij zien komen
De meeste mensen hebben helemaal geen zin in de juiste oplossingquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan kan je juist goed meepraten toch !je hebt ook alle oplossingen al voorbij zien komen. Dr. Sly !
Is dat zo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef qu63 het volgende:
Als je een beetje op zn posts let, dan verlult ie zichzelf regelmatig
En volgens mij nog een paar jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef qu63 het volgende:
hoeveek meets heb je al gehad dan?
5?
Solse gat meet
#truth-meet 1
#truth-meet 2
Koningedag meet
Geartsjuhs verjaardag.
mmmm nee, het is vooral het kwijt kunnen van een verhaal denk ik. daar hebben wij de WFL SC voorquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben helemaal geen zin in de juiste oplossing
uhuhquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef ReCreative het volgende:
Is dat zo?
Die meets met Geerts tellen nietquote:En volgens mij nog een paar ja. En nog honderden met Geerts maar we hebben op een gegeven moment maar gezegd dat dat geen meets meer zijn
, je raakt de tel een beetje kwijt anders
.
en irc!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmmm nee, het is vooral het kwijt kunnen van een verhaal denk ik. daar hebben wij de WFL SC voor
quote:
Fok!ker ontmoet fok!ker = meet. Wij doen heel spirituele dingen hoor, het zouden zo TRU-meets kunnen zijnquote:Die meet Geerts tellen niet
psiesquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmmm nee, het is vooral het kwijt kunnen van een verhaal denk ik. daar hebben wij de WFL SC voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |