Als ik niet geinteresseerd in dichters was geweest had ik praktisch niets over ze leren kennen op het VWO...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik heb ze op het voortgezet onderwijs al gehad...
ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dacht eerder aan Tom Cruise met baard
ik heb het nooit over dichters gehad op het VWO..quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ik niet geinteresseerd in dichters was geweest had ik praktisch niets over ze leren kennen op het VWO...
ik ook nooit op de Havo, en ik heb er toch redelijk lang opgezetenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb het nooit over dichters gehad op het VWO..
Sinds wanneer heb ik VWO gedaan??quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb dr 6 jaar over gedaan, mss dat ik daarom wel dacht dat het VWO was!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ook nooit op de Havo, en ik heb er toch redelijk lang opgezeten
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef qu63 het volgende:
HAVO was het hequote:
ik 8 jaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb dr 6 jaar over gedaan, mss dat ik daarom wel dacht dat het VWO was!
In memoriam mijzelfquote:
ik heb dat niet bij het lezen. maar ik heb meestal weinig met gedichten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit gedicht vind ik zo afschuwelijk mooi...het zegt gewoon alles over mij. Ik voel de emoties door mijn lichaam suizen bij het lezen. Ik word er echt emotioneel van...![]()
![]()
Ja, dat is een goed argumentquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ook nooit op de Havo, en ik heb er toch redelijk lang opgezeten
Ik ben dan ook best emotioneel van aard...zeker voor een man. Althans, in hoeverre ik mezelf kan beoordelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb dat niet bij het lezen. maar ik heb meestal weinig met gedichten.
Oh sorry omdat ik in gesprek ben met Alicey. Twee dingen tegelijk kan ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef qu63 het volgende:
HAVO was het he
ik maakte een foutje
Waarom zeg je niks op irc btw?
Ik heb in totaal 21 jaar gedaan over het behalen van mijn VWO diplomaquote:
oh...dan valt het met mij nog meequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 21 jaar gedaan over het behalen van mijn VWO diploma
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb in totaal 21 jaar gedaan over het behalen van mijn VWO diploma
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:35 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, ik heb het toch maar alsnog gehaald, 15 jaar nadat ik gezakt was
Ik wist het ook niet. had me aangemeld bij Universiteit Utrecht voor Kunstgeschiedenis...maar ja, zonder diploma wordt dat niets. En ik wilde het jaar niet overdoen, dus ben ik gaan werken, als kantinejuffrouwquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:36 schreef Reya het volgende:
Ik heb zitten nadenken over wat te doen als ik definitief zak...en ik heb werkelijk geen idee
was ik ook 15 jaar te lui voorquote:
ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar ben toch goed terecht gekomen
Ik heb een heleboel leningen kunnen krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:37 schreef ReCreative het volgende:
Navond. Volgens mijn anti-spam programma heb ik al tientallen loterijen gewonnen de afgelopen maanden
.
en ik heb al 1 jaar mislukte HBO en 1 jaar niets achter de rugquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ach, ik was 20 toen ik van de Havo afkwam. Jij bent nu 19, dus je hebt nog een voorsprong
dat van dat werk merk ik nu ook al ja..quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:42 schreef Reya het volgende:
Tsja, als ik nu zak lukt het ook definitief niet. Want de stof ligt me simpelweg niet. En qua werk ben ik niets waard...dus ik hoop maar dat ik slaag![]()
Die gevorderde wiskunde en natuurkunde zijn eigenlijk gewoon te moeilijk voor mij...ik heb ook - zeker qua leerstof - een paar ellendige en ellenlange schooljaren achter de rug.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef miss_sly het volgende:
hoezoe lukt het definitief niet als je nu zakt?
geen idee. HBO ben ik niet eens aan begonnen. ik zag het te dikke wiskundeboek van een vriend van mequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
en ik heb al 1 jaar mislukte HBO en 1 jaar niets achter de rug
what's next
Wat heb je dan de afgelopen 13 jaar gedaan!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen idee. HBO ben ik niet eens aan begonnen. ik zag het te dikke wiskundeboek van een vriend van me
1 jaar programmeurs opleiding en verder gewerkt...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat heb je dan de afgelopen 13 jaar gedaan!
ja, die had ik ook niet, wis- en natuurkunde! Dat zou ik nooit gehaald hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Die gevorderde wiskunde en natuurkunde zijn eigenlijk gewoon te moeilijk voor mij...ik heb ook - zeker qua leerstof - een paar ellendige en ellenlange schooljaren achter de rug.
ik denk de komende tijd niet aan een opleiding.. vanaf volgende week krijg ik, als het goed is, 3 dagen in de week (wo, do, vr) therapie. En dat duurt de hele dag. Dus geen werk of studie voor mij, maar hopelijk een uitkering..quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:48 schreef Reya het volgende:
Wat denk je van het MBO, qu?
Maar tijdens je werk wel verder geleerd neem ik aan? Om hogerop te komen enzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
1 jaar programmeurs opleiding en verder gewerkt...
ja, wat MCSE examens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar tijdens je werk wel verder geleerd neem ik aan? Om hogerop te komen enzo?
Nee, daar kun je niet bij studeren of werken, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk de komende tijd niet aan een opleiding.. vanaf volgende week krijg ik, als het goed is, 3 dagen in de week (wo, do, vr) therapie. En dat duurt de hele dag. Dus geen werk of studie voor mij, maar hopelijk een uitkering..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |