Het is ivm een medische afspraak die ik heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hm. Maar is het eerder opstaan de moeite waard? Voegt het waarde toe aan je dag? Wat eigenlijk wil zeggen, is het eerder opstaan echt iets wat jij wil? Wat brengt het jou?
Niet altijd even praktisch nee.quote:Aargh spirimode.
Mkay, maar dat lekker komt meestal wel goed.quote:Ze zijn lekker?
Ik ben benieuwd.quote:Ik ga even voor je kijken..
We hopen er kliekvorming iets door tegen te gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef ReCreative het volgende:
Hoi. Wat een leuke OP trouwens, al een paar delen
.
Doe niet zo gekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef Alicey het volgende:
Goh, wat thee met munt op, geheel tegen mijn principes in.
Thee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Doe niet zo gek. Is munt of thee tegen je principes?
Ik wil behalve mijn neefje, geen babies, dikke buiken, zwangerschapsgeklets, babytalk en wat voor gedoe dan ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welke manier niet? Geen zin in het gezeur wat er bij komt? Of.. ?
Je hebt het er dus even mee gehad.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil behalve mijn neefje, geen babies, dikke buiken, zwangerschapsgeklets, babytalk en wat voor gedoe dan ook.
Dat is ook erg vervelend ja.. Ik heb het ook wel eens wanneer het over zwangerschappen of kinderen gaat. Voor de meeste mensen is het inderdaad normaal.quote:Iedereen doet maar, krijgt maar babies, wordt maar zwanger, alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.![]()
Hee. Maar ik schijn kliekvorming te stimuleren, dat was bij TRU SC ook al zo. Sorryquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
We hopen er kliekvorming iets door tegen te gaan.
het is een geschenk god's !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:33 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen doet maar, krijgt maar babies, wordt maar zwanger, alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.![]()
Dat nou ook weer niet.quote:
Ik krijg wel eens de indruk dat de vrouwelijke medeaardbewandelaars daar inderdaad zo rond een bepaalde leeftijd ietwat op gefocust zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:33 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen doet maar, krijgt maar babies, wordt maar zwanger, alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.![]()
Ik ga maandag en dinsdag voor de 4e keer geloof ik hetzelfde examen doen. Wordt tijd da tik het haalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:36 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Moeten ken ik niet. Dat is zeker niet spiritueel?
In de volgende OP zullen we zetten "Let niet op RC".quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hee. Maar ik schijn kliekvorming te stimuleren, dat was bij TRU SC ook al zo. Sorry.
ik ook dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hee. Maar ik schijn kliekvorming te stimuleren, dat was bij TRU SC ook al zo. Sorry.
en ququote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de volgende OP zullen we zetten "Let niet op RC".
Dan moet ik het wel flink verziekt hebben bij God dat hij zelfs van te voren al wist dat hij het niet wilde schenken.quote:
me tooquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan moet ik het wel flink verziekt hebben bij God dat hij zelfs van te voren al wist dat hij het niet wilde schenken.
Ik heb wel eens 4 keer over een tentamen gedaan en dat is idd vervelend, omdat je vrienden dan vaak al aan het poolen zijn of lekker op een terras zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:37 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga maandag en dinsdag voor de 4e keer geloof ik hetzelfde examen doen. Wordt tijd da tik het haal
Succes alvast!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga maandag en dinsdag voor de 4e keer geloof ik hetzelfde examen doen. Wordt tijd da tik het haal
Hoewel ik alles zelf betaal, moet ik wel voor de 4e kee rtegen mijn werkgever vertellen dat het niet gelukt is...weinig trek in.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 4 keer over een tentamen gedaan en dat is idd vervelend, omdat je vrienden dan vaak al aan het poolen zijn of lekker op een terras zitten.
inderdaad. de ouders van Savannah krijgen wel gewoon kindjesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef miss_sly het volgende:
Zo wel, dan is hij echt een enorme klojo.
Dat ben ik neit eens echt geweest.quote:
Wij gaan dit weekend gewoon een impulsieve meet bij je thuis houden om je aan te moedigenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef miss_sly het volgende:
Hoewel ik alles zelf betaal, moet ik wel voor de 4e kee rtegen mijn werkgever vertellen dat het niet gelukt is...weinig trek in.
Maar ik ben zelden zo ontzettend niet in de mood geweest om te leren
Maar anderen die het niet zijn geweest dan weer wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ben ik neit eens echt geweest.
Bij mij heeft hij er dus een goede reden voor
En zo zijn er nog talloze mensen meerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad. de ouders van Savannah krijgen wel gewoon kindjes
Wou ik net zeggenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef Alicey het volgende:
TT ietswat aangepast, de TT kon ook anders gelezen worden..
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef Alicey het volgende:
TT ietswat aangepast, de TT kon ook anders gelezen worden..
God bestaat nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En zo zijn er nog talloze mensen meer
Mijn nichtje heeft 3 kindjes. De oudste is 10; vanaf zijn 5e staat hij iedere ochtend alleen op, kleedt zich aan, maakt zijn ontbijt en gaat naar school teerwijl moeder in haar nest ligt te rotten.
Da's vanavond!quote:
Inner Child kaarten zijn een soort tarotkaarten, maar dan met sprookjesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:38 schreef miss_sly het volgende:
Geartsjuh, wat is InnerChild?
ik wil er ook een!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:47 schreef Geartsjuh het volgende:
Zo dat was me even een getyp ! Het plaatje komt van een site want ik heb hier geen scanner maar het is wel de kaart die ik hier voor me heb liggen.
Hij is trouwens heerlijk spiritueel he?
Het verhaal is op zich wel erg treffend voor mijn huidige positie...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:47 schreef Geartsjuh het volgende:
Zo dat was me even een getyp ! Het plaatje komt van een site want ik heb hier geen scanner maar het is wel de kaart die ik hier voor me heb liggen.
Hij is trouwens heerlijk spiritueel he?
Kan jij niet gewoon wat Warries meenemenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:42 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wij gaan dit weekend gewoon een impulsieve meet bij je thuis houden om je aan te moedigen. Heb je Warsteiner in huis?
Dan mag Doffy uit leggen hoe dat kanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het verhaal is op zich wel erg treffend voor mijn huidige positie...
Meen je dat? Welke aspecten? Of wil je jer er verder niet over uitweiden?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het verhaal is op zich wel erg treffend voor mijn huidige positie...
Max 1 kaart per avond. De bijbehorende verhalen overtypen uit het boek is nogal uhm RSI-gevoelig.quote:
nog maar 3 uur wachten!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Max 1 kaart per avond. De bijbehorende verhalen overtypen uit het boek is nogal uhm RSI-gevoelig.
Sorry qu.
je kan er ook een trekken en dan google ik wel naar het bijbehorende verhaal!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Max 1 kaart per avond. De bijbehorende verhalen overtypen uit het boek is nogal uhm RSI-gevoelig.
Sorry qu.
Surequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil er ook wel een keer eentje, als je een keer tijd en zin hebt Geartsjuh
Natuurlijk nietquote:
ik welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:58 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je vraagt aan een directeur toch ook niet of-ie z'n eigen sigaren meeneemt?
Thanks.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:58 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Sure. Als je me weer online ziet dan moet je me maar even aanporren en dan kijk ik even of ik tijd heb. Tenzij het erg dringend is, dan kan je altijd mailen.
ik fiets altijd met een fietsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga even een stukje fietsen met de hond!
Tot straks.
Ik wist niet dat je hond kon fietsenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:58 schreef miss_sly het volgende:
Tot straks.
en al gemaaktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je hond kon fietsen. Tot zo
.
ok, ok, ok, slechtste grap van de dag, maar lààààt me nou ff
Ik wil niet precies kwijt wat er allemaal speelt, maar ik zal proberen om het in een beetje algemene termen te vertalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Meen je dat? Welke aspecten? Of wil je jer er verder niet over uitweiden?
Kort : Ik moet/wil een hoop dingen veranderen, en daarvoor is het nodig om wat veiligheid los te laten. Ik denk hier onder anderen aan mijn huidige baan en woonplaats. Belangrijker zijn misschien echter nog persoonlijke veranderingen. Ik ga door flinke veranderingen heen (Zowel lichamelijk, psychisch als emotioneel), wat toch maakt dat ik niet meer op oude inzichten en ervaring kan vertrouwen, maar alles op een andere manier zal moeten leren aanpakken en mee omgaan.quote:De Gehangene moet zijn zicht op het leven herzien, om zich te kunnen overgeven aan de geboorte van een nieuw bewustzijn, dat hem wacht in het volgende stadium op zijn pad (De Dood, XIII). Jacob moet naar een ander, hoger gebied gaan, “om zijn geluk te keren”. Hij kan zich niet verlaten op de fysieke werkelijkheid die voor hem ligt. Door zijn moed om een nieuwe dimensie van bewustzijn te onderzoeken, is hij in staat de wereld een fontein te bieden van onuitputtelijke rijkdom.
In mijn geval vooral een masker afzetten, en onvoorwaardelijk mijn zwakke punten durven tonen. Zeg maar overgave aan mijn eigen grillen.quote:De kwestie van overgave is ook belangrijk bij deze kaart.
Een verwerkingsproces is onderdeel van waar ik doorheen ga.quote:Haar huilen is als een emotioneel loslaten, een bevrijding van al haar onderdrukte pijn en angst. Ook dat is een magische daad die de toekomst van hun leven verandert.
Haat, hebzucht en woede ken ik al geruime tijd niet meer. Angst voor het onbekende, maar meer het loslaten van het vertrouwde wel nog steeds een beetje.quote:die een personificatie is van fobieën, de angst voor het onbekende, en de monsters van haat, hebzucht en woede, die op de loer liggen in de schaduwen van onze psyche.
Een fietsende hondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:58 schreef miss_sly het volgende:
Tot straks.
Dat is nou de kracht van de tarot.. Graauwwwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:01 schreef Alicey het volgende:
dat het best treffend is dat je uitgerekend een kaart met deze aspecten trekt.
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo.
Aankondiging: ik ga straks nieuwe foto's van mij uploaden.
Ben bang dat dat deze week niks meer wordt, maar even verder in de toekomst kan altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef qu63 het volgende:
ik wil best wel een mini-meetje doen deze week hoor
dan ga ik morgen wel warries halen voor je
Deal:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan er ook een trekken en dan google ik wel naar het bijbehorende verhaal!
Oh, ik weet het het eigenlijk ook wel. Tijdens orakel-sessies ben ik aan het eind van de avond ook lam van alle leggingen die ik heb gedaan en zegt men nog dat het klopt ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is nou de kracht van de tarot.. Graauwww
dealquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ben bang dat dat deze week niks meer wordt, maar even verder in de toekomst kan altijd natuurlijk.
Dag Lupaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Aankondiging: ik ga straks nieuwe foto's van mij uploaden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Deal:
'De Droomwens'
Even googlen op 'Inner Child en De Droomwens'
Voor fotoboekviews natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dag Lupa. Waarom kondig je dit aan?
Sven, dit is de tweede keer dat je bij mij een ster trekt! Komt de boodschap deze keer wel aan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Deal:
'De Droomwens'
Even googlen op 'Inner Child en De Droomwens'
Yep, staat in mijn profiel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Thanks.
MIsschien mail ik je wel een keer. Echt dringend is het niet, denk ik, maar toch
Staat je mailadres in je profiel ofzo?
mag ik het ook uitleggenquote:
Laten we het hopen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Sven, dit is de tweede keer dat je bij mij een ster trekt! Komt de boodschap deze keer wel aan?![]()
Het is trouwens een schitterende kaart. Jij krijgt echt ondanks je situatie een hoop lieve signalen toegestuurd
.
Ik denk dat Alice uitstekend in staat is een dergelijk onderscheid te maken, denk je niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef het_fokschaap het volgende:
het komt omdat het redelijk algemene verhalen zijn die op ieders leven in meerdere of mindere mate toepasbaar zijn. ik ga ervan uit dat er ook onderdelen in het verhaal zitten die niet van toepassing zijn op het leven van Alicey
neequote:
quote:
het komt omdat het redelijk algemene verhalen zijn die op ieders leven in meerdere of mindere mate toepasbaar zijn. ik ga ervan uit dat er ook onderdelen in het verhaal zitten die niet van toepassing zijn op het leven van Alicey
ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik denk dat Alice uitstekend in staat is een dergelijk onderscheid te maken, denk je niet?
Eigenlijk kan ik zo snel niets aanwijzen. Was het bijvoorbeeld een Zwaarden Koning geweest, dan was het wel een heel ander verhaal geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mag ik het ook uitleggen
ik denk dat Doffy met een min of meer zelfde verklaring op de proppen zal komenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee
had je je op de minimeet maar mee moeten praten hierover
Wauw hij is inderdaad zeer treffend! Ik had er ook een heel erg sterk gevoel bij dus erg kijk ik er niet van op.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil niet precies kwijt wat er allemaal speelt, maar ik zal proberen om het in een beetje algemene termen te vertalen.
[..]
Kort : Ik moet/wil een hoop dingen veranderen, en daarvoor is het nodig om wat veiligheid los te laten. Ik denk hier onder anderen aan mijn huidige baan en woonplaats. Belangrijker zijn misschien echter nog persoonlijke veranderingen. Ik ga door flinke veranderingen heen (Zowel lichamelijk, psychisch als emotioneel), wat toch maakt dat ik niet meer op oude inzichten en ervaring kan vertrouwen, maar alles op een andere manier zal moeten leren aanpakken en mee omgaan.
[..]
In mijn geval vooral een masker afzetten, en onvoorwaardelijk mijn zwakke punten durven tonen. Zeg maar overgave aan mijn eigen grillen.
[..]
Een verwerkingsproces is onderdeel van waar ik doorheen ga.
[..]
Haat, hebzucht en woede ken ik al geruime tijd niet meer. Angst voor het onbekende, maar meer het loslaten van het vertrouwde wel nog steeds een beetje.
Ik wil niet te concreet worden, maar ik hoop dat het alsnog zo toch een beetje duidelijk is dat het best treffend is dat je uitgerekend een kaart met deze aspecten trekt.
Zow qu, dat is erg positief manquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef qu63 het volgende:
mijn kaart dus:
Op de traditionele kaart staat een geknielde vrouw afgebeeld met twee kruiken water in haar handen. Die staan symbool voor haar psychische ervaringen. Een kruik giet ze leeg in het water en de andere over het land. Op de achtergrond staat de levensboom waarin een vogel zit, het symbool voor haar herboren ziel. In de Inner Child kaarten wordt deze kaart De Droomwens genoemd. Het ontsteken van het goddelijke licht, de wijsheid en de stralende liefde. De achtpuntige ster komt op beide kaarten voor en verwijst naar de rotatie van de steeds terugkerende cyclus. De zeven kleine sterren op de traditionele kaart verwijzen naar de zeven chakra's en de hogere aspiraties. Dit is een zeer spirituele kaart die verbonden is met het openstaan van de deuren voor kennis en begrip.
Orakel
Wanneer we deze kaart trekken wordt een belangrijke wens, verlangen of hoop vervuld. We staan aan het begin van een nieuwe fase. Dit is een periode waarin alles meezit, waarin we ons kunnen ontplooien en reizen. Er doen zich veel mogelijkheden voor om onze persoonlijke omstandigheden te verbeteren.
Mystieke betekenis
De Moeder Godin die het levenswater schenkt aan de materiële wereld.
Numerologische betekenis
17 is het getal van de onsterfelijkheid. Herleiden we het getal 17 tot een cijfer dan verkrijgen we de 8, De Kracht. Het getal 8 is het getal van materieel succes. De 8 symboliseert de cycli van de tijd en de samensmelting van de twee helften van de hemel en de aarde. Het houdt ook verband met de slangen van de staf van Hermes en de lemniscaat. Vanwege de tegenstrijdige natuur van de 8, twee circels op elkaar, staat de 8 ook voor degeneratie en regeneratie. Bij de 8 is een ommezwaai van 180 graden altijd mogelijk.
bron: http://www.geocities.com/miss_tyrious/NL/tarot/kaarten.html
tja....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Trouwens ben ik nu wel helemaal uitgeput. Komt dat van het leggen?
Komt wel goed hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wauw hij is inderdaad zeer treffend! Ik had er ook een heel erg sterk gevoel bij dus erg kijk ik er niet van op.
Het klinkt als een vrij heftige stituatie. Ik hoop dat je alles een beetje goed kan doorstaan en vol vertrouwen je nieuwe situatie in kan stappen.
Dat is dus mijn uitdaging, om het niet als iets negatiefs te zien, en in plaats van het te onderdrukken, het over me heen te laten komen.quote:Trouwens, je eigen grillen, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Iedereen heeft zo zijn sterke en zwakke punten maar ik vind iedereen even perfect. Ik kan bijvoorbeeld soms ook ongelovelijk bot uit de hoek komen maar zo ben ik nou eenmaal. Er is niks mis mee om dat te proberen te veranderen hoor, alleen moet je het niet zien als een negatief iets denk ik.
Dat zou kunnen. Je bent best wel aardig met je hoofd bezig om een legging goed te doen.quote:Trouwens ben ik nu wel helemaal uitgeput. Komt dat van het leggen?
Ik kreeg er een erg sterk gevoel bij dat deze kaart goed voor haar was en hij bleek inderdaad erg op haar van toepassing te zijn. Ik denk ook dat zij degene is die dat het beste kan bepalen. Trouwens is de kaart die ik voor Qu heb gelegd nog treffender (of toevallig, hoe je het ook maar wilt noemen) omdat ik voor hem een paar weken terug, met een ander kaartendeck, dezelfde kaart heb gelegd: een ster. En met dezelfde boodschap.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mag ik het ook uitleggen
ik vind het prima. if it works for you !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:19 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg er een erg sterk gevoel bij dat deze kaart goed voor haar was en hij bleek inderdaad erg op haar van toepassing te zijn. Ik denk ook dat zij degene is die dat het beste kan bepalen. Trouwens is de kaart die ik voor Qu heb gelegd nog treffender (of toevallig, hoe je het ook maar wilt noemen) omdat ik voor hem een paar weken terug, met een ander kaartendeck, dezelfde kaart heb gelegd: een ster. En met dezelfde boodschap.
Misschien heeft het te maken met een bepaalde betrokkenheid, waardoor je je niet helemaal afsluit tijdens het leggen? Ik heb in het verleden wel situaties gehad dat ik met mensen bezig was waarna ik helemaal uitgeput was. Feitelijk voorzie je die mensen dan van je eigen energiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Trouwens ben ik nu wel helemaal uitgeput. Komt dat van het leggen?
dat mag ook wel een keerquote:
* qu63 is nu iig wel wat opgewekterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met een bepaalde betrokkenheid, waardoor je je niet helemaal afsluit tijdens het leggen? Ik heb in het verleden wel situaties gehad dat ik met mensen bezig was waarna ik helemaal uitgeput was. Feitelijk voorzie je die mensen dan van je eigen energie.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:19 schreef Alicey het volgende:
Komt wel goed hoor.Alles bij elkaar is het wel heftig, maar ik heb er vertrouwen in.
Dat is inderdaad een uitdaging. Maar naar mijn ervaring zeker mogelijk om te realiseren.quote:Dat is dus mijn uitdaging, om het niet als iets negatiefs te zien, en in plaats van het te onderdrukken, het over me heen te laten komen.
Ja je bent wel erg geconcentreerd bezig idd..quote:Dat zou kunnen. Je bent best wel aardig met je hoofd bezig om een legging goed te doen.
Ik heb er met reiki ook wel eens last van idd. Dat afsluiten moet ik dan nog maar even oefenen. Maar van andere mensen die leggen heb ik ook gehoord dat het erg intensief en veeleisend is, dus het ligt misschien niet alleen aan het 'afsluiten'.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met een bepaalde betrokkenheid, waardoor je je niet helemaal afsluit tijdens het leggen? Ik heb in het verleden wel situaties gehad dat ik met mensen bezig was waarna ik helemaal uitgeput was. Feitelijk voorzie je die mensen dan van je eigen energie.
Oh, kan best. Ik heb geen ervaring met kaartjes leggenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb er met reiki ook wel eens last van idd. Dat afsluiten moet ik dan nog maar even oefenen. Maar van andere mensen die leggen heb ik ook gehoord dat het erg intensief en veeleisend is, dus het ligt misschien niet alleen aan het 'afsluiten'.
Heb je in #Truth ook wel eens georakeld?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:23 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat is inderdaad een uitdaging. Maar naar mijn ervaring zeker mogelijk om te realiseren.
[/qote]
Daarom noem ik het ook een uitdaging, omdat het realiseerbaar is.Maar ik heb ook hier het idee dat het steeds beter lukt.
[quote]
Ja je bent wel erg geconcentreerd bezig idd..
Nope. Ik had er ook nooit een geschikt kaartendeck voor. Nu wel (dankzij mijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je in #Truth ook wel eens georakeld?
Wat kijk je op die laatste foto chagrijnig?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb de foto's in mijn fotoboek gezet. Wel externe links, want ze waren veelste groot en ik had geen zin om ze te resizen.
Waar aan merk je dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het onderwerp hier is niet aan mij besteed, merk ik wel.
De volgende keer moet je ook maar komen leggen dan, dan word ik er iets minder moe van.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nope. Ik had er ook nooit een geschikt kaartendeck voor. Nu wel (dankzij mijn). Ik wou deze kaarten al heel lang hebben. Ze zijn werkelijk schitterend en zijn naar mijn mening net iets concreter dan gewone tarotkaarten.
Een beetje achterdochtig kijk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:31 schreef Alicey het volgende:
Wat kijk je op die laatste foto chagrijnig?
Ook dat is er wel in te bespeuren ja.. Was het soms een Duitser die de foto schoot, en was je bang dat die er met je camera vandoor ging?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een beetje achterdochtig kijk ik.
Heb je er wel ervaring mee?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, tarot. Ik heb daar weinig mee.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
De volgende keer moet je ook maar komen leggen dan, dan word ik er iets minder moe van.
Lekker hang ze!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:33 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]Is goed.
* Geartsjuh nu lekker op de bank gaat hangen.
Eh, nee, het was Esther, onze medereizigster.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
Ook dat is er wel in te bespeuren ja.. Was het soms een Duitser die de foto schoot, en was je bang dat die er met je camera vandoor ging?
Die was dan zeker ook niet te vertrouwen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh, nee, het was Esther, onze medereizigster.
Het is dan hooguit te zeggen dat je er niets mee hebt. Maar ik geloof ook dat je een waardeoordeel achterwege laat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Ook weinig behoefte aan eik...
Is die pup achtergelaten of is er iets anders aan de hand?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zit bij mijn ouders. HIer aan de overkant zit een pup al bijna een uur hartverscheurend te janken.
je gaat wel heel erg de verkeerde kant op zoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zit verdorie alweer met een bak thee.
Valeriaanthee, dus wie weet slaap ik vannacht wel lekker.
Ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
je gaat wel heel erg de verkeerde kant op zo
Het was haar camera.quote:
Ik denk dat 'ie alleen is. Pups laat je niet alleen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef Alicey het volgende:
Is die pup achtergelaten of is er iets anders aan de hand?
Zoiets meende ik al eerder waar te nemen ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was haar camera.
De blik van mijn vader op die foto is trouwens zeer karakteristiek. Er speelt altijd een licht sarcastische glimlach om zijn mond.
Je kunt hem niet zien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie alleen is. Pups laat je niet alleen.![]()
blijkbaar wel...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie alleen is. Pups laat je niet alleen.![]()
Ik denk dat je me goed genoeg kent om te weten dat ik er zeer sceptisch tegenover sta. Maar ik vond het niet nodig om dat te melden. Maar nu heb ik 't toch gedaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
Het is dan hooguit te zeggen dat je er niets mee hebt. Maar ik geloof ook dat je een waardeoordeel achterwege laat.
En dan komt straks de grote boze iteejer en die blaast het sc-tje weer uitquote:
Nee, alleen horen. Ik zit bij een raam en hij zit aan de overkant van het water, bij de woonboten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
Je kunt hem niet zien?
iets wat niet falsifieerbaar is, daar is weinig tegen in te brengenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
De W'ers hebben er weinig tegenin te brengen tot nu toe.
Oh, dat weet ik inderdaad wel. Het is ook niet de eerste keer dat het ter sprake komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat je me goed genoeg kent om te weten dat ik er zeer sceptisch tegenover sta. Maar ik vond het niet nodig om dat te melden. Maar nu heb ik 't toch gedaan.
Je kunt verifiëren dat-ie niet in het water ligt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, alleen horen. Ik zit bij een raam en hij zit aan de overkant van het water, bij de woonboten.
Emanuelle.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef het_fokschaap het volgende:
op die laatste foto op dat terrasje deed je me aan iemand denken...en nu weet ik het...
Sylvia Kristel
Yep.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:40 schreef ReCreative het volgende:
Je kunt verifiëren dat-ie niet in het water ligt?
Hee, en als er iemand nou eens een legging voor jou doet, over iets waar je mee zit?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat je me goed genoeg kent om te weten dat ik er zeer sceptisch tegenover sta. Maar ik vond het niet nodig om dat te melden. Maar nu heb ik 't toch gedaan.
Of het niet falsifieerbaar is vraag ik me af. Maar de eerste vraag is eigenlijk : Wat wil je dat er bewezen of ontkracht wordt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
iets wat niet falsifieerbaar is, daar is weinig tegen in te brengen
iteejer is van TRU, en iteejer is echt niet zo'n grote boze kwaaie pier.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En dan komt straks de grote boze iteejer en die blaast het sc-tje weer uit.
nofi, johan
je mocht eens risico lopen
Ik moest even nadenken bij het woord 'legging'. Leggings.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:41 schreef ReCreative het volgende:
Hee, en als er iemand nou eens een legging voor jou doet, over iets waar je mee zit?
Iteejer hobbelt ook wel eens in wfl hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
iteejer is van TRU, en iteejer is echt niet zo'n grote boze kwaaie pier.
Ik zou het best willen doen. Ik weet alleen niet of dat eerlijk is en/of Lupa dat wil, omdat het niet blind is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hee, en als er iemand nou eens een legging voor jou doet, over iets waar je mee zit?
ah, je bedoelt dat je dat graag wiltquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mensen moeten me wel aardig blijven vinden.
Dat boos worden vond ik wel meevallen, er werd wel heel fel gediscussieerd. Als je iteejer iets beter kent is dat echter prima verklaarbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Iteejer hobbelt ook wel eens in wfl hoor
en hij werd ook al boos op Doffel hier in wfl..
Is dat trouwens positief of negatief?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef het_fokschaap het volgende:
op die laatste foto op dat terrasje deed je me aan iemand denken...en nu weet ik het...
Sylvia Kristel
Week welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef Alicey het volgende:
iteejer is van TRU, en iteejer is echt niet zo'n grote boze kwaaie pier.
niets, omdat dat ook helemaal niet kan. it's all in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of het niet falsifieerbaar is vraag ik me af. Maar de eerste vraag is eigenlijk : Wat wil je dat er bewezen of ontkracht wordt?
Solse Gat meet heb je een goede kans.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Week wel. Ik wil hem hoe dan ook nog wel eens spreken, lijkt me een zeer fascinerende persoonlijkheid
. Maar dat terzijde
.
Kom dan eens langs bij een orakelsessie in #truth, kijk eens een avond mee, en besluit dan of je eens mee wilt doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wat voor iets zou dat dan moeten zijn en moet ik dat dan hier gaan uitleggen? Ik weet er helemaal geen zak van.
die is in de wasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef miss_sly het volgende:
En weer terug.
En natuurlijk fiets ik en loopt de hond
Iedereen zijn grapjurk aan vanavond
áls die nog komt..quote:
Ik zat er op te wachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
die is in de was
het was mijn lolbroek vandaag
Je zou ook een zgn. open legging kunnen vragen. Er wordt dan gekeken naar een aantal aspecten. Ikzelf doe meestal Kern, Valkuil, Gids en Uitkomst.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken bij het woord 'legging'. Leggings.![]()
Maar wat voor iets zou dat dan moeten zijn en moet ik dat dan hier gaan uitleggen? Ik weet er helemaal geen zak van.
Dat wil ik in ieder geval wel eens doen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:46 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Kom dan eens langs bij een orakelsessie in #truth, kijk eens een avond mee, en besluit dan of je eens mee wilt doen.
www.mirc.com of gewoon via http://irc.fok.nlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat wil ik in ieder geval wel eens doen!
Ik weet alleen nooit wanneer ze zijn. En dan moet ik nog iets van Mirc regelen ofzo.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef miss_sly het volgende:
En weer terug.
En natuurlijk fiets ik en loopt de hond
Iedereen zijn grapjurk aan vanavond
het was geen waarde-oordeel verderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is dat trouwens positief of negatief?![]()
Nou, waarom nemen jullie die dingen niet mee naar de meet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
Je zou ook een zgn. open legging kunnen vragen. Er wordt dan gekeken naar een aantal aspecten. Ikzelf doe meestal Kern, Valkuil, Gids en Uitkomst.
Mirc brengen wij je wel bij, en anders zijn er zat java-clients om te chattenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet alleen nooit wanneer ze zijn. En dan moet ik nog iets van Mirc regelen ofzo.
Er is een topic in TRU. De sessie zelf vindt plaats op IRC in #Truth.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gaat dat tweede ook?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
www.mirc.com of gewoon via http://irc.fok.nl
Een grapcolbert?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef Reya het volgende:
Ik heb trouwens werkelijk een hele avond gezocht naar een broek die ook maar enigszins past bij mijn colbert en niets gevonden
Is ook een idee natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, waarom nemen jullie die dingen niet mee naar de meet?
Da's het laatste stukje Berlijnse Muur.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef het_fokschaap het volgende:
deze foto en die voor dat terroristenbeeld vond ik wel het meest geslaagd.
Nee, dat is de colbert-collectie van Haus al. Als je één van zijn jasjes aandoet, ga je automatisch Einstein-grappen makenquote:
http://forum.fok.nl/topic/569366 en daar is het topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
www.mirc.com of gewoon via http://irc.fok.nl
dan komt het door mijn associatie met Sylvia dat ik die foto uitkoosquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's het laatste stukje Berlijnse Muur.Die vind ik zelf ook wel aardig, die op dat terras vind ik minder met die rare blik.
Hehe.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, dat is de colbert-collectie van Haus al. Als je één van zijn jasjes aandoet, ga je automatisch Einstein-grappen maken
Vroeger maakte-ie titels van de hyperlinkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nieuwe orakelsessie in #truth en daar is het topic
he!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Vroeger maakte-ie titels van de hyperlink. En nu alleen in de quote?
Kaarten heb ik nu niet bij de hand. Iemand anders ze bij de hand? Ik kan evt. anders ook nog proberen voor het weekend een deck in huis te halen.quote:
ik heb wel kaarten, maar ik leg nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kaarten heb ik nu niet bij de hand. Iemand anders ze bij de hand? Ik kan evt. anders ook nog proberen voor het weekend een deck in huis te halen.
Maar maar...dan wordt voorsp[eld dat ik een hele ellendige toekomst heb en dan komt het nog uit ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kaarten heb ik nu niet bij de hand. Iemand anders ze bij de hand? Ik kan evt. anders ook nog proberen voor het weekend een deck in huis te halen.
dat had dan zonder die "voorspelling" ook wel gebeurdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar maar...dan wordt voorsp[eld dat ik een hele ellendige toekomst heb en dan komt het nog uit ook
Tarot is geen toekomstvoorspellerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Reya het volgende:
Maar maar...dan wordt voorsp[eld dat ik een hele ellendige toekomst heb en dan komt het nog uit ook
Same here, ik heb wel kaarten maar ik heb mezelf er nog niet op toegelegd om veel te oefenenquote:
Er wordt niets ellendigs voorspeld. Of het positief is of negatief kun je alleen zelf bepalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit blind gelegd, maar eens moet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Same here, ik heb wel kaarten maar ik heb mezelf er nog niet op toegelegd om veel te oefenen.
inderdaad. het is bijzonder subjectief.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
Of het positief is of negatief kun je alleen zelf bepalen.
waar zou dat door komen ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef ReCreative het volgende:
Ik krijg trouwens ineens vreselijke zin in aardbeienijs.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef ReCreative het volgende:
Nou ja, eigenlijk geloof ik er ook niet echt inquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er wordt niets ellendigs voorspeld. Of het positief is of negatief kun je alleen zelf bepalen.
Ik heb geen idee. Het schijnt dat vrouwen hier vaker last van hebben, kun je eens aan hun vragenquote:
Wat versta jij onder blind leggen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit blind gelegd, maar eens moet de eerste keer zijn.
De Toren is een typische kaart.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad. het is bijzonder subjectief.
Er valt denk ik weinig aan te geloven. Hoewel sommige dingen toch wel heel erg toevallig zijn. Ik hang er zelf echter niet iets bovennatuurlijks aan op.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk geloof ik er ook niet echt in
Ik heb dus een kaartendeck maar die neem ik liever niet mee naar een meet. Dat vind ik een beetje zonde. Ze zijn nogal duur (en groot).quote:
Ik kan ook wel waarzeggen zonder kaarten hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Neemt Qu ze mee? Ik ben wel benieuwd naar jullie waarzeggerij.
Komt Qu naar de meet kan je je beter afvragenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik kan ook wel waarzeggen zonder kaarten hoor. Ik heb een pendel onder mijn jurk
.
Eh ja, ik ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leggen zonder dat ik eventueel kan spieken wat een bepaalde kaart of groep kan betekenen.
Een aardbeienijs-meet!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef ReCreative het volgende:
Hmmmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef ReCreative het volgende:
Ik kan ook wel waarzeggen zonder kaarten hoor. Ik heb een pendel onder mijn jurk
.
tja...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
De Toren is een typische kaart.
[afbeelding]
De kaart staat voor plotselinge chaos en schokkende verandering, of bijvoorbeeld plotseling de waarheid inzien. De kaart ziet er niet bijzonder positief uit (Er vallen mensen uit een toren). Hoe je bijvoorbeeld iets als plotseling de waarheid inzien ervaart is weer subjectief.
Dat laatste dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:05 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]Je legt toch altijd eerst en interpreteert daarna pas de kaarten? Of doe jij dat anders? Of bedoel je leggen zonder dat je de betekenis kan opzoeken?
Ik dus ook niet.. Dus het zou een eerste keer zijn. Aan de andere kant zegt de afbeelding op de kaart vaak genoeg als je een beetje nadenkt.quote:Dat laatste kan ik namelijk ook niet. Nouja misschien ook wel maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Oh. ja. Je staat niet op de lijst.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef qu63 het volgende:
Komt Qu naar de meet kan je je beter afvragen
Dan ga je naar de snackbarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef Alicey het volgende:
Ik krijg ook nu trek in ijs.. Maar heb niks meer liggen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
Komt er op neer dat ik zelf nog even een deckje moet zien te fixen?
Wat dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Trouwens over de meet zaterdag, het is nog wat onzeker of ik dan wel kan of niet. Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten.
hoe heb je de vorige keren gelegd dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te regelen vrijdag, maar ik kan niet garanderen dat het lukt.
Maar... maar... laat je Lupa, Haus en mij nu zomaar in de steek?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Trouwens over de meet zaterdag, het is nog wat onzeker of ik dan wel kan of niet. Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten.
Wat is dan in jouw ogen de achterliggende "kracht", als het niet om iets bovennatuurlijks gaat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er valt denk ik weinig aan te geloven. Hoewel sommige dingen toch wel heel erg toevallig zijn. Ik hang er zelf echter niet iets bovennatuurlijks aan op.
En mij.. ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:11 schreef Maethor het volgende:
[..]
Maar... maar... laat je Lupa, Haus en mij nu zomaar in de steek?
Gearts, dit kin net hear!quote:
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is dan in jouw ogen de achterliggende "kracht", als het niet om iets bovennatuurlijks gaat?
Dat durf ik ook weer niet te zeggen. Iemand die voor mij leggingen deed zonder mij op dat moment verder te kennen wist toch een paar hele rake dingen te vertellen naar aanleiding van die kaarten die hij niet zomaar had kunnen gokken. Uiteindelijk leg je denk ik wel zelf een gewicht op bepaalde aspecten, en pas je je situatie in in de uitkomst van de legging en denk je daardoor vooral zelf na. Ik durf echter niet met zekerheid te stellen dat dat het enige s.quote:Of zie je het meer als... door de kaarten ga je nadenken over je eigen situatie (of die van iemand anders eigenlijk). Welke kaarten je trekt is eigenlijk onbelangrijk.
Ja, zeg, ben je nou helemáál betoeterd? Je zorgt maar dat het lukt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
Ik zal het proberen te regelen vrijdag, maar ik kan niet garanderen dat het lukt.
m.i. is dit waar tarot om draait.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is dan in jouw ogen de achterliggende "kracht", als het niet om iets bovennatuurlijks gaat?
Of zie je het meer als... door de kaarten ga je nadenken over je eigen situatie (of die van iemand anders natuurlijk). Welke kaarten je trekt is eigenlijk onbelangrijk.
I'll give my best shot.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, zeg, ben je nou helemáál betoeterd? Je zorgt maar dat het lukt!![]()
Zo te zien is het een bevel van je meesteres, Aliceyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, zeg, ben je nou helemáál betoeterd? Je zorgt maar dat het lukt!![]()
Het lijkt erop van wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo te zien is het een bevel van je meesteres, Alicey
Ja, dan onthoud ik je een enorm pak slaag! Met een zweepje!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
I'll give my best shot.
Als het niet lukt ga je me zeker ook voor straf niet slaan?
dingenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook. Net als met horoscopen en maar van dat soort ... dingen!
Het is een goede stimulans om mijn best te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dan onthoud ik je een enorm pak slaag! Met een zweepje!
Nou, alleen als Alicey 't meeneemt dus. Op de meet dan maar. Maar dan graag vóórdat jullie mij kruisigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:20 schreef het_fokschaap het volgende:
en waar/wanneer gaat dat pak slaag plaatsvinden ?
Kom je langs in Leeuwarden?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:21 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga morgen naar Grûn ! Naar KPN ! Ook vroeg op
alvast welterusten dan !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal eens richting huis, anders kom ik veel te laat in bed. Moet morgen werken. Weet niet of ik nog online kom als ik thuis ben.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
anders kom ik veel te laat
Mijn dreigement was wel erg effectief.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:23 schreef Alicey het volgende:
Ik heb on-line een deck besteld. Mocht ik hem niet voor vrijdag binnenhebben kijk ik ook nog wel in het centrum.
weet nog niet hoe lang ik morgen bezig ben en daarna ga ik voetbal kijken met vrienden, Nederlands elftal. of ik moet vragen of die ook naar Leeuwarden komenquote:
kijk eens wat ik quotequote:
je wilt dat pak slaag wel erg graagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:23 schreef Alicey het volgende:
Ik heb on-line een deck besteld. Mocht ik hem niet voor vrijdag binnenhebben kijk ik ook nog wel in het centrum.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn dreigement was wel erg effectief.
Eh, nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:24 schreef het_fokschaap het volgende:
weet nog niet hoe lang ik morgen bezig ben en daarna ga ik voetbal kijken met vrienden, Nederlands elftal. of ik moet vragen of die ook naar Leeuwarden komen
Slaap zequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:23 schreef Alicey het volgende:
Voor mij is het morgen heel vroeg dag, dus ik ben zo ook slapen!![]()
quote:
ook welterusten. ik ga beneden nog even wat drinken. m'n moeder zit daar helemaal alleen...(naar tv spelletjes te kijken)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:25 schreef Alicey het volgende:
Anyhow ik ben slaapje doen! *O8
ach gossiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook welterusten. ik ga beneden nog even wat drinken. m'n moeder zit daar helemaal alleen...(naar tv spelletjes te kijken)
doe maar niet eigenlijk..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach gossie
registreer haar ook op fok en laat haar meeposten!
quote:
als jij komt, ga ik ook mijn best doen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar ik beloof niks. Op dit moment ziet het er naar uit dat ik wel naar de meet ga (vooral als we tarotkaarten gaan leggen!), maar er is ook iets anders tussen gekomen dus ik weet het nog niet.
truste!quote:
quutje komt ook,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:31 schreef qu63 het volgende:
als jij komt, ga ik ook mijn best doen!
Kom je vrijdag anders ff tussen 12 en 2 in de Martinikerk? Sta ik weer als slingerwachtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar ik beloof niks. Op dit moment ziet het er naar uit dat ik wel naar de meet ga (vooral als we tarotkaarten gaan leggen!), maar er is ook iets anders tussen gekomen dus ik weet het nog niet.
jullie komen gewoonquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
quutje komt ook,
quutje komt ook,
quutje, quutje,
quutje komt ook.
Waarbij het wel zinvol is te melden dat ik momenteel eveneens niet geheel zeker ben dat ik kom, om precies dezelfde reden als Gearts. Maar wij doen ons best
.
HIer ben ik alquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef qu63 het volgende:
Yoso! Wakker worden!
je snarentopic loopt niet denderend? Kom bij de clubquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:33 schreef Yosomite het volgende:
Ik zit met een verschrikkelijk dilemma
en nog steeds
Morgenochten, 10:30 Den Bosch voor de kerk?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom echt niet, en ik begin het steeds jammerder te vinden
Snel een mini-meet dat ik wel kan?
Nou, Haus gaat zo wel slapie doen, want die heeft morgen een stagegesprek. En heeft vannacht de hele nacht wakker gelegen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:35 schreef Yosomite het volgende:
Iedereen slapie slapie doen: welterusten zij die gaan slapen: 'dormituri te salutant' klinkt het.
Maar
miss-sly nog niet
qu nog niet
haus nog niet
Er is nog genoeg gespreksstof
Vrijdag ochtend 1uur martinikerk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:36 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Morgenochten, 10:30 Den Bosch voor de kerk?![]()
Nee, ik geloof dat het niet begrepen wordt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
je snarentopic loopt niet denderend? Kom bij de club
Zeker zeker.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vrijdag ochtend 1uur martinikerk.
Jij komt toch wel es kijken, Yos? Zoiets mag je natuurlijk niet missen ! Ook al heb je de slinger al tig keer gezien.![]()
Succes met je stagegesprek.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, Haus gaat zo wel slapie doen, want die heeft morgen een stagegesprek. En heeft vannacht de hele nacht wakker gelegen.
Ik heb hem eigenlijk maar 1 keer gezien in Parijs (de echte)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vrijdag ochtend 1uur martinikerk.
Jij komt toch wel es kijken, Yos? Zoiets mag je natuurlijk niet missen ! Ook al heb je de slinger al tig keer gezien.![]()
Ik zal erop terugkomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:44 schreef livEliveD het volgende:
@Yosomite: Kun je iets uitgebreider vertellen waarom je het hutchison effect niet gelooft?
Ja, ik heb het gezien. Maar het is maar net wat voor definities je zelf vaak in argumentatie gebruikt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:40 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat het niet begrepen wordt.
(Ik voel mij niet begrepen in deze wereld)
Zo moeilijk is het niet.
Maar een pilsje en het leven lacht mij weer toe.
Ik schreef ook een topic over antitheïsme. Ze spelen een beetje op de persoon.
Maken problemen van definities. En daar schiet ik niets mee op.
Maar misschien moeten definities eerst eens uitkristalliseren voordat het topic verder kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |