quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
anders kom ik veel te laat
Mijn dreigement was wel erg effectief.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:23 schreef Alicey het volgende:
Ik heb on-line een deck besteld. Mocht ik hem niet voor vrijdag binnenhebben kijk ik ook nog wel in het centrum.
weet nog niet hoe lang ik morgen bezig ben en daarna ga ik voetbal kijken met vrienden, Nederlands elftal. of ik moet vragen of die ook naar Leeuwarden komenquote:
kijk eens wat ik quotequote:
je wilt dat pak slaag wel erg graagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:23 schreef Alicey het volgende:
Ik heb on-line een deck besteld. Mocht ik hem niet voor vrijdag binnenhebben kijk ik ook nog wel in het centrum.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn dreigement was wel erg effectief.
Eh, nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:24 schreef het_fokschaap het volgende:
weet nog niet hoe lang ik morgen bezig ben en daarna ga ik voetbal kijken met vrienden, Nederlands elftal. of ik moet vragen of die ook naar Leeuwarden komen
Slaap zequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:23 schreef Alicey het volgende:
Voor mij is het morgen heel vroeg dag, dus ik ben zo ook slapen!![]()
quote:
ook welterusten. ik ga beneden nog even wat drinken. m'n moeder zit daar helemaal alleen...(naar tv spelletjes te kijken)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:25 schreef Alicey het volgende:
Anyhow ik ben slaapje doen! *O8
ach gossiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook welterusten. ik ga beneden nog even wat drinken. m'n moeder zit daar helemaal alleen...(naar tv spelletjes te kijken)
doe maar niet eigenlijk..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach gossie
registreer haar ook op fok en laat haar meeposten!
quote:
als jij komt, ga ik ook mijn best doen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar ik beloof niks. Op dit moment ziet het er naar uit dat ik wel naar de meet ga (vooral als we tarotkaarten gaan leggen!), maar er is ook iets anders tussen gekomen dus ik weet het nog niet.
truste!quote:
quutje komt ook,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:31 schreef qu63 het volgende:
als jij komt, ga ik ook mijn best doen!
Kom je vrijdag anders ff tussen 12 en 2 in de Martinikerk? Sta ik weer als slingerwachtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar ik beloof niks. Op dit moment ziet het er naar uit dat ik wel naar de meet ga (vooral als we tarotkaarten gaan leggen!), maar er is ook iets anders tussen gekomen dus ik weet het nog niet.
jullie komen gewoonquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
quutje komt ook,
quutje komt ook,
quutje, quutje,
quutje komt ook.
Waarbij het wel zinvol is te melden dat ik momenteel eveneens niet geheel zeker ben dat ik kom, om precies dezelfde reden als Gearts. Maar wij doen ons best
.
HIer ben ik alquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef qu63 het volgende:
Yoso! Wakker worden!
je snarentopic loopt niet denderend? Kom bij de clubquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:33 schreef Yosomite het volgende:
Ik zit met een verschrikkelijk dilemma
en nog steeds
Morgenochten, 10:30 Den Bosch voor de kerk?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom echt niet, en ik begin het steeds jammerder te vinden
Snel een mini-meet dat ik wel kan?
Nou, Haus gaat zo wel slapie doen, want die heeft morgen een stagegesprek. En heeft vannacht de hele nacht wakker gelegen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:35 schreef Yosomite het volgende:
Iedereen slapie slapie doen: welterusten zij die gaan slapen: 'dormituri te salutant' klinkt het.
Maar
miss-sly nog niet
qu nog niet
haus nog niet
Er is nog genoeg gespreksstof
Vrijdag ochtend 1uur martinikerk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:36 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Morgenochten, 10:30 Den Bosch voor de kerk?![]()
Nee, ik geloof dat het niet begrepen wordt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
je snarentopic loopt niet denderend? Kom bij de club
Zeker zeker.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vrijdag ochtend 1uur martinikerk.
Jij komt toch wel es kijken, Yos? Zoiets mag je natuurlijk niet missen ! Ook al heb je de slinger al tig keer gezien.![]()
Succes met je stagegesprek.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, Haus gaat zo wel slapie doen, want die heeft morgen een stagegesprek. En heeft vannacht de hele nacht wakker gelegen.
Ik heb hem eigenlijk maar 1 keer gezien in Parijs (de echte)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vrijdag ochtend 1uur martinikerk.
Jij komt toch wel es kijken, Yos? Zoiets mag je natuurlijk niet missen ! Ook al heb je de slinger al tig keer gezien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |