Wat versta jij onder blind leggen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit blind gelegd, maar eens moet de eerste keer zijn.
De Toren is een typische kaart.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad. het is bijzonder subjectief.
Er valt denk ik weinig aan te geloven. Hoewel sommige dingen toch wel heel erg toevallig zijn. Ik hang er zelf echter niet iets bovennatuurlijks aan op.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk geloof ik er ook niet echt in
Ik heb dus een kaartendeck maar die neem ik liever niet mee naar een meet. Dat vind ik een beetje zonde. Ze zijn nogal duur (en groot).quote:
Ik kan ook wel waarzeggen zonder kaarten hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Neemt Qu ze mee? Ik ben wel benieuwd naar jullie waarzeggerij.
Komt Qu naar de meet kan je je beter afvragenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik kan ook wel waarzeggen zonder kaarten hoor. Ik heb een pendel onder mijn jurk
.
Eh ja, ik ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leggen zonder dat ik eventueel kan spieken wat een bepaalde kaart of groep kan betekenen.
Een aardbeienijs-meet!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef ReCreative het volgende:
Ik krijg trouwens ineens vreselijke zin in aardbeienijs.
Hmmmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef ReCreative het volgende:
Ik kan ook wel waarzeggen zonder kaarten hoor. Ik heb een pendel onder mijn jurk
.
tja...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
De Toren is een typische kaart.
[afbeelding]
De kaart staat voor plotselinge chaos en schokkende verandering, of bijvoorbeeld plotseling de waarheid inzien. De kaart ziet er niet bijzonder positief uit (Er vallen mensen uit een toren). Hoe je bijvoorbeeld iets als plotseling de waarheid inzien ervaart is weer subjectief.
Dat laatste dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:05 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]Je legt toch altijd eerst en interpreteert daarna pas de kaarten? Of doe jij dat anders? Of bedoel je leggen zonder dat je de betekenis kan opzoeken?
Ik dus ook niet.. Dus het zou een eerste keer zijn. Aan de andere kant zegt de afbeelding op de kaart vaak genoeg als je een beetje nadenkt.quote:Dat laatste kan ik namelijk ook niet. Nouja misschien ook wel maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Oh. ja. Je staat niet op de lijst.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef qu63 het volgende:
Komt Qu naar de meet kan je je beter afvragen
Dan ga je naar de snackbarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef Alicey het volgende:
Ik krijg ook nu trek in ijs.. Maar heb niks meer liggen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
Komt er op neer dat ik zelf nog even een deckje moet zien te fixen?
Wat dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Trouwens over de meet zaterdag, het is nog wat onzeker of ik dan wel kan of niet. Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten.
hoe heb je de vorige keren gelegd dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te regelen vrijdag, maar ik kan niet garanderen dat het lukt.
Maar... maar... laat je Lupa, Haus en mij nu zomaar in de steek?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Trouwens over de meet zaterdag, het is nog wat onzeker of ik dan wel kan of niet. Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten.
Wat is dan in jouw ogen de achterliggende "kracht", als het niet om iets bovennatuurlijks gaat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er valt denk ik weinig aan te geloven. Hoewel sommige dingen toch wel heel erg toevallig zijn. Ik hang er zelf echter niet iets bovennatuurlijks aan op.
En mij.. ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:11 schreef Maethor het volgende:
[..]
Maar... maar... laat je Lupa, Haus en mij nu zomaar in de steek?
Gearts, dit kin net hear!quote:
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is dan in jouw ogen de achterliggende "kracht", als het niet om iets bovennatuurlijks gaat?
Dat durf ik ook weer niet te zeggen. Iemand die voor mij leggingen deed zonder mij op dat moment verder te kennen wist toch een paar hele rake dingen te vertellen naar aanleiding van die kaarten die hij niet zomaar had kunnen gokken. Uiteindelijk leg je denk ik wel zelf een gewicht op bepaalde aspecten, en pas je je situatie in in de uitkomst van de legging en denk je daardoor vooral zelf na. Ik durf echter niet met zekerheid te stellen dat dat het enige s.quote:Of zie je het meer als... door de kaarten ga je nadenken over je eigen situatie (of die van iemand anders eigenlijk). Welke kaarten je trekt is eigenlijk onbelangrijk.
Ja, zeg, ben je nou helemáál betoeterd? Je zorgt maar dat het lukt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
Ik zal het proberen te regelen vrijdag, maar ik kan niet garanderen dat het lukt.
m.i. is dit waar tarot om draait.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is dan in jouw ogen de achterliggende "kracht", als het niet om iets bovennatuurlijks gaat?
Of zie je het meer als... door de kaarten ga je nadenken over je eigen situatie (of die van iemand anders natuurlijk). Welke kaarten je trekt is eigenlijk onbelangrijk.
I'll give my best shot.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, zeg, ben je nou helemáál betoeterd? Je zorgt maar dat het lukt!![]()
Zo te zien is het een bevel van je meesteres, Aliceyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, zeg, ben je nou helemáál betoeterd? Je zorgt maar dat het lukt!![]()
Het lijkt erop van wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo te zien is het een bevel van je meesteres, Alicey
Ja, dan onthoud ik je een enorm pak slaag! Met een zweepje!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
I'll give my best shot.
Als het niet lukt ga je me zeker ook voor straf niet slaan?
dingenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook. Net als met horoscopen en maar van dat soort ... dingen!
Het is een goede stimulans om mijn best te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dan onthoud ik je een enorm pak slaag! Met een zweepje!
Nou, alleen als Alicey 't meeneemt dus. Op de meet dan maar. Maar dan graag vóórdat jullie mij kruisigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:20 schreef het_fokschaap het volgende:
en waar/wanneer gaat dat pak slaag plaatsvinden ?
Kom je langs in Leeuwarden?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:21 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga morgen naar Grûn ! Naar KPN ! Ook vroeg op
alvast welterusten dan !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal eens richting huis, anders kom ik veel te laat in bed. Moet morgen werken. Weet niet of ik nog online kom als ik thuis ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |