Dat boos worden vond ik wel meevallen, er werd wel heel fel gediscussieerd. Als je iteejer iets beter kent is dat echter prima verklaarbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Iteejer hobbelt ook wel eens in wfl hoor
en hij werd ook al boos op Doffel hier in wfl..
Is dat trouwens positief of negatief?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef het_fokschaap het volgende:
op die laatste foto op dat terrasje deed je me aan iemand denken...en nu weet ik het...
Sylvia Kristel
Week welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef Alicey het volgende:
iteejer is van TRU, en iteejer is echt niet zo'n grote boze kwaaie pier.
niets, omdat dat ook helemaal niet kan. it's all in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of het niet falsifieerbaar is vraag ik me af. Maar de eerste vraag is eigenlijk : Wat wil je dat er bewezen of ontkracht wordt?
Solse Gat meet heb je een goede kans.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Week wel. Ik wil hem hoe dan ook nog wel eens spreken, lijkt me een zeer fascinerende persoonlijkheid
. Maar dat terzijde
.
Kom dan eens langs bij een orakelsessie in #truth, kijk eens een avond mee, en besluit dan of je eens mee wilt doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wat voor iets zou dat dan moeten zijn en moet ik dat dan hier gaan uitleggen? Ik weet er helemaal geen zak van.
die is in de wasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef miss_sly het volgende:
En weer terug.
En natuurlijk fiets ik en loopt de hond
Iedereen zijn grapjurk aan vanavond
áls die nog komt..quote:
Ik zat er op te wachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
die is in de was
het was mijn lolbroek vandaag
Je zou ook een zgn. open legging kunnen vragen. Er wordt dan gekeken naar een aantal aspecten. Ikzelf doe meestal Kern, Valkuil, Gids en Uitkomst.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken bij het woord 'legging'. Leggings.![]()
Maar wat voor iets zou dat dan moeten zijn en moet ik dat dan hier gaan uitleggen? Ik weet er helemaal geen zak van.
Dat wil ik in ieder geval wel eens doen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:46 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Kom dan eens langs bij een orakelsessie in #truth, kijk eens een avond mee, en besluit dan of je eens mee wilt doen.
www.mirc.com of gewoon via http://irc.fok.nlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat wil ik in ieder geval wel eens doen!
Ik weet alleen nooit wanneer ze zijn. En dan moet ik nog iets van Mirc regelen ofzo.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef miss_sly het volgende:
En weer terug.
En natuurlijk fiets ik en loopt de hond
Iedereen zijn grapjurk aan vanavond
het was geen waarde-oordeel verderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is dat trouwens positief of negatief?![]()
Nou, waarom nemen jullie die dingen niet mee naar de meet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
Je zou ook een zgn. open legging kunnen vragen. Er wordt dan gekeken naar een aantal aspecten. Ikzelf doe meestal Kern, Valkuil, Gids en Uitkomst.
Mirc brengen wij je wel bij, en anders zijn er zat java-clients om te chattenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet alleen nooit wanneer ze zijn. En dan moet ik nog iets van Mirc regelen ofzo.
Er is een topic in TRU. De sessie zelf vindt plaats op IRC in #Truth.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gaat dat tweede ook?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
www.mirc.com of gewoon via http://irc.fok.nl
Een grapcolbert?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef Reya het volgende:
Ik heb trouwens werkelijk een hele avond gezocht naar een broek die ook maar enigszins past bij mijn colbert en niets gevonden
Is ook een idee natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, waarom nemen jullie die dingen niet mee naar de meet?
Da's het laatste stukje Berlijnse Muur.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef het_fokschaap het volgende:
deze foto en die voor dat terroristenbeeld vond ik wel het meest geslaagd.
Nee, dat is de colbert-collectie van Haus al. Als je één van zijn jasjes aandoet, ga je automatisch Einstein-grappen makenquote:
http://forum.fok.nl/topic/569366 en daar is het topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
www.mirc.com of gewoon via http://irc.fok.nl
dan komt het door mijn associatie met Sylvia dat ik die foto uitkoosquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's het laatste stukje Berlijnse Muur.Die vind ik zelf ook wel aardig, die op dat terras vind ik minder met die rare blik.
Hehe.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, dat is de colbert-collectie van Haus al. Als je één van zijn jasjes aandoet, ga je automatisch Einstein-grappen maken
Vroeger maakte-ie titels van de hyperlinkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nieuwe orakelsessie in #truth en daar is het topic
he!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Vroeger maakte-ie titels van de hyperlink. En nu alleen in de quote?
Kaarten heb ik nu niet bij de hand. Iemand anders ze bij de hand? Ik kan evt. anders ook nog proberen voor het weekend een deck in huis te halen.quote:
ik heb wel kaarten, maar ik leg nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kaarten heb ik nu niet bij de hand. Iemand anders ze bij de hand? Ik kan evt. anders ook nog proberen voor het weekend een deck in huis te halen.
Maar maar...dan wordt voorsp[eld dat ik een hele ellendige toekomst heb en dan komt het nog uit ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kaarten heb ik nu niet bij de hand. Iemand anders ze bij de hand? Ik kan evt. anders ook nog proberen voor het weekend een deck in huis te halen.
dat had dan zonder die "voorspelling" ook wel gebeurdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar maar...dan wordt voorsp[eld dat ik een hele ellendige toekomst heb en dan komt het nog uit ook
Tarot is geen toekomstvoorspellerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Reya het volgende:
Maar maar...dan wordt voorsp[eld dat ik een hele ellendige toekomst heb en dan komt het nog uit ook
Same here, ik heb wel kaarten maar ik heb mezelf er nog niet op toegelegd om veel te oefenenquote:
Er wordt niets ellendigs voorspeld. Of het positief is of negatief kun je alleen zelf bepalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit blind gelegd, maar eens moet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Same here, ik heb wel kaarten maar ik heb mezelf er nog niet op toegelegd om veel te oefenen.
inderdaad. het is bijzonder subjectief.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
Of het positief is of negatief kun je alleen zelf bepalen.
waar zou dat door komen ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef ReCreative het volgende:
Ik krijg trouwens ineens vreselijke zin in aardbeienijs.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef ReCreative het volgende:
Ik krijg trouwens ineens vreselijke zin in aardbeienijs.
Nou ja, eigenlijk geloof ik er ook niet echt inquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er wordt niets ellendigs voorspeld. Of het positief is of negatief kun je alleen zelf bepalen.
Ik heb geen idee. Het schijnt dat vrouwen hier vaker last van hebben, kun je eens aan hun vragenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |