quote:Op zondag 5 juni 2005 19:48 schreef Omkron het volgende:
Ik ben niet knap.. maar wel mooi van binnen.. + lief.. en slim.. enzo..![]()
Jullie knappen vast en zeker af op mijn geaardheidquote:Op zondag 5 juni 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog geen goede smoes bedacht?
Dat is niet waar, alleen knapt Doffy af op mij daardoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie knappen vast en zeker af op mijn geaardheid
Tuurlijk. Daar trappen we niet in.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef Reya het volgende:
Jullie knappen vast en zeker af op mijn geaardheid
Maar hetero schijnt tegenwoordig zo ouderwets te zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 19:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar trappen we niet in.
Dan ga je mee, desnoods verpleegt Alicey je dan wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef Reya het volgende:
Gewoon zeggen dat je ziek bent helpt ook
Ondanks dat Alicey je gaat stalken![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan ga je mee, desnoods verpleegt Alicey je dan wel.
Anders kom je toch naar de mini-meet in Rotterdam?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef Omkron het volgende:
Doen we de week daarop toch een meet&eat experience..![]()
Als alles goed gaat kan ik dan weer lopen..![]()
Als sylvietje (miss_sly) een keer in Dordrecht is en ik heb ook tijd/geld, dan wordt het een etentje in Rotterdam. Wordt waarschijnlijk dezelfde dag georganiseerd, dus volg de LFC-reeks.quote:
Hoezo verkeerd? Discriminatie!quote:Op zondag 5 juni 2005 20:29 schreef Reya het volgende:
-verkeerd topic-
livEliveD komt waarschijnlijk ook, en verder iedereen die op dat moment aanwezig is en tijd heeft.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:34 schreef Omkron het volgende:
Maar dat zou dan wel een kleine mini-meet worden zeg.. 2 dames en 1 man..![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op deze topic rust nu een stempel dat de topic verkeerd is.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
zet mij maar heel voorzichtig op de lijst..
Done!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
Je gaat wel op tijd zijn toch deze keer liv?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:17 schreef livEliveD het volgende:
12:00 uur al verzamelen
Dat wordt wallen kweken.
Ik weet nu al dat dit toch niet gebeurtquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
Je gaat wel op tijd zijn toch deze keer liv?
Dan zorg jij gewoon dat je half 12 aanwezig bent.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat dit toch niet gebeurtTis de 20ste constante in het universum.
Ik ga me best ervoor doen. Ik beloof echter niksquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
Dan zorg jij gewoon dat je half 12 aanwezig bent.
Doe gewoon eens een keer op tijd komen in plaats van beloven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga me best ervoor doen. Ik beloof echter niks![]()
Oh ik ga er zeker me best voor doen maar er gebeurt toch wel weer wat waardoor ik te laat komquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:32 schreef Alicey het volgende:
Doe gewoon eens een keer op tijd komen in plaats van beloven.
Met die instelling gaat het natuurlijk nooit lukken.. Incalculeren als je weet dat er iets gebeurt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh ik ga er zeker me best voor doen maar er gebeurt toch wel weer wat waardoor ik te laat kom
Ja das wel waar. Ik zet me wekker gewoon op 04:30quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
Met die instelling gaat het natuurlijk nooit lukken.. Incalculeren als je weet dat er iets gebeurt.
LOL Dan ben je vast wel op tijd ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja das wel waar. Ik zet me wekker gewoon op 04:30![]()
Nu maak je het ineens weer heel aantrekkelijk om te laat te komenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik ergens niet tegen kan, is het mensen die te laat komen.
Dat laatste is dan weer errug jammer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:12 schreef livEliveD het volgende:
Nu maak je het ineens weer heel aantrekkelijk om te laat te komen
Overigens weet ik niet of ik nog tijd heb om te komen. Sommige dingen hebben prioriteit.
Dat is wel erg jammerquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:41 schreef livEliveD het volgende:
Jup. Kan het ook niet helpen. Het omniversum ga ik sowieso niet naartoe maar de afterparty lukt hopelijk wel.
ik neem livelived's reservering wel over danquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wie komen er nou allemaal niet dan? Want dan zal ik de reservering voor het Omniversum moeten veranderen, anders gaat het ons misschien geld kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |