Nu maak je het ineens weer heel aantrekkelijk om te laat te komenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik ergens niet tegen kan, is het mensen die te laat komen.

Dat laatste is dan weer errug jammer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:12 schreef livEliveD het volgende:
Nu maak je het ineens weer heel aantrekkelijk om te laat te komen
Overigens weet ik niet of ik nog tijd heb om te komen. Sommige dingen hebben prioriteit.

Dat is wel erg jammerquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:41 schreef livEliveD het volgende:
Jup. Kan het ook niet helpen. Het omniversum ga ik sowieso niet naartoe maar de afterparty lukt hopelijk wel.

ik neem livelived's reservering wel over danquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wie komen er nou allemaal niet dan? Want dan zal ik de reservering voor het Omniversum moeten veranderen, anders gaat het ons misschien geld kosten.

Ik en 9 euro gepast in mijn portemonnee.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, maar dan hebben we er nog eentje over, want we hadden er 13. Maar ik geloof dat één kaartje minder niet zo'n probleem was. Afijn, we zien wel. Mochten er kosten verbonden zijn aan een teveel aan kaartjes, dan verdelen we die kosten gewoon.
Het kaartje voor het Omniversum kost ¤ 9,00. Het zou handig zijn als iedereen zorgt dat 'ie dat bedrag gepast in zijn portemonnee heeft, da's makkelijk bij de kassa.

Het is inderdaad best ziekelijk hoe ver je gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan ook, maar zoals je weet heb ik alles graag tot in de puntjes geregeld.

We moeten blij zijn met zo'n regelneef in de groep!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is inderdaad best ziekelijk hoe ver je gaat.

Hebben we nog iemand in de groep die de weg weet en/of die kaarten kan lezen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
We moeten blij zijn met zo'n regelneef in de groep!

En mijn vraag is beantwoordquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:59 schreef Omkron het volgende:
Morgen is het zover.. ik heb alvast mijn knie maar onthaard..![]()
[[url=http://img100.echo.cx/img100/9701/imgp03122ie.th.jpg]afbeelding][/URL]

Sexy hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:59 schreef Omkron het volgende:
[[url=http://img100.echo.cx/img100/9701/imgp03122ie.th.jpg]afbeelding][/URL]

en waarom dat??????quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:59 schreef Omkron het volgende:
[[url=http://img100.echo.cx/img100/9701/imgp03122ie.th.jpg]afbeelding][/url]

Het spijt me. Het is een van mijn dwangneurotische neigingen. Controle!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:35 schreef Alicey het volgende:
Het is inderdaad best ziekelijk hoe ver je gaat.

Ik zeg altijd maar zo: beter een scheur in je meniscus, dan een meniscus in je scheur.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef Omkron het volgende:
Omdat ik een scheurtje in mijn meniscus heb.. en daar gaan ze dus even naar kijken.. en hopelijk direct verhelpen..

aha, veel suc6 dan!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef Omkron het volgende:
Omdat ik een scheurtje in mijn meniscus heb.. en daar gaan ze dus even naar kijken.. en hopelijk direct verhelpen..

quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: beter een scheur in je meniscus, dan een meniscus in je scheur.

Voel je je ook slecht als je plannen maakt, en er zelf later van afwijkt?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het spijt me. Het is een van mijn dwangneurotische neigingen. Controle!

quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: beter een scheur in je meniscus, dan een meniscus in je scheur.

Niet als ik zelf besluit om er van af te wijken. Wel als iemand anders mijn plannen in de war schopt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:16 schreef Alicey het volgende:
Voel je je ook slecht als je plannen maakt, en er zelf later van afwijkt?

Je hebt dus vooral de neiging om te zorgen dat anderen voorspelbaar zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet als ik zelf besluit om er van af te wijken. Wel als iemand anders mijn plannen in de war schopt.

Eh, ja dan zeker.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
Je hebt dus vooral de neiging om te zorgen dat anderen voorspelbaar zijn?

ik zou best eens een keertje met je willen filosoferen..quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet als ik zelf besluit om er van af te wijken. Wel als iemand anders mijn plannen in de war schopt.

De meet is je grote kans.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:20 schreef Omkron het volgende:
[..]
ik zou best eens een keertje met je willen filosoferen..![]()

quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:20 schreef Omkron het volgende:
ik zou best eens een keertje met je willen filosoferen..![]()

Ik kan er wel vrij kregelig van worden. Ik kan er bijvoorbeeld héél slecht tegen als mensen zich niet aan afspraken houden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
LOL Ik hoop dat je niet gevaarlijk wordt als iemand tegen voorspellingen in gaat.

Dat laatste heb ik ook wel. Ik zie afspraken echter als iets anders dan planning.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan er wel vrij kregelig van worden. Ik kan er bijvoorbeeld héél slecht tegen als mensen zich niet aan afspraken houden.

Ik weet het nog niet. Is afhankelijk van omstandigheden. Sorry dat ik je nog niet meer zekerheid kan geven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geartsjuh, jij komt wel?

We zijn tegen 12 op het station.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:30 schreef Omkron het volgende:
Mocht ik nu wel besluiten om hinkelend naar het omniversum te komen.. hoe laat zijn jullie daar dan..? (kans is echter wel klein dat ik kan komen..)

Den Haag CS, toch?quote:

Dat wil ik dan even zeker wetenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:17 schreef qu63 het volgende:
Den Haag CS, toch?

Op het Centraal Station, bij ... ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:58 schreef Reya het volgende:
Eh, waar spreken we nu eigenlijk precies af?

Er zit een brasserie in Babylon, vlak naast het station. Voor de rest geen fatsoenlijke gelegenheid in het station....quote:

hoe heet die? Of is het overduidelijk het enige waar we heen kunnenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zit een brasserie in Babylon, vlak naast het station. Voor de rest geen fatsoenlijke gelegenheid in het station....

Het is volgensmij de enige brasserie, en die zit op de begane grond aan de rechterkant. Niet te verwarren met de konditorei en het aziatische restaurant, btwquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoe heet die? Of is het overduidelijk het enige waar we heen kunnen

En dan ben ik de hoer van Babylon zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:59 schreef Doffy het volgende:
Ik vind een plek met de naam Babylon wel een geschikte startplaats voor deze goddeloze meet![]()

quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En dan ben ik de hoer van Babylon zeker?

Je reputatiequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En dan ben ik de hoer van Babylon zeker?

Mooi,dan stel ik bij deze voor dat we iemand met krukken zien, want je bent ook bekend in DH.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:09 schreef Omkron het volgende:
Je kunt beter afspreken in het station.. bv. voor de tijdschriften shop..
En als je iemand met krukken daar in de buurt ziet.. dan ben ik het..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |