We kunnen die arts omkopen zodat je wel mee mag.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:20 schreef Omkron het volgende:
Nee.. ik kan niet mee.. op advies van de arts.. volgende keer ga ik mee.. goed..?![]()

CS is het dichtste bij, maar het is nog wel een stukje met de tram. Niet enorm ver, naar mijn weten.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Serieus?
Ik had nl. begrepen dat CS het dichtst bijzijnd is.. Iemand die hier meer van weet?

Dat is ook zo. Moet iedereen wel een beetje op tijd komen.. Oh, en iemand moet de weg weten en/of kaart kunnen lezen..quote:Op zondag 5 juni 2005 19:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
7 kilometer is toch niet veel?We hebben anderhalf uur om er te komen als iedereen op tijd is.

We hebben een zonnebril voor je en eventueel een zwart balkje.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef Omkron het volgende:
Nee.. ik ga niet in het openbaar in een rolstoel..![]()

Tsssk. De smoezen die mensen verzinnen om niet mee te hoeven met een WFL meetquote:Op zondag 5 juni 2005 19:20 schreef Omkron het volgende:
Nee.. ik kan niet mee.. op advies van de arts.. volgende keer ga ik mee.. goed..?![]()

Geen pics beschikbaar op dit moment..quote:Op zondag 5 juni 2005 19:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, een ijdele man! Foto?

Inderdaad, ze worden steeds creatiever.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tsssk. De smoezen die mensen verzinnen om niet mee te hoeven met een WFL meet

Jij hebt zeker nog geen goede smoes bedacht?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:37 schreef Doffy het volgende:
Tsssk. De smoezen die mensen verzinnen om niet mee te hoeven met een WFL meet

quote:Op zondag 5 juni 2005 19:48 schreef Omkron het volgende:
Ik ben niet knap.. maar wel mooi van binnen.. + lief.. en slim.. enzo..![]()

Jullie knappen vast en zeker af op mijn geaardheidquote:Op zondag 5 juni 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog geen goede smoes bedacht?

Dat is niet waar, alleen knapt Doffy af op mij daardoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie knappen vast en zeker af op mijn geaardheid

Tuurlijk. Daar trappen we niet in.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef Reya het volgende:
Jullie knappen vast en zeker af op mijn geaardheid

Maar hetero schijnt tegenwoordig zo ouderwets te zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 19:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar trappen we niet in.

Dan ga je mee, desnoods verpleegt Alicey je dan wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef Reya het volgende:
Gewoon zeggen dat je ziek bent helpt ook
Ondanks dat Alicey je gaat stalken![]()

quote:Op zondag 5 juni 2005 19:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan ga je mee, desnoods verpleegt Alicey je dan wel.

Anders kom je toch naar de mini-meet in Rotterdam?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef Omkron het volgende:
Doen we de week daarop toch een meet&eat experience..![]()
Als alles goed gaat kan ik dan weer lopen..![]()

Als sylvietje (miss_sly) een keer in Dordrecht is en ik heb ook tijd/geld, dan wordt het een etentje in Rotterdam. Wordt waarschijnlijk dezelfde dag georganiseerd, dus volg de LFC-reeks.quote:

Hoezo verkeerd? Discriminatie!quote:Op zondag 5 juni 2005 20:29 schreef Reya het volgende:
-verkeerd topic-

livEliveD komt waarschijnlijk ook, en verder iedereen die op dat moment aanwezig is en tijd heeft.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:34 schreef Omkron het volgende:
Maar dat zou dan wel een kleine mini-meet worden zeg.. 2 dames en 1 man..![]()

quote:Op zondag 5 juni 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op deze topic rust nu een stempel dat de topic verkeerd is.

quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
zet mij maar heel voorzichtig op de lijst..

Done!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:

quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:

Je gaat wel op tijd zijn toch deze keer liv?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:17 schreef livEliveD het volgende:
12:00 uur al verzamelen
Dat wordt wallen kweken.

Ik weet nu al dat dit toch niet gebeurtquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
Je gaat wel op tijd zijn toch deze keer liv?

Dan zorg jij gewoon dat je half 12 aanwezig bent.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat dit toch niet gebeurtTis de 20ste constante in het universum.

Ik ga me best ervoor doen. Ik beloof echter niksquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
Dan zorg jij gewoon dat je half 12 aanwezig bent.

Doe gewoon eens een keer op tijd komen in plaats van beloven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga me best ervoor doen. Ik beloof echter niks![]()

Oh ik ga er zeker me best voor doen maar er gebeurt toch wel weer wat waardoor ik te laat komquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:32 schreef Alicey het volgende:
Doe gewoon eens een keer op tijd komen in plaats van beloven.

Met die instelling gaat het natuurlijk nooit lukken.. Incalculeren als je weet dat er iets gebeurt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh ik ga er zeker me best voor doen maar er gebeurt toch wel weer wat waardoor ik te laat kom

Ja das wel waar. Ik zet me wekker gewoon op 04:30quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
Met die instelling gaat het natuurlijk nooit lukken.. Incalculeren als je weet dat er iets gebeurt.

LOL Dan ben je vast wel op tijd ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja das wel waar. Ik zet me wekker gewoon op 04:30![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |