Verhuizen we het ziekenhuis mee.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef Omkron het volgende:
Ik zou graag willen komen.. maar dan lig ik in het ziekenhuis..![]()
Niet zeuren, wat maakt dat nou uit?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef Omkron het volgende:
Ik zou graag willen komen.. maar dan lig ik in het ziekenhuis..![]()
Je zit ons te fokken.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:54 schreef Omkron het volgende:
Omdat ze mijn linkeronderbeen gaan amputeren moet ik een nachtje blijven ter controle..![]()
De volgende ochtend kun je dus rechtstreeks door naar het omniversum.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:54 schreef Omkron het volgende:
Omdat ze mijn linkeronderbeen gaan amputeren moet ik een nachtje blijven ter controle..![]()
Hinkelend.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef Alicey het volgende:
De volgende ochtend kun je dus rechtstreeks door naar het omniversum.
Met 2 krukken gaat het prima.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:01 schreef Omkron het volgende:
Maar ik kan niet lopen dan.. of kom je me ophalen vanaf Den Haag CS..
Daar zijn tabletten voor.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:04 schreef Omkron het volgende:
Ja waarschijnlijk wel.. maar misschien ben ik dan nog wel misselijk van de narcose.. en kots ik bij iemand in z'n nek die een rij voor me zit tijdens de film..![]()
Met guerana en caffeine ben je zo weer op en top fit, dus ook dat is geen excuus.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:07 schreef Omkron het volgende:
Nee.. laat mij maar lekker sikkeneuren op mijn bed als ik weer thuis kom..![]()
We zouden natuurlijk ook met zijn allen op ziekenbezoek kunnen gaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, Omkron, van Alicey kom je niet zo gauw af. Als je niet op een meet wilt komen, gaat ze je stalken.
Ziekenhuis-meetquote:Op zondag 5 juni 2005 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zouden natuurlijk ook met zijn allen op ziekenbezoek kunnen gaan.
Terwijl ik daar versuft in het ziekhuisbed aan mijn ballen lig te krabbelen..quote:Op zondag 5 juni 2005 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zouden natuurlijk ook met zijn allen op ziekenbezoek kunnen gaan.
Dan moet je maar op de meet komen hoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:11 schreef Omkron het volgende:
[..]
Terwijl ik daar versufd in het ziekhuisbed aan mijn ballen lig te krabbelen..![]()
We regelen wel een rolstoel.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:14 schreef Omkron het volgende:
Nee.. ik kan niet mee.. helaas.. en ik vind best vervelend.. zeker omdat ik al zooo lang naar het omniversum toe wil..![]()
Vorige poging stond ik voor een gesloten deur..![]()
We kunnen die arts omkopen zodat je wel mee mag.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:20 schreef Omkron het volgende:
Nee.. ik kan niet mee.. op advies van de arts.. volgende keer ga ik mee.. goed..?![]()
CS is het dichtste bij, maar het is nog wel een stukje met de tram. Niet enorm ver, naar mijn weten.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Serieus?
Ik had nl. begrepen dat CS het dichtst bijzijnd is.. Iemand die hier meer van weet?
Dat is ook zo. Moet iedereen wel een beetje op tijd komen.. Oh, en iemand moet de weg weten en/of kaart kunnen lezen..quote:Op zondag 5 juni 2005 19:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
7 kilometer is toch niet veel?We hebben anderhalf uur om er te komen als iedereen op tijd is.
We hebben een zonnebril voor je en eventueel een zwart balkje.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef Omkron het volgende:
Nee.. ik ga niet in het openbaar in een rolstoel..![]()
Tsssk. De smoezen die mensen verzinnen om niet mee te hoeven met een WFL meetquote:Op zondag 5 juni 2005 19:20 schreef Omkron het volgende:
Nee.. ik kan niet mee.. op advies van de arts.. volgende keer ga ik mee.. goed..?![]()
Geen pics beschikbaar op dit moment..quote:Op zondag 5 juni 2005 19:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, een ijdele man! Foto?
Inderdaad, ze worden steeds creatiever.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tsssk. De smoezen die mensen verzinnen om niet mee te hoeven met een WFL meet
Jij hebt zeker nog geen goede smoes bedacht?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:37 schreef Doffy het volgende:
Tsssk. De smoezen die mensen verzinnen om niet mee te hoeven met een WFL meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |