Akje had ook wel een punt, alleen niet echt de retorische gaven om het uit te ventenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet echt nieuwe dingen inderdaad, maar vooral dat stukje over die temporaalkwabepilepsie was interessant. In het licht van Akje enzo.
Zo is het, en niet anders.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:39 schreef Doffy het volgende:
Akje had ook wel een punt, alleen niet echt de retorische gaven om het uit te venten
Nee, de politiek kan geen censuur toepassen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En de Tweede Kamer of de minister kan niet eigenhandig besluiten dat het niet meer mag worden uitgezonden ofzo?
Waarom vragen de SGP en de CU daar dan om?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
Nee, de politiek kan geen censuur toepassen.
Je kunt altijd proberen om iets door wetgeving wel mogelijk te maken vanuit de politiek.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom vragen de SGP en de CU daar dan om?
Geur bepaalt anders voor een groot deel hoe mensen iets ervaren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een of andere haarspray gekocht die heet 'Sexy shiny hair in a can'. Echt sexy en shiny wordt het niet, maar het ruikt zó lekker.
Maar goed dat ze zo weinig zetels hebben dan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
Je kunt altijd proberen om iets door wetgeving wel mogelijk te maken vanuit de politiek.
Ziet er wel uit alsof het waard is om dat nog eens te proberen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, Alicey, misschien is trouwens die nieuwe haarproductenlijn 'Got2b' iets voor jouw fizzy haar. Er zitten speciale producten bij voor pluizig haar en het is niet erg duur. http://www.got2b.nl/flash/select.html
Blijkbaar hebben ze weinig draagvlak.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar goed dat ze zo weinig zetels hebben dan.
Potjes en flesjes zijn leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:
Ziet er wel uit alsof het waard is om dat nog eens te proberen.
Nog een paar potjes en flessen kunnen er nog wel bij.
Je was nog nét op tijd om 'mogs' te mogen zeggen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:53 schreef qu63 het volgende:
mogs!
het kostte ff wat tijd om alles terug te lezen, maar ik ben weer op de hoogte!
ik heb nú nog 4 minutenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je was nog nét op tijd om 'mogs' te mogen zeggen.Goeiemiddag!
In de statuten van de SGP staat zelfs dat de democratie afgeschaft dient te worden, en vervangen door een theocratie. En mensen dan maar klagen over moslim-extremistenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar goed dat ze zo weinig zetels hebben dan.
Vraag me af hoe ze zo'n theocratie precies voor zich zien. God in het Torentje? Maar goed, dat en de herinvoering van de doodstraf: die lui hebben mijn stem!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef Doffy het volgende:
In de statuten van de SGP staat zelfs dat de democratie afgeschaft dient te worden, en vervangen door een theocratie. En mensen dan maar klagen over moslim-extremisten
ik ben zo verslaafd, dat mijn pc gelijk loopt met fokquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh ja, Fok!-tijd wel. Mijn computer heeft het al 12:05
en natuurlijk meer rechten voor dieren!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze zo'n theocratie precies voor zich zien. God in het Torentje? Maar goed, dat en de herinvoering van de doodstraf: die lui hebben mijn stem!
Ik denk dat het vooral zo is dat niemand de SGP echt serieus neemt..quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
In de statuten van de SGP staat zelfs dat de democratie afgeschaft dient te worden, en vervangen door een theocratie. En mensen dan maar klagen over moslim-extremisten
Je hebt een speciaal programma gemaakt om te zorgen dat de twee exact synchroon lopen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:58 schreef qu63 het volgende:
ik ben zo verslaafd, dat mijn pc gelijk loopt met fok
nee hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt een speciaal programma gemaakt om te zorgen dat de twee exact synchroon lopen?
En 'nee' tegen de grondwetquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vraag me af hoe ze zo'n theocratie precies voor zich zien. God in het Torentje? Maar goed, dat en de herinvoering van de doodstraf: die lui hebben mijn stem!
Ja. Behalve natuurlijk de onreine dieren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het recht om geofferd te worden waarschijnlijk dan.
dan ben jij dus tegen, toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hun ideeën zijn in feite net zo gevaarlijk. Het aantal moslimfundamentalisten loopt ook niet in de miljoenen. Maar ze zijn wel geweldadiger natuurlijk. De SGP stelt geen fatwa's in.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:59 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat het vooral zo is dat niemand de SGP echt serieus neemt..
Zeker. Ritueel, bloederig en langzaamquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
en live op tv!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zeker. Ritueel, bloederig en langzaam
Nee, maar de instelling van een theocratie maakt dat soort zaken wel mogelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hun ideeën zijn in feite net zo gevaarlijk. Het aantal moslimfundamentalisten loopt ook niet in de miljoenen. Maar ze zijn wel geweldadiger natuurlijk. De SGP stelt geen fatwa's in.
Als dat offeren pijnloos gebeurt en het beest daarna wordt opgegeten en niet in de fik gestoken, dan gaan ze hun goddelijke gang maar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef qu63 het volgende:
dan ben jij dus tegen, toch?
Hun ideeen zijn extreem gevaarlijk, maar het staat bijna vast dat ze nooit voldoende aanhang zullen krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hun ideeën zijn in feite net zo gevaarlijk. Het aantal moslimfundamentalisten loopt ook niet in de miljoenen. Maar ze zijn wel geweldadiger natuurlijk. De SGP stelt geen fatwa's in.
Zouden 'we' dat vooraf niet ook van de nazi's gedacht hebben? Je hoeft de SGP misschien nu niet erg serieus te nemen, maar hun ideeën moeten wel bestreden worden. Vind ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:02 schreef Alicey het volgende:
Hun ideeen zijn extreem gevaarlijk, maar het staat bijna vast dat ze nooit voldoende aanhang zullen krijgen.
Ik kan bijna niet wachten. Zouden andere goden dan JHWH ook inspraak krijgen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:02 schreef Doffy het volgende:
Nee, maar de instelling van een theocratie maakt dat soort zaken wel mogelijk.
ik moet em nog steeds luisterenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:03 schreef Doffy het volgende:
* Doffy is helemaal verliefd op het nieuwe album van the White Stripes!
Ik denk het niet. Zou een beetje gek zijn imoquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet wachten. Zouden andere goden dan JHWH ook inspraak krijgen?
Van de nazi's werd dat waarschijnlijk ook wel vooraf gedacht. Een probleem is vooral dat door plotselingen gebeurtenissen verhoudingen opeens heel anders kunnen komen te liggen. De SGP voegt er een religieus deel aan toe, dus in hun geval denk ik niet dat er echt gevaar is. Andere ideologieen die een sterk wij/zij-karakter vertonen en religieus neutraal of anti-religieus zijn lijken mij echter wel gevaarlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zouden 'we' dat vooraf niet ook van de nazi's gedacht hebben? Je hoeft de SGP misschien nu niet erg serieus te nemen, maar hun ideeën moeten wel bestreden worden. Vind ik.
Ik kan niet 24/7 bijwerken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:06 schreef qu63 het volgende:
Alicey, je moet de OP text wel bij werken he..
hij loopt nu maar tot 115
gisteren kon het welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |