Mijn mama heeft ze van de week gewassen, dus die vogeltjes zien ze niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:00 schreef Skaai het volgende:
Tom_Tom-, jij hebt geen vogel-vriendelijke ramen?
Ik stond er ook van te kijkenquote:
Als die trouwens toch nog een beetje beweegt naar adem hapt ofzo moet je hem trouwen zo snel mogelijk dood makenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja he?.
Ikkanweljanke..
[afbeelding]
Dan ben ik blij dat hij geen beweginkjes meer maakte en z'n snaveltje niet meer open deed.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als die trouwens toch nog een beetje beweegt naar adem hapt ofzo moet je hem trouwen zo snel mogelijk dood maken
Is moeilijk hequote:Op woensdag 18 mei 2005 14:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat hij geen beweginkjes meer maakte en z'n snaveltje niet meer open deed..
Dan zou ik eerder met een schep ofzo z'n hoofd van z'n lichaampje scheiden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:15 schreef PeRi het volgende:
Ah joh, gewoon zn nek omdraaien.
Dan doe je m toch alleen maar meer pijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder met een schep ofzo z'n hoofd van z'n lichaampje scheiden.
Dan prefereer ik doggystylequote:
Is goed, en dan zing ik lieflijke Tori Amos liedjes voor je.quote:
Je hebt al rode haren als Tori, dus dat komt helemaal goed.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:28 schreef Skaai het volgende:
Is goed, en dan zing ik lieflijke Tori Amos liedjes voor je.
Maar wel na 12 uur vanavond, want ik moet zo werken.
Hahahaha, ik beloof het.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:31 schreef Skaai het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat je dan weer van die hele rode oortjes krijgt als op die foto's met Tori Amos, anders niet he![]()
Cool schrijf je ook een recensie voor de frontpage ?quote:
Welk merk ?quote:
Waarvanquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cool schrijf je ook een recensie voor de frontpage ?
Van dat Buffy ding of is het een posterquote:
poster recensiesquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Van dat Buffy ding of is het een poster![]()
?
En dan cijfers voor de grote en de kleur enzoquote:
Ik had de url nog niet gezien en heb de topics niet echt veel gevolgt de laaste paar wekenquote:
Link ?quote:
de nieuwe nike nothingquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dan cijfers voor de grote en de kleur enzo![]()
Welke Nike's heb je die ? die nieuwe nike free?
Ja, je zit goed.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:23 schreef Ultrakneus het volgende:
is dit het "wij zijn met z'n alle heel erg triest" topic??
ja he?
He lees ik weer verkeerdquote:
soms overleven ze het wel hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:56 schreef Svensational het volgende:
Beetje naief om te denken dat een vogeltje nog leeft als ie keihard tegen een raam vliegt he!
Maar wel lief dat je een bakje water voor hem ging halen.
Dat gebeurt wel vaker hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:56 schreef Svensational het volgende:
Beetje naief om te denken dat een vogeltje nog leeft als ie keihard tegen een raam vliegt he!
Maar wel lief dat je een bakje water voor hem ging halen.
ik zou 'm maar wel op tijd weg doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja..
Het vogeltje ligt er nog steeds troosteloos te liggen..
Zal ik een uitvaartdienst regelen?
Gadverdammequote:Op woensdag 18 mei 2005 17:06 schreef timbob het volgende:
[..]
ik zou 'm maar wel op tijd weg doen
wij hadden een tijdje een dooie vogel in de zon liggen..
die begon na een tijdje vanzelf weer te bewegen..
Wat waren het ? Mieren wormen vliegen ?quote:
maden vooralquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat waren het ? Mieren wormen vliegen ?
Ja dat hou je altijd met dooie dieren hequote:
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:16 schreef Airelle het volgende:
Woei.
Dat hebben we ook weer gehad.
Dag mensen.
Economie tentamen.quote:
weldegenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Timbob is dit jou site ?
http://www.mijn-wereld.tk/
Cool heb je echt stickers op die stoplichten geplakt of is dat photoshop ?quote:
het is makkelijker om die stikkers er echt op te plakken dan ze er laten op te photoshoppenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cool heb je echt stickers op die stoplichten geplakt of is dat photoshop ?
www.parkyourpic.comquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Godver doet mijn avatar het weer niet zijn alle goeie upload sites kapot ofzo
Whehe, ik las het.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Glennis Grace met spoed naar dokter
Deelname aan Songfestival uiterst twijfelachtig
De Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival is vanmiddag in Kiev gestoken door een insect. Ze heeft een bult op haar arm. Er is een dokter bijgehaald omdat de zangeres door hoge koorts getroffen kan worden. Daardoor zou haar deelname aan de halve finale van het songfestival in Kiev uiterst twijfelachtig worden. Gevreesd wordt voor een bloedvergiftiging. Het management heeft veel afspraken van Glennis Grace voor vandaag en morgen afgezegd in de hoop dat de zangeres snel kan aansterken en donderdagavond in de halve finale kan verschijnen.
Arme BVO..
Ja hoor.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Glennis Grace met spoed naar dokter
Deelname aan Songfestival uiterst twijfelachtig
De Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival is vanmiddag in Kiev gestoken door een insect. Ze heeft een bult op haar arm. Er is een dokter bijgehaald omdat de zangeres door hoge koorts getroffen kan worden. Daardoor zou haar deelname aan de halve finale van het songfestival in Kiev uiterst twijfelachtig worden. Gevreesd wordt voor een bloedvergiftiging. Het management heeft veel afspraken van Glennis Grace voor vandaag en morgen afgezegd in de hoop dat de zangeres snel kan aansterken en donderdagavond in de halve finale kan verschijnen.
Arme BVO..
De Whitney Housten van de Lage Landen... nee daar zitten ze op te wachten in Oekraine.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is gewoon een complot!
Andere landen willen Glennis vergiftigen omdat ze een te grote concurrente is!.
Elk jaar heb ik zoiets van "ik kijk het niet meer hoor"quote:9.= niederlande
aha, da war sie also, die erste herausforderung des abends. eine saegering singt ihr lied. und zwar gut , sehr gut. voller ueberzeugung und nett anzuschauen ist sie auch . das kommt hoch.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind dit nummer misschien nog wel slechter dan dat vreselijke nummer van die 2 pipo's van vorig jaar.
Nee, ik denk dat dit je 3e jaar is als ik een beetje logisch nadenkquote:
Nietes.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:42 schreef karoltje het volgende:
Wat hebben mensen toch verstokte ideeen over onderwijs.
Dan moet ik vanuit Meppel heulemaal naar Haarlemquote:
Net als ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:50 schreef PeRi het volgende:
BVO ik ben heel nieuwsgierig wat je net hebt lopen testen bij dat tournament.
eensch.quote:
Zeg, ligt het nou aan mij of is jouw handtekening de ene keer cursief en de andere keer weer niet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:51 schreef PeRi het volgende:
Docent Basisonderwijs.
Waaromquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:54 schreef PeRi het volgende:
Klopt Sven!
Kijken of mensen nou die sigs echt lezen of niet.quote:
Op het einde hoor je hem ook zeggen:quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
Iemand gisteren dat stukje van Jomanda en Jack Spijkerman gezien?! Was een fragment uit 2001, waarbij het erop neer kwam dat ooit in de toekomst, met het getal "10" zijn ware aard naar boven zou komen..
http://www.geenstijl.nl/filmpjes/tienjacktien.wmv
Tja, ik geloofde ook nooit in d'r, totdat m'n moeder d'r vorig jaar bij toeval tegenkwam op een feest in 't dorp ergens en ze toch wel heel gedetailleerde tijdstippen wist te noemen...
Karoltje voor de klas ja dat lijkt mij wel watquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:42 schreef karoltje het volgende:
Wat hebben mensen toch verstokte ideeen over onderwijs.
Haha vind je het gek dat IMG fok weer heeft gebantquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
Uit dat rukchatboxtopic.![]()
![]()
.
http://img273.echo.cx/my.php?image=screen126zg.jpg
Meer: http://forum.fok.nl/topic/702044/1/300#27099629.
Euh.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:![]()
Hiep hoi
![]()
Mijn broertje gaat naar de finale voor de beker
![]()
[afbeelding]
Voetbal, B1, en er zijn er vier van in Nederland geloof ik.quote:
Dat is cool Gefeli hoe oud is je broertje ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voetbal, B1, en er zijn er vier van in Nederland geloof ik.
Net zo oud als Airellequote:Op woensdag 18 mei 2005 21:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is cool Gefeli hoe oud is je broertje ?![]()
En als mij dusquote:
Aah welke club speelt hij dan ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:33 schreef Svensational het volgende:
Evelien is 25 april 17 geworden.Net als m'n broertje dus
FOK! is traag![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:33 schreef Svensational het volgende:
Evelien is 25 april 17 geworden.Net als m'n broertje dus
FOK! is traag![]()
Nou gewoon de plaatselijke club hierquote:
quote:
Het fok! T-shirt, hoe en wat:
Het huidige ontwerp zal blijven, wel zijn er een aantal keuzes:
# Je kan het shirt bestellen met of zonder tekst.
# Je kan het shirt bestellen in 6 verschillende kleuren.
# Je kan kiezen uit een heren of dames shirt.
# Je hebt uiteraard de keuze uit verschillende maten.
Op dit moment zijn wij bezig om de shop te maken waarin je ook diverse voorbeelden kan bekijken.
In de toekomst is er de mogelijkheid om een extra logo op te nemen in het assortiment.
Mocht je een leuk idee of ontwerp hebben dan kan je deze altijd sturen naar jay@fok.nl
Zodra de shop online staat of als we meer weten over de status van de shop dan zullen wij dit uiteraard melden.
[22:02] <03Tom> Het veelbesproken FOK! tshirt Wat een service, mensen!quote:
Voor als je dronken bent op een feestje waar ze Jantje Smith en Frans Bauer muziek draaien ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou snap ik sowieso niet waarom iemand in een Fok! shirt zou willen lopen.
Oh, ja, voor als je BVO tegenkomt, dan herkent 'ie je tenminste.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Voor als je dronken bent op een feestje waar ze Jantje Smith en Frans Bauer muziek draaien ofzo![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, ja, voor als je BVO tegenkomt, dan herkent 'ie je tenminste.
En laatst had je het nog over veel dronken mensen en Frans Bauer muziekquote:
Een keertje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En laatst had je het nog over veel dronken mensen en Frans Bauer muziek![]()
Ey ik om 6:30quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Een keertje.. Een verjaardag.
.
Maar was een uitzondering, hoor..
En nu ga ik zo slapen, of in ieder geval tv kijken vanuit m'n bedje, moet er om. 6:45
. uit.
.
Ik om 6.00 uurquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Een keertje.. Een verjaardag.
.
Maar was een uitzondering, hoor..
En nu ga ik zo slapen, of in ieder geval tv kijken vanuit m'n bedje, moet er om. 6:45
. uit.
.
Alsof BNN zo'n educatieve zender isquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat las ik nou is het rond dat ONM naar BNN gaat?
Vraag me af wat er zo educatieve is aan ONM
Word wel de bedoeling toch ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof BNN zo'n educatieve zender is![]()
En terecht ook nogquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
Mooi, die Portugezen zijn aan het verliezen.![]()
Haha heb je niet eens gevraagt waarom ze beldequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Medy van der Laan zelf groot fan is van ONM en graag wil dat het op TV blijft, al kwam het bij de EO.
Ik werd vanmiddag trouwens opgebeld door de EO..
"Hallo, ik ben van de EO, de Evangelische Omroep, en ik wou vragen of u naar onze programma's kijkt."
"Nee."
"Okay, dan weet ik genoeg, bedankt, dag."
"Dag."
Nou ja, dat wou ik doen, maar die miep had al opgehangen, eigenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha heb je niet eens gevraagt waarom ze belde![]()
quote:Geachte redactie van Omroep MAX,
Laat ik mij eerst even voorstellen. Ik ben op de (jongeren)site Fok! bekend onder de naam ' Bupatih' .
Mijn oog (eigenlijk mijn beide ogen, ter uwer informatie) viel op een zogenaamd 'topic', luisterend naar de naam Max! De zender voor bejaarden!
U moet weten dat de term 'bejaarden' met een flinke korrel zout moet worden genomen. Wij zijn van mening dat de 50+'ers in ons kikkerlandje totale respect verdienen, voor al het werk dat ze verricht hebben. Gaarne verzoek ik u dan ook niet meteen te vallen over de daar beschreven termen.
Dan nu over tot het hoofddoel van mijn mail.
Ik stuur u dit mailtje, omdat ik u wil wijzen op de wel degelijk aanwezige, briljante ideeën die ontsproten zijn aan de creatieve breinen van deze jonge schavuiten.
Ik weet dat de Omroep MAX vanaf september 2005 op de buis verschijnt en ik ben ook op de hoogte van het feit dat het televisie-seizoen in de zomer al begint. Daarom wil ik jullie dus wijzen op eerder genoemde link, waar jullie misschien inspiratie kunnen opdoen.
Hierbij wil ik wel graag vermelden dat het oorspronkelijke idee van Wout van radio-zender 3FM afkomstig is.
Ik hoop u hierbij voldoende geďnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Bupatih.
Like duh.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef Svensational het volgende:
Je hebt serieus dat mailtje verstuurd onder de naam Bupatih?
Dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:02 schreef MissBliss het volgende:
Hoi![]()
Met mijn nichtje is alles goed, het ding in haar borst is een ontsteking die waarschijnlijk uit zichzelf weggaat
Yepquote:
quote:
Sorryquote:Leonie | Plug in Babe zegt:
hoe heet ie?
Starbob || 19-05: zuipen @ Timbob zegt:
uuh
sith
return of the sith?
revenge?
iets met sith
nr 3
Ah ok, just checkingquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:41 schreef timbob het volgende:
Revenge of the Sith!
Snel topic volposten, dan kunnen we een felicitatietopic openenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 06:10 schreef Svensational het volgende:
@ZOWIEE: Geweldig nieuws[afbeelding]
@timbob: Gefeliciteerd[afbeelding]
@rest: Goeiemorgen[afbeelding]
nee, mij wakker smsen om 3 uur, das gezelligquote:Op donderdag 19 mei 2005 02:41 schreef Skaai het volgende:
Skaai had vanavond sjans.
Van een overvaller.
Politiebureaus zijn op dit tijdstip niet gezellig
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:05 schreef babette21 het volgende:
er is er één jarig hoera hoera......
[afbeelding]
ik las het gisterdavond.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:18 schreef PeRi het volgende:
Ik ben er doorheen geslapen, ik zag het vanochtend pas en was meteen wakker wel![]()
Yepquote:
Dat wel. Maar toch creepy anywayquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef timbob het volgende:
ze smst dus ze leeft nog.
Ik geloof het wel, hoezo?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:29 schreef MissBliss het volgende:
Hey Auticia, heb jij al een StringRing?![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:34 schreef PeRi het volgende:
Whehehe. Ik heb 'm trouwens nog nooit op Utrecht zien hangen Ties.![]()
Ah, open dag ofzo, krijg ik net doorquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:36 schreef Auticia het volgende:
MissBliss, hoe kom je daar zo bij!?
Ik stond gisteren op de Open Dag van mn school en daar stonden meiden van die mini-onderneming met die poster dusquote:
Oh, ik had de nieuwe pagina niet gezienquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ah, open dag ofzo, krijg ik net door.
Whehe, een van die meisjes is de vriendin van mijn broertje, die meldde het daarnet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik stond gisteren op de Open Dag van mn school en daar stonden meiden van die mini-onderneming met die poster dusIk dacht: Heeeeey, die ken ik
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:40 schreef The_Langolier het volgende:Gefeli TB
Van mij krijg je:
Heerlijke prei.
Woei, maandag weer feestquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:56 schreef mark_03 het volgende:
Hallow
Timbob gefeliciteerd....
Ik ben trouwens maandag jarig![]()
Hijs gewoon een beetje verliefd op me ...quote:
Ik krijg morgen Mario Kartquote:
Wie is verliefd? bar_rel op Mark_03?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hijs gewoon een beetje verliefd op me ...
Hij heeft wel pech... ik ben zo goed als bezet![]()
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:14 schreef PeRi het volgende:
Skaai kutwijf. Ik schrok me de tering vanochtend.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wie is verliefd? bar_rel op Mark_03?
Dat zegt iedereen, dat ik cabaratier moet wordenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jij spoort echt niet he, bar_rel?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:46 schreef The_Langolier het volgende:
![]()
Vandaag komt mijn vriendin voor het eerst bij mij thuis![]()
1e kennismaking met mijn ouders en zusje en broertje enzo!![]()
Spannend
Ja dusquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet ik veel...
onderdruk die gevoelens maar ofzo... totdat 't weer hip is enzo![]()
Dus toch niet Zhenarquote:
oh, nee.. m'n internet is er thuis mee genokt [alweer!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, Babette, had je gelezen dat ik je CD heb gekregen en dat 'ie erg hip is?.
Prima CD om op te zetten tijdens het leren!
Nou ja, vooralsnog is All I Need nog steeds m'n favoriet, maar die ken ik dan ook het beste.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef babette21 het volgende:
oh, nee.. m'n internet is er thuis mee genokt [alweer!!] en had geen zin om terug te lezen
maar super hé, dat ie er is en dat je 'm tof vind.... ja hij's lekker he?!
hebbie al 'n favoriet? ik word altijd helemaal bij van nr.8 [Ce Matin La]
Van mij mag het hoorquote:
All I need is eigenlijk de enige bekende en daarom ook vaak de favorietquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, vooralsnog is All I Need nog steeds m'n favoriet, maar die ken ik dan ook het beste.. Die staat altijd in de top 25 van m'n favoriete nummers aller tijden.
My heroquote:
Doe je dit nu met je mobiel?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:24 schreef Zhenar het volgende:![]()
Whassup peeps?
Ik ben zo wanhopig geworden zonder internet thuis, dat ik probeer mijn mobiel als modem te gebruiken. Tot nu toe zonder resultaat...
dat heb ik ook wel 's geprobeerd, maar 't koste me veel geld en dat zonder enig resultaatquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:24 schreef Zhenar het volgende:![]()
Whassup peeps?
Ik ben zo wanhopig geworden zonder internet thuis, dat ik probeer mijn mobiel als modem te gebruiken. Tot nu toe zonder resultaat...
\quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:24 schreef Zhenar het volgende:![]()
Whassup peeps?
Haha dat wou ik ook met mijn i-mode telefoon en kreeg precies dezelfde meldingquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel 's geprobeerd, maar 't koste me veel geld en dat zonder enig resultaat
fok! is te groot ofzo, kan dat kleine schermpje allemaal niet aan
Cool waarbij ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb 2 kaarten voor een exclusief Krezip concert gewonnen.
De Belgische Free Record Shop.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cool waarbij ?
Wat moet jij Belgiequote:Op donderdag 19 mei 2005 17:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De Belgische Free Record Shop..
En het optreden is in Breda..
Snap jij het, snap ik het.
Wheheh... zelfde als dat je in Nederland kaarten kunt winnen voor Marco Borsato in Antwerpenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De Belgische Free Record Shop..
En het optreden is in Breda..
Snap jij het, snap ik het.
Nee, het was een prijsvraag op de website van de FRS. frs.be dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat moet jij Belgie
En het kan logisch zijn als die Free Record Shop net over de grens is![]()
Ik ook niet.quote:
Dan is het inderdaad niet logischquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, het was een prijsvraag op de website van de FRS. frs.be dus.
Ze mogen Brabant en Limburg van mij ook best hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad niet logisch![]()
Alloewel Brabant en Limburg zijn eigenlijk ook een beetje belgie
Heuj!quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:23 schreef karoltje het volgende:
Ze mogen Brabant en Limburg van mij ook best hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |