Is goed, en dan zing ik lieflijke Tori Amos liedjes voor je.quote:
Je hebt al rode haren als Tori, dus dat komt helemaal goed.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:28 schreef Skaai het volgende:
Is goed, en dan zing ik lieflijke Tori Amos liedjes voor je.
Maar wel na 12 uur vanavond, want ik moet zo werken.
Hahahaha, ik beloof het.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:31 schreef Skaai het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat je dan weer van die hele rode oortjes krijgt als op die foto's met Tori Amos, anders niet he![]()
Cool schrijf je ook een recensie voor de frontpage ?quote:
Welk merk ?quote:
Waarvanquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cool schrijf je ook een recensie voor de frontpage ?
Van dat Buffy ding of is het een posterquote:
poster recensiesquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Van dat Buffy ding of is het een poster![]()
?
En dan cijfers voor de grote en de kleur enzoquote:
Ik had de url nog niet gezien en heb de topics niet echt veel gevolgt de laaste paar wekenquote:
Link ?quote:
de nieuwe nike nothingquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dan cijfers voor de grote en de kleur enzo![]()
Welke Nike's heb je die ? die nieuwe nike free?
Ja, je zit goed.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:23 schreef Ultrakneus het volgende:
is dit het "wij zijn met z'n alle heel erg triest" topic??
ja he?
He lees ik weer verkeerdquote:
soms overleven ze het wel hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:56 schreef Svensational het volgende:
Beetje naief om te denken dat een vogeltje nog leeft als ie keihard tegen een raam vliegt he!
Maar wel lief dat je een bakje water voor hem ging halen.
Dat gebeurt wel vaker hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:56 schreef Svensational het volgende:
Beetje naief om te denken dat een vogeltje nog leeft als ie keihard tegen een raam vliegt he!
Maar wel lief dat je een bakje water voor hem ging halen.
ik zou 'm maar wel op tijd weg doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja..
Het vogeltje ligt er nog steeds troosteloos te liggen..
Zal ik een uitvaartdienst regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |