He lees ik weer verkeerdquote:
soms overleven ze het wel hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:56 schreef Svensational het volgende:
Beetje naief om te denken dat een vogeltje nog leeft als ie keihard tegen een raam vliegt he!
Maar wel lief dat je een bakje water voor hem ging halen.
Dat gebeurt wel vaker hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:56 schreef Svensational het volgende:
Beetje naief om te denken dat een vogeltje nog leeft als ie keihard tegen een raam vliegt he!
Maar wel lief dat je een bakje water voor hem ging halen.
ik zou 'm maar wel op tijd weg doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja..
Het vogeltje ligt er nog steeds troosteloos te liggen..
Zal ik een uitvaartdienst regelen?
Gadverdammequote:Op woensdag 18 mei 2005 17:06 schreef timbob het volgende:
[..]
ik zou 'm maar wel op tijd weg doen
wij hadden een tijdje een dooie vogel in de zon liggen..
die begon na een tijdje vanzelf weer te bewegen..
Wat waren het ? Mieren wormen vliegen ?quote:
maden vooralquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat waren het ? Mieren wormen vliegen ?
Ja dat hou je altijd met dooie dieren hequote:
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:16 schreef Airelle het volgende:
Woei.
Dat hebben we ook weer gehad.
Dag mensen.
Economie tentamen.quote:
weldegenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Timbob is dit jou site ?
http://www.mijn-wereld.tk/
Cool heb je echt stickers op die stoplichten geplakt of is dat photoshop ?quote:
het is makkelijker om die stikkers er echt op te plakken dan ze er laten op te photoshoppenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cool heb je echt stickers op die stoplichten geplakt of is dat photoshop ?
www.parkyourpic.comquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Godver doet mijn avatar het weer niet zijn alle goeie upload sites kapot ofzo
Whehe, ik las het.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Glennis Grace met spoed naar dokter
Deelname aan Songfestival uiterst twijfelachtig
De Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival is vanmiddag in Kiev gestoken door een insect. Ze heeft een bult op haar arm. Er is een dokter bijgehaald omdat de zangeres door hoge koorts getroffen kan worden. Daardoor zou haar deelname aan de halve finale van het songfestival in Kiev uiterst twijfelachtig worden. Gevreesd wordt voor een bloedvergiftiging. Het management heeft veel afspraken van Glennis Grace voor vandaag en morgen afgezegd in de hoop dat de zangeres snel kan aansterken en donderdagavond in de halve finale kan verschijnen.
Arme BVO..
Ja hoor.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Glennis Grace met spoed naar dokter
Deelname aan Songfestival uiterst twijfelachtig
De Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival is vanmiddag in Kiev gestoken door een insect. Ze heeft een bult op haar arm. Er is een dokter bijgehaald omdat de zangeres door hoge koorts getroffen kan worden. Daardoor zou haar deelname aan de halve finale van het songfestival in Kiev uiterst twijfelachtig worden. Gevreesd wordt voor een bloedvergiftiging. Het management heeft veel afspraken van Glennis Grace voor vandaag en morgen afgezegd in de hoop dat de zangeres snel kan aansterken en donderdagavond in de halve finale kan verschijnen.
Arme BVO..
De Whitney Housten van de Lage Landen... nee daar zitten ze op te wachten in Oekraine.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is gewoon een complot!
Andere landen willen Glennis vergiftigen omdat ze een te grote concurrente is!.
Elk jaar heb ik zoiets van "ik kijk het niet meer hoor"quote:9.= niederlande
aha, da war sie also, die erste herausforderung des abends. eine saegering singt ihr lied. und zwar gut , sehr gut. voller ueberzeugung und nett anzuschauen ist sie auch . das kommt hoch.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind dit nummer misschien nog wel slechter dan dat vreselijke nummer van die 2 pipo's van vorig jaar.
Nee, ik denk dat dit je 3e jaar is als ik een beetje logisch nadenkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |