Haha heb je niet eens gevraagt waarom ze beldequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Medy van der Laan zelf groot fan is van ONM en graag wil dat het op TV blijft, al kwam het bij de EO.
Ik werd vanmiddag trouwens opgebeld door de EO..
"Hallo, ik ben van de EO, de Evangelische Omroep, en ik wou vragen of u naar onze programma's kijkt."
"Nee."
"Okay, dan weet ik genoeg, bedankt, dag."
"Dag."
Nou ja, dat wou ik doen, maar die miep had al opgehangen, eigenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha heb je niet eens gevraagt waarom ze belde![]()
quote:Geachte redactie van Omroep MAX,
Laat ik mij eerst even voorstellen. Ik ben op de (jongeren)site Fok! bekend onder de naam ' Bupatih' .
Mijn oog (eigenlijk mijn beide ogen, ter uwer informatie) viel op een zogenaamd 'topic', luisterend naar de naam Max! De zender voor bejaarden!
U moet weten dat de term 'bejaarden' met een flinke korrel zout moet worden genomen. Wij zijn van mening dat de 50+'ers in ons kikkerlandje totale respect verdienen, voor al het werk dat ze verricht hebben. Gaarne verzoek ik u dan ook niet meteen te vallen over de daar beschreven termen.
Dan nu over tot het hoofddoel van mijn mail.
Ik stuur u dit mailtje, omdat ik u wil wijzen op de wel degelijk aanwezige, briljante ideeën die ontsproten zijn aan de creatieve breinen van deze jonge schavuiten.
Ik weet dat de Omroep MAX vanaf september 2005 op de buis verschijnt en ik ben ook op de hoogte van het feit dat het televisie-seizoen in de zomer al begint. Daarom wil ik jullie dus wijzen op eerder genoemde link, waar jullie misschien inspiratie kunnen opdoen.
Hierbij wil ik wel graag vermelden dat het oorspronkelijke idee van Wout van radio-zender 3FM afkomstig is.
Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Bupatih.
Like duh.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef Svensational het volgende:
Je hebt serieus dat mailtje verstuurd onder de naam Bupatih?
Dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:02 schreef MissBliss het volgende:
Hoi![]()
Met mijn nichtje is alles goed, het ding in haar borst is een ontsteking die waarschijnlijk uit zichzelf weggaat
Yepquote:
quote:
Sorryquote:Leonie | Plug in Babe zegt:
hoe heet ie?
Starbob || 19-05: zuipen @ Timbob zegt:
uuh
sith
return of the sith?
revenge?
iets met sith
nr 3
Ah ok, just checkingquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:41 schreef timbob het volgende:
Revenge of the Sith!
Snel topic volposten, dan kunnen we een felicitatietopic openenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |