en niet zo klein beetje een overdosis ervan ook:(quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
kiest nu ook Chris voor de genante aanpak...
ofwel: hoe iemand van 'n kleine rat kan veranderen in 'n paaskuiken...... jezus zeg......
moet haast wel ja want hij gaf Joost een klapje en nu loopt hij 2 weken in verbandquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
waarom zat Hugo trouwens met z'n hand in 't verband?!?
net zo iets als de plotselinge kruk van Niels, in december??
uit respect voor de bijkans rippe popequote:Op vrijdag 1 april 2005 21:05 schreef babette21 het volgende:
krukken én jezusslippers...
edit: waarom fluisteren we??;)
mja als we het dan toch over soaps hebben......quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
uit respect voor de bijkans rippe pope
LOL @ TT... bij glansrol moest ik aan Stephan denken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
na Sanne [met Stijn] en Renée [met Marjolein] kiest nu ook Chris voor de genante aanpak...
ofwel: hoe iemand van 'n kleine rat kan veranderen in 'n paaskuiken...... jezus zeg......
ik denk dat Carlo wat moeite heeft met 't lezen van de naam... zal 't daarom even visueel voor 'm maken...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:18 schreef Wup het volgende:
maar we zoeken met spoed een vrouwelijke psycho die Chris, Hugo & Joost omlegt.
Over 3 weken komt Antonie de boel op stelten zetten. Tot die tijd moeten we het met de plannetjes van Yvonne doen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:50 schreef Wup het volgende:
ik ga ervan uit dat ONM nu ook begrijpt dat dit seizoen draait op de psycho-gastrollen dus meteen door met de volgende graag.....
owww als dat zou kunnen.....we nemen ook genoeg met een zeer uitgebreide gastrol.......quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
Theklatje
Sabine Koning is inmiddels helemaal goedgekeurd, terwijl ik echt een hekel aan haar had.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Over 3 weken komt Antonie de boel op stelten zetten. Tot die tijd moeten we het met de plannetjes van Yvonne doen.
Daphne komt toch ook aardig in de buurt..........quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
volgens mijn statistieken heeft ONM sowieso nog nooit 'n vrouwelijke mafkees gehad....
oh wacht.... ik vergeet natuurlijk één iemand: Merel Mascini!!!
maar die heeft uiteindelijk weinig slechts gedaan...
precies! wij zijn echt niet zo veeleisend als we ons voordoen...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:26 schreef Wup het volgende:
owww als dat zou kunnen.....we nemen ook genoeg met een zeer uitgebreide gastrol.......
Daphne was niet echt een bitch, meer 'n ernstig labiel huisvrouwtje...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:29 schreef Wup het volgende:
Daphne komt toch ook aardig in de buurt..........
nah, ik wilde nog wel dat ze Claire ging pesten [die dan natuurlijk zou gaan terugpesten] maar ze deed echt níks..... nul, noppes, nada.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:32 schreef Wup het volgende:
en die belgische stoeipoes was een dood-vogeltje psycho:(
nope verdwijnen altijd achter de tralies [of in de grond...]quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:37 schreef Wup het volgende:
dat kan ook niet niet anders bij een vast personage denk ik
full-time psycho's hebben toch nooit zo een lang leven
ja uit labiliteit, niet uit slechtheid...quote:maar bij Daphne had ik toch altijd de idee dat ze kon gaan doordraaien....
volgens mij hadden we ook al hele moordplan-scenario's klaarliggenquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:37 schreef babette21 het volgende:
nah, ik wilde nog wel dat ze Claire ging pesten [die dan natuurlijk zou gaan terugpesten] maar ze deed echt níks..... nul, noppes, nada.....
Merel heeft alleen maar Ellen neergestoken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
volgens mijn statistieken heeft ONM sowieso nog nooit 'n vrouwelijke mafkees gehad....
Kennard Bos, Peter Kleemann, Chris Gomez, Justus Brederode, Hans Grevers, Davind Dupont,
Evert Starrenburg, Olaf Zwart, Sid Porter, Serge van Mieghem, Hillard Kroon, Stephan Brouwer...
oh wacht.... ik vergeet natuurlijk één iemand: Merel Mascini!!!
maar die heeft uiteindelijk weinig slechts gedaan...
dat zeg ik, bijna niks.... ze bewees ons zelfs een dienst: Ellen was jarenlang onvruchtbaar!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Merel heeft alleen maar Ellen neergestoken.
oeps.... vergeten!!!!quote:Sylvia Wingelaar (gespeeld door Dieke de Vries), een vriendin van Serge, was ook niet bepaald een stabiel figuur. Ze wilde een borstvergroting ondergaan in Victors kliniek. Victor moest haar zelfs beletten om zichzelf open te snijden. Ze wordt aangemoedigd door Serge, die haar probeert te strikken voor zijn wraakactie tegen Victor.
Hopelijk weten de schrijvertjes dat ook.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:56 schreef Wup het volgende:
jaaa , hij is natuurlijk ook in de running voor die erfenis
maar dan niet de erfenis van Arthur he.... want díe is niet dood hoor!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:56 schreef Wup het volgende:
jaaa , hij is natuurlijk ook in de running voor die erfenis
Wat voor een surrogaatfan ben jij??? Merel schoot Ellen neer!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Merel heeft alleen maar Ellen neergestoken.
Ik bedoelde natuurlijk neergeschoten... Het beeld van Sylvia die zichzelf in 't gezicht snijdt beïnvloedde m'n vingers tijdens 't typen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat voor een surrogaatfan ben jij??? Merel schoot Ellen neer!
bedankt voor de tip!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:00 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Nu Aram & Josine op RTL4.
hebben wij hier nog iets op te zeggen of gaan we doen of het nooit gebeurd is?!quote:Lizzy en Joost zijn aan het vrijen als ze door Hugo worden betrapt. Renée wordt verliefd op Ghita en gaat posten buiten Waalberg. Chris is ontzettend jaloers op Hugo en verklaart Kyra zijn liefde. Kyra nemt dit heel serieus. Of heeft dit allemaal met 1 april te maken?
Ja, Dieke de Vries vond je lekker, hè?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk neergeschoten... Het beeld van Sylvia die zichzelf in 't gezicht snijdt beïnvloedde m'n vingers tijdens 't typen.![]()
Dat zijn de verhalen voor VOLGENDE week, smurf!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
trouwens, nog eens terugkijkend op de verhaaltjes van vandaag:
hebben wij hier nog iets op te zeggen of gaan we doen of het nooit gebeurd is?!
goed plan.... ff Carlo bellen.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:25 schreef Wup het volgende:
kan Shirina niet een labieltje worden....
ze kan dan onopvallend zowel in het pakhuis als in AZB huishouden
en Yvonne mag als partner in crime.......
Het is donker. Ik zie buiten niks meer. Bovendien trachtte ik op jouw niveau te spreken, echter, het maken van taalfouten lukt me niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
wiv ga 's buiten spelen ofzo..... je vertoont weer kleutergedrag
helaas voor jou zegt ze het niet letterlijk, maar hier de scene....quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
wat dat betreft had haar zusje 'n hoger bitchgehalte,
die had tenslotte een "fundamenteel karakterprobleem"
sorry, ik vind 'm zó grappig.....
't was geen hint! echt niet!!! maar: dank u, want hij's wél tof!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:51 schreef Wup het volgende:
helaas voor jou zegt ze het niet letterlijk, maar hier de scene....
ONM, 30 december 2003, Renee & Ellen over La Claire[/url] ~ [1.21 min; 4.4 Mb] ~
in westenwind speelde deze actrice ook al een lijpketel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zeg ik, bijna niks.... ze bewees ons zelfs een dienst: Ellen was jarenlang onvruchtbaar!!
[..]
oeps.... vergeten!!!!
[afbeelding]
Leuk filpmje weer!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:51 schreef Wup het volgende:
[..]
helaas voor jou zegt ze het niet letterlijk, maar hier de scene....
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/2003/2003-12-30_ONM_00001_Ellen.jpg]afbeelding]
ONM, 30 december 2003, Renee & Ellen over La Claire[/url] ~ [1.21 min; 4.4 Mb] ~
wat een schaamteloze vertoning was dat ...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:00 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Nu Aram & Josine op RTL4.
Die zijn wel opgenomen maar nog niet uitgezonden! raar, zouden ze dus in Maartquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
Do van Vliet mocht weer 's gekke bekken trekken bij LZML...
doen ze daar helemaal niet meer aan nieuwe afleveringen ofzo?!
Tanja had het alleen over dat nieuwe programma dat ze gaat presenteren. Weet alleen ff niet meer welke dat nou was.quote:Op zondag 3 april 2005 19:24 schreef babette21 het volgende:
Tim Immers? goh, wie is dat ook alweer?!
had Tanja nog wat te melden?! [over onm dus]
lolquote:Op zondag 3 april 2005 19:32 schreef Wup het volgende:
had Tanja nog iets te melden over haar nieuwe lipgloss en dat ze zo vereerd was dat ze er een heel topic mee gewonnen had?
ik had 's ergens gehoord/gelezen dat Robin Rienstra dit seizoen langs zou komen...quote:wat betreft LZML, ik denk dat niemand daar meer aan mee wil doen omdat ze er nu ook wel achter zijn dat het tot in den treure herhaald gaat worden.......
En niemand wil toch in een programma van Ron Brandhout!!!!quote:Op zondag 3 april 2005 19:32 schreef Wup het volgende:
wat betreft LZML, ik denk dat niemand daar meer aan mee wil doen omdat ze er nu ook wel achter zijn dat het tot in den treure herhaald gaat worden.......
quote:Op zondag 3 april 2005 19:37 schreef babette21 het volgende:
ze schaamde zich natuurlijk voor haar flutrolletje, had gevraagd of hier geen vragen over gesteld konden worden... begrijpelijk!!
zelfs bij lijn4 vinden ze hem niet meer de moeite [ziek, jaja], dus hij moet wel.....quote:Op zondag 3 april 2005 19:35 schreef babette21 het volgende:
ik had 's ergens gehoord/gelezen dat Robin Rienstra dit seizoen langs zou komen...
da's mooi want dat betekent [hopelijk] veel Arthur en La Claire. maar hij laat nogal lang op zich wachten
ach hints hoeft geloof ik niet meer zo.... ik denk niet dat ik me op het ONM-team verheugquote:Op zondag 3 april 2005 19:48 schreef babette21 het volgende:
dat doet ie vast wel
en ondertussen wordt 't tijd om de KRO weer te bestoken met Hints-mailtjes....
dat van vorige jaar - voor 't eerst in 20 jaar geen Hints - flikken ze ons natuurlijk niet nog 'n keer
haha, ze zoeken natuurlijk al een excuus hem eruit te gooien sinds ze die enorme close-ups hebben ingevoerd....quote:Op zondag 3 april 2005 19:54 schreef babette21 het volgende:
ik zit ondertussen een interviewtje met Jop Joris te lezen, waarin hij vertelt een officiële waarschuwing te hebben gekregen bij onm, vanwege zijn [wan-]gedrag. bij 'n tweede moet ie weg.... we moeten dat joch dus eventjes in de problemen gaan brengen!!
Waarschuwing: Op een Sander Foppele fansite heb ik een tijdje terug gelezen dat hij dit jaar ook te gast is in LZML. Sander wist alleen nog niet wanneer het precies wordt uitgezonden.quote:Op zondag 3 april 2005 19:35 schreef babette21 het volgende:
ik had 's ergens gehoord/gelezen dat Robin Rienstra dit seizoen langs zou komen...
da's mooi want dat betekent [hopelijk] veel Arthur en La Claire. maar hij laat nogal lang op zich wachten
ow misschien haal ik Sander en Robin dan wel door elkaar, hebben allebei zo'n zelfde fanclubjequote:Op zondag 3 april 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarschuwing: Op een Sander Foppele fansite heb ik een tijdje terug gelezen dat hij dit jaar ook te gast is in LZML. Sander wist alleen nog niet wanneer het precies wordt uitgezonden.
BTW: Er stond niet bij of het een herhaling of een nieuwe aflevering betreft.
Sander runt zijn eigen fansite?quote:Op zondag 3 april 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:Waarschuwing: Op een Sander Foppele fansite heb ik een tijdje terug gelezen dat hij dit jaar ook te gast is in LZML. Sander wist alleen nog niet wanneer het precies wordt uitgezonden.
Ik heb de programmaschema's van RTL4 eens grondig doorgenomen... Tot en met 16 april staan er nog herhalingen van LZML geprogrammeerd. Vanaf 23 april staat er geen hh meer achter, dus de kans is groot dat we vanaf 23 april nieuwe afleveringen voorgeschoteld krijgen.quote:Op zondag 3 april 2005 19:45 schreef Wup het volgende:
zelfs bij lijn4 vinden ze hem niet meer de moeite [ziek, jaja], dus hij moet wel.....
ik vind dat Iwan wel op de loer kan gaan liggen om te melden wanneer we moeten gaan kijken....
maar we willen alleen ONM bloopers zienquote:Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb de programmaschema's van RTL4 eens grondig doorgenomen... Tot en met 16 april staan er nog herhalingen van LZML geprogrammeerd. Vanaf 23 april staat er geen hh meer achter, dus de kans is groot dat we vanaf 23 april nieuwe afleveringen voorgeschoteld krijgen.
past in 't plaatje toch....?!?quote:Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef Wup het volgende:
Sander runt zijn eigen fansite?
Dat zou me niks verbazen.quote:Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef Wup het volgende:
Sander runt zijn eigen fansite?
1 2 3 4 5 | MA. 28-03-2005 => 661.000 DI. 29-03-2005 => 650.000 WO. 30-03-2005 => 481.000 DO. 31-03-2005 => 556.000 VR. 01-04-2005 => 474.000 |
hmz, op een screenshot is het nog dragelijk...quote:Op zondag 3 april 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
arrogant kijken terwijl je Vermist-telefoontjes opneemt.... onmiskenbaar toch?! Bron
©nu.nlquote:Uitgegeven: 2 april 2005 15:40
AMSTERDAM - De ORS Lek en Linge in Culemborg heeft de beste schoolkrant van Nederland. Dat maakte actrice en presentatrice Tanja Jess zaterdag bekend tijdens de uitreiking van de Schoolkrant Awards 2005 in Amsterdam. De school ontving als prijs een wisselbokaal en 500 euro.
Jess reikte prijzen uit in nog vijf categorieën, waaronder website, vormgeving en column. Deze prijswinnaars kregen 250 euro. De vakjury die de schoolkranten beoordeelde, bestond uit onder anderen cabaretier, columnist en programmamaker Dolf Jansen, het webteam van muziekzender TMF en Jort Kelder, hoofdredacteur van het tijdschrift Quote.
De Schoolkrantdag , een initiatief van de Universiteit van Amsterdam (UvA) en het Instituut voor Media en Informatie Management van de Hogeschool van Amsterdam (HvA), vond voor de negende keer plaats. Schoolkrantredacteuren van havo-, vwo- en mbo-scholen kregen workshops en hielden interviews met Jess en hoofdredacteur Jim Jansen van het studentenweekblad Havana van de HvA.
quote:
BTW: Ik zie een LZML cap met FOK! op die site staan.quote:Sextet, een nieuwe Nederlandse film, is waarschijnlijk te zien in de bioscoop vanaf september 2005
Hieronder een korte beschrijving :
* met o.a. Alette Dirkse, Lucretia van der Vloot, Nadja Hupscher, Katja Schuurman, Kim Pieters.
Lesbisch stel komt in Bos en Lommer te wonen. Ze doen hun best om ook gediscrimineerd te worden, net als hun Marokkaanse buren.
mja dat was hier al bekend [ tegelijk met Flirt voor zover ik weet]quote:Op zondag 3 april 2005 20:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Sextet, een nieuwe Nederlandse film, is waarschijnlijk te zien in de bioscoop vanaf september 2005
je wilt toch niet zeggen dat je nog verbaasd bent je eigen screens tegen te komen?quote:BTW: Ik zie een LZML cap met FOK! op die site staan.![]()
ik bedoel meer dat ik Terstall zo een luie caster vind..... in elke Terstall duikt Rifka op en in Sextet ineens niet..... maw.... Rifka en Kim gaan stuivertje wisselen en Rifka komt naar ONM.....quote:Op zondag 3 april 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
er zijn weinig sites te bedenken waar geen fok! en/of Archief-fotootjes opstaan... helaas...
Sextet gaat over 'n lesbo-stel dat gediscrimineerd wil worden ofzo... nogal vaag, maar ja: 't is Terstall
Kim als de nieuwe Rifka, dat zou heel knap zijn!!
ik vond Rifka erg goed in "Simon" maar in "Flirt" deed ze me weinig.
Kim was daarin als één van de weinige een beetje oké, samen met zij van HGH [naam ff kwijt]
Wup, heb jij 'm eigenlijk gezien?! zo ja: review?!
Ze komt terug. Dat stel sappige tieten willen we niet missen.quote:Op zondag 3 april 2005 23:59 schreef Taurus het volgende:
Zeg, is die Julia er nu echt uit?Want ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat ze een vaste rol zou krijgen..
ai......Costa... of dat nou reclame voor haar is.....quote:Op maandag 4 april 2005 02:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Iedereen die alvast de acteerprestaties van Janna Fassaert wil zien kan morgen kijken naar Costa!. Hierin speelt ze de (gast)rol van Angela.
hey, die harem was van ONM...........quote:BTW: Yolanthe Cabau van Kasbergen zal haar opwachting maken in aflevering 15, 16, 17 en 18. Ze speelt de rol van haremdame.
mja da's zo'n dag & tijdstip waarop er doorgaans gewerkt moet worden... doe Thekla de groetjes zou ik zeggen:)quote:Op maandag 4 april 2005 02:49 schreef Wup het volgende:
offtopic tv tipje: vrijdag ochtend, 8 april 2005, om 09:40 op ketnet/canvas [alias belgie2] Kruimeltje
nee jammer genoeg niet...quote:Op zondag 3 april 2005 23:59 schreef Taurus het volgende:
Zeg, is die Julia er nu echt uit?Want ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat ze een vaste rol zou krijgen..
quote:MA. 11-04-2005
Marjolein ontdekt hoe erg het met haar beschadigde oog is. De laatste streek van hun vader Arthur: Joost, Hugo en Tara krijgen te horen hoe hoog hun erfenis is, maar ook aan welke voorwaarden ze moeten voldoen om hem te kunnen krijgen. Bettina heeft een plan waarmee Yvonne haar zoontje terug zou kunnen krijgen, maar is zij dit keer wel te vertrouwen?
DI. 12-04-2005
Hugo doet luchtig over zijn erfenis, maar ondertussen... Joosts taxi is er echt slecht aan toe, de bankrekening waarmee hij betaald zou moeten worden ook. Bettina merkt dat er achter Renée's rug heel wat wordt afgeroddeld in het AZB. Iris daagt Marnix uit. Over het resultaat van haar akties mag ze terecht tevreden zijn!
WO. 13-04-2005
Renée’s bestaan heeft een nieuw dieptepunt bereikt. (Denkt ze... Ze moest eens weten.) Joost en Tonnie zitten aan de grond vanwege hun taxi-troubles. Yvonne stapt in een onzeker avontuur. En Marjolein ‘ziet’ maar een halve toekomst. Alleen maar ellende? Nou, tussen Lizzy en Hugo gaat alles okay, of toch niet?
DO. 14-04-2005
Wie loopt daar doodleuk Joosts leven weer binnen? Sanne neemt misschien iets teveel hooi op haar vork als ze denkt dat ze weer aan de slag kan. Daan heeft beloofd om JP te helpen, dus probeert hij te verbergen dat hij eigenlijk kotsmisselijk is. Als Marnix en Iris in kamer 17 belanden is het de vraag of ze hun zakelijke houding kunnen volhouden.
VR. 15-04-2005
Er zou een tegeltje bij Yvonne op het toilet moeten hangen: ‘Vertrouw nooit een Wertheimer’! Daan beweert dat hij morfine gebruikt vanwege zijn migraine. Dom, want Shirina is verpleegster, die snapt echt wel dat er iets meer aan de hand is. Ook al heeft Sanne gezien wat ze heeft gezien, toch eist Marnix dat zij zich met haar eigen zaken moet bemoeien.
quote:De laatste streek van hun vader Arthur: Joost, Hugo en Tara krijgen te horen hoe hoog hun erfenis is, maar ook aan welke voorwaarden ze moeten voldoen om hem te kunnen krijgen.
quote:Marjolein ‘ziet’ maar een halve toekomst.
Ha die pa?! (Juliaquote:Wie loopt daar doodleuk Joosts leven weer binnen?
Wup?:)quote:Er zou een tegeltje bij Yvonne op het toilet moeten hangen: ‘Vertrouw nooit een Wertheimer’!
Het lijkt heel erg op wat we besteld hadden voor Brazilië, maar beter laat dan nooit.quote:Op maandag 4 april 2005 15:13 schreef Wup het volgende:
heeft de verhaaltjesschrijver ook pilletjes gesnoept?
[hij is niet dood, hij is niet dood ] Arthur !!
onze gebeden worden verhoord?........ toch?
quote:tegeltje is in productie;)
wat heeft iedereen toch tegen Julia?quote:
da's juist wel mooi want dan hebben ze het Sid gedeelte ook nog mee kunnen pikken:)quote:Op maandag 4 april 2005 15:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Het lijkt heel erg op wat we besteld hadden voor Brazilië, maar beter laat dan nooit.
Dit was niet zozeer tegen Julia, maar meer vanwege het feit dat pa niet doodleuk Joosts leven weer komt binnenwandelen. Logisch ook, want Arthur komt pas in de zomercliff terug.quote:Op maandag 4 april 2005 15:57 schreef Wup het volgende:
wat heeft iedereen toch tegen Julia?
Joost heeft uitzicht op vette erfenis dus werk aan de winkel voor golddigger
wat is daar nou toch mis mee ? [behalve dan dat het Joost betreft maar dat is even niet anders]
Shit he, das balen!!!!quote:Op maandag 4 april 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
ik heb zo ontzettend geen zin in gezeik over 'n stukke taxi, na mijn eigen botsing dit weekend
schade: 4500 euro.......!!!! [ofwel: total loss laten verklaren, snik] bij wie mag ik uithuilen?!?!
als je zo leest lijkt het wel behoorlijk gejat ja....quote:Op maandag 4 april 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
Oh god, we krijgen De Erfenis #2.... nou, dan wil ik Manouk v/d Meulen en Michiel de Jong er ook bij!!
misschien krijgen we Arthur nog op videobandjes te zien?!?!?
ach het kan erger.... Hugo en Lizzy is ook bepaald geen succes gebleken.quote:dat geklef tussen Marnix en Iris is ook écht iets om naar uit te kijjken... not...
Joost tegengekomen toen ie door de Ulfter straten scheurde?quote:ik heb zo ontzettend geen zin in gezeik over 'n stukke taxi, na mijn eigen botsing dit weekend
schade: 4500 euro.......!!!! [ofwel: total loss laten verklaren, snik] bij wie mag ik uithuilen?!?!
en exit Marjolein ?quote:Julia terug is oké, en 't vervolg van het dwergenlijntje ook...
zolang er hoop is......quote:Op maandag 4 april 2005 18:18 schreef Wup het volgende:
als je zo leest lijkt het wel behoorlijk gejat ja....
maar ach.... zolang we stiekem mogen blijven hopen dat Arthur terug komt mag het wel
mja ik vond Lizzy & Joost nóg erger: wat dat betreft is ze er op vooruit gegaan [zielig eigenlijk, voor Nikkie]quote:ach het kan erger.... Hugo en Lizzy is ook bepaald geen succes gebleken.
En Joyce los van Marnix valt ook wel weer toe te juichen.
ohja?!?quote:[btw: was Niels niet op zoek naar een ander huis?]
zoiets... één of ander joch die z'n rijbewijs bij 'n kratje breezers heeft gekregen...quote:Joost tegengekomen toen ie door de Ulfter straten scheurde?
kan niet lang meer duren, de zes maanden zijn nu toch wel om....???quote:en exit Marjolein?
hahaha ik herken dat ja, maar soms lucht het wel eens op!!!!quote:Op maandag 4 april 2005 19:04 schreef babette21 het volgende:
soapie: thanx, ben oké [geloof ik], maar errug onblij... het is dat huilen niet bij m'n image past, maar anders.....
ik stem voor vertrek van allebeide.....quote:Op maandag 4 april 2005 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Laat Marie Jolijn maar blijven en gooi die overbodige onooglijke rosse er uit!
Je gooit dat lekkere wijf er toch niet uit???????quote:Op maandag 4 april 2005 20:05 schreef haagse_elfje het volgende:
ik stem voor vertrek van allebeide.....
jawel, dan inruilen tegen Roos van Acker.....quote:Op maandag 4 april 2005 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je gooit dat lekkere wijf er toch niet uit???????
nee alles behalve boeiend... vieze vette Hugo in beeldquote:Op maandag 4 april 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
alleen de laatste vijf minuten gezien, die Renée is nu wel goed de lul haha
Babette zegt: ontslaan!!
was er verder nog iets boeiends gebeurd? en wat was er met Antonie?!
Hij was te zien in een splinternieuwe ONM promo... druk bezig om iedereen te manipuleren.quote:Op maandag 4 april 2005 20:12 schreef haagse_elfje het volgende:
was er iets met Antonie???
ach ja, hoe reageerde Renée eigenlijk op dat Marjolein/Niels-dingetje?!quote:Op maandag 4 april 2005 20:19 schreef Wup het volgende:
nee alles behalve boeiend... vieze vette Hugo in beeld
en Niels was weer aan het Hugoen
mja 't nieuwe paradepaardje he....quote:Antonie heeft vast een ONM-promo gekregen
op beeld kwam ze igg. goed over... vals grijnsjequote:Op maandag 4 april 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
dus we mogen aannemen dat z'n PA Xena heet.
Kerels vallen jou vaker niet op, hè?quote:
da's wel 'n goeie oefening voor Carlo!!quote:Op maandag 4 april 2005 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Roos is een Belgische en moet er niet in, want dan staan die onnozelen van Yorin steeds met die overbodige ondertitels te zeiken.
ach Roosje heeft geen ondertitels nodig...quote:Op maandag 4 april 2005 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kerels vallen jou vaker niet op, hè?
Roos is een Belgische en moet er niet in, want dan staan die onnozelen van Yorin steeds met die overbodige ondertitels te zeiken.
Waarom ben je nooit meer online?quote:Op maandag 4 april 2005 21:27 schreef haagse_elfje het volgende:
ach Roosje heeft geen ondertitels nodig...
haha die Roos is echt veel te lief dat lukt haar nooitquote:Op maandag 4 april 2005 21:05 schreef babette21 het volgende:
'n nieuwe Belg mag alleen als recast voor Lieve... sorry Wup
maar dan nu dus wél psycho enzo, dat hebben we nog tegoed........
En die worden in hun ster gevoetbald, of wat bedoel je?quote:Op maandag 4 april 2005 23:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie Gürkan Kücüksentürk en Pim Vosmaer in voetbaltenue wil zien kijkt naar Yorin.
Hugo is niet de enige met z'n fantasietjes zie ik.quote:Op maandag 4 april 2005 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
En die worden in hun ster gevoetbald, of wat bedoel je?
En de Joost-haters kregen bijval van Hugo:quote:JOOST VAN WALSUM: "Daan, flikker op!" (tegen Daan Starrenburg)
quote:HUGO VAN WALSUM: "Joost, rot op!" (tegen Joost van Walsum)
zie mijn avatar dat is Roosquote:Op maandag 4 april 2005 23:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik weet niet wie die Roos is, maar rozen komen er überhaupt niet in, alleen orchideeën in ONM !
BTW: JP kwam laatst weer met een prachtexemplaar aanzetten in DOK. Je kunt zeggen van JP wat je wilt, maar orchideeën kweken kan ie als de beste.
Ziet er goed uit! Ze zouden wel eens goed gecast kunnen zijn!!quote:Op maandag 4 april 2005 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeeldingen]
Antonie Kamerling (Ron Raven) & Janna Fassaert (Xena)
Orion was fout, maar daardoor wel ontzettend grappigquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:58 schreef haagse_elfje het volgende:
Orion!!! dat was cool!
Ik heb er ook een goed gevoel bij.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:46 schreef babette21 het volgende:
Ziet er goed uit! Ze zouden wel eens goed gecast kunnen zijn!!
haha bericht klopt van geen kant....quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef soapie het volgende:
Wup je hebt gelijk, hij is niet dood!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Ook Yorin text wil Arthur graag terug in ONM.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef soapie het volgende:
Wup je hebt gelijk, hij is niet dood!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Laat maar komen!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ook Yorin text wil Arthur graag terug in ONM.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Af en toe kan ik het niet laten.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:14 schreef babette21 het volgende:
OMG Iwan!!!! Je hebt 'n bericht gezet op 't ONM/Yorin-forum............................
* sprakeloos is..... en verbouwereerd......... en zeeeer teleurgesteld........
ik denk dat Bettina Berger een gegadigde is voor een snel ontslag, ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom...quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:56 schreef babette21 het volgende:
wanneer gaan ze trouwens weer eens iemand ontslaan bij ONM?!
kan ik tenminste weer venijnige artikeltjes schrijven
Ik kan er nog wel een paar bedenken!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik denk dat Bettina Berger een gegadigde is voor een snel ontslag, ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom...
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
ik kwam op meerdere sites vage berichten tegen over 't eventueel overlijden van Mike Reus
op zoek naar de bron kwam ik tussen de breezertjes terecht... wat een verschrikking daar zeg!!
Ik vermoed dat iemand de achternamen 'Reus' en 'de Geus' (de overleden oud-minister) door elkaar gehusseld heeft. Idd een verschrikking daar... 90% (of ben ik nu te positief?) van de berichten is bagger.quote:slechte grap trouwens, van dat gastje... ga er tenminste nog steeds vanuit dat 't een grap is
Die rossige gaat het ros afrossen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Die dikke vette overtollige rosse wordt ontslagen!
Sanne kan ze wel missen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:40 schreef soapie het volgende:
Wat voor truffels????? Het leken wel levertjes op sterk water!!!! Heeft hij ze van Stephan gekocht????
In Bosnië kennen ze geen hazelnoten.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:25 schreef soapie het volgende:
Die Shirina is ook blond hoor. Daan komt binnen met een hazelnootgebakje. Shirina vraagt: "wat is het???"
En Marjolijn doet gezellig mee!!!! Wat een drama.....quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
Renée weet per aflevering dieper te zinken, op zich is dat toch wel heel knap
en stiekem moest ik er toch om lachen...
ik voel niks...quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik voel een Renée vs Serge - scène aankomen.
Het kan nog veel erger! Deze week in het Blokkerkrantje:quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:40 schreef babette21 het volgende:
Tanja in "De gelukkige huisvrouw"?? dan kan ze ONM beter van d'r cv type-exen.....
[afbeelding]
quote:DVD Tillie en het draakje
Ingesproken door Tanja Jess!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:45 schreef soapie het volgende:
Ik moest erg lachen om die scene dat Renee zei dat Marjolijn zo goed kan acteren!!!!!
quote:RENÉE COUWENBERG: "Moet ik soms een prijs geven voor je acteerprestaties? Want je was zeer overtuigend." (tegen Marjolein Curie)
Waarom zou Marjolijn volgende week problemen met haar oog hebben? Die dikke rooie snol pakt het eerste het beste voorwerp en mikt in Marjolijns oog.quote:
quote:IRIS OVERBEEK: "De groep is te groot."
Joost is Vet cool!quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Joost is cool!
haha die link had ik nog niet eens gelegd....quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
We zeggen het al tijden, maar gelukkig ziet ze het nu zelf ook in:
[..]
Jij hebt geen kijk op mannen! Laat dat maar aan Joyce_en_Roxylovertje over.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:56 schreef babette21 het volgende:
In het pakhuis bemoeit iedereen zich met iedereen dus dan valt het minder op!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
ik vind pakhuis-Iris trouwens minder vervelend dan AZB-Iris
je wilt Joost toch niet serieus 'n "man" noemen he?!?!?quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij hebt geen kijk op mannen! Laat dat maar aan Joyce_en_Roxylovertje over.
En jij bent een superstoot?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:01 schreef babette21 het volgende:
je wilt Joost toch niet serieus 'n "man" noemen he?!?!?
't is 'n jochie.... [en dan ben ik nog aardig]
Wind je niet op. Ik weet genoeg van je....quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:09 schreef babette21 het volgende:
maar eh: ja... en behalve onbescheiden ook out of your league, that's for sure....
01. ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:06 schreef babette21 het volgende:
ONM-Vragen van de Soap Dagkalender 2000 - deel 4:
Dat waren nog eens tijden!!!!!quote:
Daarna ging Bennie toch bij die sekte??quote:04. Bennie betrapte Reina en Olaf
quote:06. C (TIP: zouden meer mensen moeten doen:)
Nasi van Chris? Nee, van Lassie.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mike Reus vreet nasi, zie ik....
echt waarquote:Op woensdag 6 april 2005 05:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat ze die Stephan Brouwer niet doorhadden, zeg!
Op 15 nov 2002 was hij ook al in 't Beatrix. Mike Reus was toen ook al Stephan Brouwer en hij was architect voor het research center van Victor.
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:44 schreef haagse_elfje het volgende:
echt waardat is mij niet eens opgevallen zeg
In seizoen 5 (VR. 03-10-1997) speelde Claire Brouwer de rol van patiënte De Vries.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:14 schreef babette21 het volgende:
edit: en Claire Brouwer [Alexandra van Walsum]... oké ik hou op...[/sub]
Ja, toen ging het budget nog op aan de acteurs i.p.v. snoepreisjes.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:41 schreef babette21 het volgende:
die buitenopname van Bettina! lijkt zo tropisch maar was vast Katwijk aan Zee ofzo haha
Nee, hier was ze nog de slapie van Hugo. De aflevering hierna liet ze Huug weten dat ze definitief voor een abortus had gekozen.quote:en La Claire in 't bed van Sid neem ik aan?!
ah toen had ze dus reeds in 't bed van Sid gelegen....quote:Op woensdag 6 april 2005 17:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Nee, hier was ze nog de slapie van Hugo. De aflevering hierna liet ze Huug weten dat ze definitief voor een abortus had gekozen.
Ik verwacht haar volgende week weer, want er moet flink achter Renée's rug geroddeld worden.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:55 schreef haagse_elfje het volgende:
Lisette zie je de laatste tijd niet meer.....
quote:ZEG MAAR JESS
Ze heeft het nog nooit aan een journalist verteld, maar met ons praat Tanja Jess wél over haar ontmoeting met Quentin Tarantino en haar bijna-rol in Kill Bill.
Plus: wat is de verleiding van Temptation Island?
en anders is ze vast en zeker één deze dagen in Vermist te zien...quote:Op woensdag 6 april 2005 18:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik verwacht haar volgende week weer, want er moet flink achter Renée's rug geroddeld worden.
dan krijgen je een bellende Jasmine weer te zien, die de foto van Liesje wel ff showtquote:Op woensdag 6 april 2005 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
en anders is ze vast en zeker één deze dagen in Vermist te zien...
Lizzy zag er weer prima uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Angelique is gaaf, ik hoop niet dat ze vaker te zien.....
Voor de rest was het wel oké vandaag, gelukkig geen gezanik van Joost...
Lizzy mag haar wel eens uitborstelen of hoort dit zo.....
Yvonne gaat ff hoeresloere....
beetje tegenstrijdig dit...quote:Op woensdag 6 april 2005 20:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Angelique is gaaf, ik hoop niet dat ze vaker te zien.....
hm ik vond er geen drol aan.... duf gedoe rond Ilyas, Lizzy die zomaar bij Plaats Delict binnenwandelt,quote:Voor de rest was het wel oké vandaag, gelukkig geen gezanik van Joost...
Lizzy mag haar wel eens uitborstelen of hoort dit zo.....
Yvonne gaat ff hoeresloere....
Ouwe Sjabbaar speelde ooit een dubieuse zakenman in Baantjer: De Cock en de moord uit angstquote:Op woensdag 6 april 2005 20:00 schreef babette21 het volgende:
die pa van Ilyas deed 'n paar jaar terug [1998?] ook al mee, als 'n collega van Victor!
edit: tof trouwens van Ilyas dat ie vrijwillig op wil stappen...
volgens mijn administratie [quote:Op woensdag 6 april 2005 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat had ik nou nooit achter Edward gezocht!![]()
Foei! Butler Edward zul je bedoelen.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:02 schreef somegirl het volgende:
whaha Oscar uit goudkust in als viezerik in ONM!
Klopt! Dat was in seizoen 9 (MA. 11-03-2002). Z'n voormalige baas, Henri van Cloppenburg (Filip Bolluyt als Wouter Lansink), zat ook in die aflevering.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
volgens mijn administratie [] was hij al eerder in onm te zien: in 2002 als "meneer Eggink"
die naam zegt me alleen niks haha
Als we Kyra mogen geloven heeft Daan z'n bestralingskuur al gehad:quote:Op woensdag 6 april 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
Daan - schiet toch op en geef die knul z'n chemokuur - en Shirina gedoe....
quote:KYRA ISARIN: "Ze straalt helemaal als ze 't over je heeft." (tegen Daan Starrenburg, over Shirina Delic)
Klopt, dat was in seizoen 1. In seizoen 4 speelde hij in de aflevering 'De Cock en de moord op de bruid' de rol van Ahmet Olgun, eigenaar van 5 slagerijen.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ouwe Sjabbaar speelde ooit een dubieuse zakenman in Baantjer: De Cock en de moord uit angst
Die van Willy Wonka?quote:Op woensdag 6 april 2005 21:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is voor Yvonne te hopen dat haar 'bijzondere' klant een goudgele wikkel gebruikt.![]()
ah nee, da's lullig voor Sabine Koning... zou dan al de tweede keer in d'r soapcarrière zijn...quote:Op woensdag 6 april 2005 21:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik hoop dat die blinde klant geen kapotje gebruikt en dat Yvonne AIDS krijgt! Zijn we van dat overbodige uitgekotste schaap af.
Ze is oerlelijk, irritant, zinloos, beeldvulling, ...quote:Op woensdag 6 april 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
ah nee, da's lullig voor Sabine Koning... zou dan al de tweede keer in d'r soapcarrière zijn...
Nee, die Echte van Werther.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die van Willy Wonka?
Misschien moet je wat minder zeiken, dan hoor je beter! Lizzy had toestemming van de politie om de loods te bezoeken.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
Lizzy die zomaar bij Plaats Delict binnenwandelt
Laat zien!quote:Op woensdag 6 april 2005 23:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb net de leader van seizoen 2 van 'De Erfenis' mogen zien.
Er spelen een hoop ONM-ers mee.
Ik zet hem vandaag of morgen wel online.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Laat zien!
ze had vast haar omkoop technieken in huis gebrachtquote:Op woensdag 6 april 2005 22:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder zeiken, dan hoor je beter! Lizzy had toestemming van de politie om de loods te bezoeken.
Wie dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:54 schreef Iwan1976 het volgende:
mag ik raden?!?!?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:54 schreef Iwan1976 het volgende:
er zijn kleine gastrollen weggelegd voor Sabine Koning, Tanja Jess en Antonie Kamerling....quote:Op donderdag 7 april 2005 18:14 schreef Woelli het volgende:
Spelen er nog mensen uit GTST in mee?
en Nikkie Plessen en Katarina Justic danquote:Op donderdag 7 april 2005 18:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
er zijn kleine gastrollen weggelegd voor Sabine Koning, Tanja Jess en Antonie Kamerling....![]()
Die mag achter de Erfenis van Daan aan.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:31 schreef babette21 het volgende:
Katarina heeft niets met die hele Erfenis te maken...
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Die mag achter de Erfenis van Daan aan.
can't waitquote:BTW: meer nieuws over De Erfenis in het volgende topic.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:49 schreef babette21 het volgende:
maar filmpje plaatsen over 1 of 2 dagen is 'n beetje zielig voor mij, want ik ga over 1 of 2 dagen [eindelijk] verhuizen. en internetaansluiting volgt pas over 2 a 3 weken...... [en op m'n werk kan ik geen filmpjes kijken....]
genoeg argumenten zo?!?;)
nee, het ligt niet aan jou... ik mis ook iemand.quote:psje... ik mis hier iemand..... [of ligt dat aan mij?]
Wat had die vent een vieze ouwe pens! Buwèèèèrrrrccck!quote:Op donderdag 7 april 2005 19:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Een naakte butler Edward heeft zich ingebrand op m'n netvlies.![]()
dat is me dan gelukkig bespaard gebleven, heb 't eerste deel gemist...quote:Op donderdag 7 april 2005 19:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Een naakte butler Edward heeft zich ingebrand op m'n netvlies.![]()
die zijn er niet... [of zie ik iemand over 't hoofd? dwergjes niet meegerekend]quote:Op donderdag 7 april 2005 20:28 schreef haagse_elfje het volgende:
wie zijn volgens jouw tegenwoordig de experts?
alleen de de naam Xena...als ik aan Xena dan denk ik automatisch aan warrior princess, die was wel heel stoer.....Ik hoop dat ze het goed gaat doen..quote:Op donderdag 7 april 2005 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
die zijn er niet... [of zie ik iemand over 't hoofd? dwergjes niet meegerekend]
Kyra doet soms 'n dappere poging, maar bakt er niks van...
geloof dat Marjolein nog 't dichts in de buurt komt, maar ook zij slaat de plank meestal mis
misschien kan die Xena ons nog wat bieden...?? heeft d'r haarkleur iig mee...
Ik hoorde het ook.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg! Ligt het aan mij of noemde Frommel Tonnie "Gonnie"?
Hij staat op #2 in de top 10 van de ranzigste scènes van dit seizoen. (op #1 staat Hikmet)quote:Op donderdag 7 april 2005 20:26 schreef babette21 het volgende:
dat is me dan gelukkig bespaard gebleven, heb 't eerste deel gemist...
Nee, wel een teiltje! Leer eens schrijven!quote:Op donderdag 7 april 2005 20:42 schreef haagse_elfje het volgende:
dan ga ik morgen dus echt gewoon wel kijken hoe ranzig die scene wel was, heb ik een tijltje nodig?
Zie je dan liever een kotsende Dash 3-in-1?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:43 schreef babette21 het volgende:
oeh Hikmet... nu staat ie alwéér op m'n netvlies... waarom zég je dat nou toch?!
ben iig blij dat het me dit keer bespaard is gebleven.......
teiltjequote:Op donderdag 7 april 2005 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, wel een teiltje! Leer eens schrijven!
Ik zie haar liever in dat teletubbiepakje.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zie je dan liever een kotsende Dash 3-in-1?
ow wat doe je mijn ogen aan..... hij heeft nog zo een smerige slip aan ook....quote:Op donderdag 7 april 2005 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dick Wempe als Klant van Yonne Hulst (DO. 07-04-2005)
Ouwe snoeperd![]()
Viagra blauw.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:00 schreef haagse_elfje het volgende:
ow wat doe je mijn ogen aan..... hij heeft nog zo een smerige slip aan ook....
quote:Op donderdag 7 april 2005 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zie haar liever in dat teletubbiepakje.
Niet!!!quote:
Lizzy op haar fiets was idd een mooiequote:Op donderdag 7 april 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja he, echt 'n klassieker... net als Lizzy op d'r fietsje, da's ook zo'n giller....
gelijk heb je...quote:Op donderdag 7 april 2005 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Arthur: "Het wordt tijd dat ik m'n gezicht weer 'ns laat zien in het VWAZ."
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
ja he, echt 'n klassieker... net als Lizzy op d'r fietsje, da's ook zo'n giller....
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Tara #1: "Nu gaat die nep-Tara MIJN erfenis opstrijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |