wat een schaamteloze vertoning was dat ...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:00 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Nu Aram & Josine op RTL4.
Die zijn wel opgenomen maar nog niet uitgezonden! raar, zouden ze dus in Maartquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
Do van Vliet mocht weer 's gekke bekken trekken bij LZML...
doen ze daar helemaal niet meer aan nieuwe afleveringen ofzo?!
Tanja had het alleen over dat nieuwe programma dat ze gaat presenteren. Weet alleen ff niet meer welke dat nou was.quote:Op zondag 3 april 2005 19:24 schreef babette21 het volgende:
Tim Immers? goh, wie is dat ook alweer?!
had Tanja nog wat te melden?! [over onm dus]
lolquote:Op zondag 3 april 2005 19:32 schreef Wup het volgende:
had Tanja nog iets te melden over haar nieuwe lipgloss en dat ze zo vereerd was dat ze er een heel topic mee gewonnen had?
ik had 's ergens gehoord/gelezen dat Robin Rienstra dit seizoen langs zou komen...quote:wat betreft LZML, ik denk dat niemand daar meer aan mee wil doen omdat ze er nu ook wel achter zijn dat het tot in den treure herhaald gaat worden.......
En niemand wil toch in een programma van Ron Brandhout!!!!quote:Op zondag 3 april 2005 19:32 schreef Wup het volgende:
wat betreft LZML, ik denk dat niemand daar meer aan mee wil doen omdat ze er nu ook wel achter zijn dat het tot in den treure herhaald gaat worden.......
quote:Op zondag 3 april 2005 19:37 schreef babette21 het volgende:
ze schaamde zich natuurlijk voor haar flutrolletje, had gevraagd of hier geen vragen over gesteld konden worden... begrijpelijk!!
zelfs bij lijn4 vinden ze hem niet meer de moeite [ziek, jaja], dus hij moet wel.....quote:Op zondag 3 april 2005 19:35 schreef babette21 het volgende:
ik had 's ergens gehoord/gelezen dat Robin Rienstra dit seizoen langs zou komen...
da's mooi want dat betekent [hopelijk] veel Arthur en La Claire. maar hij laat nogal lang op zich wachten
ach hints hoeft geloof ik niet meer zo.... ik denk niet dat ik me op het ONM-team verheugquote:Op zondag 3 april 2005 19:48 schreef babette21 het volgende:
dat doet ie vast wel
en ondertussen wordt 't tijd om de KRO weer te bestoken met Hints-mailtjes....
dat van vorige jaar - voor 't eerst in 20 jaar geen Hints - flikken ze ons natuurlijk niet nog 'n keer
haha, ze zoeken natuurlijk al een excuus hem eruit te gooien sinds ze die enorme close-ups hebben ingevoerd....quote:Op zondag 3 april 2005 19:54 schreef babette21 het volgende:
ik zit ondertussen een interviewtje met Jop Joris te lezen, waarin hij vertelt een officiële waarschuwing te hebben gekregen bij onm, vanwege zijn [wan-]gedrag. bij 'n tweede moet ie weg.... we moeten dat joch dus eventjes in de problemen gaan brengen!!
Waarschuwing: Op een Sander Foppele fansite heb ik een tijdje terug gelezen dat hij dit jaar ook te gast is in LZML. Sander wist alleen nog niet wanneer het precies wordt uitgezonden.quote:Op zondag 3 april 2005 19:35 schreef babette21 het volgende:
ik had 's ergens gehoord/gelezen dat Robin Rienstra dit seizoen langs zou komen...
da's mooi want dat betekent [hopelijk] veel Arthur en La Claire. maar hij laat nogal lang op zich wachten
ow misschien haal ik Sander en Robin dan wel door elkaar, hebben allebei zo'n zelfde fanclubjequote:Op zondag 3 april 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarschuwing: Op een Sander Foppele fansite heb ik een tijdje terug gelezen dat hij dit jaar ook te gast is in LZML. Sander wist alleen nog niet wanneer het precies wordt uitgezonden.
BTW: Er stond niet bij of het een herhaling of een nieuwe aflevering betreft.
Sander runt zijn eigen fansite?quote:Op zondag 3 april 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:Waarschuwing: Op een Sander Foppele fansite heb ik een tijdje terug gelezen dat hij dit jaar ook te gast is in LZML. Sander wist alleen nog niet wanneer het precies wordt uitgezonden.
Ik heb de programmaschema's van RTL4 eens grondig doorgenomen... Tot en met 16 april staan er nog herhalingen van LZML geprogrammeerd. Vanaf 23 april staat er geen hh meer achter, dus de kans is groot dat we vanaf 23 april nieuwe afleveringen voorgeschoteld krijgen.quote:Op zondag 3 april 2005 19:45 schreef Wup het volgende:
zelfs bij lijn4 vinden ze hem niet meer de moeite [ziek, jaja], dus hij moet wel.....
ik vind dat Iwan wel op de loer kan gaan liggen om te melden wanneer we moeten gaan kijken....
maar we willen alleen ONM bloopers zienquote:Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb de programmaschema's van RTL4 eens grondig doorgenomen... Tot en met 16 april staan er nog herhalingen van LZML geprogrammeerd. Vanaf 23 april staat er geen hh meer achter, dus de kans is groot dat we vanaf 23 april nieuwe afleveringen voorgeschoteld krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |