wat een schaamteloze vertoning was dat ...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:00 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Nu Aram & Josine op RTL4.
Die zijn wel opgenomen maar nog niet uitgezonden! raar, zouden ze dus in Maartquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
Do van Vliet mocht weer 's gekke bekken trekken bij LZML...
doen ze daar helemaal niet meer aan nieuwe afleveringen ofzo?!
Tanja had het alleen over dat nieuwe programma dat ze gaat presenteren. Weet alleen ff niet meer welke dat nou was.quote:Op zondag 3 april 2005 19:24 schreef babette21 het volgende:
Tim Immers? goh, wie is dat ook alweer?!
had Tanja nog wat te melden?! [over onm dus]
lolquote:Op zondag 3 april 2005 19:32 schreef Wup het volgende:
had Tanja nog iets te melden over haar nieuwe lipgloss en dat ze zo vereerd was dat ze er een heel topic mee gewonnen had?
ik had 's ergens gehoord/gelezen dat Robin Rienstra dit seizoen langs zou komen...quote:wat betreft LZML, ik denk dat niemand daar meer aan mee wil doen omdat ze er nu ook wel achter zijn dat het tot in den treure herhaald gaat worden.......
En niemand wil toch in een programma van Ron Brandhout!!!!quote:Op zondag 3 april 2005 19:32 schreef Wup het volgende:
wat betreft LZML, ik denk dat niemand daar meer aan mee wil doen omdat ze er nu ook wel achter zijn dat het tot in den treure herhaald gaat worden.......
quote:Op zondag 3 april 2005 19:37 schreef babette21 het volgende:
ze schaamde zich natuurlijk voor haar flutrolletje, had gevraagd of hier geen vragen over gesteld konden worden... begrijpelijk!!
zelfs bij lijn4 vinden ze hem niet meer de moeite [ziek, jaja], dus hij moet wel.....quote:Op zondag 3 april 2005 19:35 schreef babette21 het volgende:
ik had 's ergens gehoord/gelezen dat Robin Rienstra dit seizoen langs zou komen...
da's mooi want dat betekent [hopelijk] veel Arthur en La Claire. maar hij laat nogal lang op zich wachten
ach hints hoeft geloof ik niet meer zo.... ik denk niet dat ik me op het ONM-team verheugquote:Op zondag 3 april 2005 19:48 schreef babette21 het volgende:
dat doet ie vast wel
en ondertussen wordt 't tijd om de KRO weer te bestoken met Hints-mailtjes....
dat van vorige jaar - voor 't eerst in 20 jaar geen Hints - flikken ze ons natuurlijk niet nog 'n keer
haha, ze zoeken natuurlijk al een excuus hem eruit te gooien sinds ze die enorme close-ups hebben ingevoerd....quote:Op zondag 3 april 2005 19:54 schreef babette21 het volgende:
ik zit ondertussen een interviewtje met Jop Joris te lezen, waarin hij vertelt een officiële waarschuwing te hebben gekregen bij onm, vanwege zijn [wan-]gedrag. bij 'n tweede moet ie weg.... we moeten dat joch dus eventjes in de problemen gaan brengen!!
Waarschuwing: Op een Sander Foppele fansite heb ik een tijdje terug gelezen dat hij dit jaar ook te gast is in LZML. Sander wist alleen nog niet wanneer het precies wordt uitgezonden.quote:Op zondag 3 april 2005 19:35 schreef babette21 het volgende:
ik had 's ergens gehoord/gelezen dat Robin Rienstra dit seizoen langs zou komen...
da's mooi want dat betekent [hopelijk] veel Arthur en La Claire. maar hij laat nogal lang op zich wachten
ow misschien haal ik Sander en Robin dan wel door elkaar, hebben allebei zo'n zelfde fanclubjequote:Op zondag 3 april 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarschuwing: Op een Sander Foppele fansite heb ik een tijdje terug gelezen dat hij dit jaar ook te gast is in LZML. Sander wist alleen nog niet wanneer het precies wordt uitgezonden.
BTW: Er stond niet bij of het een herhaling of een nieuwe aflevering betreft.
Sander runt zijn eigen fansite?quote:Op zondag 3 april 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:Waarschuwing: Op een Sander Foppele fansite heb ik een tijdje terug gelezen dat hij dit jaar ook te gast is in LZML. Sander wist alleen nog niet wanneer het precies wordt uitgezonden.
Ik heb de programmaschema's van RTL4 eens grondig doorgenomen... Tot en met 16 april staan er nog herhalingen van LZML geprogrammeerd. Vanaf 23 april staat er geen hh meer achter, dus de kans is groot dat we vanaf 23 april nieuwe afleveringen voorgeschoteld krijgen.quote:Op zondag 3 april 2005 19:45 schreef Wup het volgende:
zelfs bij lijn4 vinden ze hem niet meer de moeite [ziek, jaja], dus hij moet wel.....
ik vind dat Iwan wel op de loer kan gaan liggen om te melden wanneer we moeten gaan kijken....
maar we willen alleen ONM bloopers zienquote:Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb de programmaschema's van RTL4 eens grondig doorgenomen... Tot en met 16 april staan er nog herhalingen van LZML geprogrammeerd. Vanaf 23 april staat er geen hh meer achter, dus de kans is groot dat we vanaf 23 april nieuwe afleveringen voorgeschoteld krijgen.
past in 't plaatje toch....?!?quote:Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef Wup het volgende:
Sander runt zijn eigen fansite?
Dat zou me niks verbazen.quote:Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef Wup het volgende:
Sander runt zijn eigen fansite?
| 1 2 3 4 5 | MA. 28-03-2005 => 661.000 DI. 29-03-2005 => 650.000 WO. 30-03-2005 => 481.000 DO. 31-03-2005 => 556.000 VR. 01-04-2005 => 474.000 |
hmz, op een screenshot is het nog dragelijk...quote:Op zondag 3 april 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
arrogant kijken terwijl je Vermist-telefoontjes opneemt.... onmiskenbaar toch?! Bron
©nu.nlquote:Uitgegeven: 2 april 2005 15:40
AMSTERDAM - De ORS Lek en Linge in Culemborg heeft de beste schoolkrant van Nederland. Dat maakte actrice en presentatrice Tanja Jess zaterdag bekend tijdens de uitreiking van de Schoolkrant Awards 2005 in Amsterdam. De school ontving als prijs een wisselbokaal en 500 euro.
Jess reikte prijzen uit in nog vijf categorieën, waaronder website, vormgeving en column. Deze prijswinnaars kregen 250 euro. De vakjury die de schoolkranten beoordeelde, bestond uit onder anderen cabaretier, columnist en programmamaker Dolf Jansen, het webteam van muziekzender TMF en Jort Kelder, hoofdredacteur van het tijdschrift Quote.
De Schoolkrantdag , een initiatief van de Universiteit van Amsterdam (UvA) en het Instituut voor Media en Informatie Management van de Hogeschool van Amsterdam (HvA), vond voor de negende keer plaats. Schoolkrantredacteuren van havo-, vwo- en mbo-scholen kregen workshops en hielden interviews met Jess en hoofdredacteur Jim Jansen van het studentenweekblad Havana van de HvA.
quote:
BTW: Ik zie een LZML cap met FOK! op die site staan.quote:Sextet, een nieuwe Nederlandse film, is waarschijnlijk te zien in de bioscoop vanaf september 2005
Hieronder een korte beschrijving :
* met o.a. Alette Dirkse, Lucretia van der Vloot, Nadja Hupscher, Katja Schuurman, Kim Pieters.
Lesbisch stel komt in Bos en Lommer te wonen. Ze doen hun best om ook gediscrimineerd te worden, net als hun Marokkaanse buren.
mja dat was hier al bekend [ tegelijk met Flirt voor zover ik weet]quote:Op zondag 3 april 2005 20:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Sextet, een nieuwe Nederlandse film, is waarschijnlijk te zien in de bioscoop vanaf september 2005
je wilt toch niet zeggen dat je nog verbaasd bent je eigen screens tegen te komen?quote:BTW: Ik zie een LZML cap met FOK! op die site staan.![]()
ik bedoel meer dat ik Terstall zo een luie caster vind..... in elke Terstall duikt Rifka op en in Sextet ineens niet..... maw.... Rifka en Kim gaan stuivertje wisselen en Rifka komt naar ONM.....quote:Op zondag 3 april 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
er zijn weinig sites te bedenken waar geen fok! en/of Archief-fotootjes opstaan... helaas...
Sextet gaat over 'n lesbo-stel dat gediscrimineerd wil worden ofzo... nogal vaag, maar ja: 't is Terstall
Kim als de nieuwe Rifka, dat zou heel knap zijn!!
ik vond Rifka erg goed in "Simon" maar in "Flirt" deed ze me weinig.
Kim was daarin als één van de weinige een beetje oké, samen met zij van HGH [naam ff kwijt]
Wup, heb jij 'm eigenlijk gezien?! zo ja: review?!
Ze komt terug. Dat stel sappige tieten willen we niet missen.quote:Op zondag 3 april 2005 23:59 schreef Taurus het volgende:
Zeg, is die Julia er nu echt uit?Want ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat ze een vaste rol zou krijgen..
ai......Costa... of dat nou reclame voor haar is.....quote:Op maandag 4 april 2005 02:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Iedereen die alvast de acteerprestaties van Janna Fassaert wil zien kan morgen kijken naar Costa!. Hierin speelt ze de (gast)rol van Angela.
hey, die harem was van ONM...........quote:BTW: Yolanthe Cabau van Kasbergen zal haar opwachting maken in aflevering 15, 16, 17 en 18. Ze speelt de rol van haremdame.
mja da's zo'n dag & tijdstip waarop er doorgaans gewerkt moet worden... doe Thekla de groetjes zou ik zeggen:)quote:Op maandag 4 april 2005 02:49 schreef Wup het volgende:
offtopic tv tipje: vrijdag ochtend, 8 april 2005, om 09:40 op ketnet/canvas [alias belgie2] Kruimeltje
nee jammer genoeg niet...quote:Op zondag 3 april 2005 23:59 schreef Taurus het volgende:
Zeg, is die Julia er nu echt uit?Want ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat ze een vaste rol zou krijgen..
quote:MA. 11-04-2005
Marjolein ontdekt hoe erg het met haar beschadigde oog is. De laatste streek van hun vader Arthur: Joost, Hugo en Tara krijgen te horen hoe hoog hun erfenis is, maar ook aan welke voorwaarden ze moeten voldoen om hem te kunnen krijgen. Bettina heeft een plan waarmee Yvonne haar zoontje terug zou kunnen krijgen, maar is zij dit keer wel te vertrouwen?
DI. 12-04-2005
Hugo doet luchtig over zijn erfenis, maar ondertussen... Joosts taxi is er echt slecht aan toe, de bankrekening waarmee hij betaald zou moeten worden ook. Bettina merkt dat er achter Renée's rug heel wat wordt afgeroddeld in het AZB. Iris daagt Marnix uit. Over het resultaat van haar akties mag ze terecht tevreden zijn!
WO. 13-04-2005
Renée’s bestaan heeft een nieuw dieptepunt bereikt. (Denkt ze... Ze moest eens weten.) Joost en Tonnie zitten aan de grond vanwege hun taxi-troubles. Yvonne stapt in een onzeker avontuur. En Marjolein ‘ziet’ maar een halve toekomst. Alleen maar ellende? Nou, tussen Lizzy en Hugo gaat alles okay, of toch niet?
DO. 14-04-2005
Wie loopt daar doodleuk Joosts leven weer binnen? Sanne neemt misschien iets teveel hooi op haar vork als ze denkt dat ze weer aan de slag kan. Daan heeft beloofd om JP te helpen, dus probeert hij te verbergen dat hij eigenlijk kotsmisselijk is. Als Marnix en Iris in kamer 17 belanden is het de vraag of ze hun zakelijke houding kunnen volhouden.
VR. 15-04-2005
Er zou een tegeltje bij Yvonne op het toilet moeten hangen: ‘Vertrouw nooit een Wertheimer’! Daan beweert dat hij morfine gebruikt vanwege zijn migraine. Dom, want Shirina is verpleegster, die snapt echt wel dat er iets meer aan de hand is. Ook al heeft Sanne gezien wat ze heeft gezien, toch eist Marnix dat zij zich met haar eigen zaken moet bemoeien.
quote:De laatste streek van hun vader Arthur: Joost, Hugo en Tara krijgen te horen hoe hoog hun erfenis is, maar ook aan welke voorwaarden ze moeten voldoen om hem te kunnen krijgen.
quote:Marjolein ‘ziet’ maar een halve toekomst.
Ha die pa?! (Juliaquote:Wie loopt daar doodleuk Joosts leven weer binnen?
Wup?:)quote:Er zou een tegeltje bij Yvonne op het toilet moeten hangen: ‘Vertrouw nooit een Wertheimer’!
Het lijkt heel erg op wat we besteld hadden voor Brazilië, maar beter laat dan nooit.quote:Op maandag 4 april 2005 15:13 schreef Wup het volgende:
heeft de verhaaltjesschrijver ook pilletjes gesnoept?
[hij is niet dood, hij is niet dood ] Arthur !!
onze gebeden worden verhoord?........ toch?
quote:tegeltje is in productie;)
wat heeft iedereen toch tegen Julia?quote:
da's juist wel mooi want dan hebben ze het Sid gedeelte ook nog mee kunnen pikken:)quote:Op maandag 4 april 2005 15:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Het lijkt heel erg op wat we besteld hadden voor Brazilië, maar beter laat dan nooit.
Dit was niet zozeer tegen Julia, maar meer vanwege het feit dat pa niet doodleuk Joosts leven weer komt binnenwandelen. Logisch ook, want Arthur komt pas in de zomercliff terug.quote:Op maandag 4 april 2005 15:57 schreef Wup het volgende:
wat heeft iedereen toch tegen Julia?
Joost heeft uitzicht op vette erfenis dus werk aan de winkel voor golddigger
wat is daar nou toch mis mee ? [behalve dan dat het Joost betreft maar dat is even niet anders]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |