Kerels vallen jou vaker niet op, hè?quote:
da's wel 'n goeie oefening voor Carlo!!quote:Op maandag 4 april 2005 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Roos is een Belgische en moet er niet in, want dan staan die onnozelen van Yorin steeds met die overbodige ondertitels te zeiken.
ach Roosje heeft geen ondertitels nodig...quote:Op maandag 4 april 2005 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kerels vallen jou vaker niet op, hè?
Roos is een Belgische en moet er niet in, want dan staan die onnozelen van Yorin steeds met die overbodige ondertitels te zeiken.
Waarom ben je nooit meer online?quote:Op maandag 4 april 2005 21:27 schreef haagse_elfje het volgende:
ach Roosje heeft geen ondertitels nodig...
haha die Roos is echt veel te lief dat lukt haar nooitquote:Op maandag 4 april 2005 21:05 schreef babette21 het volgende:
'n nieuwe Belg mag alleen als recast voor Lieve... sorry Wup
maar dan nu dus wél psycho enzo, dat hebben we nog tegoed........
En die worden in hun ster gevoetbald, of wat bedoel je?quote:Op maandag 4 april 2005 23:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie Gürkan Kücüksentürk en Pim Vosmaer in voetbaltenue wil zien kijkt naar Yorin.
Hugo is niet de enige met z'n fantasietjes zie ik.quote:Op maandag 4 april 2005 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
En die worden in hun ster gevoetbald, of wat bedoel je?
En de Joost-haters kregen bijval van Hugo:quote:JOOST VAN WALSUM: "Daan, flikker op!" (tegen Daan Starrenburg)
quote:HUGO VAN WALSUM: "Joost, rot op!" (tegen Joost van Walsum)
zie mijn avatar dat is Roosquote:Op maandag 4 april 2005 23:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik weet niet wie die Roos is, maar rozen komen er überhaupt niet in, alleen orchideeën in ONM !
BTW: JP kwam laatst weer met een prachtexemplaar aanzetten in DOK. Je kunt zeggen van JP wat je wilt, maar orchideeën kweken kan ie als de beste.
Ziet er goed uit! Ze zouden wel eens goed gecast kunnen zijn!!quote:Op maandag 4 april 2005 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeeldingen]
Antonie Kamerling (Ron Raven) & Janna Fassaert (Xena)
Orion was fout, maar daardoor wel ontzettend grappigquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:58 schreef haagse_elfje het volgende:
Orion!!! dat was cool!
Ik heb er ook een goed gevoel bij.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:46 schreef babette21 het volgende:
Ziet er goed uit! Ze zouden wel eens goed gecast kunnen zijn!!
haha bericht klopt van geen kant....quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef soapie het volgende:
Wup je hebt gelijk, hij is niet dood!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Ook Yorin text wil Arthur graag terug in ONM.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef soapie het volgende:
Wup je hebt gelijk, hij is niet dood!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Laat maar komen!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ook Yorin text wil Arthur graag terug in ONM.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Af en toe kan ik het niet laten.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:14 schreef babette21 het volgende:
OMG Iwan!!!! Je hebt 'n bericht gezet op 't ONM/Yorin-forum............................
* sprakeloos is..... en verbouwereerd......... en zeeeer teleurgesteld........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |