ik denk dat Bettina Berger een gegadigde is voor een snel ontslag, ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom...quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:56 schreef babette21 het volgende:
wanneer gaan ze trouwens weer eens iemand ontslaan bij ONM?!
kan ik tenminste weer venijnige artikeltjes schrijven
Ik kan er nog wel een paar bedenken!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik denk dat Bettina Berger een gegadigde is voor een snel ontslag, ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom...
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
ik kwam op meerdere sites vage berichten tegen over 't eventueel overlijden van Mike Reus
op zoek naar de bron kwam ik tussen de breezertjes terecht... wat een verschrikking daar zeg!!
Ik vermoed dat iemand de achternamen 'Reus' en 'de Geus' (de overleden oud-minister) door elkaar gehusseld heeft. Idd een verschrikking daar... 90% (of ben ik nu te positief?) van de berichten is bagger.quote:slechte grap trouwens, van dat gastje... ga er tenminste nog steeds vanuit dat 't een grap is
Die rossige gaat het ros afrossen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Die dikke vette overtollige rosse wordt ontslagen!
Sanne kan ze wel missen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:40 schreef soapie het volgende:
Wat voor truffels????? Het leken wel levertjes op sterk water!!!! Heeft hij ze van Stephan gekocht????
In Bosnië kennen ze geen hazelnoten.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:25 schreef soapie het volgende:
Die Shirina is ook blond hoor. Daan komt binnen met een hazelnootgebakje. Shirina vraagt: "wat is het???"
En Marjolijn doet gezellig mee!!!! Wat een drama.....quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
Renée weet per aflevering dieper te zinken, op zich is dat toch wel heel knap
en stiekem moest ik er toch om lachen...
ik voel niks...quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik voel een Renée vs Serge - scène aankomen.
Het kan nog veel erger! Deze week in het Blokkerkrantje:quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:40 schreef babette21 het volgende:
Tanja in "De gelukkige huisvrouw"?? dan kan ze ONM beter van d'r cv type-exen.....
[afbeelding]
quote:DVD Tillie en het draakje
Ingesproken door Tanja Jess!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:45 schreef soapie het volgende:
Ik moest erg lachen om die scene dat Renee zei dat Marjolijn zo goed kan acteren!!!!!
quote:RENÉE COUWENBERG: "Moet ik soms een prijs geven voor je acteerprestaties? Want je was zeer overtuigend." (tegen Marjolein Curie)
Waarom zou Marjolijn volgende week problemen met haar oog hebben? Die dikke rooie snol pakt het eerste het beste voorwerp en mikt in Marjolijns oog.quote:
quote:IRIS OVERBEEK: "De groep is te groot."
Joost is Vet cool!quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Joost is cool!
haha die link had ik nog niet eens gelegd....quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
We zeggen het al tijden, maar gelukkig ziet ze het nu zelf ook in:
[..]
Jij hebt geen kijk op mannen! Laat dat maar aan Joyce_en_Roxylovertje over.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:56 schreef babette21 het volgende:
In het pakhuis bemoeit iedereen zich met iedereen dus dan valt het minder op!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
ik vind pakhuis-Iris trouwens minder vervelend dan AZB-Iris
je wilt Joost toch niet serieus 'n "man" noemen he?!?!?quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij hebt geen kijk op mannen! Laat dat maar aan Joyce_en_Roxylovertje over.
En jij bent een superstoot?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:01 schreef babette21 het volgende:
je wilt Joost toch niet serieus 'n "man" noemen he?!?!?
't is 'n jochie.... [en dan ben ik nog aardig]
Wind je niet op. Ik weet genoeg van je....quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:09 schreef babette21 het volgende:
maar eh: ja... en behalve onbescheiden ook out of your league, that's for sure....
01. ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:06 schreef babette21 het volgende:
ONM-Vragen van de Soap Dagkalender 2000 - deel 4:
Dat waren nog eens tijden!!!!!quote:
Daarna ging Bennie toch bij die sekte??quote:04. Bennie betrapte Reina en Olaf
quote:06. C (TIP: zouden meer mensen moeten doen:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |