Mijn topictitels kun je blijkbaar nog steeds niet foutloos overnemen, hè?quote:
kijk en daarom hou ik nou zo van je....quote:Op maandag 21 maart 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
Uuhm, is ie nou weer terug als vast of tijdelijk? Ben er eigenlijk niet zo blij mee
In het AZB ben je je leven niet meer zeker tegenwoordig, dus we gaan er voor het gemak maar van uit dat hij het einde van dit seizoen niet haalt.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
Uuhm, is ie nou weer terug als vast of tijdelijk? Ben er eigenlijk niet zo blij mee
daar zal de dan wel 5 minuten voor 't ja-woord achterkomen ofzo....quote:Op maandag 21 maart 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik denk dat Kira en Chris wat met elkaar gaan krijgen.. maar weet niet hoe het zal gaan met het feit dat Chris haar vader heeft vermoord
MET de noorderzon vertrekken!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:55 schreef babette21 het volgende:
daar zal de dan wel 5 minuten voor 't ja-woord achterkomen ofzo....
hoewel ik zie 't liever niet zover komen:
laat haar maar gewoon volgende week met Daan naar de noorderzon vertrekken....
Daan krijgt er lucht van dat Frommel Marlon heeft vermoord. Daan draait Frommel de hals om en moet wegens moord naar de petoet. Vandaar het gemilimeterde haar.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik denk dat Kira en Chris wat met elkaar gaan krijgen.. maar weet niet hoe het zal gaan met het feit dat Chris haar vader heeft vermoord
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zag liever Gina en Ellen terugkomen.
Ik hoop tijdelijk. Beetje jammer dat 'ie terugkeert, maar goed..quote:Op maandag 21 maart 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
En ik zie liever babette terugkomen, maar mij hoor je niet klagenquote:
En daarom hou ik van jouquote:Op maandag 21 maart 2005 22:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar zal de dan wel 5 minuten voor 't ja-woord achterkomen ofzo....
hoewel ik zie 't liever niet zover komen:
laat haar maar gewoon volgende week met Daan naar de noorderzon vertrekken....
Qua snoetje zou die Pascal irl een zoon van Wim Bax kunnen zijn, maar die is gay en heeft ws geen kiddies gemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor iemand die zwaar ziek is ziet Daan er nog erg happy uit...
Voor Pascal, die zogenaamd ziek is, geldt het omgekeerde...
[afbeelding]
Pascal in de lappenmand... (ONM, MA. 31-03-2005)
[..]
vond ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:26 schreef haagse_elfje het volgende:
De terugkomst van Daan zie ik ook niet zo zitten, ik was eindelijk al blij dat hij weg was.....
kon hij niet gewoon wegblijven?
[..]
Dat was precies wat ik ook bedoelde...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:32 schreef babette21 het volgende:
Serge kan trouwens best terugkomen, "de dood" hoeft 'm echt niet tegen te houden...
Ed, Pim, Bobby, Claire... om maar wat voorbeelden te noemen...
misschien gunnen ze ons nog wat herinneringen van Yvonne uit haar tbs-tijd?!
Tuur is RIP, remember?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:12 schreef soapie het volgende:
Kan me ook voorstellen dat Hidde Maas niet zo'n behoefte heeft om in die puinhoop wat AZB wordt genoemd te werken.....
so?! what's your point?!?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tuur is RIP, remember?
mja dat Hidde Maas te is duur geworden dat kan ik nog wel begrijpenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:08 schreef babette21 het volgende:
zolang er dure reisjes worden gemaakt, kunnen we een rentree van Hidde Maas wel vergeten:(
Dr. Huug heeft 'm geïdentificeerd en nadat Tuur een maand of twee wormfood was werd hij in de oven gelegd.quote:
misschien hebben ze van 't salaris van Hidde dat Braziliëtripje betaald...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef Wup het volgende:
mja dat Hidde Maas te is duur geworden dat kan ik nog wel begrijpen
maar da's geen excuus voor die overbodige reisjes ....
als het geld op moet dan toch liever wat knallende gastrollen & wat Jims on the wall.........
precies, hij identificeerde hem aan 't feit dat ie de eigendommen [aansteker, ring] van Arthur bij zich hadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:31 schreef soapie het volgende:
Na 2 maanden is hij al in staat van ontbinding, en overmand door emoties Huug kan zich makkelijk vergissen!!!
Dus er is nog hoop!!!!!!!![]()
Jim? Wat heeft JIm met ONM te maken?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:47 schreef babette21 het volgende:
misschien hebben ze van 't salaris van Hidde dat Braziliëtripje betaald...
en door Jim te verkopen konden ze naar Italië...
mocht dit zo zijn - en nu richt ik me even tot de makers -
DAN IS DIT 'N HELE FOUTE BESLISSING GEWEEST!!!![]()
Vanaf nu alleen nog maar enkele reisjes!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef Wup het volgende:
mja dat Hidde Maas te is duur geworden dat kan ik nog wel begrijpen
maar da's geen excuus voor die overbodige reisjes ....
tsss dat gaan we je echt niet uitleggen hoor...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jim? Wat heeft JIm met ONM te maken?
Jim heeft nooit in ONM gespeeld.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:50 schreef babette21 het volgende:
tsss dat gaan we je echt niet uitleggen hoor...
moet je maar beter opletten en minder onzin posten.....
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanaf nu alleen nog maar enkele reisjes!![]()
Dat lijk in België was van Benno Zwart.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dr. Huug heeft 'm geïdentificeerd en nadat Tuur een maand of twee wormfood was werd hij in de oven gelegd.
kijk, jij snapt hetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat lijk in België was van Benno Zwart.![]()
Dan niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:50 schreef babette21 het volgende:
tsss dat gaan we je echt niet uitleggen hoor...
moet je maar beter opletten en minder onzin posten.....
Hopenlijk nooit! Nog zo'n ouwe kraai er bij!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:58 schreef babette21 het volgende:
btw wanneer komt Renée Fokker nou als moeder Van Walsum, 't valse soapsterretje?!?!!
ach lul niet, ik ben hier de laatste week/weken nauwelijks geweest...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan niet!
Het is me niet opvallen, omdat ik steeds 20 reacties moet overslaan, omdat JIJ ONM dagelijks zo afzeikt dat ik me afvraag waarom je er nog naar kijkt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef babette21 het volgende:
deadlist:Kyra !!! Joost HugoTonnie Sanne Iris Ilyas Renée Tara ....
eeeeh.... bij nader inzien: kunnen ze geen nationale ramp op Ulft loslaten??!![]()
wie zijn de andere ouwe kraaien volgens u dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hopenlijk nooit! Nog zo'n ouwe kraai er bij!
De gezusters R. en J. Couwenberg.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:03 schreef haagse_elfje het volgende:
wie zijn de andere ouwe kraaien volgens u dan?
die vergeet ik niet, da's een vanzelfsprekendheid....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik vind het een goeie death-list Babette
je vergeet een iemand Daan
dat is wel zo idd....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
die vergeet ik niet, da's een vanzelfsprekendheid....
en daarnaast krijgt dat joch al te veel aandacht hier, terwijl hij zo ontzettend niet boeiend is....
Gelukkig hebben we jou daarvoor!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo te zien heb jij van mannen geen benul, Elfje!
mja die gaat ook wel erg hard achteruit... zeker over z'n houdbaarheidsdatum heen....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:04 schreef soapie het volgende:
ohja, en Chris mag ook weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja die gaat ook wel erg hard achteruit... zeker over z'n houdbaarheidsdatum heen....
De tweede dode. Zeurzak Isarin is al kapot.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Stephan gaat ons daadwerkelijk aan de eerste dode helpen?!?!?![]()
Je vergist je! I'm the hooterman! Ik heb verstand van hooters.quote:
ja duh, er zijn al tientallen doden... vanaf nu bedoel ik uiteraard.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
De tweede dode. Zeurzak Isarin is al kapot.
Ja, want als je iets uitlegt sta je niet te zeiken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:22 schreef babette21 het volgende:
zucht, moet ook alles uitleggen hier...
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:01 schreef pberends het volgende:
Standbeeld brandstapel, galg, guillotine, marteldood voor Hugo
Stephan is oke, jammer dat hij steeds dezelfde scenes loopt te spelen nu, erg veel inspiratie lijken de schrijvertjes niet te hebben, maar het gaat volgens mij helemaal goed komen met hem tussen nu & zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je bent niet erg op mannen gericht, hè Wuppie?
Je mag Daan, Hugo, Niels, Stephan, Marnix, Ilyas en nog wat kerels niet!
Deel 2 heb je toch gezien!? Dan weet je toch of je iets hebt gemist?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
heb alleen de tweede helft gezien, maar 't niveau was door de cliniclown al bepaald...
vreemde humor hebben ze toch bij onm....
ik kan 't me dan ook niet voorstellen maar eh: heb ik nog wat gemist in deel 2
noem 's iets leuks aan hem dan.... want ik zie 't nietquote:
Ik heb van een collega van jou vernomen dat jij ook niet moeders mooiste bent!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:56 schreef babette21 het volgende:
noem 's iets leuks aan hem dan.... want ik zie 't niet
los van 't feit dat ie te dik is geworden en ik me aan zijn plofkop stoor, en Robin er weinig van bakt is 't toch gewoon een saaie, brave, simpele ziel?!
Pestkop!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb van een collega van jou vernomen dat jij ook niet moeders mooiste bent!
quote:ERIC BOUWMAN (TONNIE DE VRIES) OVER GEPEST WORDEN
Gepest worden is heel vervelend en veel mensen krijgen er wel eens mee te maken.
Op school, thuis of op straat...Het kan overal gebeuren. Ook sterren hebben er mee te maken. Wij ondervroegen een aantal sterren over pesten. Zo ook zanger/Acteur Eric Bouwman.
Ben je vroeger wel eens gepest?
Eric: Jammer genoeg wel,ja. Het gebeurde vooral op school, ik was soms gewoon het pispaaltje van de klas.
Hoe kwam dat denk je?
Eric: omdat ik vreselijk klein was, en ook nog een heel verlegen.
Dat was verschrikkelijk. Ik durfde mijn mond nauwlijks open te doen. Kinderen hebben dat zo door en dan beginnen ze je uit te dagen.
Waarom werd je gepest?
Eric: Omdat ik nooit een meeloper ben geweest. Ik was altijd liever mezelf en dat werd niet gepikt.
Het begon met kleine pesterijen. Daarna werd het steeds erger. Ze gooiden mijn etui leeg in de klas of mijn spullen in de prullenbak.
Het had invloed op mijn leerprestaties. Ik kon me soms moeilijk concentreren.
Wat deed je eraan?
Eric: Later ben ik in de horeca gaan werken. Omdat je dan moet praten, hoopte ik over mijn verlegenheid te komen.
In het begin was het moeilijk. Dan was het kop naar beneden en vragen: wilt u misschien wat drinken?
En nu ben je beroemd. kun je al die pestkoppen lekker een lesje leren.
Eric: Misschien wel ja. Ik hoop dat ze stiekem spijt hebben van wat ze hebben gedaan.
Met mij is het gelukkig goed gekomen. Nu sta ik in het middelpunt van de belangstelling.
Verlegen zijn is er dus niet meer bij.
Gelukkig ben ik er uiteindelijk goed uitgekomen.
BRON: onmplaats.web-log.nl
hij is de ergste van het hele stel;(quote:
Nee, dat weet ik echt van een collega van haar. Bijster aardig zou ze ook niet zijn.quote:
dat laatste is dan wel weer waar.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, dat weet ik echt van een collega van haar. Bijster aardig zou ze ook niet zijn.
Sorry dat dit hier moet, maar ik weet je anders niet te vinden.quote:
High Five....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:24 schreef Wup het volgende:
hij is de ergste van het hele stel;(
* Wups grote anti-Robin Rienstra campagne is blijkbaar nog niet echt aangeslagen ..
maar wordt gestaag voortgezet.....
Sanne foetsiequote:MA. 28-03-2005
Bij Marnix slaan de stoppen door vanwege de spoorloze Sanne, terwijl het bij Stephan extreem rustig blijft. Yvonne gruwelt van de gedachte dat die ‘heks’ van een Bettina haar kind kan afpakken. Hugo reageert op een onverwachte manier als Lizzy Joost verwijt dat hij Hugo tot een vechtpartij uitdaagde.
DI. 29-03-2005
Marnix krijgt een eerste aanwijzing over de verdwijning van Sanne en gaat door het lint als de politie niet snel optreedt. Als Renée haar relatie met Marjolein probeert te redden, bedenkt Marjolein dat Niels Ghita heet en een vrouw is. Iedereen is onder de indruk van Sannes verdwijning, alleen Tara niet.
WO. 30-03-2005
Onbedoeld weet Marnix Sannes ontvoerder op te houden, maar heeft Sanne voldoende tijd te ontsnappen? Als Shirina Yvonne komt ophalen voor de rechtzaak over de voogdij van Pascal, treft ze Yvonne laveloos aan. Niels krijgt Chris van een geheel andere kant te zien en begrijpt er niets van.
DO. 31-03-2005
De rechter doet uitspraak, maar Bettina en Yvonne worden hier allebei niet blij van. Joost is wel blij, want hij hoort de laatste ontwikkelingen over de relatie van Hugo en Lizzy. Kyra besluit dat ze Chris’ liefde voor haar zo snel mogelijk de kop in moet drukken. Shirina wordt door Bettina op het matje geroepen.
VR. 01-04-2005
Lizzy en Joost zijn aan het vrijen wanneer ze door Hugo worden betrapt. Renée wordt verliefd op Ghita en gaat posten buiten Waalberg. Chris is ontzettend jaloers op Hugo en verklaart Kyra zijn liefde. Kyra neemt dit heel serieus. Of heeft dit allemaal wellicht met 1 april te maken?
Wat een hoer! Eerst Jannes, toen Joost, toen Mischa, toen Joost, toen Hugo, toen Joost.quote:Lizzy en Joost zijn aan het vrijen wanneer ze door Hugo worden betrapt.
Mischa was leuk!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een hoer! Eerst Jannes, toen Joost, toen Mischa, toen Joost, toen Hugo, toen Joost.
En ik zo blij dat het eindelijk uit is tussen die twee!! Zij verdient veel beter!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
gaat ze weer terug naar Joost....niet dat Hugo zo'n succes is maar toch
Dan was die semi-journalist nog beter.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
gaat ze weer terug naar Joost....niet dat Hugo zo'n succes is maar toch
![]()
Dat klopt wel.quote:dat voogdij-gebeuren klopt weer eens voor geen reet...... er kan volgende week nog lang geen zaak zijn![]()
uhm..... het zal wel Robbert Vogtlander week worden?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:37 schreef babette21 het volgende:
..bedenkt Marjolein dat Niels Ghita heet en een vrouw is
wie?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:45 schreef Wup het volgende:
uhm..... het zal wel Robbert Vogtlander week worden?
no way!! dat laten ze maar aan de vriendinnetjes van Duuk over.....quote:want een sexoperatie ga ik ze toch niet echt vergeven
In de wandelgangen wordt er inderdaad over een sexoperatie gesproken. Niels geeft toe een homo te zijn en gaat zich laten verbouwen. De rol wordt dan door zijn zus Mylène de la Haye overgenomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:45 schreef Wup het volgende:
uhm..... het zal wel Robbert Vogtlander week worden?
want een sexoperatie ga ik ze toch niet echt vergeven
hij is de regisseur van de maffe dingetjes; dromen, flashbacks, fantasietjes, waanbeelden, nou ja alles wat maf is dusquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:52 schreef babette21 het volgende:wie?
LOL, zeer verrassende recast voor Robert de la Haye:)quote:no way!! dat laten ze maar aan de vriendinnetjes van Duuk over.....
maar toen ik verder las zag ik al dat Renée ook op haar gaat vallen [oh god de nieuwe Lotus!!!]
misschien is 't die rooie, die tegelijk met Kamerling komt?
Ik zal eens kijken of ik die scène op een mooie manier kan omtoveren tot een avatar...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
Sorry dat dit hier moet, maar ik weet je anders niet te vinden.
Iwan, mag ik jou om een gunst vragen? Jij maakt altijd van die mooie avatars. Kan jij heel misschien één voor mij maken? Ik wil heel graag zo een van de aflevering van vandaag van GTST, wanneer Nick zich schuldig voelt over dat Sjors hem aan het steunen is. Dan zit hij op de bank half te huilen en te vertellen aan Sjors of zij wel eens het gevoel heeft dat ze zo eenzaam is dat ze ontploft?
Alvast bedankt
niet. als ze voor 'n OTS gaan duurt 't nog zeker 6 tot 8 maanden. ging het om 'n VOTS dan hadden ze Pascal uberhaupt niet met Yvonne mee laten gaan en was het dezelfde dag nog geregeld.... meer zit er niet tussen....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat klopt wel
Heel erg bedanktquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik die scène op een mooie manier kan omtoveren tot een avatar...
Zodra hij af is post ik hem in het GTST-topic.
oh hij.... hij is vervelend, ze mogen hem wel ontslaanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:55 schreef Wup het volgende:
hij is de regisseur van de maffe dingetjes; dromen, flashbacks, fantasietjes, waanbeelden, nou ja alles wat maf is dus
haha ja die had ik ook niet zien aankomen...quote:LOL, zeer verrassende recast voor Robert de la Haye:)
tja,quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
Niemand komt aan Robert de la Haye
Wie aan hem komt, komt ook aan mij!!! (Behalve babette, die mag wel aan hem komen)
Hij is nog het enige wat mij vasthoudt aan Claire![]()
ach wij kunnen je ook nog wel 'n beetje aan d'r vasthouden hoor....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
Niemand komt aan Robert de la Haye
Wie aan hem komt, komt ook aan mij!!! (Behalve babette, die mag wel aan hem komen)
Hij is nog het enige wat mij vasthoudt aan Claire![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Denkende aan Claire houdt Dizer zichzelf ook vast?
da's idd net zo onvoorstelbaar als dat ik de scheve tanden van Niels in eerste instantie niet zagquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
onvoorstelbaar dat me dat nog niet eerder was opgevallen, maar wat kijkt dat mens scheel..........
als dat een stille hint is moet je toch eerst die geheime GTST-avatar minnaar van je aan de riem leggenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
...met die andere leukerd..... uit die geweldige scene, die ik vergeten ben op te slaan:(
Wat is ze leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
Tanja Jess, ONM 22 maart 2005
[afbeelding]
[afbeelding]
onvoorstelbaar dat me dat nog niet eerder was opgevallen, maar wat kijkt dat mens scheel..........
Wie?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
kut...
Margot? Echt? #1 of #2?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou, dan gefeliciteerd!
Geef mij maar Margot.
2, Maar in ONM zag Wendy Brouwer er veel ouder uit. Ze presenteerde op Sport 7, uiteraard voor korte duur, een kinderprogramma en toen zag ze er veel leuker uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
Margot? Echt? #1 of #2?
Ik vind Margo #2 altijd bes leuk, totdat ze een tijdje wegging en weer terugkwam, ze was zoo veranderd..
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:26 schreef Wup het volgende:
[..]
als dat een stille hint is moet je toch eerst die geheime GTST-avatar minnaar van je aan de riem leggen
ah z'n ogen poppen er bijna uit.......quote:
Kan dat offtopicgeneuzel ergens anders of heb jij er patent op?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
had ik al "sorry" gezegd?!?
ach hou je kop, ga nou maar uitzoeken wie Jim is...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kan dat offtopicgeneuzel ergens anders
ja vandaag wel....quote:of heb jij er patent op?
Dat is die loerhaan van Idols.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
ach hou je kop, ga nou maar uitzoeken wie Jim is...
Sinds het feit dat jij in ONM-dagen telt, zal het 't gehele jaar gaan duren.quote:ja vandaag wel....
Helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:17 schreef Duiveltja het volgende:
En ho maar weer.
Ik hoop dat Niels dan net als Val KIlmer in Willow wordt verkleed.......quote:Als Renée haar relatie met Marjolein probeert te redden, bedenkt Marjolein dat Niels Ghita heet en een vrouw is
Dan is margot wel in eens jong gewordenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Margot 3 wordt dan door Janna Fassaert gespeeld.
er is maar een iemand die babette kan spelen, dat is Tamara Brinkman.....and no one elsequote:Op woensdag 23 maart 2005 09:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan is margot wel in eens jong geworden![]()
Als je nou zei Babette, dan zal ik je nog wel geloven.
amenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef haagse_elfje het volgende:
er is maar een iemand die babette kan spelen, dat is Tamara Brinkman.....and no one else
Tamara Brinkman, daar ben ik nog een tijdje verliefd op geweestquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er is maar een iemand die babette kan spelen, dat is Tamara Brinkman.....and no one else
die hele rijtje heb ik nog nooit behoorlijk zien acteren, Robin Rienstra ooit wel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:31 schreef soapie het volgende:
En om nog even op Robin Rienstra terug te komen. Ik weet niet wat het is maar ik mag hem wel, eigenlijk sinds fort Alpha al..... Hij heeft z'n mindere periode nu das waar, maar er zijn personen waar ik me veeeeeeeeeeeel meer aan erger. Ik noem een Sanne, een Tara, een Tonnie, een Kyra, moet ik nog ff doorgaan???
Ja maar ik zei toch ook niet dat ik het wildequote:Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Gina mag ook terug, heel graag zelfs.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:31 schreef soapie het volgende:
Babette mag inderdaad wel terug komen (de enige echte dan) net als margot. Zelfs Aafke mag terug, wat toch niet gebeurd maar goed!!!!! Als Lotus maar wegblijft, wat een drama was dat zeg!!!!!
leukquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:06 schreef somegirl het volgende:
Joepie!!! M'n zus zat in deze aflevering!!! (heel onduidelijk, in de wachtkamer toen joost en hugo ruzie hadden...) maar toch!!!!
Afke Reijenga is een lekker wijf en moet derhalve terugkomen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:06 schreef haagse_elfje het volgende:
Gina mag ook terug, heel graag zelfs.....
wil jij even je snaveltje houden en deze mooi verschijning niet vergelijken met die wc-borstelquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Elfje: die Roos in jouw avatar lijkt op Lotus....
Dat dacht ik eigenlijk ook ja.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Elfje: jouw avatar: heb je daarin een afbeelding van Lotus?
Elfje vindt net als ik dat Afke Reijenga een bloedstollend mooie vrouw is, maar ze geeft het nog niet toe.quote:
VETO!quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Afke Reijenga is een lekker wijf en moet derhalve terugkomen.
Ben je gay ofzo?quote:
Dat mag je vinden, maar de terugkeer van L*T*S is ON-BE-SPREEK-BAAR!quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als IK zeg dat Afke R. lekker is dan is dat zo!
Geweldig! Zo kan ik ook met spullen om me heen flikken als ik kwaad ben. En voor de gezondheid van anderen is het best als ze niet te dicht in de buurt komen.quote:
gauw hoor je me dit niet zeggen tegen een man maar... Iwan ik hou van jequote:Op woensdag 23 maart 2005 19:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar de terugkeer van L*T*S is ON-BE-SPREEK-BAAR!
Daan pakt blikje bier voor Joost... hij heeft nog... hij heeft totaal geen idee hoevol het blikje zitquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:47 schreef pberends het volgende:
Drank bestellen ze altijd terwijl 3/4 nog een bijna vol glas/fles heeft.
Dan bekijk je die aflevering toch online?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:49 schreef haagse_elfje het volgende:
ik kan weer geen ONM kijken, iemand maybe een pica van Iris haar nieuwe kapsel ben nu wel benieuwd
Ik vind Iris mooier als ze 't haar strak achterover in een staart trekt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
Ze zag er door dat haar idd erg aantrekkelijk uit.
Nee, dat rood was de opdruk van het vod dat Huug bijna into the little bitty pieces scheurde.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:54 schreef babette21 het volgende:
had Joost nou een bloedneus?!?
alsof 't ventje niet onooglijk genoeg is....
Uiteraard! De lekkerste wijven zaten er in. Iris, Lizzy en Sanne. Ik miste Shirina nog.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:55 schreef Wup het volgende:
ik vond het wel leuk vanavond... geen idee waarom
je bent zoals gewoon weer lekker duidelijk...... maar goed, geen bloedneus dusquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, dat rood was de opdruk van het vod dat Huug bijna into the little bitty pieces scheurde.
hahaquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Uiteraard! De lekkerste wijven zaten er in. Iris, Lizzy en Sanne. Ik miste Shirina nog.
Ja, dat viel me ook al op.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:54 schreef babette21 het volgende:
had Joost nou een bloedneus?!?
alsof 't ventje niet onooglijk genoeg is....
was zij ook van de partij?! in deel 1 dan zeker? en met welke reden?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:04 schreef Wup het volgende:
qua vrouwen was weer Julia de leukste vandaag.... ze begrijpt tenminste dat 3 seconden in beeld ook best genoeg kan zijn:)
het grote psycho werk gaat nu dan toch echt [hopelijk] gebeuren!! leukquote:ik vond Stephan erg sterk
Ze was op tv terwijl Joost keek. Daarop flipte hij en gooide hij de tv kapot.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:10 schreef babette21 het volgende:
was zij ook van de partij?! in deel 1 dan zeker? en met welke reden?
Het probleem ligt bij jou! Je kunt niet lezen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
je bent zoals gewoon weer lekker duidelijk...... maar goed, geen bloedneus dus
mja ik wilde er eigenlijk een nieuw filmpje maken met het eindshot van die pic van jou er nog bij maar daar heb ik geen tijd voor gehad nog.. je hebt blijkbaar nogal haast dus oude teruggezet....quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:10 schreef babette21 het volgende:
ps'je: nog boos?
ze was op tv aan het vertellen dat ze de hoofdrol had gescoord in de nieuwste Slovsky film; laat haar maar een arrogante filmster worden......quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:10 schreef babette21 het volgende:
was zij ook van de partij?! in deel 1 dan zeker? en met welke reden?
overigens vergeet je 1 dingetje: Claire was de leukste vandaag!!
ja dat gesnaai in het AZB dat weten we nu wel, jammer dat ze dat zovaak herhaaldenquote:het grote psycho werk gaat nu dan toch echt [hopelijk] gebeuren!! leuk
nee joh 't gaat me helemaal niet om dat filmpje!!!!! al plaats je ze nooit meer [hoewel, da's weer zo zielig voor de rest;)],quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:46 schreef Wup het volgende:
mja ik wilde er eigenlijk een nieuw filmpje maken met het eindshot van die pic van jou er nog bij maar daar heb ik geen tijd voor gehad nog.. je hebt blijkbaar nogal haast dus oude teruggezet....
kijk da's al een stukkie duidelijker...quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hugo greep Joost toch bij zijn nekvel! Als hij wat lager had gegrepen had hij het shirt van Joost in duizend stukken gescheurd. Nou duidelijk!?
de schrijvers moeten natuurlijk wel rekening houden met het materiaal waar ze voor moeten werken.... je kunt er bij deze ploeg misschien gewoon niet meer uithalen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
waarom konden ze [de schrijvers enzo] het tóen wel en nú niet meer?!??!?!?!?
tuurlijk helemaal waar.... bij 't filmpje-kijken kan ik ook alleen maar denken: "ik mis ze, ik mis ze..."quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
de schrijvers moeten natuurlijk wel rekening houden met het materiaal waar ze voor moeten werken.... je kunt er bij deze ploeg misschien gewoon niet meer uithalen?
In die tijd heb je de schrijvers ook al de grond in geboord.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
on-topic: waarom konden ze [de schrijvers enzo] het tóen wel en nú niet meer?!??!?!?!?![]()
leuke pic;)quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:46 schreef Wup het volgende:
[..]
mja ik wilde er eigenlijk een nieuw filmpje maken met het eindshot van die pic van jou er nog bij maar daar heb ik geen tijd voor gehad nog.. je hebt blijkbaar nogal haast dus oude teruggezet....
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/2004/2004_terugblik/2004-02-25_Claire_0001.jpg]afbeelding]
ONM 24 & 25 februari 2004, Claire gaat even gezellig bij Ellen langs[/url] ~ [4.12 min; 10.1 Mb] ~
qua verhaallijnen wel volgens mij want daar was vorig seizoen ook al een behoorlijk gebrek aan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
In die tijd heb je de schrijvers ook al de grond in geboord.
echt waar?!? maar toen was 't toch leuk??! met Arthur enzo, vond ik wel briljant [meestal dan]quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
In die tijd heb je de schrijvers ook al de grond in geboord.
De acteurs hebben zo hun beperkingen... de een nog meer dan de ander.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
de schrijvers moeten natuurlijk wel rekening houden met het materiaal waar ze voor moeten werken.... je kunt er bij deze ploeg misschien gewoon niet meer uithalen?
beperkingen? dat vind ik nog alleraardigst uitgedruktquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:25 schreef Iwan1976 het volgende:
De acteurs hebben zo hun beperkingen... de een nog meer dan de ander.![]()
Dan heb je gewoon gezeken vanwege het zeiken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:24 schreef babette21 het volgende:
echt waar?!? maar toen was 't toch leuk??! met Arthur enzo, vond ik wel briljant [meestal dan]
we hebben toen natuurlijk wel zitten kafferen op Bram, Carlo en vooral meisje Klomp....
maar niet zozeer op de verhaallijnen toch?!
Ach ja, de ene persoon kan niet acteren, de andere niet schrijven. Sanne is lekker, maar overbodig, Iris is geweldig, Lizzy ook, Nix is niks en die ouwe formaldehydemeid (Joyce) is lekker weg.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
beperkingen? dat vind ik nog alleraardigst uitgedrukt![]()
ja dit klopt wel!! eigenlijk was er maar één toffe lijn: de V-Files... en die duurde ongeveer 5 maanden ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:24 schreef Wup het volgende:
qua verhaallijnen wel volgens mij want daar was vorig seizoen ook al een behoorlijk gebrek aan.
maar qua dialogen...
ze komen áltijd terug wiv.... ze komen áltijd terug!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
en die ouwe formaldehydemeid (Joyce) is lekker weg.
Dat is dan ook het nadeel van formaldehyde. Zo'n oud lijk gaat niet rotten. 't Versteent door die chemotroep. Geen wonder dat er geen kind in vasthoudt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:34 schreef babette21 het volgende:
ze komen áltijd terug wiv.... ze komen áltijd terug!!!![]()
nou precies, probeer dat maar eens door het huidige stel te te laten spelenquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:32 schreef babette21 het volgende:
maar de dialogen, de ruzies en andere scheldserenades ["het is een AAP!!!"], Arthur met z'n opera's:
vlammen.... dás het woord dat ik zocht!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:40 schreef Wup het volgende:
nou precies, probeer dat maar eens door het huidige stel te te laten spelen
dankzij Arthur [en Claire] kon zelfs Hugo nog wel eens een aflevering vlammen vorig seizoen....
da's iig een eerste stap! wederom een massaontslag, om te beginnen. en dan 'n buslading nieuwe acteurs!!quote:dit verklaart dan waarschijnlijk ook het gebrek aan humor waar ik vaak zo om jammer?
ik geef maar steeds de schrijvers de schuld maar je kunt er natuurlijk niet meer uithalen dan erin zit....
dus flink de bezem door de acteursploeg en het kan toch nog goed komen ?
hmz... ja Joyce had vorig seizoen ook nog humor... even los gezien van dat babygedoequote:Op woensdag 23 maart 2005 21:34 schreef babette21 het volgende:
ze komen áltijd terug wiv.... ze komen áltijd terug!!!![]()
LOL, ja da's wel voor herhaling vatbaar;)quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:43 schreef babette21 het volgende:
da's iig een eerste stap! wederom een massaontslag, om te beginnen. en dan 'n buslading nieuwe acteurs!!
je bent te laat vrees ik want ik las dat ze een musical gaat doen of al doetquote:shit, bedenk me ineens dat ik de onderhandelingen met Van Veen heb laten versuffen....
Zeiken en Yorin (=Engelse urine) is water naar de zee dragen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan heb je gewoon gezeken vanwege het zeiken.
fuck..... komt omdat ik nog druk met d'r eis was om Hidde Maas terug te halen maar die wilde nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:59 schreef Wup het volgende:
je bent te laat vrees ik want ik las dat ze een musical gaat doen of al doet
Renee Fokker heeft het te druk jammer genoegquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
fuck..... komt omdat ik nog druk met d'r eis was om Hidde Maas terug te halen maar die wilde niet
wat nu?! toch maar Thekla he, om te beginnen?!?!
Marina is idd 'n beetje veredelde figurant aan 't spelen...
maar goed, zij is er toch alleen om oud-collega Renée Fokker "in de onm-val" te lokken?!?
dat konden we van te voren ook niet weten:)quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:53 schreef babette21 het volgende:
De door Wup en mijzelf goedgekeurde actrices:
Tanja zit er inmiddels in [hadden we minder hard om moeten roepen],
ik vind Alwien geen slechte actrice maar ik vind het zo een eng mens....quote:hoe Alwien erop is gekomen is mij toch 'n raadsel [r&wl-collega Ghislaine is bijv. al 10x beter]
en Isis stond erop om wiv koest te houden....
Anniek Pheifer mag ook gaan fietsen.........quote:de rest is nog steeds welkom!!!
tsja het blijft glas ijs........maar ik wil graag Fedja van Huet nominerenquote:moeten ook nog 'n mannenlijst samenstellen, waarbij het me duidelijk lijkt dat Roeland er zeker op staat!
Alles! Ze kan niet acteren en ze ziet er voor geen meter uit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:08 schreef MirSus het volgende:
Wat is er mis met Anniek dan?
én... wij leren van onze fouten!! [toch?]quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
dat konden we van te voren ook niet weten:)
shit he, ik heb dus precies hetzelfde.... waar zal dat door komen?!quote:ik vind Alwien geen slechte actrice maar ik vind het zo een eng mens....
OMG hoe heb ik dit ooit op 't spel kunnen zetten?! Ghislaine is idd een heldin!!quote:Ghislaine Pierie is geweldig, de held van die serie [ die er trouwens met de tijd ook niet echt op vooruitgaat...]
hè?!? hoe heb ik hier overheen kunnen kijken... Anniek is 10x niks [behalve dan in de spruitjesreclames]quote:Anniek Pheifer mag ook gaan fietsen.........
haha waarom glad ijs?!quote:tsja het blijft glas ijs........maar ik wil graag Fedja van Huet nomineren
het wordt bijna engquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Alles! Ze kan niet acteren en ze ziet er voor geen meter uit.
Dat van acteren vind ik niet waar.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Alles! Ze kan niet acteren en ze ziet er voor geen meter uit.
ow, ja, ik ben helemaal voor!! zij was ook erg leuk in Flirt!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:07 schreef Wup het volgende:
ow en vorige week was er een mini promotie van Iwan voor Lieke Antonisen...
ik ben voor, ze is toch soaploos nu
en dan mag ze Michiel de Jong ook meteen meenemen....
Waar!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:19 schreef babette21 het volgende:
hou op over Teun, hij is bijna net zo erg als Johnny de Mol...
Lekker is dat... Teun Kuilboer is namelijk dyslectisch... één Carlo lijkt me meer dan voldoende.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:53 schreef MirSus het volgende:
Ik hoor ook dat Teun Kuilboer mee gaat schrijven aan ONM.
haha dies leukquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Lekker is dat... Teun Kuilboer is namelijk dyslectisch... één Carlo lijkt me meer dan voldoende.![]()
Hij gaat het dan ook niet schrijven inderdaad maar laat zijn moeder typenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Lekker is dat... Teun Kuilboer is namelijk dyslectisch... één Carlo lijkt me meer dan voldoende.![]()
M.a.w.: de jouwe, want de mijne tellen niet mee.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
ze moeten gewoon al die schrijvertjes de laan uitsturen en een keer ónze ideeën gaan uitvoeren
Ik geloof ook zeker dàt het ooit nog gaat gebeuren....!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoewel ... één van mijn ideeën hebben de schrijvers overgenomen: Aafke komt terug.
Mooi hoor, echt heel mooi! Bedankt!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:46 schreef Wup het volgende:
[..]
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/2004/2004_terugblik/2004-02-25_Claire_0001.jpg]afbeelding]
ONM 24 & 25 februari 2004, Claire gaat even gezellig bij Ellen langs[/url] ~ [4.12 min; 10.1 Mb] ~
de Fok-smeekcampagne voor nieuwe helden is vanavond van start gegaan....quote:
Zullen we Cindy de Quant er ook bijzetten? Zijn Wildschut & de Vries weer bijeen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:30 schreef Wup het volgende:
de Fok-smeekcampagne voor nieuwe helden is vanavond van start gegaan....
Ricky Koole is tot nu toe unaniem goedgekeurd.....
dus zij mag als eerste aantreden
ik verheug me er enorm op, ze is zoooooo leuk
maar ze heeft natuurlijk wel wat tegenspelers nodig [ Robert de la Haye kent ze natuurlijk al;)]
prima plan, ze is volgens mij sinds toen al werkloos dus ze gaat ons eeuwig dankbaar zijn en daarom al onze opdrachtjes braaf uitvoeren....quote:Op donderdag 24 maart 2005 02:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zullen we Cindy de Quant er ook bijzetten? Zijn Wildschut & de Vries weer bijeen.
Is that the alcohol talking?quote:Op donderdag 24 maart 2005 03:00 schreef Wup het volgende:
prima plan, ze is volgens mij sinds toen al werkloos dus ze gaat ons eeuwig dankbaar zijn en daarom al onze opdrachtjes braaf uitvoeren....
maare..... Wildschut mag wat mij betreft zolangzamerhand wel moven.....
een knalexit en dan is hij ook uit zijn lijden verlost......
Niels Wildschut & Joyce de Vries.quote:Op donderdag 24 maart 2005 03:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is that the alcohol talking?
Robert = Niels de Vries. Toch?
Het was Joyce Wildschut en Niels de Vries.quote:Op donderdag 24 maart 2005 03:14 schreef Wup het volgende:
Niels Wildschut & Joyce de Vries.
erg vreemd dat Cindy de Quant zomaar verdwenen is, ze was leuk
dus helemaal welkom in ons verlanglijstje
quote:Op donderdag 24 maart 2005 03:53 schreef Wup het volgende:
mja, in de Limboland versie wel ja.....
hier heb je ze in de beschaafde wereld versie
Ik heb W&DV vandaag toegevoegd aan IMDB. Hij moet alleen nog goedgekeurd worden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 04:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Raar dat Wildschut & de Vries niet in de Internet Movie Data Base staat. ONM, MCW, etc. staan er wel in.
Ikke roep: Meer filmpjes van Joyce en Arthur!!!!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:02 schreef Iwan1976 het volgende:
* Mooi was die tijd:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/onm_1899_2003-09-11_0005.jpg]afbeelding][/url]Enkele memorabele momenten uit seizoen 10 (17,2 MB)
Nee, dat voorspelt straks een tegenaanval van haar...quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:43 schreef babette21 het volgende:
en 't idee van Wup dat ze braaf naar ons gaat luisteren enzo klinkt ook nog 's helemaal goed!
Ik ken haar niet, maar ze lijkt wel wat op Kim Pieters!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:43 schreef babette21 het volgende:
Cindy de Quant is van harte welkom!!!! Prima actrice en heeft ook nog 's alle tijd
Dat is een belediging voor Cindy! Cindy vergelijk je toch niet met een hoer die 's zomers met de tieten bloot ligt te zonnen!?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:29 schreef soapie het volgende:
Ik ken haar niet, maar ze lijkt wel wat op Kim Pieters!!!
daar is ze wel knap hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:25 schreef Wup het volgende:
Iris Overbeek, ONM 23 maart 2005
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Tanja Jess reikt Schoolkrant Awards 2005 uit
Op zaterdag 2 april 2005 rijkt Tanja de Schoolkrant Awards 2005 uit. De Schoolkrantdag wordt georganiseerd door de Universiteit van Amsterdam en de Hogeschool van Amsterdam. blablabla
Nou! Zo'n snavel heeft ze nou ook weer niet......quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:08 schreef soapie het volgende:
Boeiende schnabel
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou! Zo'n snavel heeft ze nou ook weer niet......
Ze zag er vandaag erg lekker uit. Ik had haar zo kunnen benielsen.quote:
Normaal heeft een lul toch twee eieren?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:13 schreef soapie het volgende:
Ze weten op de yorinsite ook van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen. Hoe diep kun je zinken!!!!!
Dus je wilt nog zo'n foto???? Kan geregeld worden hoor.....quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Normaal heeft een lul toch twee eieren?
Zet die ballonnen van jou, mits aanwezig, er maar bij!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:16 schreef soapie het volgende:
Dus je wilt nog zo'n foto???? Kan geregeld worden hoor.....![]()
Grappigggggggggggquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:13 schreef soapie het volgende:
Ze weten op de yorinsite ook van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen. Hoe diep kun je zinken!!!!!
[afbeelding]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |