daar is ze wel knap hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:25 schreef Wup het volgende:
Iris Overbeek, ONM 23 maart 2005
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Tanja Jess reikt Schoolkrant Awards 2005 uit
Op zaterdag 2 april 2005 rijkt Tanja de Schoolkrant Awards 2005 uit. De Schoolkrantdag wordt georganiseerd door de Universiteit van Amsterdam en de Hogeschool van Amsterdam. blablabla
Nou! Zo'n snavel heeft ze nou ook weer niet......quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:08 schreef soapie het volgende:
Boeiende schnabel
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou! Zo'n snavel heeft ze nou ook weer niet......
Ze zag er vandaag erg lekker uit. Ik had haar zo kunnen benielsen.quote:
Normaal heeft een lul toch twee eieren?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:13 schreef soapie het volgende:
Ze weten op de yorinsite ook van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen. Hoe diep kun je zinken!!!!!
Dus je wilt nog zo'n foto???? Kan geregeld worden hoor.....quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Normaal heeft een lul toch twee eieren?
Zet die ballonnen van jou, mits aanwezig, er maar bij!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:16 schreef soapie het volgende:
Dus je wilt nog zo'n foto???? Kan geregeld worden hoor.....![]()
Grappigggggggggggquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:13 schreef soapie het volgende:
Ze weten op de yorinsite ook van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen. Hoe diep kun je zinken!!!!!
[afbeelding]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |