Zelfs Chris valt voor de charmes van hunk Hugo als we de vakantiefoto's mogen geloven...quote:CHRIS VROMAN: "Hugo houdt van alle vrouwen."
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe lang zijn de winkels in Ulftsterdam open? Bettina ging even boodschappen doen, terwijl Yvonne naar de late herhaling van Oprah keek.
Hij tapet dat ding langs zijn oren.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:36 schreef pberends het volgende:@ OP. Iwan
.
btw zou het moeilijk zijn om met een stijve te opereren?
Mij is 't ook nog niet duidelijk naar wie ze belde. Wie was de vent wiens naam om dat papiertje stond?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mij is 't ook nog niet duidelijk naar wie ze belde. Wie was de vent wiens naam om dat papiertje stond?
-- Ehhh, oh, dat is natuurlijk die notoire laatkomer in het AZB die een vuil klusje voor Betje moet oplossen.
als een kind van 4 zo een fles leeg drinkt is hij dood.....quote:
Er zijn niet voor niks meerdere Pascallen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:58 schreef haagse_elfje het volgende:
als een kind van 4 zo een fles leeg drinkt is hij dood.....
dat is waar ze kan hem zo weer inruilen voor een beter exemplaar..quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er zijn niet voor niks meerdere Pascallen.![]()
"Mamaaaaa"quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
"Mamaaaaa"
"Laat me toch met rust, kutjong"
Renee kwam voor haar op en zei dat zij degene was die gehecht had.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't begin gemist, waarom mag Marjolein nu toch blijven?!
Omdat Renee een lulverhaal heeft opgehangen tegen Tante Betje. Dat zij het zelf heeft gedaan en dat die vrouw het na 48 uur bevallen allemaal niet meer helder zag bla bla bla....quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't begin gemist, waarom mag Marjolein nu toch blijven?!
Door zijn surgicalfetish! Onder het cutten wordt hij door de half voor pampus liggende patiënt gejerkt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:05 schreef MeneerMuis het volgende:
Hoe krijgt die kerel nu zijn johhny omhoog? :|
kan Renee niet manisch depresief worden en dan eerst Marjolein vermoorden en daarna zelfmoord plegen....quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:06 schreef soapie het volgende:
[..]
Omdat Renee een lulverhaal heeft opgehangen tegen Tante Betje. Dat zij het zelf heeft gedaan en dat die vrouw het na 48 uur bevallen allemaal niet meer helder zag bla bla bla....
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
"Mamaaaaa"
"Laat me toch met rust, kutjong. Oh en neem maar een borreltje, want dan haalt Oma Betje je uit je bedje en dan komt die aardige Wegenwachtdokter ook nog langs."
Wat is Oma Betje toch bezorgd!? Een jaar of 10 geleden wilde ze kleine Jannes nog om zeep helpen. De misdaad zit bij Oma Betje in het bloed.
Marjolein begint juist eindelijk enigszins amusant te worden, nu ze de slet uithangt...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:08 schreef haagse_elfje het volgende:
kan Renee niet manisch depresief worden en dan eerst Marjolein vermoorden en daarna zelfmoord plegen....
Renée mag suïcide plegen als ze hoort dat Gyman zich in de minibak aan zijn broekriem heeft opgehangen. Marjolijn is als lezzie geen enorme paal gewend en overleeft een neukpartij met Dr. Stinkerd Knoeier - Coffeeboy niet. De rechter voorziet Coffeeboy van een doeltreffende alternatieve straf: hij moet toekijken als Hugo en Lizzy rampetampen en als Joost zijn biertieten kneedt. Hij moet alles met Kyra nadoen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:08 schreef haagse_elfje het volgende:
kan Renee niet manisch depresief worden en dan eerst Marjolein vermoorden en daarna zelfmoord plegen....
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Renée mag suïcide plegen als ze hoort dat Gyman zich in de minibak aan zijn broekriem heeft opgehangen. Marjolijn is als lezzie geen enorme paal gewend en overleeft een neukpartij met Dr. Stinkerd Knoeier - Coffeeboy niet. De rechter voorziet Coffeeboy van een doeltreffende alternatieve straf: hij moet toekijken als Hugo en Lizzy rampetampen en als Joost zijn biertieten kneedt. Hij moet alles met Kyra nadoen.
nee, laat haar lekker in a'dam zitten.....in den haag hebben we al genoeg duffe dozenquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:09 schreef babette21 het volgende:
thanx [allebei!!]Raar dan dat Renée dan niet ontslagen werd ipv Marjolein...
in Den Haag heb je een koffietent genaamd "Rooie Renée"... misschien kan ze hier een nieuwe carrière opbouwen?!
commant?!?!??!?!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:14 schreef Tobbes het volgende:
Jij JIj Jij Jij Jij Jij JIj JIj JIj Jij Jij Jij Jij JIj JIJ Jij Jij Jij Jij JIj JIJ Jij Jij Jij Jij JIj JIJ
Jij????quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:14 schreef haagse_elfje het volgende:
nee, laat haar lekker in a'dam zitten.....in den haag hebben we al genoeg duffe dozen
Renee is niet ontslagen omdat ze een verhaal ophing dat het kind scheef lag en ze dus een andere manier van snijden moest toepassen en dat het er dan niet mooier op wordt ofzoiets.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:09 schreef babette21 het volgende:
thanx [allebei!!]Raar dan dat Renée dan niet ontslagen werd ipv Marjolein...
Elje is van MIJ! Gesnopen?????quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:21 schreef Tobbes het volgende:
Als je aan mijn elfje komt...kom je aan mij![]()
Dus let een beetje op je woordjes![]()
Nee...volgens mij begrijp jij er helemaal NIKS van...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Elje is van MIJ! Gesnopen?????
Ik droom nachtelijks van mijn Limburgse_Elfje.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:23 schreef Tobbes het volgende:
Nee...volgens mij begrijp jij er helemaal NIKS van...![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik droom nachtelijks van mijn Limburgse_Elfje.
Hmmz...maakt niet uit hoor...ik vergeet mijn dromen ook wel eens. ZELFS als ze een geweldige indruk op me gemaakt hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar....... wie bén jij?!??!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Renée mag suïcide plegen als ze hoort dat Gyman zich in de minibak aan zijn broekriem heeft opgehangen. Marjolijn is als lezzie geen enorme paal gewend en overleeft een neukpartij met Dr. Stinkerd Knoeier - Coffeeboy niet. De rechter voorziet Coffeeboy van een doeltreffende alternatieve straf: hij moet toekijken als Hugo en Lizzy rampetampen en als Joost zijn biertieten kneedt. Hij moet alles met Kyra nadoen.
ik wil niet eens weten wat 't is.... en bovendien: ben al in de liefde...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:27 schreef Tobbes het volgende:
Hmmz...maakt niet uit hoor...ik vergeet mijn dromen ook wel eens. ZELFS als ze een geweldige indruk op me gemaakt hebben.
Maar ik ben je POHWP, aangenaam![]()
ok...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wil niet eens weten wat 't is.... en bovendien: ben al in de liefde...
wiv, kon je je vriendjes niet langer buiten de deur houden?!?
en nu back ontopic.................
haha viel mij ook op!! en beide keren werd er prachtig *ahum* meegezongen...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Was het vandaag soms Marco Borsato dag? In GTST stonden ze ook al op z'n muziek te kwelen.
Over haar droom ik ook wel eens ... wat een meid!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:26 schreef Tobbes het volgende:
Keep on dreaming...
dan doe ik dat over mijn Haagse...
Capisce?![]()
Om in Marco Borsato sfeer te blijven:quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Over haar droom ik ook wel eens ... wat een meid!
Zouden we dit seizoen nog een Turkse bruiloft krijgen?quote:De meeste dromen zijn bedrog...
LOLquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:16 schreef Wup het volgende:
een onmisbaar exemplaar voor het smoelenboek......
[afbeelding]
niet zo mopperen jij....quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:14 schreef Wup het volgende:
welja, geef dat varken met tieten nog een topic ook:(
is fok eindelijk een keertje niet onlief gaan jullie vervelend doen.....
mja ik wil ook wel over ONM gaan klagen maar dit was korter:)quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
niet zo mopperen jij....
Yep... gelukkig had hij z'n messenset bij... maar het opereren was allemaal off the record.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
toen ik 'm aanzette stond er net 'n agentje naast zijn auto, dus het voorafgaande heb ik gemist
hij had iemand geopereerd ofzo??! tot nu toe kan hij me niet echt boeien [Sanne he...]
ik persoonlijk begin een vrij intense en onherstelbare Robin Rienstra afkeer te ontwikkelenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:43 schreef babette21 het volgende:
ze is niet de meest irritante [lees: Kyra!!!!] maar bijster boeiend is ze nog steeds niet
de combinatie met Stephan is bijna smakeloos.... ik vind 't niks
Het lijkt wel of hij het acteren is verleerd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Wup het volgende:
ik persoonlijk begin een vrij intense en onherstelbare Robin Rienstra afkeer te ontwikkelen
heee Iwan is het met me eens....quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Het lijkt wel of hij het acteren is verleerd.
Misschien moest Hugo toch maar eens overwegen om vervroegd op wereldreis (die begint in Madagascar) te gaan.![]()
hou op, schei uit.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef Wup het volgende:
en het ergste moet nog komen... Hugo versus Joost;(
Joost gaat het veel te druk krijgen met z'n nieuwe docu/film...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef Wup het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joost heeft het horrorgenre afgezworen... en zich nu toegelegd op het serieuzere werk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:44 schreef babette21 het volgende:
polderhorror deel 2?!?
Is dit zo'n tekening uit de 'Rorschach-test’ van psychiater Weening?quote:
*zucht* willen we dat wel zien.......quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef Wup het volgende:
[..]
tssss en dat noemt zich 'n art-department.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:52 schreef Wup het volgende:
en Jim mag ook al niet meer meedoen;(
[afbeelding]
thanx! ik ben vanavond de hort op maar tegen die tijd vast wel terugquote:offtopic ps-je: Babette, je moet morgen Barend en van Dorp kijken/opnemen.....
Hangt ie niet gewoon bij jou aan de muur?!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:17 schreef babette21 het volgende:
tssss en dat noemt zich 'n art-department.....
Iwan ik zie ook 'n geel konijn hoor... wat zegt dat over ons?!
sssst....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Hangt ie niet gewoon bij jou aan de muur?!
tja da's nog altijd beter dan een dood vogeltje... toch?!quote:Ik vrees het ergste... we zijn het haasje geloof ik.
hoezo, zie jij een gelijkenis met jezelf ???quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Marjolein begint juist eindelijk enigszins amusant te worden, nu ze de slet uithangt...
* geen commentaar *quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:14 schreef digispeed het volgende:
hoezo, zie jij een gelijkenis met jezelf ???
ik vind Niels-Marjolein echt nergens op slaan, gelukkig wordt het nogal vaag gebracht maar Niels loopt echt voor Jan Joker rond te stappen in ONM.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:11 schreef babette21 het volgende:
Marjolein begint juist eindelijk enigszins amusant te worden, nu ze de slet uithangt...
wat zal dat zijn dan ??quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:49 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM (re-)presents...
Geheim... blablabla
nee hoor,, ik mag stephan helemaal nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:57 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Sorry hoor, maar ben ik echt de enige die de vrijpartijen van Stephan en Sanne enorm onsmakkelijk vind???? En nu druk ik me nog netjes uit!
Dan kan ik er ook nog wel één opnoemen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vond dat neukfestijn van Duuk en Joyce veel meer zum Kotzen.
Katarina Justic doet het echt geweldig want in principe is het Bettina lijntje niet eens zo geweldig.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Van Bosnomuts tot een lekker wijf! Shirina speelt het klaar.
yep, Katarina Justic speelt haar overtuigendquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
Shirina is leuk geworden ja.. een van de weinige lichtpuntjes op dit moment..
brrr... is het nou echt nodig me daar weer aan te herinneren........quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vond dat neukfestijn van Duuk en Joyce veel meer zum Kotzen.
Jaja, we weten nu wel dat jij Daan leuker vindt!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:54 schreef pberends het volgende:
Lizzy is nog een ergere muts dan Shirina.
Tijdens de terugblik was het geluid ook ff weggevallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik de enige die de afgelopen week op elke tweede helft van ONM beeld- en geluidstoringen heeft gehad?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Tijdens de terugblik was het geluid ook ff weggevallen.
FOK en Yorin zijn van server gewisseld.![]()
Het is een trend in soapland dat personages nog een tijdje na blijven spoken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Over een tijdje gaat Daan toch kapot.
Joost gaat eindelijk die tv molesteren.quote:Joost krijgt sloopneigingen als hij Julia hoort liegen op tv.
Ben ik de enige die hoopt dat Sanne door Stephan wordt besneden?quote:Nu Stephan klaar is met zijn werk in het AZB, heeft hij tijd om zich op zijn ‘hobby’ te storten, of op Sanne, of… op allebei?
yep, sorry daarvoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: 1 keer is voldoende.
Ja en hij moet dringend naar de haarknipper, want de oerang oetang die er op zijn kop zat heeft 'm geen goed gedaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:45 schreef babette21 het volgende:
zo........ dus Foppele is terug?!?
Neveneffect van Victors experiment.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo is Kyra paranormaal? Dat was Margot
Oh my motherfucking Godquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:05 schreef babette21 het volgende:
verder nog wat gebeurd vandaag?!
quote:Yvonne schrikt van de uitslag van het onderzoek. Bettina heeft Yvonne precies waar ze ze hebben wil. Later die dag vraagt ze of Shirina even langs wil komen op haar kantoor. Ze vertelt dat ze de kinderbescherming wil waarschuwen. Ze vraagt of Shirina eventueel wil getuige. Shirina wil Yvonne niet verraden, maar denkt aan Pascal. Later hoort ze van Yvonne dat Bettina express drank bij haar heeft laten staan. Shirina stapt kwaad naar Bettina toe en maakt haar duidelijk dat ze niet mee doet aan haar spelletjes. Vervolgens gaat ze naar Yvonne en vertelt haar dat Bettina de kinderbescherming heeft gewaarschuwd. De tranen schieten in Yvonne haar ogen. Ze kan niet zonder haar zoontje.
Tussen Lizzy en Kyra gaat het naar omstandigheden weer redelijk goed. Ook Hugo en Kyra kunnen weer door een deur. Kyra kan eindelijk remmen met haar skies, daar is Chris erg blij mee want nu krijgt hij een kus van haar. De deal was als zij kan remmen krijgt Chris een kus, zo niet dan neemt Chris haar mee uiteten. Chris wacht vol spanning op de kus en krijgt er een recht op zijn mond...
Joyce is vertrokken naar China voor vier weken. Marnix heeft er moeite mee. Iris daarintegen is blij het te horen. Zou ze dan misschien toch nog een kansje maken bij Marnix?
JP is blij verrast als Daan ineens voor zijn neus staat.
BRON: www.soapmail.nl
lol, Sanne functieloos.......quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Ben ik de enige die hoopt dat Sanne door Stephan wordt besneden?
dat vertrek van Joyce vind ik uitermate vaag.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Joyce is vertrokken naar China voor vier weken. Marnix heeft er moeite mee. Iris daarintegen is blij het te horen. Zou ze dan misschien toch nog een kansje maken bij Marnix?
Stephan is jarig op 13 april.... en dat gaat hij samen met Sanne vieren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
huh? Stephan en een reisje?! waarheen? [Orion?!??!]
Ze gaan naar Constantinopel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
huh? Stephan en een reisje?! waarheen? [Orion?!??!]
mja Sanne was gisteren ook opeens dik met Elif dus vandaar... Sanne mocht de bestemming van het tripje uitzoekenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
[quote]Turkije is hip bij de onm'ers!! Maar wat denkt Wup dan?!
ja dat klopt maar nu mocht ze eindelijk eens met het verhaallijntje aan de haal.....quote:Shirina is al weken de nr. 1, het Bramdingetje is haar dan ook al lang en breed vergeven...
Als ik de vooruitblik mag geloven gaat het nog heel spannend worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:10 schreef Wup het volgende:
lol, Sanne functieloos.......
maar meneer Stephan en zijn reisje ... dat gaat nog wel wat worden .
tenzij dood vogeltje.....
ow ja die moet ik nog even lezen....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ik de vooruitblik mag geloven gaat het nog heel spannend worden.
mja hij stottert nog steeds en 't gaat over voetbal enzo....quote:BTW: Chris Zeperd is nu op RTL4.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:22 schreef Wup het volgende:
Wup denkt aan geheime labjes, keldertjes, koelcelletjes... zoiets?
Dat is het enige wat jij doet, hè? Alleen maar naar het lekkerheidsgehalte van de acteurs kijken! Je zou eens op het karakter moeten gaan letten.quote:
Stephan is gewoon een slap aftreksel van een geweldige rol van Larry Drake: Dr. Giggles.quote:
Je hebt een van de mooiste herenigingen uit de geschiedenis van ONM gemist!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:03 schreef haagse_elfje het volgende:
zo te lezen heb ik niet veel gemist
gemist gemist......quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je hebt een van de mooiste herenigingen uit de geschiedenis van ONM gemist!
Daar kan KRO's Memories niet aan tippen.
Wat had Chris nou precies. hij kon niet lopen ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Volgende week ge(e)nitalië(n)!... (ONM, VR. 18-03-2005)
Frommel Klungelmans viel op zijn kloten toen er een foto werd gemaakt, vlak voor vertrek. Daardoor heeft hij nu een gipspoot.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:48 schreef Woelli het volgende:
Wat had Chris nou precies. hij kon niet lopen ofzo![]()
Je hebt niets gemist. Er werd wat over en weer geneukt, Iris zat te dagdromen over Nix en Daan ziet er uit als een ongewassen en ongekapte fagot.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:17 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ga maandag toch maar ff naar de herhaling kijken.....
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander zonder pruikje:
[afbeelding]
Valerie Zwikker met paasei... (BRON: jongens van het net)
Do is niet meer in ONM, dus telt die niet meer mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:07 schreef babette21 het volgende:
Sabine Koning dus, niet Do van Vliet.....
flikker op... elke link tussen Foppele en mij - welke dan ook - is beledigend....quote:
Mijn bouvier gromt net als jij!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
flikker op... elke link tussen Foppele en mij - welke dan ook - is beledigend....
ik wens niet in één zin met hem genoemd te worden.... bah.....
Ik vind Valerie eigenlijk ook helemaal geen type voor hemquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander zonder pruikje:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander zonder pruikje:
[afbeelding]
hij word steeds lelijkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander zonder pruikje:
[afbeelding]
Juist wel wat een aanstelster is dat......quote:Op zondag 20 maart 2005 00:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vind Valerie eigenlijk ook helemaal geen type voor hem![]()
ze is beter dan Kim Lianquote:Op zondag 20 maart 2005 14:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Juist wel wat een aanstelster is dat......
Nee joh,Kim-Lian en Sander hebben heel lang wat gehad!quote:Op zondag 20 maart 2005 15:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Kim Lian heeft nooit iets met hem gehad toch....
Die had toch iets met Chris Zegers ooit?
owquote:Op zondag 20 maart 2005 15:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee joh,Kim-Lian en Sander hebben heel lang wat gehad!![]()
Klopt, maar ik vind haar altijd nog beter als die Valerie.....quote:Op zondag 20 maart 2005 15:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee joh,Kim-Lian en Sander hebben heel lang wat gehad!![]()
Ik vond Kim-lian ook beter bij Sander passen dan Valerie.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:20 schreef soapie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind haar altijd nog beter als die Valerie.....
Hebben ze uberhaupt iets met elkaar dan? of is dit een reclame foto?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vind Valerie eigenlijk ook helemaal geen type voor hem![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:22 schreef haagse_elfje het volgende:
Kim-Lian is idd een veel leukere verschijning dan die Valerie
Ja ze hebben wat met elkaarquote:Op zondag 20 maart 2005 16:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Hebben ze uberhaupt iets met elkaar dan? of is dit een reclame foto?
Zo zie je maar weer dat er in een relatie enige vorm van smaak niet vereist is.quote:
Het gerucht gaat dat Daan 'de Kroatische kok' Starrenburg iets met Bosno-babe Shirina krijgt.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik snap al wat Daan komt doen. Die held komt Kyra weghalen! Ja ja!
"De" karakter?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:58 schreef haagse_elfje het volgende:
Noooooo hij gaat niet de karakter van Shirina verneuken......
dan wel ja..... kan hij dan ook niet gelijk Sanne mee nemen....quote:Op zondag 20 maart 2005 23:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daan komt Kyra wegkapen. Iedereen blij!
Sanne ziet er beter uit dan jij en je bent jaloers?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:03 schreef haagse_elfje het volgende:
dan wel ja..... kan hij dan ook niet gelijk Sanne mee nemen....
Quatsch! Als jij je laptop meeneemt kun je zo op msn.quote:ik zit niet bijmezelf thuis en hiero hebben ze geen msn
Daar zorgt Stephan al voor.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:03 schreef haagse_elfje het volgende:
dan wel ja..... kan hij dan ook niet gelijk Sanne mee nemen....
Gezien het feit dat Daphne alleen met artsen neukt en die Stephan volgens Jannes een lul was, kan het best zijn dat die messentrekker in het AZB dezelfde zak is.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:07 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Daphne Simons was ooit getrouwd met ene Stephan. Dat was in de tijd dat ze met Jannes op de Rue d'Allée 62 in Parijs woonde.
Triest... What's next?! Wassen beelden van belspelpresentatoren?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zoopers bij Mme Tussauds:
Zoop-sterren krijgen beeld in Madame Tussauds
Nou! Dat beeld van Monique van der Werff zou ik wel in huis willen hebben.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Triest... What's next?! Wassen beelden van belspelpresentatoren?![]()
Dan krijg ik patrickquote:Op zondag 20 maart 2005 23:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou! Dat beeld van Monique van der Werff zou ik wel in huis willen hebben.
zucht......ik zou er idd. echt niet verbaasd over zijn als Bassie vandaag of morgen opduikt.....quote:Op maandag 21 maart 2005 16:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Sapperdeflap:
Zou inderdaad goed kunnen, hij zou niet misstaan in het ONM-circus!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:12 schreef Wup het volgende:
[..]
zucht......ik zou er idd. echt niet verbaasd over zijn als Bassie vandaag of morgen opduikt.....
Laat het waar zijn!!!!!! ONM kan wel weer eens wat actie gebruiken......quote:Op maandag 21 maart 2005 17:40 schreef babette21 het volgende:
overigens begrijp ik nu 't theorietje van Wup nog beter:
zou me niks verbazen als Stephan de nieuwe Kennard blijkt te zijn.... it's psycho-time
Vond de wintersport minder erg als het Brazilië-gebeuren.... Dat was echt het dieptepunt van het jaar!!!!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:40 schreef babette21 het volgende:
de wintersport ik gelukkig weer voorbij.... gaan we nu naar Istanbul?!
Nikkie in d'r bh is nooit erg!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef soapie het volgende:
Vond de wintersport minder erg als het Brazilië-gebeuren.... Dat was echt het dieptepunt van het jaar!!!!!!!![]()
jaaaaaa ben al aan het hopenquote:Op maandag 21 maart 2005 17:48 schreef soapie het volgende:
[..]
Laat het waar zijn!!!!!! ONM kan wel weer eens wat actie gebruiken......
dat kan je ook gewoon in amsterdam zien hoeft ze niet persé op wintersport voor te gaanquote:
preciesquote:Op maandag 21 maart 2005 18:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat kan je ook gewoon in amsterdam zien hoeft ze niet persé op wintersport voor te gaan
Jij maakt me niet wijs dat jij je er niet aan hebt verlekkerd, honey!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:18 schreef haagse_elfje het volgende:
dat kan je ook gewoon in amsterdam zien hoeft ze niet persé op wintersport voor te gaan
tsss......quote:Op maandag 21 maart 2005 18:18 schreef haagse_elfje het volgende:
wat zij zegt.....quote:Op maandag 21 maart 2005 18:45 schreef Wup het volgende:
tsss......
MMH =quote:Op maandag 21 maart 2005 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier de enige die zich mateloos aan Marc-Marie Huijbrechts stoort? Wat een irritante valse nicht!
het is uitermate off-topic maar sinds wie is de mol ben ik op hem afgeknapt......quote:Op maandag 21 maart 2005 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier de enige die zich mateloos aan Marc-Marie Huijbrechts stoort? Wat een irritante valse nicht!
Dan is het nog beter dat Kwalbert er zit. Ook een irritanteling, maar beter dan dat ex-KRO-wijf van een Marie. Die moet eens dringend naar de haarknipper.quote:
Ehhhh .... Aram-John van de Rest is net als Marc-DansMarietje ook niet helemaal straight. Die voosde vroeger met allerlei soorten en maten van gay's.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef Wup het volgende:
het enige verband met ONM wat ik kan vinden is dat hij een soort Chris stemmetje heeft.
ow, vandaar, nou eigen schulld moet je maar niet naar kotsprogramma's kijkenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan is het nog beter dat Kwalbert er zit. Ook een irritanteling, maar beter dan dat ex-KRO-wijf van een Marie. Die moet eens dringend naar de haarknipper.
En Marc-Marie was jaren geleden (als vrouw) te zien in de 'Brabo-soap' 't Benkske op TV8 (destijds de commerciële tegenhanger van Omroep Brabant).quote:Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhh .... Aram-John van de Rest is net als Marc-DansMarietje ook niet helemaal straight. Die voosde vroeger met allerlei soorten en maten van gay's.
Heb jij een laptop dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt de fp weer op de kloten?
En ja hoor, dan zie je hem weer als eerstquote:Op maandag 21 maart 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
oké, kom maar op met die Foppele.... ik kan 'm hebben....![]()
GedraaiT hebben ze nog nooit iets of iemand.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:34 schreef pberends het volgende:
Tijdens die hevige sneeuwval een paar weken terug heeft ONM zeker een paar weken geen buitenscenes gedraait zeker?.
We zien daar supercd-r's. De datacd-r van Victor veranderde te pas en te onpas in een dvd-r.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
Waarom zien we nooit gekopieerde cd's in ONM.
Ik vind Shirina vandaag weer helemaal toppie! Bij Bettina lekker een stok tussen de spaken steken. Bravo girlie!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:00 schreef Wup het volgende:
die kinderbescherming vrouw is Petra van Hartskamp... leuk is zij
Ze speelde in GTST de rol van advocate Judith Nieland.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:00 schreef Wup het volgende:
die kinderbescherming vrouw is Petra van Hartskamp... leuk is zij
yep daar ken ik haar van... eerst werkte ze voor Frits later voor Linda.... ze trof het dus wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze speelde in GTST de rol van advocate Judith Nieland.
aha daar ken ik haar dus van!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:03 schreef Wup het volgende:
yep daar ken ik haar van... eerst werkte ze voor Frits later voor Linda.... ze trof het dus wel.
ze heeft een leuke stem
Ik ben al blij dat ik die ouwekraaienstem van Oud Knarretje, ook een soort van advocaat, de eerste vier weken mag missen.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:03 schreef Wup het volgende:
yep daar ken ik haar van... eerst werkte ze voor Frits later voor Linda.... ze trof het dus wel.
ze heeft een leuke stem
Ik ook nietquote:Op maandag 21 maart 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
Kan me helemaal niet herinneren dat Tara [ook] op Daan viel...
Dan moet je de gatenkaas die je geheugen noemt eens dichtpleisteren. Tara en Joost hadden een weddenschap. Tara zou Daan a.s.a.p. aan de haak slaan. Inzet: ¤ 100,-quote:Op maandag 21 maart 2005 20:06 schreef haagse_elfje het volgende:
Shirina was geweldig
Tara en Daan, dat kan ik mij ook niet meer heugen.......
Bettina zit niet lekker in haar lijntje... het past haar ook niet helemaal vandaar misschienquote:Op maandag 21 maart 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
over vervelende stemmen gesproken [los van die van Chris]: Bettina kiest de laatste tijd ook 'n naar toontje...!!
dan was het vast niet boeiend genoeg om te herinnerenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan moet je de gatenkaas die je geheugen noemt eens dichtpleisteren. Tara en Joost hadden een weddenschap. Tara zou Daan a.s.a.p. aan de haak slaan. Inzet: ¤ 100,-
Shirina ging wel leuk tegen Bettina in, zoiets van "dat kan me dan niks schelen" ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 20:08 schreef Wup het volgende:
ik heb blijkbaar iets gemist, want er is me niks geweldigs opgevallen aan Shirina vandaag.
ik had het denk ik te druk me te irriteren aan de gebroeders van Walsum.....
ohja!!!!! bedankt voor het ophelderen!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan moet je de gatenkaas die je geheugen noemt eens dichtpleisteren. Tara en Joost hadden een weddenschap. Tara zou Daan a.s.a.p. aan de haak slaan. Inzet: ¤ 100,-
Leuk filmpje, maar wat een kutkwaliteit.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:20 schreef brombeertje_soaps het volgende:
http://www.soapvision.nl/video/onmclassic5.wmv
Speciaal voor mijn Fokvrienden: de 12 minuten durende aflevering van ONM uit 1994. Met heel veel dank aan SVEN![]()
Kwaliteit is niet zo goed, maar anders werd het bestandje wel heel erg groot...
Brom
Moet jouw gatenkaas ook dichtgepleisterd?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:22 schreef babette21 het volgende:
ohja!!!!! bedankt voor het ophelderen!![]()
Dat zei 'ie toch al dat de kwaliteit niet goed was?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Leuk filmpje, maar wat een kutkwaliteit.
Mijn videobanden van twintig jaar geleden zijn nog beter dan die wmv's.....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
Dat zei 'ie toch al dat de kwaliteit niet goed was? Leuk filmpje.
Ik zie jouw filmpje met betere kwaliteit graag tegemoet. Iedereen wel, denk ikquote:Op maandag 21 maart 2005 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mijn videobanden van twintig jaar geleden zijn nog beter dan die wmv's.....
Amen....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:44 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ik zie jouw filmpje met betere kwaliteit graag tegemoet. Iedereen wel, denk ik![]()
wat valt daar nou aan te missen.....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
We moeten nog een weekje op Chris wachten.
quote:DAAN STARRENBURG: "Ik zwijg als het graf."
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
ligt 't aan mijn pc dat er geen geluid bij het filmpje zit?!
Kleine Victorquote:Op maandag 21 maart 2005 20:20 schreef brombeertje_soaps het volgende:
http://www.soapvision.nl/video/onmclassic5.wmv
Speciaal voor mijn Fokvrienden: de 12 minuten durende aflevering van ONM uit 1994. Met heel veel dank aan SVEN![]()
Kwaliteit is niet zo goed, maar anders werd het bestandje wel heel erg groot...
Brom
Het filmpje heeft wel geluid, behalve aan het begin.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
ligt 't aan mijn pc dat er geen geluid bij het filmpje zit?!
Die pruik kriebelt op zijn kale knar.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat zat Daan toch steeds irritant aan z'n pruikje te krabben.
Dat verbaast me niks... JP heeft de Engel er 25 jaar mee schoongehouden.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die pruik kriebelt op zijn kale knar.
In ONM kan alles.quote:Elif wil naar Nederland
Ilyas' vriendin Elif wil van Turkije naar Nederland verhuizen om hier te werken.
Kan dit zomaar?
Natuurlijk kan dat zomaar! 99% Van alle hier aanwezige buitenlanders hebben we niet uitgenodigd.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou Yorin gesponsord worden door Postbus 51?
Oh daarom zit Kyra er in!? Om in Suriname te laten zien hoe tolerant we zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien wel interessant voor de buitenlandse kijkers...
In Suriname wordt illegaal gekeken naar GTST, dus wie weet ook wel naar ONM.
Leuke verhaaltjes is meer Bettina's pakkie an:quote:Op maandag 21 maart 2005 22:16 schreef Wup het volgende:
Iwan als het topic perse vol moet verzin dan ten minste een leuk verhaaltje ofzo.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |