Zelfs Chris valt voor de charmes van hunk Hugo als we de vakantiefoto's mogen geloven...quote:CHRIS VROMAN: "Hugo houdt van alle vrouwen."
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe lang zijn de winkels in Ulftsterdam open? Bettina ging even boodschappen doen, terwijl Yvonne naar de late herhaling van Oprah keek.
Hij tapet dat ding langs zijn oren.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:36 schreef pberends het volgende:@ OP. Iwan
.
btw zou het moeilijk zijn om met een stijve te opereren?
Mij is 't ook nog niet duidelijk naar wie ze belde. Wie was de vent wiens naam om dat papiertje stond?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mij is 't ook nog niet duidelijk naar wie ze belde. Wie was de vent wiens naam om dat papiertje stond?
-- Ehhh, oh, dat is natuurlijk die notoire laatkomer in het AZB die een vuil klusje voor Betje moet oplossen.
als een kind van 4 zo een fles leeg drinkt is hij dood.....quote:
Er zijn niet voor niks meerdere Pascallen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:58 schreef haagse_elfje het volgende:
als een kind van 4 zo een fles leeg drinkt is hij dood.....
dat is waar ze kan hem zo weer inruilen voor een beter exemplaar..quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er zijn niet voor niks meerdere Pascallen.![]()
"Mamaaaaa"quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
"Mamaaaaa"
"Laat me toch met rust, kutjong"
Renee kwam voor haar op en zei dat zij degene was die gehecht had.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't begin gemist, waarom mag Marjolein nu toch blijven?!
Omdat Renee een lulverhaal heeft opgehangen tegen Tante Betje. Dat zij het zelf heeft gedaan en dat die vrouw het na 48 uur bevallen allemaal niet meer helder zag bla bla bla....quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't begin gemist, waarom mag Marjolein nu toch blijven?!
Door zijn surgicalfetish! Onder het cutten wordt hij door de half voor pampus liggende patiënt gejerkt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:05 schreef MeneerMuis het volgende:
Hoe krijgt die kerel nu zijn johhny omhoog? :|
kan Renee niet manisch depresief worden en dan eerst Marjolein vermoorden en daarna zelfmoord plegen....quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:06 schreef soapie het volgende:
[..]
Omdat Renee een lulverhaal heeft opgehangen tegen Tante Betje. Dat zij het zelf heeft gedaan en dat die vrouw het na 48 uur bevallen allemaal niet meer helder zag bla bla bla....
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
"Mamaaaaa"
"Laat me toch met rust, kutjong. Oh en neem maar een borreltje, want dan haalt Oma Betje je uit je bedje en dan komt die aardige Wegenwachtdokter ook nog langs."
Wat is Oma Betje toch bezorgd!? Een jaar of 10 geleden wilde ze kleine Jannes nog om zeep helpen. De misdaad zit bij Oma Betje in het bloed.
Marjolein begint juist eindelijk enigszins amusant te worden, nu ze de slet uithangt...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:08 schreef haagse_elfje het volgende:
kan Renee niet manisch depresief worden en dan eerst Marjolein vermoorden en daarna zelfmoord plegen....
Renée mag suïcide plegen als ze hoort dat Gyman zich in de minibak aan zijn broekriem heeft opgehangen. Marjolijn is als lezzie geen enorme paal gewend en overleeft een neukpartij met Dr. Stinkerd Knoeier - Coffeeboy niet. De rechter voorziet Coffeeboy van een doeltreffende alternatieve straf: hij moet toekijken als Hugo en Lizzy rampetampen en als Joost zijn biertieten kneedt. Hij moet alles met Kyra nadoen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:08 schreef haagse_elfje het volgende:
kan Renee niet manisch depresief worden en dan eerst Marjolein vermoorden en daarna zelfmoord plegen....
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Renée mag suïcide plegen als ze hoort dat Gyman zich in de minibak aan zijn broekriem heeft opgehangen. Marjolijn is als lezzie geen enorme paal gewend en overleeft een neukpartij met Dr. Stinkerd Knoeier - Coffeeboy niet. De rechter voorziet Coffeeboy van een doeltreffende alternatieve straf: hij moet toekijken als Hugo en Lizzy rampetampen en als Joost zijn biertieten kneedt. Hij moet alles met Kyra nadoen.
nee, laat haar lekker in a'dam zitten.....in den haag hebben we al genoeg duffe dozenquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:09 schreef babette21 het volgende:
thanx [allebei!!]Raar dan dat Renée dan niet ontslagen werd ipv Marjolein...
in Den Haag heb je een koffietent genaamd "Rooie Renée"... misschien kan ze hier een nieuwe carrière opbouwen?!
commant?!?!??!?!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:14 schreef Tobbes het volgende:
Jij JIj Jij Jij Jij Jij JIj JIj JIj Jij Jij Jij Jij JIj JIJ Jij Jij Jij Jij JIj JIJ Jij Jij Jij Jij JIj JIJ
Jij????quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:14 schreef haagse_elfje het volgende:
nee, laat haar lekker in a'dam zitten.....in den haag hebben we al genoeg duffe dozen
Renee is niet ontslagen omdat ze een verhaal ophing dat het kind scheef lag en ze dus een andere manier van snijden moest toepassen en dat het er dan niet mooier op wordt ofzoiets.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:09 schreef babette21 het volgende:
thanx [allebei!!]Raar dan dat Renée dan niet ontslagen werd ipv Marjolein...
Elje is van MIJ! Gesnopen?????quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:21 schreef Tobbes het volgende:
Als je aan mijn elfje komt...kom je aan mij![]()
Dus let een beetje op je woordjes![]()
Nee...volgens mij begrijp jij er helemaal NIKS van...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Elje is van MIJ! Gesnopen?????
Ik droom nachtelijks van mijn Limburgse_Elfje.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:23 schreef Tobbes het volgende:
Nee...volgens mij begrijp jij er helemaal NIKS van...![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik droom nachtelijks van mijn Limburgse_Elfje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |