Nee hoor, bijna alle heteromannen ookquote:Op maandag 22 november 2010 17:51 schreef Nizno het volgende:
Ik vind dat haar wel net TE kort hoor!!
Maar daar zal ik wel de enige in zijn die dat vindt
gelukkig..... Kan ik me toch nog ergens aan spiegelen.. aan een hetero ventquote:Op maandag 22 november 2010 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, bijna alle heteromannen ook
Denk dat die het niet net te kort vinden, maar meeeeters.quote:Op maandag 22 november 2010 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, bijna alle heteromannen ook
Ja, ik volgde een topicje toen ze net had geknipt. De gemiddelde man vindt dat elke vrouw er voor zijn geile plezier uit moet zienquote:Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Denk dat die het niet net te kort vinden, maar meeeeters.
Good for her!
Ik vind dat het haar wonderbaarlijk goed staat.
Je ziet daardoor wel veel beter wat voor mooi hoofd ze eigenlijk heeft.quote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef Nizno het volgende:
Oke foto 1 is best te doen... Maar niet zo plat en netjes op dr hoofd.. Das zonde....
Vind ik als hetero-man-spiegelde-lesbeau
Ik ook.quote:Op maandag 22 november 2010 18:06 schreef Vanyel het volgende:
Daarom vind ik het juist zo tof dat ze het gedaan heeft
Nee hoorquote:Op maandag 22 november 2010 17:51 schreef Nizno het volgende:
Ik vind dat haar wel net TE kort hoor!!
Maar daar zal ik wel de enige in zijn die dat vindt
gelukkig ook nog een vrouw waar ik me aan kan spiegelen... Hoef ik me niet alleen meer te spiegelen aan de hetero-mannenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
quote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef Brittie het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand naar Imogen Heap morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |