Heb je ook per mail nog even gechecked of de Fok!Cup nou volgende week begint ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
TVP!
Possie, nog tijd gehad om naar de mail te kijken?
De wedstrijd is zelfs al geregeldquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heb je ook per mail nog even gechecked of de Fok!Cup nou volgende week begint ?![]()
tvp
Die heeft het te druk met Travianquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
TVP!
Possie, nog tijd gehad om naar de mail te kijken?
Nee dat doe ik niet meer aan vanwege bepaalde redenen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je het topic al voor geopend verklaard?
ohw.. jammer..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee dat daar doe ik niet meer aan vanwege bepaalde redenen.
ach ja.. ik wilde eigen wegblijven uit de hattrick topics, maar dat kon ik niet aan. Dus dat geluk hebben jullie nogquote:
???quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. ik wilde eigen wegblijven uit de hattrick topics, maar dat kon ik niet aan. Dus dat geluk hebben jullie nog
Huh? Vanwaar ineens die aversie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. ik wilde eigen wegblijven uit de hattrick topics, maar dat kon ik niet aan. Dus dat geluk hebben jullie nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |