tvp!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:59 schreef Gijs_ het volgende:
FokHattrick website opzet 'een heel eind op weg'
Aan sommige dingen worden nog gewerkt en sommige dingen zijn nog niet compleet, maar het heeft wat vorm! De Activiteiten staan er op, evenals Team v/d Maand en nog wat kleine dingetjes! Alle opbouwende kritiek en ideeën zijn nog steeds welkom!![]()
Goede ideeën mogen ook al deels uitgewerkt worden, ik zorg wel dat het er op komt! Ik kan niet bij elke kreet alles bij elkaar zoeken en in elkaar zetten!
Spanning dus hier...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:31 schreef Ruudt het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan barst het bekeravontuur los.
Nog iemand met een boeiende pot? Ik PIC tegen een botje, alleen leuk voor de inkomsten...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:31 schreef Ruudt het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan barst het bekeravontuur los.
Ik PIC tegen iemand uit de VIII die sinds Juni 2008 geen transfers meer heeft gedaan...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nog iemand met een boeiende pot? Ik PIC tegen een botje, alleen leuk voor de inkomsten...
Ik weet natuurlijk niet hoe het voorheen was en wat de verschillen waren, maar je moet het nu wel bont maken wil je verliezen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef Ruudt het volgende:
Mijn bekerwedstrijd moet je altijd volgen, op de een of andere manier verlies ik nogal vaak in de 1e ronde.
M'n fans kijken iig duidelijk naar m'n resultaten uit het verleden..quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het voorheen was en wat de verschillen waren, maar je moet het nu wel bont maken wil je verliezen!
quote:28-01-2009 17:00 (1/38) Cup KleinAjax - Real Club de Culo It will be a close affair
Ik ben ook licht in het voordeel. Maar waar dit dat op baseert weet ik ook niet...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:41 schreef Ruudt het volgende:
[..]
M'n fans kijken iig duidelijk naar m'n resultaten uit het verleden..
[..]
Zal wel met het begin van het seizoen te maken hebben, ik PIC en speel aanval over de vleugel iig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben ook licht in het voordeel. Maar waar dit dat op baseert weet ik ook niet...
ziet er top uit..quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:59 schreef Gijs_ het volgende:
FokHattrick website opzet 'een heel eind op weg'
Aan sommige dingen worden nog gewerkt en sommige dingen zijn nog niet compleet, maar het heeft wat vorm! De Activiteiten staan er op, evenals Team v/d Maand en nog wat kleine dingetjes! Alle opbouwende kritiek en ideeën zijn nog steeds welkom!![]()
Goede ideeën mogen ook al deels uitgewerkt worden, ik zorg wel dat het er op komt! Ik kan niet bij elke kreet alles bij elkaar zoeken en in elkaar zetten!
haha ja idd.. ik heb em de hele dag nog niet gezienquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Arme possie. Nu heb ik meer topics dan hem geopend. Ach ja... Moet die maar online zijn....
Ik speel voor de verandering deze wedstrijd eens niet via de vleugel. Maar met mijn aanvallers normaal...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zal wel met het begin van het seizoen te maken hebben, ik PIC en speel aanval over de vleugel iig.
quote:Namens de vv Emmen danken wij u hartelijk voor het supporter zijn van onze club. Wij hopen u de komende seizoenen van plezier te doen door enkele Fok!Cups te winnen.
Met vriendelijke groet,
directie vv Emmen
Aangepastquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:45 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Idd, het is alleen Ruudt, met een kleine t.
Fans van Van Hanegem?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Aangepast![]()
Aangeleerde gewoonte door bepaalde teamgenoten van voetbalAlles met een T erachter zeggen en schrijven...
Hij weet dat daytrading niet meer mogelijk is om snel hoger op te komen en dus ook snel de Champions FOK!cup winnen er niet bij zit?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:45 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik denk dat ik wel ga winnen tegen iemand die naar de VII gepromoveerd is. Maar je weet het maar nooit.
[..]
En je speelt zeer verrassend 4-4-2 zeker?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef pekel het volgende:
Over dik uur eerste oefenwedstrijdVolg het live op de telefoon, wellicht ook maar live op het forum.
.
Ik neem eerst wel genoegen met 6 Uefa Fok!Cups, daarna pakken we het grotere werk wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij weet dat daytrading niet meer mogelijk is om snel hoger op te komen en dus ook snel de Champions FOK!cup winnen er niet bij zit?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En je speelt zeer verrassend 4-4-2 zeker?
Het begon inderdaad met 'GozerT' als imitatie van van Hanegem, het eindigde met het tot vervelens toe een T achter écht alles te zeggen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Fans van Van Hanegem?
* Ruudt doet het zelf ook vaak trouwens.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik neem eerst wel genoegen met 6 Uefa Fok!Cups, daarna pakken we het grotere werk wel.
Hoe ga je dan daarna spelen. 5-4-1 of 5-3-2?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef pekel het volgende:
[..]
En heb besloten om te trainen op verdedigen.
Ga maar uit van dat laatste, als ik alles zo doorzet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe ga je dan daarna spelen. 5-4-1 of 5-3-2?
En dan counter? Of toch wat anders proberen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Ga maar uit van dat laatste, als ik alles zo doorzet.
Nu moet er nog wel het één en ander aangepast/aangevuld worden natuurlijk en zou een fokhattrick.nl leuk zijn! Hij is echter niet te registreren, 'bezet-verhuizen' is de status...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
De site staat in de OP. Achter de eerste alinea.
.org is natuurlijk gratis. Alleen kun je dan een banner krijgen bovenaan...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nu moet er nog wel het één en ander aangepast/aangevuld worden natuurlijk en zou een fokhattrick.nl leuk zijn
..en dan niet eens het nieuwe topic linken in de slotpostquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vol...
Vandaar ook Gijs_T dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het begon inderdaad met 'GozerT' als imitatie van van Hanegem, het eindigde met het tot vervelens toe een T achter écht alles te zeggen!
Gebeurd al lang niet meer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
..en dan niet eens het nieuwe topic linken in de slotpost
quote:Deze user opende:
[Hattrick] #204 De tweede helft...
Hattrick #290: HeHaToIsVoMeGoAdEnHeNiToIsNuGe
Hattrick #291 Waar we volledig ontopic gaan nu!
Hattrick #292: Waar de topics zich snel opvolgen
Hattrick #294: Waar de winnaars bekend zijn.
Hattrick #295: Waar nieuwe mogelijkheden worden besproken
Hattrick #297: Met fanverwachtingen...
Hattrick #298: De wedergeboorte is bezig
Hattrick #299: Wachten op de header
Hattrick #300: Jubileum...
Hattrick #301: Met header, zonder OP...
Hattrick #302: De comeback van The_Hives en Pekel
Dat heeft weer meer met m'n achternaam te makenquote:
Lang leve PI en Emoticons...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat heeft weer meer met m'n achternaam te maken
Zeg Gijs_ wil je de doelstellingen hier gepost of kan ik je een mailtje sturen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat heeft weer meer met m'n achternaam te maken
Stuur maar een mailtje...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zeg Gijs_ wil je de doelstellingen hier gepost of kan ik je een mailtje sturen?
Je bent te laat.. RealBizkit666 was je voor om 15:25uquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:21 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
En verwerkt!quote:
Primaquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En verwerkt!![]()
Ledenlijsten worden morgen nog even bijgewerkt!
Iemand nog een idee (deadline is met 5 minuten..)? Volgens HO vergroot het m'n winstkansen flink, maar of ik daar 200-300k voor over heb..quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Overigens, wat zou Wonderbaarlijk PM, goed Verdedigen, goed Passen, uitstekend ervaring en 32jaar49 dagen ongeveer waard moeten zijn?
Ik zit er aan te twijfelen om m'n ratings+countervaardighed voor straks nog even te 'boosten'. Met z'n goede vorm is 'ie beter dan de uitstekend Verdedigen, matig ervaring, zwak vorm die ik nu op (moet) stellen. Daarnaast een leuke middenveld-boost nog
Ja, als er ideeën zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Prima
als er nog iets moet gebeuren hoor ik het wel..
je bedoelt tools zoals in de OP?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, als er ideeën zijnDe opbouw is in principe zo dat ik makkelijk een paginaatje kan toevoegen, en wanneer het gewoon in een txt bestandje aangeleverd wordt, zoals jij deed, is het zo klaar!
Ik zal kijken of ik morgen ook nog even tijd heb om dat overzicht voor de jeugdfriendly's iets uit te werken.. maar dat komt morgen wel! Ik denk dat het daarvoor het handigst is als iedereen even een pm stuurt met wanneer beschikbaar... dan ram ik het erin! Maar kom ik morgen op terug!
Misschien is het ook leuk om nog even een overzichtje te hebben met handige tools en zo, als iemand daar ideeën en zo over heeft?
Ik ben 'm inmiddels aan het volgenquote:
quote:De 15068 toeschouwers die vandaag afreisden naar RoptaState werden overvallen door hevige regenbuien. De 3-5-2-opstelling van Martens zag er boeiend uit. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Gomis - Rooselaar, Uz, van Deursen - Frijns, Waterman, Wevers, van Gelderen, Koopmans - Paulik, Declercq.
TeamKoekje stelde zich op in een 3-5-2-formatie. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Larios - Vaquer, Waring, Bereczki - Nielsen, Bleß, Martínez Delgado, Grunspan, Lepore - Swinkels, Dury.
Goede blessure idd, maar zonder die blessure moet ik het ook wel kunnen halen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik ben 'm inmiddels aan het volgenOok nog een 'gunstige' blessure bij de tegenstander, moet goed komen, toch?
Thnx voor het supporterschap trouwensHeb helaas geen slotje vrij, maar ga binnenkort denk ik maar eens kijken of ik wat kan opschonen onder m'n huidige 'supported teams'. In ieder geval volgende week kan ik weer een nieuwe aanvragen
@ Xummon, gaat wel heel vlot zo, 0-3 met 20 minuten gespeeld
Ik ook maar 55.000quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar 45.000 aan inkomsten... Stelt ook niets voor...
Hier werkt alles prima...quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:37 schreef MrMoon het volgende:
Jeej.. het is weer eens de eerste ronde van de beker.. en de zooi werkt weer niet..
Wees blij. Ik denk dat mijn tegenstander MOTS speelt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:41 schreef GeneraalUli het volgende:
M'n nieuwe aanwinst scoort.. En nu gaat m'n team de voorsprong al vasthouden
.
Pff.. Ik weet niet of ik moet huilen of lachen... 26 minuten gespeeld en hij wordt er afgetrapt waardoor alsnog m'n 'oorspronkelijke' speler er komt te staan.. Ik gok op een +9 voor deze 32-jarige topper van 536k..quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En we zijn los... Versterking toch gekocht (536k... ), controversieel zonder TS-hit
Nu nog kijken of het de moeite waard is geweest en zien hem binnenkort voor +- 500k weer te slijten
Hier staat het ook nog steeds 0-0. Gelukkig ligt de blessure aan zijn kant. Maar mijn spits met de hoogste scoren skill heeft al een kans gemist...quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Pff.. Ik weet niet of ik moet huilen of lachen... 26 minuten gespeeld en hij wordt er afgetrapt waardoor alsnog m'n 'oorspronkelijke' speler er komt te staan.. Ik gok op een +9 voor deze 32-jarige topper van 536k..
Overigens, een negatief Technisch-WE voor zijn linksachter (mijn rechterflank is m'n sterkste aanval) en een negatief Snel-WE voor z'n linker-WTM.. Dat zit dan wel weer mee.
Stand na 30 minuten, 0-0
Zoiets ja, alleen dan ietsje uitgebreiderquote:
Wat is jouw team eigenlijk als ik mag vragen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:50 schreef Re het volgende:
sliced mijn verdediger iemand half doormidden is het nog maar een throbbing knee, en dat op PIC
quote:Geen van beide teams wist de wedstrijd in deze helft naar zich toe te trekken.
http://www91.hattrick.org/Club/?TeamID=365038quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat is jouw team eigenlijk als ik mag vragen?
2 Snelle verdedigers, een Snelle vleugelspeler, Snelle centrale middenvelder en een Snelle spits opgesteld, maar toch krijg ik de Snel-SE om de oren, 1-0 achter..
Goed lukt zeker, misschien nog wel uitstekend/formi als je een oudje koopt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:59 schreef NelisZ het volgende:
1-0 voor, maar wel mn keeper eraf met een blessure...
Iemand die weet wat voor niveau keeper ik kan krijgen voor 250k?
Ah, flutbroekjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:55 schreef Re het volgende:
[..]
http://www91.hattrick.org/Club/?TeamID=365038
die
0-3 zelfs inmiddelsquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:04 schreef Re het volgende:
0-1 door m'n IM... , nu dus schade beperkt houden
Huur alvast je dokters voordat je 't vergeet. Hoeveel fysio's heb je in dienst trouwens?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Tering, nog een blessure, m'n beste middenvelder er af getrapt.. Leuk seizoen lijkt dit zo te gaan worden
3 Fysio's (de afgelopen 4-5 seizoenen al). Ivm 2 blessures in de laatste competitierondes heb ik al 3 dokters in dienst momenteel. Die had ik zaterdag weer willen ontslaan, maar mogen waarschijnlijk nog even blijvenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Huur alvast je dokters voordat je 't vergeet. Hoeveel fysio's heb je in dienst trouwens?
Dat is waar. En dat met 2-5-3 en pic.quote:
Idd! Ook weer 2 nieuwe aanmeldingen voor de fed vandaag!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:10 schreef MrMoon (in t VJ\GL topic) het volgende:
wat een deelnemersveld alweer.. de Fok!Fed begint echt te leven lijkt het wel [ afbeelding ]
Overigens sta ik 4-1 achter tegen een vriend van me. Duidelijk dat het middenveld nog veel invloed heeft in HT.quote:Geldrop-speler Erik Torp kreeg na 64 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:25 schreef neilpad het volgende:
LOL, mijn Noorse trainee maakt zijn naam wel waar.
Er is nog kansquote:1 - 0 Naelio Herrera 27'
2 - 0 Vasil Georgiev 37'
3 - 0 Fabrice Scholiers 41'
3 - 1 Túlio Goes 43'
3 - 2 Lou Haagsman 49'
hier waarschijnlijk hetzelfde.. ongelooflijk..quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
2-0 achter, over en sluiten..
Hallo ME, kthnxbye
prutsers, kunnen niet een een 10e doelpunt makenquote:0 - 1 Arran Flett 7'
0 - 2 Barker Jennings 16'
0 - 3 Arran Flett 17'
0 - 4 Thomas Paquin 23'
0 - 5 Akbar Ramli 25'
0 - 6 Akbar Ramli 46'
0 - 7 Barker Jennings 51'
0 - 8 Akbar Ramli 57'
0 - 9 Jan Vilím 63'
quote:1 - 0 Naelio Herrera 27'
2 - 0 Vasil Georgiev 37'
3 - 1 Túlio Goes 43'
3 - 2 Lou Haagsman 49'
3 - 3 Oralcan Ildır 69'
3 - 4 Badara Bangonine 70'
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | Middenveld matig (heel laag) Rechterverdediging redelijk (zeer hoog) Centrale verdediging goed (laag) Linkerverdediging goed (zeer hoog) Rechteraanval redelijk (laag) Centrale aanval redelijk (hoog) Linkeraanval redelijk (zeer hoog) |
Nog best spannend als je t zo bekijktquote:SVMM RKDEO
Middenveld rampzalig (zeer hoog) waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging waardeloos (heel laag) matig (heel laag)
Centrale verdediging waardeloos (hoog) redelijk (laag)
Linkerverdediging waardeloos (laag) matig (heel laag)
Rechteraanval waardeloos (hoog) slecht (heel laag)
Centrale aanval waardeloos (laag) slecht (laag)
Linkeraanval waardeloos (laag) slecht (laag)
HatStats (alleen totaal) 49 100
HatStats (gedetailleerd)
49
Verdediging: 18
Middenveld: 12
Aanval: 19
100
Verdediging: 56
Middenveld: 15
Aanval: 29
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
+3 voor aankoop, +8 voor m'n IM
+8 omfgquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
+3 voor aankoop, +8 voor m'n IM
Ratings,etc., mag iedereen zelf opzoeken en z'n eigen oordeel over gaan vellen
???quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik een +2. Twijfel of ik hem ga proberen te dokteren voor de training. Denk dat ik de kans te klein acht.
Wat? Krijgt ie training met een +2?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
???
De training krijgt ie wel voor de minuten die die heeft gespeeld hoor. Als je m zondag wil laten spelen geef ik je ook weinig kans maar voor komende woensdag met 9 doktoren misschien wel.
Pingels of nog tijd over?quote:
Waarom niet? Hij heeft toch minuten gespeeld voor hij geblesseerd raakte of niet? Daar krijgt ie gewoon training voor. Je kan m all1 pas weer training geven als ie een pleister heeft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat? Krijgt ie training met een +2?
Kom op msn?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pingels of nog tijd over?
[..]
Waarom niet? Hij heeft toch minuten gespeeld voor hij geblesseerd raakte of niet? Daar krijgt ie gewoon training voor. Je kan m all1 pas weer training geven als ie een pleister heeft.
Kan ook bij +1 als er staat dat ie wel mee kan trainenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet? Hij heeft toch minuten gespeeld voor hij geblesseerd raakte of niet? Daar krijgt ie gewoon training voor. Je kan m all1 pas weer training geven als ie een pleister heeft.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Aansluitingstreffer door nieuwe spits en hattrick door me andere nieuwe spitsquote:1 - 0 Naelio Herrera 27'
2 - 0 Vasil Georgiev 37'
3 - 1 Túlio Goes 43'
3 - 2 Lou Haagsman 49'
3 - 3 Oralcan Ildır 69'
3 - 4 Badara Bangonine 70'
3 - 5 Badara Bangonine 78'
3 - 6 Badara Bangonine 82'
Nee. Ik verloor door een goal in de 94e minuut: 1-2.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ben zeker de enige met een verlenging hier vandaag
Wtf, wat een scoreverloopquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef foetre het volgende:
[..]
Aansluitingstreffer door nieuwe spits en hattrick door me andere nieuwe spits
Die minuut is er bijnaquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Ik verloor door een goal in de 94e minuut: 1-2.![]()
* MrMoon haalt opgelucht adem..quote:1 - 0 Aivars Virkavs 28'
2 - 0 Janne Lukkarila 41'
2 - 1 Riku Kilpinen 74'
2 - 2 Pierre Crol 80'
2 - 3 Gerwazy Tasiemski 88'
Openingstreffer bedoel jequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef foetre het volgende:
[..]
Aansluitingstreffer door nieuwe spits en hattrick door me andere nieuwe spits
Niet gekeken naar de ratings, maar de uitslag was wel luckyquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volkomen terecht gewoon die overwinning..
mja idd.. was niet zoals het hoort.. ik was al bang voor de counter.. en mn middenveld was lager dan verwacht..quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:21 schreef Angelob het volgende:
[..]
Niet gekeken naar de ratings, maar de uitslag was wel lucky
Hij staat al de hele dag aan. Ik had all1 geen tijd voor mn pc vandaag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef Angelob het volgende:
[..]
Kan je m toch al aanzetten, we dachten dat je stroom was uitgevallen vandaag
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Ik verloor door een goal in de 94e minuut: 1-2.![]()
Weet jij als HAG Bot of een speler die geblesseerd uit valt training krijgt bij de TU voor de minuten die die gespeeld heeft??quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
3 extra dokters aangenomen, daarmee moet 'ie over 5 weken weer kunnen spelen in het slechtste geval (+8,99), staat 'ie morgenochtend al op +7 dan huur ik er nog 3 dokters bij en speelt 'ie over 4 weken weer mee..
't Zal wel allemaal geldverspilling zijn, maar m'n seizoen is zo toch al naar de kloten.. Nouja, nu zondag nog even een naai-partij afwachten en daarna maar optimaal gaan trainen..
In ieder geval is er nu de ruimte om de komende weken zonder problemen Matthys Remmerswaal als IM-trainee op te kunnen stellen
Iig wel gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja idd.. was niet zoals het hoort.. ik was al bang voor de counter.. en mn middenveld was lager dan verwacht..
Klopt wat je zegt..quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet jij als HAG Bot of een speler die geblesseerd uit valt training krijgt bij de TU voor de minuten die die gespeeld heeft??
Met 2-0 verlorenquote:Meerboys
Middenveld zwak (heel laag)
Rechterverdediging slecht (zeer hoog) )
Centrale verdediging zwak (laag)
Linkerverdediging slecht (hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (heel laag)
Aanval zwak (heel laag)
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid wereldklasse
ADO'67
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval slecht (heel laag)
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval zwak (hoog)
Teammotivatie Speel het Rustig
Tactiekcentrumaanval
Tactiekvaardigheid uitstekend
Dacht dat je wat anders bedoelde sjaakquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op msn zeg je van niet dus.....
Ook al zo een matig verliesquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Met 2-0 verloren![]()
Daat gaat een vermogen aan inkomsten en een pak teamgeest in rook op.
Lekker toch!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:59 schreef Angelob het volgende:
Anders win je ff een penaltyreeks met 0-5
Niks, alleen competitie héquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
0-4 gewonnen en 3 man eruit geschopt. Wat doet dat met de VJ/GL award... Ik heb wel geen enkele kaart ontvangen...
Hangt er van af! Pleisters 1 punt, kruisjes 3 puntenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar wat zou dat gedaan hebben qua punten...
3 kruisjes... Dus 9 punten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hangt er van af! Pleisters 1 punt, kruisjes 3 punten
Ik PIC vooralsnog ook gewoon jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik mag ook thuis... Tegen een andere VI-er... Maar ook dat wordt PIC zoals ik zei...
Yes!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3 kruisjes... Dus 9 punten?
Je hoeft niet tegen mij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:46 schreef GeneraalUli het volgende:
Volgende week tegen een VI'er die ik moet kunnen hebben.
-edit: Wat beter gezocht, laat maar zitten, dat wordt niks-
EDIT:quote:Robbert-Jan Gadella [playerid=68025389]
30 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 08-05-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 26-01-2009 (1/38), 2 dagen)
Total Skill Index (TSI): 39 680
Loon: 25 730 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:Gerlof Bianchi [playerid=68476430]
29 jaar en 30 dagen, volgende verjaardag: 20-04-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft wereldklasse ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 22-01-2009 (16/37), 6 dagen)
Total Skill Index (TSI): 22 930
Loon: 9 270 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: wonderbaarlijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
De lijst wordt dus nog bijgewerkt héquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:50 schreef Silver_Shark het volgende:
Het doet pijn in me hart dat ik niet erbij sta op FokHattrick site
terwijl ik het al ongeveer sinds 2004 speelt
Lukt morgen vast wel evenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef Flappekz het volgende:
Voor de grafische mensen: Ik heb inmiddels weer mijn logo geupload in Hattrick.
Kan iemand mijn logo en mijn avatar verbouwen naar een animated gif?
Ik heb geen plaats meer in de header...quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef Flappekz het volgende:
Voor de grafische mensen: Ik heb inmiddels weer mijn logo geupload in Hattrick.
Kan iemand mijn logo en mijn avatar verbouwen naar een animated gif?
[ afbeelding ]
Je zou ze ook aan de zijkanten kunnen plaatsen? Weet niet of dat er nu heel mooi uit gaat zien, maar dan heb je in ieder geval veel meer ruimte beschikbaar..quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb geen plaats meer in de header...
En er moeten 2 logo's bij... Dan maar wat gaan sleutelen eraan...
Ik schaam me diepquote:Strijders 1 – 5 GuastAttacks (206827135)
Ja, ik kan er nog 2 bijzetten geloof ik... Anders moet ik ze gewoon 1 pixel kleiner maken...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je zou ze ook aan de zijkanten kunnen plaatsen? Weet niet of dat er nu heel mooi uit gaat zien, maar dan heb je in ieder geval veel meer ruimte beschikbaar..
Ik bedoelde dat je dus links en rechts ook nog een (verticale) rij logo's maakt. Dan hoef je de logo's zelf niet te verkleinen en heb je ruimte voor (nog meer) Fok!kers (voorzover die zich gaan melden/vergeten zijn)quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, ik kan er nog 2 bijzetten geloof ik... Anders moet ik ze gewoon 1 pixel kleiner maken...
ontslag nemen..quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik schaam me diep. Dat wordt een straftraining. Eens vragen hoe Huub Stevens dit soort dingen aanpakt
Weer leeft hij is net weer opnieuw begonnenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef The_Hives het volgende:
thnx trouwens Gijs_ voor de gif en Pekel?. Dat die ook nog leeft
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Header is voor de laatste keer aangepast dit seizoen...
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weer leeft hij is net weer opnieuw begonnen
Moet je eens kijken in t Fok!Cup topicquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
raar figuur was dat altijd met rare beslissingen. Maar hij kwam wel altijd ver in de beker en daarna de Fok!Cup
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je eens kijken in t Fok!Cup topic
Zijn oude team is al vervangen door een ander team. Dat van jou nog niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoe kan hij nou wel weer dezelfde teamnaam hebben
Heb je ook terug gescrolled naar zn posts erboven?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoe kan hij nou wel weer dezelfde teamnaam hebben
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zijn oude team is al vervangen door een ander team. Dat van jou nog niet.
thats my Pekelquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je ook terug gescrolled naar zn posts erboven?![]()
Nouja, weggecounterd... Hij scoort 2x uit een vrije trap. Dat heeft niets met die countertactiek te maken en daar helpt je gewone verdediging ook niet tegen. Daarentegen mis jij 2 Snel-SE's en een vrije trap. Mooi klote idd..quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijk begin![]()
![]()
zie match-id 206626410
40 hatstats meer en dan worden weggecounterd![]()
![]()
* Outpost76 gaat zn hattrick artsen team naar friesland sturen om te helpen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nouja, weggecounterd... Hij scoort 2x uit een vrije trap. Dat heeft niets met die countertactiek te maken en daar helpt je gewone verdediging ook niet tegen. Daarentegen mis jij 2 Snel-SE's en een vrije trap. Mooi klote idd..
1 (kleine) meevaller, je hebt geen +8 voor je toptrainee opgelopen
* Proud2beDiepfries nog steeds beetje beduusd is..
+8. Das hard... Ik heb er drie uitgeschopt bij mijn tegenstander, maar die waren samen maar +7...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nouja, weggecounterd... Hij scoort 2x uit een vrije trap. Dat heeft niets met die countertactiek te maken en daar helpt je gewone verdediging ook niet tegen. Daarentegen mis jij 2 Snel-SE's en een vrije trap. Mooi klote idd..
1 (kleine) meevaller, je hebt geen +8 voor je toptrainee opgelopen
* Proud2beDiepfries nog steeds beetje beduusd is..
quote:28-01-2009 (1/38) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 180 ¤
Waarom heb jij eigenlijk zoveel spelers?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:57 schreef Ruudt het volgende:
Volgende ronde vlieg ik eruit..
Door die 12-uur regel vergeet ik steeds spelers te ontslaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk zoveel spelers?
ik ook heb ik het vermoeden.. maar ja je weet het nooit natuurlijk..quote:
Iets wat je vrijwel niet merkt. 10% van het maximale kunnun van die speler gaat er af.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef neilpad het volgende:
Als je spelers herpositioneerd wordt hij geel. Ik lees net dat hij zijn vaardigheden dan niet volledig kan benutten, wat betekent dit in de praktijk?
Da's altijd al zo geweest toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iets wat je vrijwel niet merkt. 10% van het maximale kunnun van die speler gaat er af.
twas met penalty btw.. was 1-1quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:39 schreef Ruudt het volgende:
Je middenveld is lager!!
Nee, dit slaat echt alles.
Schrijf je nou nog ff in voor de Fok!Cup mattie!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
twas met penalty btw.. was 1-1
triest... had net 2 spelers gekcoht.. dacht ga dit seizoen weer ff knallen.. laat maar zitten dan, met 1e ronde beker verlies heeft dat geen zin..
Had overigens wel 1 blessure op het middenveld,vandaar dat ie wat lager was..
edit - hij had zelfs een rooie kaart op het mid 69e minuut
Ergens in de 2e of 3e week van t hattrick seizoen. We gaan binnen kort maar eens een deadline vast stellen. Ik had gehoopt op een reactie en inschrijving van Maniack28 en VK maar dat laat nog ff op zich wachten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:38 schreef pekel het volgende:
M'n eerste wedstrijd met 3-1 gewonnen
Allemaal leuk en aardig, maar zondag begint het echt. En natuurlijk de Fok!Cup, wanneer begint 'ie?
Klopt. Ik beantwoord alleen een vraag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's altijd al zo geweest toch?
Je kunt niet wisselen van taktiek.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:51 schreef Re het volgende:
gisteren even bekeken hoe het met substitutes etc gaat bij de jeugd... da's nog best uitgebreid enzo, ik zag alleen niet of je ook van tactics kan veranderen, dat zou wel tof zijn
O ja klopt, nu had ik hetzelfde in m'n hoofd als jijquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
@ Gijs_:
Een hattrick is 2,5 punten. Je hebt op de site staan dat het 3 is.
Daarnaast is mijn teamnaam TeamKoekje. voor bij de leden. Eventueel kun je bij usernaam op FOK! linken naar het profiel van FOK!.
Waarom heb jij je oude username weer aangenomen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk een keertje snel
Dan lijkt hij geen newbie...quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom heb jij je oude username weer aangenomen?
En nu maar hopen dat dat kreng een beetje nauwkeurig is...quote:Met 10 dokter(s) duurt het 26.7 update(s) voor een speler van 21 jaar om te genezen van een blessure van 8.082 weken tot 'Geblesseerd, maar kan spelen'.
dat is op zich wel jammer, als je voorstaat (ja dat doet tie soms automatisch een beetje) dat je dan op de counter gaat spelen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt niet wisselen van taktiek.
Je kunt het natuurlijk wel als idee gaan voorstellen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:42 schreef Re het volgende:
[..]
dat is op zich wel jammer, als je voorstaat (ja dat doet tie soms automatisch een beetje) dat je dan op de counter gaat spelen...
Ideaal om tégen counterploegen te gebruiken.. 1e helft met een supersterke def en middenveld alle 3 tactische counterkansen van je tegenstander om zeep helpen en dan lekker All Offensive aanvallen de 2e helftquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:42 schreef Re het volgende:
[..]
dat is op zich wel jammer, als je voorstaat (ja dat doet tie soms automatisch een beetje) dat je dan op de counter gaat spelen...
Dan mag ie zijn beleid ook wel wat professionaliserenquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan lijkt hij geen newbie...
het was idd een voorbeeld, en aangezien je volgens mij wel van bijvoorbeeld eerste helft 5-4-1 naar 4-4-2 kan oid zou dat wel geinig zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ideaal om tégen counterploegen te gebruiken.. 1e helft met een supersterke def en middenveld alle 3 tactische counterkansen van je tegenstander om zeep helpen en dan lekker All Offensive aanvallen de 2e helft
En uiteraard zou er geen ploeg meer 2 helften counter willen spelen, gezien het gros van de 3 beschikbare tactische counters in de eerste helft valt..
Wat een klassepartij speelde jou teamquote:
Wat geeft TC aan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:26 schreef Jaheur het volgende:
Ik heb de eerste ronde van het bekertoernooi overleeft. 2e ronde zeker weten niet, want ik ga ingemaakt worden alsof ik met FC Knudde tegen Ac milan speel.
Ik ga denk ik maar een spelertje verkopen, wat kan ik voor onderstaande speler ongeveer vragen? 800K?
Joaquín Coyro
20 jaar en 37 dagen, TSI = 6 860
goed in vorm, conditie goed
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: formidabel
Vleugelspel: matig
Passen: goed
Scoren: zwak
Spelhervatting: zwak
1 2 3 4 5 6 7 8 | Middenveld matig (hoog) matig (laag) matig (hoog) Rechterverdediging redelijk (laag) matig (hoog) redelijk (hoog) Centrale verdediging redelijk (laag) matig (zeer hoog) goed (hoog) Linkerverdediging redelijk (laag) redelijk (laag) matig (laag) Rechteraanval uitstekend (laag) slecht (laag) redelijk (laag) Centrale aanval redelijk (hoog) redelijk (laag) zwak (zeer hoog) Linkeraanval goed (hoog) zwak (heel laag) zwak (hoog) |
Je kunt hem beter vanavond tegen 18.00 erop zetten. Zondag zijn dan rond die tijd veel mensen online die nog even snel een speler willen kopen voor de wedstrijd op zondagavond.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef Jaheur het volgende:
rond de 1M, maar ik heb hem er al 3x opgehad voor 1M maar ik krijg hem niet verkocht
Zet hem over een uur ofzo er weer op, dan is de transfer date zondag en hopen dat ik dan meer kans maak.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik heb PIC gespeeld en mag beide wedstrijden thuis spelen. Zondag waarschijnlijk Goed (Hoog) met PIC op het middenveld en ik ga weer via de vleugel aanvallen.
In de beker ga ik dan ook weer PIC spelen en vleugel aanval aangezien ik dan ook weer een overwicht moet kunnen hebben vanwege de andere 2 keer PIC en thuisvoordeel. In de zondag wedstrijd zal k met 3 centrale verdedgiers spelen en in de woensdagwedstrijd met 2 vleugelverdedigers en 1 centraal.
Het enige waar ik over twijfel is het volgende:
Kan ik beter mijn sterkste verdedigers op zondag opzetten of op woensdag? Het zal niet veel schelen, maar toch. Op een van de dagen wil ik dan 3 trainnees opstellen in de verdediging om niet teveel trainingsverlies op te lopen...
het maakt volgens mij geen zak uit, wanneer je je sterkste verdediging opstelt als ze qua ratings weinig van elkaar verschillen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik heb PIC gespeeld en mag beide wedstrijden thuis spelen. Zondag waarschijnlijk Goed (Hoog) met PIC op het middenveld en ik ga weer via de vleugel aanvallen.
In de beker ga ik dan ook weer PIC spelen en vleugel aanval aangezien ik dan ook weer een overwicht moet kunnen hebben vanwege de andere 2 keer PIC en thuisvoordeel. In de zondag wedstrijd zal k met 3 centrale verdedgiers spelen en in de woensdagwedstrijd met 2 vleugelverdedigers en 1 centraal.
Het enige waar ik over twijfel is het volgende:
Kan ik beter mijn sterkste verdedigers op zondag opzetten of op woensdag? Het zal niet veel schelen, maar toch. Op een van de dagen wil ik dan 3 trainnees opstellen in de verdediging om niet teveel trainingsverlies op te lopen...
Ligt eraan over welk beleid je het hebt hequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan mag ie zijn beleid ook wel wat professionaliseren
Het Vinnie Jones beleid is in ieder geval goed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ligt eraan over welk beleid je het hebt he
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Middenveld zwak (zeer hoog) zwak (zeer hoog) matig (heel laag) Rechterverdediging uitstekend (zeer hoog) formidabel (heel laag) redelijk (zeer hoog) Centrale verdediging formidabel (zeer hoog) uitstekend (zeer hoog) goed (heel laag) Linkerverdediging uitstekend (laag) formidabel (heel laag) goed (hoog) Rechteraanval waardeloos (zeer hoog) uitstekend (heel laag) matig (heel laag) Centrale aanval matig (laag) redelijk (heel laag) redelijk (heel laag) Linkeraanval slecht (heel laag) redelijk (heel laag) matig (laag) LoddarStats 11.68 13.66 11.98 HatStats 181 217 183 Verdediging: 98 98 76 Middenveld: 48 48 51 Aanval: 35 71 56 Indirecte vrije trappen Verdediging matig (zeer hoog) goed (hoog) matig (laag) Aanval zwak (zeer hoog) matig (zeer hoog) zwak (zeer hoog) Teammotivatie Normaal (verborgen) (verborgen) Tactiek centrumaanval Normaal pressievoetbal Tactiekvaardigheid briljant (geen speciale taktiek) zwak |
Heb ik wat gemist? Zo ja wil ik van t bovenstaande alles weten om me tegen te wapenen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ideaal om tégen counterploegen te gebruiken.. 1e helft met een supersterke def en middenveld alle 3 tactische counterkansen van je tegenstander om zeep helpen en dan lekker All Offensive aanvallen de 2e helft
En uiteraard zou er geen ploeg meer 2 helften counter willen spelen, gezien het gros van de 3 beschikbare tactische counters in de eerste helft valt..
Dat kon in de jeugd toch ook dus waarom niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:01 schreef Re het volgende:
[..]
het was idd een voorbeeld, en aangezien je volgens mij wel van bijvoorbeeld eerste helft 5-4-1 naar 4-4-2 kan oid zou dat wel geinig zijn
doelstelling van dit jaar is iig om er nog een worldclass wingback en/of aanvaller bij te halen hier
Iets wat nu niet kan, Dus geen zorgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Zo ja wil ik van t bovenstaande alles weten om me tegen te wapenen!
[..]
quote:Dat kon in de jeugd toch ook dus waarom niet?
Zet je speler rond 8 uur savonds op de lijst, scheelt vaak een behoorlijk bedragquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef Jaheur het volgende:
rond de 1M, maar ik heb hem er al 3x opgehad voor 1M maar ik krijg hem niet verkocht
Zet hem over een uur ofzo er weer op, dan is de transfer date zondag en hopen dat ik dan meer kans maak.
niet als je van counter tactiek naar vleugelspel wil geloof ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
Dat kon in de jeugd toch ook dus waarom niet?
Zondag maak je inderdaad geen kans. Daar zou ik dan met je trainees en PIC spelen. De woensdag heb je een kans om te winnen, zeker als je thuis moet (?).quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef MrMoon het volgende:
Ik wil mn verdediging een keer testen met alleen maar 17/18 jarigen met goed verdedigen om te kijken hoe sterk dat is. Nu denk ik zelf dat ik de wedstrijd van zondag kansloos ga verliezen en dat deze wedstrijd daar geschikt voor is. Wat denken jullie?
[ code verwijderd ]
18.00 is beter. Er zijn al wedstrijden in Nederland bezig rond die tijd, dus minder mensen die kopen. Daarnaast zijn vrijwel alle wedstrijden al klaar rond die tijd. Om 18.00 heb je meer marge.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:32 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zet je speler rond 8 uur savonds op de lijst, scheelt vaak een behoorlijk bedrag
zondag is thuis, woensdag is uit..quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zondag maak je inderdaad geen kans. Daar zou ik dan met je trainees en PIC spelen. De woensdag heb je een kans om te winnen, zeker als je thuis moet (?).
Hmm. Dan wordt het spanndend. Maar als je PIC op zondag doet, dan heb je wel een beter middenveld op woensdag, maar of het dan sterker is dan je tegesntander weet ik niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zondag is thuis, woensdag is uit..
mja het wordt lastig..quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmm. Dan wordt het spanndend. Maar als je PIC op zondag doet, dan heb je wel een beter middenveld op woensdag, maar of het dan sterker is dan je tegesntander weet ik niet.
Nee ok maar wel herpositioneren toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:32 schreef Re het volgende:
[..]
niet als je van counter tactiek naar vleugelspel wil geloof ik
Ik zou zeggen trek m weg bij zn huidige team of is ie er niet meer?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef pekel het volgende:
Zit nu wat oude topics door te spitten.... 270 Hattrick-topics geleden was Wietse Kranenbarg van vv Emmen nog op weg om topscorer van Nederland te worden..
Van een BOT-team kun je geen spelers kopen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen trek m weg bij zn huidige team of is ie er niet meer?
ja, maar counteren met 4-4-2 is natuurlijk ook niet je van het...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ok maar wel herpositioneren toch?
Klopt maar het kan wel net als 4-3-3 en 5-4-1quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:19 schreef Re het volgende:
[..]
ja, maar counteren met 4-4-2 is natuurlijk ook niet je van het...
http://groups.msn.com/Hat(...)punteninseizoen.msnwquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen trek m weg bij zn huidige team of is ie er niet meer?
Edit : Hoeveel had ie er toen in liggen?
dat is zeker niet verkeerd.. maar hij bestaat niet meer zodat je em kunt aantrekken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef pekel het volgende:
[..]
http://groups.msn.com/Hat(...)punteninseizoen.msnw
29 goals, niet verkeerd.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is zeker niet verkeerd.. maar hij bestaat niet meer zodat je em kunt aantrekken?
quote:Speler met ID 28074175 is voor het laatst gezien in oranje! Zijn overall stak fel af tegen de donkere vuilniswagen waar hij achterop stond. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
haha hoe triest kan een carrière eindigen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:38 schreef pekel het volgende:
[..]
Toch wel weer een mooi verhaal van te maken: van topscorer tot vuilnisman.
Glen Helderquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha hoe triest kan een carrière eindigen..
mijn excusesquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Wietse was altijd van nature een hard werkende man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |