18.00 is beter. Er zijn al wedstrijden in Nederland bezig rond die tijd, dus minder mensen die kopen. Daarnaast zijn vrijwel alle wedstrijden al klaar rond die tijd. Om 18.00 heb je meer marge.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:32 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zet je speler rond 8 uur savonds op de lijst, scheelt vaak een behoorlijk bedrag
zondag is thuis, woensdag is uit..quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zondag maak je inderdaad geen kans. Daar zou ik dan met je trainees en PIC spelen. De woensdag heb je een kans om te winnen, zeker als je thuis moet (?).
Hmm. Dan wordt het spanndend. Maar als je PIC op zondag doet, dan heb je wel een beter middenveld op woensdag, maar of het dan sterker is dan je tegesntander weet ik niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zondag is thuis, woensdag is uit..
mja het wordt lastig..quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmm. Dan wordt het spanndend. Maar als je PIC op zondag doet, dan heb je wel een beter middenveld op woensdag, maar of het dan sterker is dan je tegesntander weet ik niet.
Nee ok maar wel herpositioneren toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:32 schreef Re het volgende:
[..]
niet als je van counter tactiek naar vleugelspel wil geloof ik
Ik zou zeggen trek m weg bij zn huidige team of is ie er niet meer?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef pekel het volgende:
Zit nu wat oude topics door te spitten.... 270 Hattrick-topics geleden was Wietse Kranenbarg van vv Emmen nog op weg om topscorer van Nederland te worden..
Van een BOT-team kun je geen spelers kopen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen trek m weg bij zn huidige team of is ie er niet meer?
ja, maar counteren met 4-4-2 is natuurlijk ook niet je van het...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ok maar wel herpositioneren toch?
Klopt maar het kan wel net als 4-3-3 en 5-4-1quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:19 schreef Re het volgende:
[..]
ja, maar counteren met 4-4-2 is natuurlijk ook niet je van het...
http://groups.msn.com/Hat(...)punteninseizoen.msnwquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen trek m weg bij zn huidige team of is ie er niet meer?
Edit : Hoeveel had ie er toen in liggen?
dat is zeker niet verkeerd.. maar hij bestaat niet meer zodat je em kunt aantrekken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef pekel het volgende:
[..]
http://groups.msn.com/Hat(...)punteninseizoen.msnw
29 goals, niet verkeerd.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is zeker niet verkeerd.. maar hij bestaat niet meer zodat je em kunt aantrekken?
quote:Speler met ID 28074175 is voor het laatst gezien in oranje! Zijn overall stak fel af tegen de donkere vuilniswagen waar hij achterop stond. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
haha hoe triest kan een carrière eindigen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:38 schreef pekel het volgende:
[..]
Toch wel weer een mooi verhaal van te maken: van topscorer tot vuilnisman.
Glen Helderquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha hoe triest kan een carrière eindigen..
mijn excusesquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Wietse was altijd van nature een hard werkende man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |