En verwerkt!quote:
Primaquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En verwerkt!![]()
Ledenlijsten worden morgen nog even bijgewerkt!
Iemand nog een idee (deadline is met 5 minuten..)? Volgens HO vergroot het m'n winstkansen flink, maar of ik daar 200-300k voor over heb..quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Overigens, wat zou Wonderbaarlijk PM, goed Verdedigen, goed Passen, uitstekend ervaring en 32jaar49 dagen ongeveer waard moeten zijn?
Ik zit er aan te twijfelen om m'n ratings+countervaardighed voor straks nog even te 'boosten'. Met z'n goede vorm is 'ie beter dan de uitstekend Verdedigen, matig ervaring, zwak vorm die ik nu op (moet) stellen. Daarnaast een leuke middenveld-boost nog
Ja, als er ideeën zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Prima
als er nog iets moet gebeuren hoor ik het wel..
je bedoelt tools zoals in de OP?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, als er ideeën zijnDe opbouw is in principe zo dat ik makkelijk een paginaatje kan toevoegen, en wanneer het gewoon in een txt bestandje aangeleverd wordt, zoals jij deed, is het zo klaar!
Ik zal kijken of ik morgen ook nog even tijd heb om dat overzicht voor de jeugdfriendly's iets uit te werken.. maar dat komt morgen wel! Ik denk dat het daarvoor het handigst is als iedereen even een pm stuurt met wanneer beschikbaar... dan ram ik het erin! Maar kom ik morgen op terug!
Misschien is het ook leuk om nog even een overzichtje te hebben met handige tools en zo, als iemand daar ideeën en zo over heeft?
Ik ben 'm inmiddels aan het volgenquote:
quote:De 15068 toeschouwers die vandaag afreisden naar RoptaState werden overvallen door hevige regenbuien. De 3-5-2-opstelling van Martens zag er boeiend uit. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Gomis - Rooselaar, Uz, van Deursen - Frijns, Waterman, Wevers, van Gelderen, Koopmans - Paulik, Declercq.
TeamKoekje stelde zich op in een 3-5-2-formatie. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Larios - Vaquer, Waring, Bereczki - Nielsen, Bleß, Martínez Delgado, Grunspan, Lepore - Swinkels, Dury.
Goede blessure idd, maar zonder die blessure moet ik het ook wel kunnen halen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik ben 'm inmiddels aan het volgenOok nog een 'gunstige' blessure bij de tegenstander, moet goed komen, toch?
Thnx voor het supporterschap trouwensHeb helaas geen slotje vrij, maar ga binnenkort denk ik maar eens kijken of ik wat kan opschonen onder m'n huidige 'supported teams'. In ieder geval volgende week kan ik weer een nieuwe aanvragen
@ Xummon, gaat wel heel vlot zo, 0-3 met 20 minuten gespeeld
Ik ook maar 55.000quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar 45.000 aan inkomsten... Stelt ook niets voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |