neuh, laat dan maar.. ik haal de foto's er wel uit..quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Maar je zou knut een mail kunnen sturen...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef The_Hives het volgende:
http://www.hattrick.nl ik wilde op deze site kijken, dat was toch wat anders
vergeten dat het .org was![]()
Niet??quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit topic ga je het anders ook niet redden, vrind.
hehequote:Deed het dat maar, dan had je geen vrouw meer nodig...
Hermafrodiet dan?quote:Hoe verklaar je die piemel anders. En nee, het is geen voorbind...
Terwijl jij baco juist wel lekker vind.....quote:Dan kan ik de cola niet verzieken ermee...
quote:
Anders was ik de hele dag door vol...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
Terwijl jij baco juist wel lekker vind.....
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Nederland
22-01-2009 13:12:00
30 456 online gebruikers, week 16
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Typfoutje...
Dat pas ik ook zo snel mogelijk aan.
Nou ja misschien iemand van die nieuwe leden anders..quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Maarreh, die Wannabe Holloways zijn dus na ruim 1,5 week seizoenspauze uit de Fok Youth Premier League vertrokken waardoor er geen nieuw speelschema kan worden gecreëerd?
Dan moet The_Hives idd maar snel een team aanvragen, kan 'ie meteen met z'n jonkies met ons meedoen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Nederland
22-01-2009 13:12:00
30 456 online gebruikers, week 16
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Maarreh, die Wannabe Holloways zijn dus na ruim 1,5 week seizoenspauze uit de Fok Youth Premier League vertrokken waardoor er geen nieuw speelschema kan worden gecreëerd?
Dan moet The_Hives idd maar snel een team aanvragen, kan 'ie meteen met z'n jonkies met ons meedoen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Anders was ik de hele dag door vol...
hoe denk je dat ik anders kon lezen dat er zoveel online warenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Meld je gewoon aan man! Zo veel tijd heb je er niet voor nodig.
Het zal is geen cola zijn bij jouquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier staat alleen bacardi in de kast. En dat is dan om BaCo's te maken... Maar dat ik door de hele dag wel te doen eigenlijk...
Je mag ook gewoon Hives zeggen hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Cola... mits Coca Cola is goddelijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het zal is geen cola zijn bij jou
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Cola... mits Coca Cola is goddelijk
Omdat je dat ook kan als je offline bent.....quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoe denk je dat ik anders kon lezen dat er zoveel online waren![]()
quote:22-01-2009 13:24:52
30 515 online gebruikers, week 16
Ik ben verslaafd aan cola... 3 liter per dag mnimaal...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het zal is geen cola zijn bij jou
Alleen die. De rest is bagger...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Cola... mits Coca Cola is goddelijk
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan cola... 3 liter per dag mnimaal...
Dat klopt...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef Outpost76 het volgende:er zal weinig veranderen in je posts ben ik bang.
Gelukkig dat de Cola op het werk gratis is... Maar toen we een keer van die nep-cola hadden heb ik meteen een mail naar de directrice gedaan en de dag erna stond weer gewone cola in de koelkast...quote:
Nep-cola zou het woordje 'cola' niet eens mogen dragen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gelukkig dat de Cola op het werk gratis is... Maar toen we een keer van die nep-cola hadden heb ik meteen een mail naar de directrice gedaan en de dag erna stond weer gewone cola in de koelkast...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gelukkig dat de Cola op het werk gratis is... Maar toen we een keer van die nep-cola hadden heb ik meteen een mail naar de directrice gedaan en de dag erna stond weer gewone cola in de koelkast...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:26 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Wel lache dat je toch weer een team hebt aangevraagd.Nu hopen dat je het langer kan volhouden dan Lennox.
ik 2 liter en een pot koffiequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nu hebben we niet alleen newbies met een nieuw team, maar ook oldbies die een nieuw team aanvragen.
Even een teampje bij elkaar zetten, standaard opstelling maken en je hebt er amper omkijken naarquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Het zal snel weer een botje worden ben ik bang
Niet vergeten zo nu en dan in te loggen anders is het toch snel weer een botjequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Even een teampje bij elkaar zitten, standaard opstelling maken en je hebt er amper omkijken naar
Ik zal wel wat minder gaan posten. Dan sta je misschien nog eens bovenaan qua posts. Want in de laatste 10 topics of zo, was ik dat.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou moet The Hives niet teveel gaan spammen hier natuurlijk want dan haal ik m nooit in qua posts
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Het zal snel weer een botje worden ben ik bang
de cola is hier op.. dus ik moet zo maar even nieuwe halen..quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eens in de 7 weken. En zo vaak komt hij hier wel langs zodat hij er weer aan herinnerd wordt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet vergeten zo nu en dan in te loggen anders is het toch snel weer een botje
Sterkte tijdens die tijd dat je er geen hebt alvast...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de cola is hier op.. dus ik moet zo maar even nieuwe halen..
waarom denk je dat ik me inschreven hebquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou moet The Hives niet teveel gaan spammen hier natuurlijk want dan haal ik m nooit in qua posts
dank je..quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sterkte tijdens die tijd dat je er geen hebt alvast...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik me inschreven hebDan heb ik een legitieme reden om hier te spammen
Dat lijkt me een goed idee! Ik win niet voor niets die Joker award he!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal wel wat minder gaan posten. Dan sta je misschien nog eens bovenaan qua posts. Want in de laatste 10 topics of zo, was ik dat.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik me inschreven hebDan heb ik een legitieme reden om hier te spammen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank je..
bah dat gespam altijdnu heb ik nog niet eens kunnen kijken naar mn nieuwe keukenmachine en mn cola is op.. allemaal de schuld van Fok!..
![]()
misschien moet ik vrijdag of zaterdag als ik uit de kroeg kom dan meer weer eens net als 'vroegah' mn pc aangooien om een topic vol te gooienquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee! Ik win niet voor niets die Joker award he!
[..]
![]()
Mn record van spams in 1 topic versla je gelukkig niet zomaar.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:59 schreef foetre het volgende:
Alweer een nieuw topic.Stond er nog wat nuttigs in het vorige topic?
Zal wel niet
wat is je andere dan?quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Overigens waren het er 4 foetre...
Dit is mn anderequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat is je andere dan?
Echt volgens mij zijn hier allemaal gasten die ik eigenlijk onder een andere nick wél ken/kan
Duh...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:07 schreef The_Hives het volgende:
foetre nepper
Maar ff ontopic, ik kan nog niet eens mn diploma halen
Moet je eerst een team hebben enzo
Ook al had je een team dan ik het voor jou nog een hele kluifquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:07 schreef The_Hives het volgende:
foetre nepper
Maar ff ontopic, ik kan nog niet eens mn diploma halen
Moet je eerst een team hebben enzo
Meld je anders even aan bij Sealand ofzo..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dan moet 5 ook nog lukken, spamhoeren hier...
kan niet iedereen even in zijn bijschrift: 'formely known as' erbij zettenquote:
Neuh... Ik wilde even kijken of ik het nog in me had...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Meld je anders even aan bij Sealand ofzo..
En toen kon ik sneller quoten dan jij editquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Ook al had je een team dan ik het voor jou nog een hele kluif
Wat was die vraag. Maar inderdaad, het spammen moet ophoren. Het ging tot dit en het vorige topic weer redelijk goed...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:09 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Dit gaat weer helemaal nergens over natuurlijk![]()
Ik vroeg op de vorige pagina iets over Hattrick, maar iedereen heeft het te druk met spammen
Dan zal het aan de layout liggen, ervanuitgaande dat jullie gedrieën aan die prut-baggerlayout zitten. Voor andere lay-outs zijn de plaatjes te breed; volgens mij is 520 px de max breedte in alle niet-bagger layouts. Is dus de vraag of je het voor iedereen mooi wil maken of alleen voor de baggeraars.quote:
Spelbreker...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En toen kon ik sneller quoten dan jij edit
Die vraag staat in post nummer 48. Een post die ik een klein kwartiertje ofzo geleden postte, maar na alle spamposts hier te ver is weggezaktquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat was die vraag. Maar inderdaad, het spammen moet ophoren. Het ging tot dit en het vorige topic weer redelijk goed...
Denk dat het daar aan ligt ja. De plaatjes staan nu op 305 pix beide. Voor jou kan ik dan max 250 aanhouden en dat vond ik in deze layout niet uit zien aangezien ik ze niet in de midden kan zetten dan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:10 schreef rompompom het volgende:
Ik knipperde even met m'n ogen en we zijn een topic verder. Wel oppassen dat we geen mensen wegjagen met dat gespam, dat lijkt me niet de bedoeling. Zeker gezien het feit dat er al mensen hebben aangegeven dat ze het niet echt tof vinden als er zo'n moordend tempo wordt gehanteerd.
Dit ging over de twee plaatjes in de OP:
[..]
Dan zal het aan de layout liggen, ervanuitgaande dat jullie gedrieën aan die prut-baggerlayout zitten. Voor andere lay-outs zijn de plaatjes te breed; volgens mij is 520 px de max breedte in alle niet-bagger layouts. Is dus de vraag of je het voor iedereen mooi wil maken of alleen voor de baggeraars.
Ik heb zelf eerlijk gezegd geen idee. Hangt er uiteraard ook van af wat voor middenveld en aanval je haalt.. Welke opstelling(en) wil je spelen en welke tactiek?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Is een wonderbaarlijk keeper voldoende om mn jonge defensie vol trainees te ondersteunen in VI?
Een wat oudere keeper, met ervaring
Kun je een inschatting maken van welke stats je gaat halen? Met uitstekend/formidabel bijvoorbeeld kom je een aardig eind, maar zul je gerust tegenstanders tegenkomen die er over heen kunnen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Is een wonderbaarlijk keeper voldoende om mn jonge defensie vol trainees te ondersteunen in VI?
Ook niet als je bij beide de [cimg] tag gebruikt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Denk dat het daar aan ligt ja. De plaatjes staan nu op 305 pix beide. Voor jou kan ik dan max 250 aanhouden en dat vond ik in deze layout niet uit zien aangezien ik ze niet in de midden kan zetten dan.
Ik denk het wel. Ik haal redelijk in de verdeding met uitstekend en goed verdedigers van 17 jaar. En mijn keeper is wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Mij lukt het aardig. Maar ik heb dan ook een relatief sterk middenveld en aanval.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee heb het geprobeerd maar je komt er dit seizoen nog ni echt ver mee
In een 4-4-2 opstelling met een uitstekende keeper haalde ik:quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kun je een inschatting maken van welke stats je gaat halen? Met uitstekend/formidabel bijvoorbeeld kom je een aardig eind, maar zul je gerust tegenstanders tegenkomen die er over heen kunnen.
[..]
Ook niet als je bij beide de [cimg] tag gebruikt?
quote:Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging zwak (zeer hoog)
Dan komen ze onder elkaar te staan dacht ik. Ik zal het even uitproberen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kun je een inschatting maken van welke stats je gaat halen? Met uitstekend/formidabel bijvoorbeeld kom je een aardig eind, maar zul je gerust tegenstanders tegenkomen die er over heen kunnen.
[..]
Ook niet als je bij beide de [cimg] tag gebruikt?
Ik zie net dat mijn linkervleugeldef in die wedstrijd rood kreeg...dus de stats zijn niet helemaal representatiefquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
In een 4-4-2 opstelling met een uitstekende keeper haalde ik:
[..]
quote:
Ik heb een wereldklasse. Ik weet all1 niet of je dat kan betalen. Bij mij is dankzij hem mn verdediging nog veel beter geworden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef Superiyurtjuh het volgende:
quote:
Hoe wil je gaan spelen? Als je het middenveld stevig in handen gaat krijgen, zul je er wel genoeg aan hebben. En aangezien je def traint, gaat het gedurende het seizoen ook nog omhoog natuurlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
In een 4-4-2 opstelling met een uitstekende keeper haalde ik:
[..]
Anders gebruik je [rimg] en [limg], dan staan ze tegen de zijkanten uitgelijnd, dat is ook best netjes denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan komen ze onder elkaar te staan dacht ik. Ik zal het even uitproberen.
Idd stelletje spam hoeren! Alweer naar pagina 3!quote:
En spontaan werkt dat account niet meerquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
meer onder het motto van wedergeboorte toch?
Hoe ik wil gaan spelen weet ik nog niet precies. Het zal een mix van 5-3-2 en 4-4-2 gaan worden denk ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe wil je gaan spelen? Als je het middenveld stevig in handen gaat krijgen, zul je er wel genoeg aan hebben. En aangezien je def traint, gaat het gedurende het seizoen ook nog omhoog natuurlijk.
[..]
Anders gebruik je [rimg] en [limg], dan staan ze tegen de zijkanten uitgelijnd, dat is ook best netjes denk ik.
In 15 uur al bijna 300 postsquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd stelletje spam hoeren! Alweer naar pagina 3!
Gebruik dan de msn waar we het gisteren over hadden.
* Outpost76 wast zn handen in onschuld.
Iets met open deuren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een wereldklasse. Ik weet all1 niet of je dat kan betalen. Bij mij is dankzij hem mn verdediging nog veel beter geworden.
Met een groot gat ertussen. Nee sorry, dat vind ik niet mooi eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe wil je gaan spelen? Als je het middenveld stevig in handen gaat krijgen, zul je er wel genoeg aan hebben. En aangezien je def traint, gaat het gedurende het seizoen ook nog omhoog natuurlijk.
[..]
Anders gebruik je [rimg] en [limg], dan staan ze tegen de zijkanten uitgelijnd, dat is ook best netjes denk ik.
Middenveld is nog steeds het belangrijkste.Gisteren mijn friendly verloren met 3-0 terwijl allleen zijn mid sterker was.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef The_Hives het volgende:
waar moet je je tegenwoordig op richten qua spelers/training? Is een dominant middenveld nog steeds zo belangrijk als een paar jaar geleden of gaat het meer om het balans in het team?
En hoe zit dat met de jeugd. Zijn er nu 2 teams ofzo? Je jeugdteam en het volwassen team? En kan je de jeugd ook bij het grote team opstellen of moet je die dan eerst promoveren ofzo?
Vriendelijke groet, en oldbie die vergeleken bij alle veranderingen een newby is
quote:
De mijn staat in mijn profiel en mogen jullie ook toevoegen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
De mijne is FokHatrickSpammert@live.nl
Welkom terug. Ik zal m ff checken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik was al weer terugen je hebt mail..
Wat RB zegt. Verder hebben ze multiskilled spelers belangrijker gemaakt, dat is wel iets om rekening mee te houden. Iemand heel ver doortrainen is minder effectief dan iemand meerdere soorten training geven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef The_Hives het volgende:
waar moet je je tegenwoordig op richten qua spelers/training? Is een dominant middenveld nog steeds zo belangrijk als een paar jaar geleden of gaat het meer om het balans in het team?
En hoe zit dat met de jeugd. Zijn er nu 2 teams ofzo? Je jeugdteam en het volwassen team? En kan je de jeugd ook bij het grote team opstellen of moet je die dan eerst promoveren ofzo?
Vriendelijke groet, en oldbie die vergeleken bij alle veranderingen een newby is
Wat scheelt het?quote:
jeutjequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Middenveld is nog steeds het belangrijkste.Gisteren mijn friendly verloren met 3-0 terwijl allleen zijn mid sterker was.
Jeugd moet je promoveren, maar dat kan pas als de speler minimaal 16 weken in je team zit en minimaal 17 jaar oud is.
Langer dan 16 weken moet je het toch redden lijkt me...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jeutje, dan vraag ik me af of ik überhaupt een promovendus mee maak
![]()
ja, dat heb ik vaker gelezen dat mensen van training switchen. Maar een paar jaar geleden was dat eigenlijk funest voor je team tenzij je dat ook weer lang aanhield. Is dat dan wel makkelijker geworden betreffende teamgeest en vorm ed of zijn de consequenties gewoon hetzelfde maar wordt deze vorm meer toegepast?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat RB zegt. Verder hebben ze multiskilled spelers belangrijker gemaakt, dat is wel iets om rekening mee te houden. Iemand heel ver doortrainen is minder effectief dan iemand meerdere soorten training geven.
vandaag ingeschrevenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef neilpad het volgende:
Hives heb jij je team al gekregen? Zo ja, hoe lang heeft het geduurd?
Conditie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat heb ik vaker gelezen dat mensen van training switchen. Maar een paar jaar geleden was dat eigenlijk funest voor je team tenzij je dat ook weer lang aanhield. Is dat dan wel makkelijker geworden betreffende teamgeest en vorm ed of zijn de consequenties gewoon hetzelfde maar wordt deze vorm meer toegepast?
Meestal kocht ik spelers met een bepaalde skill die ik wilde, het liefste met inderdaan wat 'bij-skills' maar als ze dat niet hadden trainde ik behalve conditie nooit wat anders ivm trainees en dat die zo snel mogelijk moesten poppen vanwege de cash die ik nodig had.
Conditie train je nu ook niet meer apart, maar iedere week wordt een (door jou in te stellen) percentage conditie getraindquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat heb ik vaker gelezen dat mensen van training switchen. Maar een paar jaar geleden was dat eigenlijk funest voor je team tenzij je dat ook weer lang aanhield. Is dat dan wel makkelijker geworden betreffende teamgeest en vorm ed of zijn de consequenties gewoon hetzelfde maar wordt deze vorm meer toegepast?
Meestal kocht ik spelers met een bepaalde skill die ik wilde, het liefste met inderdaan wat 'bij-skills' maar als ze dat niet hadden trainde ik behalve conditie nooit wat anders ivm trainees en dat die zo snel mogelijk moesten poppen vanwege de cash die ik nodig had.
Yep, ik heb ook een mailtje gehad van mijn "oude aanvoerder"quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vandaag ingeschrevenStaat dat ik waarschijnlijk binnen een week een team heb. Jij gaat ook weer beginnen padje?
Voor dat geld krijg je die van mij anders niet...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
Tering. 3 miljoen voor een 29-jarige NL wonderbaarlijk keeper met wonderbaarlijk ervaring en redelijk leiderschap??
ik doe geen beloftesquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Langer dan 16 weken moet je het toch redden lijkt me...
Ja, deze heeft geen verdedigen he...en het scheelt 2 jaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor dat geld krijg je die van mij anders niet...
Ik heb een 27 jarige met goed ervaring en slecht verdedigen.
Ja ok.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik doe geen beloftes. Ik ben net met een nieuwe baan begonnen, ga nu 6 weken bij een ander filiaal in opleiding, tussendoor moet ik nog 3 theoretische opleidingen volgens binnen korte tijd terwijl anderen hier een jaar over doen. Dat moet in eigen vrije tijd. Tussendoor heb ik nog een huishouden en wil ik ook nog proberen een sociaal leven te hebben
(wat al moeilijk zal worden). Dus krijg het enorm druk. Vandaar dat ik nog niet weet hoe ik in mijn tijd zit
Komende dagen heb ik wel vrij, maar ik kan bijvoorbeeld nog niet eens een vakantie plannen. Zegt genoeg denk ik
Maar ik doe mn best
Eerste 2 seizoenen is toch voornamelijk temidden van talloze 'botjes' gewoon je wekelijkse opstelling maken, trainees opstellen en op de automatische piloot naar VIII/VII promoveren.. En dan ben je al weer 7-8 maanden verderquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik doe geen beloftes. Ik ben net met een nieuwe baan begonnen, ga nu 6 weken bij een ander filiaal in opleiding, tussendoor moet ik nog 3 theoretische opleidingen volgens binnen korte tijd terwijl anderen hier een jaar over doen. Dat moet in eigen vrije tijd. Tussendoor heb ik nog een huishouden en wil ik ook nog proberen een sociaal leven te hebben
(wat al moeilijk zal worden). Dus krijg het enorm druk. Vandaar dat ik nog niet weet hoe ik in mijn tijd zit
Komende dagen heb ik wel vrij, maar ik kan bijvoorbeeld nog niet eens een vakantie plannen. Zegt genoeg denk ik
Maar ik doe mn best
Waarom zoveel ervaring?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
Tering. 3 miljoen voor een 29-jarige NL wonderbaarlijk keeper met wonderbaarlijk ervaring en redelijk leiderschap??
Ik heb de fokhattrickspammert ook aangemeld, waar blijft mijn uitnodiging.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom terug. Ik zal m ff checken.
Ik heb je op msn uitgenodigd voor de chat van RealBizkit en moi.
Waarom nietquote:
Ik denk dat je wat verkeerd hebt gedaan ofzow. Ik heb helemaal geen verzoek tot chatten gekregen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb de fokhattrickspammert ook aangemeld, waar blijft mijn uitnodiging.
ik heet geen frituurvetpet op mn mail;P
Met goed ervaring red je het ook wel...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom nietScheelt toch wel een beetje in de ratings, meen ik. En alle beetjes helpen
Klopt maar juist door die ervaring wordt ie zo duur. Dat is namelijk ook een potentiële FC.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom nietScheelt toch wel een beetje in de ratings, meen ik. En alle beetjes helpen
Dit scheelt weer een stukje voor als ik mn later coach wil maken. Redelijk leiderschap is wat mij betreft genoeg daarvoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met goed ervaring red je het ook wel...
zie mn post hierboven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit scheelt weer een stukje voor als ik mn later coach wil maken. Redelijk leiderschap is wat mij betreft genoeg daarvoor
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Conditie.
Dat kun je niet meer los trainen. Dat is nu een percentage van je training geworden. Ik houd 15% aan om mijn belangrijkste spelers op uitstekend te houden.
damn, nu moet je dus echt gaan nadenken over hoe je traintquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Conditie train je nu ook niet meer apart, maar iedere week wordt een (door jou in te stellen) percentage conditie getraind
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef neilpad het volgende:
[..]
Yep, ik heb ook een mailtje gehad van mijn "oude aanvoerder".
Laatste keer dat ik hier het forum onderspamde en bekerwinst verneukte, door een verdediger en middenvelder om te switchen tegen Pekel, is alweer 3 jaar geleden.
Pekel is volgens mij ook gestoptquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
damn, nu moet je dus echt gaan nadenken over hoe je traint
[..], die goede ouwe tijd
. Doet pekel nog aan hattrick eik? Ik heb trouwens geen idee hoe lang het voor mij geleden is
e
thnxquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja ok.
In ieder geval succes met je nieuwe baan.
Dat gaat natuurlijk voor het wereld wijde web. In ieder geval wel tof dan dat je het toch probeert dan.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Eerste 2 seizoenen is toch voornamelijk temidden van talloze 'botjes' gewoon je wekelijkse opstelling maken, trainees opstellen en op de automatische piloot naar VIII/VII promoveren.. En dan ben je al weer 7-8 maanden verder
Altijd leuk ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:13 schreef One_conundrum het volgende:
Er is door een u20 scout geinformeerd naar mijn verdediger. Al een paa keer lui gehad die dicht tegen u20 zaten, misschien nu een eerste interland.
Pleeeeeeeeeeease
Printscreens. Dan ergens laten hosten. Dan hier neerzetten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:26 schreef One_conundrum het volgende:
ps. ik heb nog 5 miljoen over en weet niet waar ik die zal investeren. Hoe maken jullie die lijstjes van spelers, dan kunnen jullie even helpen
Ik doe altijd een beetje aankloten met paint...quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:26 schreef One_conundrum het volgende:
ps. ik heb nog 5 miljoen over en weet niet waar ik die zal investeren. Hoe maken jullie die lijstjes van spelers, dan kunnen jullie even helpen
Al effekes ja. Ik ben juist een spelert aan t kopen in zijn nagedachtenis. Ook al heeft deze dan 1 e teveel in zn naam.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Pekel is volgens mij ook gestopt
quote:Roelant Peekel (228729414)
17 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 13-04-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: fc Bolle
(sinds 22-12-2008 (12/37), 31 dagen)
Total Skill Index (TSI): 1 490
Loon: 410 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 22-01-2009 18:41 Herinneringen (3u 12m)
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 459 000 ¤ door huminator
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
quote:Freek-Jan van Sonnen
20 jaar en 96 dagen, TSI = 26 440
goed in vorm, conditie uitstekend [Snel]
Keepen: rampzalig
verdedigen: wonderbaarlijk
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Scoren: slecht
Spelhervatting: redelijk
Gaat die niet een beetje uit de hand lopen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al effekes ja. Ik ben juist een spelert aan t kopen in zijn nagedachtenis. Ook al heeft deze dan 1 e teveel in zn naam.
[..]
Very nicequote:
Zo een speler heb ik gekocht voor nog geen 200k...quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gaat die niet een beetje uit de hand lopen?
Hehe. En we maken er 299.2 van... Die mijlpalen zijn een ruktoevoeging aan hattrick...quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:34 schreef The_Hives het volgende:
bijna trouwens een mijlpaaltopictopic #300
Eigenlijk moeten daar alle oud-gedienden daar inposten
pff hopelijk weet ik alle wachtwoorden van mij klonen nog
quote:Dief 'woont' op adres agent
Uitgegeven: 21 januari 2009 21:09
Laatst gewijzigd: 21 januari 2009 21:09
ACHIM - Een jonge dief heeft een vals adres opgegeven dat van een agent bleek te zijn. De 18-jarige was betrapt tijdens een winkeldiefstal in het Noord-Duitse Achim.
De tiener gaf aan het winkelpersoneel een adres op dat door twee agenten werd gecontroleerd. Uitgerekend een van de agenten bleek in het aangegeven huis te wonen, meldden de politie woensdag.
De dief gaf het bedrog toe. Daarna kon tegen hem en zijn 17-jarige begeleidster een onderzoek worden ingesteld. De dief had ooit in het huis van de agent gewoond.
topic #1quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hehe. En we maken er 299.2 van... Die mijlpalen zijn een ruktoevoeging aan hattrick...
1 mijlpaal kun je bijvoorbeeld al nooit meer halen...
Nee. In hattrick zelf is er 1 mijlpaal die je niet meer kunt halen nu... Daarom zijn mijlpalen een ruktoevoeging...quote:
Valt wel meequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gaat die niet een beetje uit de hand lopen?
Stuur ze een HT-mail met de vraag of ze willen komen posten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit net m'n allereerste HT-topic terug te lezen, topic #112. Daarin kwam ik weer wat oude bekende namen tegen, zoals KaheemSaid, McMauser (die tegenwoordig in IV speelt!), Daemon19 (speelt ook nog, in VI), YankeeOne (speelt ook nog in VI).
Best geinig als die gasten gewoon weer eens zouden komen posten
Met allemaal spelers van je begin elftal spelen, dat is die toch?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. In hattrick zelf is er 1 mijlpaal die je niet meer kunt halen nu... Daarom zijn mijlpalen een ruktoevoeging...
Nee (bestaat die dan?)quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met allemaal spelers van je begin elftal spelen, dat is die toch?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De "geen onkosten" mijlpaal.
Nee die kan wel, aangezien die ook met jeugd kan.(eigen kweek) mag dat overigens ook in een friendly?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met allemaal spelers van je begin elftal spelen, dat is die toch?
pas Deamon19 en Yankee nog een pm gestuurd in hattrick maar ze waren alle 2 niet echt actief meer. Ik heb ze wel aangespoord om weer eens langs te komen maar dat zie ik helaas niet gebeuren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit net m'n allereerste HT-topic terug te lezen, topic #112. Daarin kwam ik weer wat oude bekende namen tegen, zoals KaheemSaid, McMauser (die tegenwoordig in IV speelt!), Daemon19 (speelt ook nog, in VI), YankeeOne (speelt ook nog in VI).
Best geinig als die gasten gewoon weer eens zouden komen posten
Friendly is dat ook prima in ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee die kan wel, aangezien die ook met jeugd kan.(eigen kweek) mag dat overigens ook in een friendly?
Geen onkosten draaien kan niet.
Zat zo in m'n hoofd, blijkbaar verkeerd.quote:
Kan die niet? Ook niet als je al je spelers/personeel verkoopt/ontslaat en je stadion afbreekt?quote:[..]
Je kunt je coach niet ontslaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zat zo in m'n hoofd, blijkbaar verkeerd..
[..]
Kan die niet? Ook niet als je al je spelers/personeel verkoopt/ontslaat en je stadion afbreekt?
ja maar dat is dus erg onrealistisch.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zat zo in m'n hoofd, blijkbaar verkeerd..
[..]
Kan die niet? Ook niet als je al je spelers/personeel verkoopt/ontslaat en je stadion afbreekt?
Kan dus niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ja maar dat is dus erg onrealistisch.
quote:Aan het kopen
Roelant Peekel
(geschiedenis van biedingen)
512 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 22-01-2009 18:41
22-01-2009 15:57 512 000 ¤ RKDEO
22-01-2009 15:56 501 888 ¤ huminator
22-01-2009 15:30 469 000 ¤ RKDEO
22-01-2009 15:25 459 000 ¤ huminator
22-01-2009 12:18 450 000 ¤ RKDEO
22-01-2009 12:10 375 000 ¤ VfB Oldenburg 04
22-01-2009 12:08 350 000 ¤ RKDEO
22-01-2009 12:07 275 000 ¤ VfB Oldenburg 04
22-01-2009 11:55 250 000 ¤ RKDEO
22-01-2009 11:50 206 000 ¤ VfB Oldenburg 04
Staat ook in de post voor die van jou.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ja maar dat is dus erg onrealistisch.
edit: Wat bizkit zegt dus blijkbaar. Hoe zit het dan met die mijlpaal?
Idd. Je hoeft nu maar 1 keer te bieden en dan staat-ie tot de deadline in je transfers, volgens mij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Les 1: Hoe drijf je de prijs omhoog...
En wat flappie zegt...
Ik vind t niet zonde en niet te duur. Maar goed. Ik had all1 voor de wedstrijd van gisteren al een nieuwe trainie willen hebben. Maar ja door mn eigen stomme fout ben ik die spelert van Ruudt vergeten.quote:
I verkoop m toch wel met winst geen prob dus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Les 1: Hoe drijf je de prijs omhoog...
En wat flappie zegt...
Ik dacht als je alleen maar bij de laatste 10 hoorde die erop geboden hadden. Maar ik kan me vergissen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Idd. Je hoeft nu maar 1 keer te bieden en dan staat-ie tot de deadline in je transfers, volgens mij.
En anders kun je hem altijd nog bookmarken met een wekker als extra.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Idd. Je hoeft nu maar 1 keer te bieden en dan staat-ie tot de deadline in je transfers, volgens mij.
Ik heb die mijlpaal wel nog kunnen halen. 17-06-07 team aangevraagd, 18-06-07 team gekregen, daar rond 30-06-07 achter gekomen (kennelijk een oud-mailadres ingevuld wat ik af en toe nog gebruikte) en toen bleek ik 24-06-07 die mijlpaal te hebben gehaald. Dat was overigens in week 14 (competitiewedstrijd 13 was op 24-06-07 volgens m'n wedstrijdarchief).quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De "geen onkosten" mijlpaal.
Dat zal dan inderdaad een bugje geweest zijn. Je krijgt pas je onkosten en dergelijke als je de eerste keer inlogt nadat je een team gekregen hebt. Dus waarschijnlijk had je geen loonkosten gehad op dat moment. Wel grappig dan trouwens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb die mijlpaal wel nog kunnen halen. 17-06-07 team aangevraagd, 18-06-07 team gekregen, daar rond 30-06-07 achter gekomen (kennelijk een oud-mailadres ingevuld wat ik af en toe nog gebruikte) en toen bleek ik 24-06-07 die mijlpaal te hebben gehaald. Dat was overigens in week 14 (competitiewedstrijd 13 was op 24-06-07 volgens m'n wedstrijdarchief).
Zou je dus de mijlpaal ook hebben kunnen halen als manager wanneer je nog niets actiefs hebt gedaan met je al dan niet reeds toegewezen team?
Omdat je graag wilt dat er een wedstrijd is?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:11 schreef Flappekz het volgende:
Hoe kan het nou dat ik constant in mn hoofd heb dat er zondag een wedstrijd is?
Zal dat het zijn?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat je graag wilt dat er een wedstrijd is?
Aankondiging van de downtime van aanstaande maandag.. Staat inmiddels ook bij SysInfo.. 26-01 om 07:00u voor ca 300minuten..quote:
Ehhm misschien verslaafd?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:11 schreef Flappekz het volgende:
Hoe kan het nou dat ik constant in mn hoofd heb dat er zondag een wedstrijd is?
Jah dat dacht ik ook. Ga ik kijken staat er een verhaaltje over de wissels die dit seizoen ook in je A team gebruikt kunnen worden. Wat ik al wist. Maar goed. Zeker een oud berichtje gebruikt en het onderwerp vergeten te veranderen.quote:
welkom!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef Tafelpoot4 het volgende:
Hey mensen.. Ik ben Tafelpoot 4 en ik speel Hattrick. (ben gister begonnen)
Mijn team: FC KVO!
Welkom!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef Tafelpoot4 het volgende:
ow ok!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Aankondiging van de downtime van aanstaande maandag.. Staat inmiddels ook bij SysInfo.. 26-01 om 07:00u voor ca 300minuten..
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je gezien wat FVP bij zn awards stem over jou heeft geschreven?
Heb het gelezen jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ow ok!![]()
Heb je gezien wat FVP bij zn awards stem over jou heeft geschreven?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef Tafelpoot4 het volgende:
quote:
Mafkees dat is nu al je 3e kloon.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
- let niet op de slowchat
- lul lekker mee
- en voel je vrij om alle vragen te stellen
Okee, ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
- let niet op de slowchat
- lul lekker mee
- en voel je vrij om alle vragen te stellen
PIC. Dat moet ik inderdaad ook instellen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:21 schreef NelisZ het volgende:
Ik vond het gespam hier alweer behoorlijk hard gaan, maar na het doorlezen scrollen van de eerste paginas werd dat wel verklaart
Hoe zit het hier eigenlijk met de bekertegenstand. Bij mij moet het een simpele overwinning worden met een PIC, al weet je het maar nooit met Hattrick...
ik ook ja ik moet tegen een botquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
PIC. Dat moet ik inderdaad ook instellen...
Gezien m'n posthistorie in VBL waarschijnlijk niet. Hoewel ik nu ook begin te twijfelenquote:
Die van mij heeft ooit twee hele sterke middenvelders gehad, waardoor zijn gemiddelde ratings een beetje uit verband worden gehaald. Als hij zich niet op de transfermarkt begeeft, dan moet ik hem makkelijk kunnen hebben...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gezien m'n posthistorie in VBL waarschijnlijk niet. Hoewel ik nu ook begin te twijfelen![]()
@ Nelisz:
Qua beker speel ik tegen een VII die zo'n 1,5 jaar langer speelt. Qua totaal-ratings moet ik hem wel kunnen hebben, z'n middenveld zal (hij speelt thuis) echter net iets te sterk zijn. Hopen op een gunstige vormupdate vannacht, want één van m'n 2 'topverdedigers' zit al een poosje in een vormcrisis (waardeloos vorm) en Viskil (PM-trainee met uitstekend verdedigen - inzetbaar dus als OCD) is er gister met een +3 afgetrapt..
Dat klinkt wel als een redelijk spannend potje. Denk dat ik dat ergens in ronde 3 ga krijgen. Ik zou het in ieder geval tof vinden om een keer ronde 4 te halen. Dat is mij nog niet gelukt tot zover...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gezien m'n posthistorie in VBL waarschijnlijk niet. Hoewel ik nu ook begin te twijfelen![]()
@ Nelisz:
Qua beker speel ik tegen een VII die zo'n 1,5 jaar langer speelt. Qua totaal-ratings moet ik hem wel kunnen hebben, z'n middenveld zal (hij speelt thuis) echter net iets te sterk zijn. Hopen op een gunstige vormupdate vannacht, want één van m'n 2 'topverdedigers' zit al een poosje in een vormcrisis (waardeloos vorm) en Viskil (PM-trainee met uitstekend verdedigen - inzetbaar dus als OCD) is er gister met een +3 afgetrapt..
Welkom op HT en Fok!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef Tafelpoot4 het volgende:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mafkees dat is nu al je 3e kloon.
hahahaha jij bent ook erg. Je hebt gisteren al een friendly tegen hem gespeeld. Je had m dus al welkom geheten op Hattrick.quote:
In the nick of time?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:30 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Jij bent ook wel eens eerder geweestquote:
ben je al supporter van me gewordenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het top 10 posters lijstje wordt niet geupdate
Hehe.. Dus kunnen we ook nog niet je supporter wordenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:20 schreef The_Hives het volgende:
ik heb nog geen clubdus kan ik me ook niet aanmelden
Even offtopic; had sinds m'n verhuizing afgelopen zomer geen muziek van Queen meer. Heb afgelopen dagen alle albums gedownload.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hehe.. Dus kunnen we ook nog niet je supporter worden
De rest van de post was overigens wel serieus bedoeld
quote:İbrahim Palatürk
30 years and 6 days, TSI = 3 700
In inadequate form, passable stamina.
Keeper: 2/20 wretched
Defending: 9/20 formidable
Playmaking: 8/20 excellent
Winger: 2/20 wretched
Passing: 4/20 weak
Scoring: 1/20 disastrous
Set pieces: 6/20 passable
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:34 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Even offtopic; had sinds m'n verhuizing afgelopen zomer geen muziek van Queen meer. Heb afgelopen dagen alle albums gedownload.
is dat een nood oplossingquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:44 schreef Ruudt het volgende:
Nou Outpost, ik heb een verdediger gekocht:
[..]
Ik moet telkens huilen om dat gat in jouw signaturequote:Op donderdag 22 januari 2009 19:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is dat een nood oplossing
offtopic: jouw onderschrift, blijft die net zo lang staan totdat psv weer eens kampioen wordt. Dan ben je de komende jaren in ieder geval goed herkenbaar
![]()
Nee, ik heb alleen geld gestoken in een ijzersterk middenveld en hierdoor moet ik van een miljoen 2 verdedigers halen.quote:
Aanvallers ga ik trainen en tijdens het seizoen versterk ik m'n verdediging, zo hoop ik te overleven.quote:Julian Berchtold
31 years and 15 days, TSI = 3 710
In solid form, passable stamina. [Quick]
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 10/20 outstanding
Playmaking: 6/20 passable
Winger: 4/20 weak
Passing: 3/20 poor
Scoring: 4/20 weak
Set pieces: 5/20 inadequate
22-01-2009 ***+-+b+b (Central defender)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ben je al supporter van me geworden
die reactie had ik van possie verwachtquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hehe.. Dus kunnen we ook nog niet je supporter worden
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:44 schreef Ruudt het volgende:
Nou Outpost, ik heb een verdediger gekocht:
[..]
ja dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik zou wel willen maar ik heb geen slots vrij.
Goed plan! Deze is uitmuntend zeker?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen geld gestoken in een ijzersterk middenveld en hierdoor moet ik van een miljoen 2 verdedigers halen.
Dit is m'n 2e:
[..]
Aanvallers ga ik trainen en tijdens het seizoen versterk ik m'n verdediging, zo hoop ik te overleven.
offtopic: jouw onderschrift, blijft die net zo lang staan totdat psv weer eens kampioen wordt. Dan ben je de komende jaren in ieder geval goed herkenbaar
![]()
Laat ik staan tot er een nieuwe kampioen is, we zijn nog steeds kampioen hoor.
okayquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen geld gestoken in een ijzersterk middenveld en hierdoor moet ik van een miljoen 2 verdedigers halen.
Dit is m'n 2e:
[..]
Aanvallers ga ik trainen en tijdens het seizoen versterk ik m'n verdediging, zo hoop ik te overleven.![]()
weet ikquote:[quote offtopic: jouw onderschrift, blijft die net zo lang staan totdat psv weer eens kampioen wordt. Dan ben je de komende jaren in ieder geval goed herkenbaar
![]()
Laat ik staan tot er een nieuwe kampioen is, we zijn nog steeds kampioen hoor.
Ik was ff ergens anders bezig. Ik zit nog net niet 24\7 achter fok!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die reactie had ik van possie verwacht
Tja ik heb er al meer teleur moeten stellen. Er zijn meer managers supporter van mij dan ik van hun.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja dus
Dan stel je iemand anders maar teleur
pfff verkapt: kijk mij eens populair zijn postquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was ff ergens anders bezig. Ik zit nog net niet 24\7 achter fok!
[..]
Tja ik heb er al meer teleur moeten stellen. Er zijn meer managers supporter van mij dan ik van hun.
Ik zag na m'n post pas dat het van die gek af kwam die al 5 jaar achter elkaar in z'n signature zet dat z'n club de nieuwe kampioen gaat worden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:10 schreef The_Hives het volgende:
je moet het niet te serieus nemen hoor. Maar ik dacht als je dat laat staan tot jullie volgende kampioenschap, dan kon je het op deze manier nog lang laten staan
Wat is mijn getrokken nummertje ook alweer?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik heb er al meer teleur moeten stellen. Er zijn meer managers supporter van mij dan ik van hun.
Volgens de meeste van jullie waarschijnlijk iets teveel betaald maar ik heb t voor m over. Winst ga ik toch wel op m maken.quote:Roelant Peekel (228729414)
17 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 13-04-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 22-01-2009 (16/37), 0 dagen)
Total Skill Index (TSI): 1 490
Loon: 410 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde kriebel hoest ook.![]()
misschien is dat mijn probleem ook wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
pfff verkapt: kijk mij eens populair zijn post
had ik ook in mn vorige hattrickleven. 14 supporters ofzo terwijl je er zelf maar 4 kan weggeven. Kwam door mn wijze raad die ik toen aan iedereen gaf
![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:14 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik zag na m'n post pas dat het van die gek af kwam die al 5 jaar achter elkaar in z'n signature zet dat z'n club de nieuwe kampioen gaat worden.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat is mijn getrokken nummertje ook alweer?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn nieuwe trainie :
[..]
Volgens de meeste van jullie waarschijnlijk iets teveel betaald maar ik heb t voor m over. Winst ga ik toch wel op m maken.Ik blijf van mening dat er wel wat alternatieven waren. Maar goed ik heb zelf ook wel eens way overpriced dus als jij erin gelooftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde kriebel hoest ook.
![]()
...quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:14 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik zag na m'n post pas dat het van die gek af kwam die al 5 jaar achter elkaar in z'n signature zet dat z'n club de nieuwe kampioen gaat worden.
Ikke welquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat er wel wat alternatieven waren. Maar goed ik heb zelf ook wel eens way overpriced dus als jij erin gelooft
is het mogelijk dan om uit al jouw gespam adviezen te halenquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
misschien is dat mijn probleem ook wel.
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
...
.....
.......![]()
.........![]()
...........![]()
.............![]()
................![]()
.................![]()
......................![]()
maar nu worden wij het
Echt wel!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is het mogelijk dan om uit al jouw gespam adviezen te halen![]()
![]()
muhahahahahahaha
en dat bedoel ik als
muhahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt wel!
Er staat net als bij jou een berg onzin tussen maar ik ben ook serieus op Fok!
I know 2quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
dus dan moet ik eens wat vaker opletten als jij wat post? Dat zal ik dan maar eens doen
maar serieus, I know![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:34 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Even offtopic; had sinds m'n verhuizing afgelopen zomer geen muziek van Queen meer. Heb afgelopen dagen alle albums gedownload.
Heeft m'n pa al, dan vind ik het een beetje onzin om het zelf ook nog te hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]![]()
Hoewel, eigenlijk zou je ze allemaal op LP, Cassette, CD of DVD moeten hebben![]()
* Proud2beDiepfries heeft ook veel teveel op z'n pc'tje staan, maar gelukkig ook de nodige 'originelen'
quote:
[ontopic]Ik heb geen Queen maar wel 8 giga aan mp3 op mn pc en bergen cd's en dvd's vol met mp3quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]![]()
Hoewel, eigenlijk zou je ze allemaal op LP, Cassette, CD of DVD moeten hebben![]()
* Proud2beDiepfries heeft ook veel teveel op z'n pc'tje staan, maar gelukkig ook de nodige 'originelen'
[offtopic]8 gb?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ontopic]Ik heb geen Queen maar wel 8 giga aan mp3 op mn pc en bergen cd's en dvd's vol met mp3
Het laatste wat ik orgineel heb gekocht is de laatste cd van Brainpower. De beste NederRap die er bestaat! Hij verdient t dan ook om gekocht te worden.[/ontopic]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/offtopic]I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[offtopic]8 gb?
* Proud2beDiepfries weet even niet of 'ie zich moet schamen of trots zijnIk heb geen registraties. Wel een berg minder muziek bestandjes op mn hd zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/offtopic]![]()
Ik plemp het lekker toch neer, wie niet waagt niet wint. Ik zie namelijk een op het eerste gezicht simpele verandering van een formule niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:15 schreef The_Hives het volgende:
ik heb wel een financiële opleiding gedaan met financiële rekenkunde en dat soort dingen, maar ik denk dat het te verstoft is inmiddels om je te kunnen helpen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:08 schreef The_Hives het volgende:
wat heb je aan een berg mp3/4's als je maar een playlist van 500 nummers kan maken
had speciaal telefoon er op uitgekozen, geheugenkaartje van 4gig erbij gekocht, vol geplempt met muziek (700+ nummers), playlistje maken, kunnen er maar 500 nummers in 1 playlist![]()
Economisch en dan nog algebra ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik plemp het lekker toch neer, wie niet waagt niet wint. Ik zie namelijk een op het eerste gezicht simpele verandering van een formule niet.
P1 = 26 – (1/900)Q1. 26 – (2/900)Q1 = 2 or Q1 = 10800, P1 = 26 – 10800/900 = 14.
P2 = 14 – (1/200)Q2. 14 – (1/100)Q2 = 2 or Q2 = 1200, P2 = 8.
In beide formules (P1 en P2) verdubbelen ze Q(1/900 naar 2/900 en 1/200 naar 1/100), ik snap echter niet waarom dat betekent dat in beide formules P1 en P2 worden gesubstitueerd met 2.
Vanaf het woordje or is het dan wel weer logisch maar ik heb het er voor de duidelijkheid bij gezet.
Zo lekker offtopic
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oja, P1 en P2 zijn beide inverse functies van Q1 en Q2
En totale cost functie van Q1+Q2 is C(Q1,2)=50000-2Q
Aan jou heb ik dus niet veel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
Economisch en dan nog algebra ook
De tering ik viel al in slaap bij economie op de middelbare. (mn leraar liet dat na een paar keer proberen ook maar toe.) Altijd lekker zo een uurtje extra slapen.
MrMoon deed economie in grun. Maar ik weet niet of ie nog achter zn pc zit.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Aan jou heb ik dus niet veel.
Ik heb het vermoeden dat ik iets heel simpels over het hoofd zie en dat als hier niemand langskomt wiens gebied het wel is het zo is opgelost. maarja
present..quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
MrMoon deed economie in grun. Maar ik weet niet of ie nog achter zn pc zit.
kut dan ben ik een jaar verder.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
present..
ben alleen wel na mn eerste half jaar al gestopt hoor..
ik denk alleen niet dat ik je kan helpen helaas.. en ik deed geen economie maar Finance..quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
kut dan ben ik een jaar verder.
maar dit is wel een vak van vorig jaar
mietje!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Godverdomme mijn doelen met sporten niet gehaald.
198 hartslagen per minuut en ik wilde de 200 halen.quote:
Ik haal er in rust al 100quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
198 hartslagen per minuut en ik wilde de 200 halen.
Daarnaast 176 hartslagen per minuut gemiddeld over 1 uur en 5 minuten. Dat wil ik nu omhoog gaan krijgen naar 180 gemiddeld in 1 uur...
In rust heb ik tussen de 30 en 40...quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik haal er in rust al 100laat staan tijdens t sporten.
Ik ben dan ook frequent nicotine verslaafde en verslaafd aan t motto liever lui dan moequote:Op donderdag 22 januari 2009 21:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In rust heb ik tussen de 30 en 40...
Daar ben je zelf bij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook frequent nicotine verslaafde en verslaafd aan t motto liever lui dan moe
Moet je dan niet hikken en boeren van al die cola?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij.
2 uur sporten per week moet voor iedereen te doen zijn.
Ikzelf sport in de winter gemiddeld 5 uur per week en in de zomer tot 10 uur per week.
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet je dan niet hikken en boeren van al die cola?
Netjes...quote:Ik sport overigens 5 uur in drukke studieweken en 10uur in rustige (oke dat was niet serieus bedoeld, maar ik denk dat als ik er even over ga nadenken dat die getallen wel zo ongeveer kloppen)
Ik doe alleen fitness. En in de zomer buiten fietsen. Naar Assen in 2 dagen vanuit hier bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Sowieso teamsport plus nog wat fitness als ik de tijd kan vinden
Koop dan een telefoon met 8 GB, die als walkman-GSM op de markt is gekomen. De W960i van SonyEricsson...quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:08 schreef The_Hives het volgende:
wat heb je aan een berg mp3/4's als je maar een playlist van 500 nummers kan maken
had speciaal telefoon er op uitgekozen, geheugenkaartje van 4gig erbij gekocht, vol geplempt met muziek (700+ nummers), playlistje maken, kunnen er maar 500 nummers in 1 playlist![]()
Wiskunde... Heerlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik plemp het lekker toch neer, wie niet waagt niet wint. Ik zie namelijk een op het eerste gezicht simpele verandering van een formule niet.
P1 = 26 – (1/900)Q1. 26 – (2/900)Q1 = 2 or Q1 = 10800, P1 = 26 – 10800/900 = 14.
P2 = 14 – (1/200)Q2. 14 – (1/100)Q2 = 2 or Q2 = 1200, P2 = 8.
In beide formules (P1 en P2) verdubbelen ze Q(1/900 naar 2/900 en 1/200 naar 1/100), ik snap echter niet waarom dat betekent dat in beide formules P1 en P2 worden gesubstitueerd met 2.
Vanaf het woordje or is het dan wel weer logisch maar ik heb het er voor de duidelijkheid bij gezet.
Zo lekker offtopic
Je was extreem op tijd deze keer...quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:30 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |