Dan komen ze onder elkaar te staan dacht ik. Ik zal het even uitproberen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kun je een inschatting maken van welke stats je gaat halen? Met uitstekend/formidabel bijvoorbeeld kom je een aardig eind, maar zul je gerust tegenstanders tegenkomen die er over heen kunnen.
[..]
Ook niet als je bij beide de [cimg] tag gebruikt?
Ik zie net dat mijn linkervleugeldef in die wedstrijd rood kreeg...dus de stats zijn niet helemaal representatiefquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
In een 4-4-2 opstelling met een uitstekende keeper haalde ik:
[..]
quote:
Ik heb een wereldklasse. Ik weet all1 niet of je dat kan betalen. Bij mij is dankzij hem mn verdediging nog veel beter geworden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Is een wonderbaarlijk keeper voldoende om mn jonge defensie vol trainees te ondersteunen in VI?
Een wat oudere keeper, met ervaring
quote:
Hoe wil je gaan spelen? Als je het middenveld stevig in handen gaat krijgen, zul je er wel genoeg aan hebben. En aangezien je def traint, gaat het gedurende het seizoen ook nog omhoog natuurlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
In een 4-4-2 opstelling met een uitstekende keeper haalde ik:
[..]
Anders gebruik je [rimg] en [limg], dan staan ze tegen de zijkanten uitgelijnd, dat is ook best netjes denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan komen ze onder elkaar te staan dacht ik. Ik zal het even uitproberen.
Idd stelletje spam hoeren! Alweer naar pagina 3!quote:
En spontaan werkt dat account niet meerquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
meer onder het motto van wedergeboorte toch?
Hoe ik wil gaan spelen weet ik nog niet precies. Het zal een mix van 5-3-2 en 4-4-2 gaan worden denk ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe wil je gaan spelen? Als je het middenveld stevig in handen gaat krijgen, zul je er wel genoeg aan hebben. En aangezien je def traint, gaat het gedurende het seizoen ook nog omhoog natuurlijk.
[..]
Anders gebruik je [rimg] en [limg], dan staan ze tegen de zijkanten uitgelijnd, dat is ook best netjes denk ik.
In 15 uur al bijna 300 postsquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd stelletje spam hoeren! Alweer naar pagina 3!
Gebruik dan de msn waar we het gisteren over hadden.
* Outpost76 wast zn handen in onschuld.
Iets met open deuren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een wereldklasse. Ik weet all1 niet of je dat kan betalen. Bij mij is dankzij hem mn verdediging nog veel beter geworden.
Met een groot gat ertussen. Nee sorry, dat vind ik niet mooi eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe wil je gaan spelen? Als je het middenveld stevig in handen gaat krijgen, zul je er wel genoeg aan hebben. En aangezien je def traint, gaat het gedurende het seizoen ook nog omhoog natuurlijk.
[..]
Anders gebruik je [rimg] en [limg], dan staan ze tegen de zijkanten uitgelijnd, dat is ook best netjes denk ik.
Middenveld is nog steeds het belangrijkste.Gisteren mijn friendly verloren met 3-0 terwijl allleen zijn mid sterker was.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef The_Hives het volgende:
waar moet je je tegenwoordig op richten qua spelers/training? Is een dominant middenveld nog steeds zo belangrijk als een paar jaar geleden of gaat het meer om het balans in het team?
En hoe zit dat met de jeugd. Zijn er nu 2 teams ofzo? Je jeugdteam en het volwassen team? En kan je de jeugd ook bij het grote team opstellen of moet je die dan eerst promoveren ofzo?
Vriendelijke groet, en oldbie die vergeleken bij alle veranderingen een newby is
quote:
De mijn staat in mijn profiel en mogen jullie ook toevoegen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
De mijne is FokHatrickSpammert@live.nl
Welkom terug. Ik zal m ff checken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik was al weer terugen je hebt mail..
Wat RB zegt. Verder hebben ze multiskilled spelers belangrijker gemaakt, dat is wel iets om rekening mee te houden. Iemand heel ver doortrainen is minder effectief dan iemand meerdere soorten training geven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef The_Hives het volgende:
waar moet je je tegenwoordig op richten qua spelers/training? Is een dominant middenveld nog steeds zo belangrijk als een paar jaar geleden of gaat het meer om het balans in het team?
En hoe zit dat met de jeugd. Zijn er nu 2 teams ofzo? Je jeugdteam en het volwassen team? En kan je de jeugd ook bij het grote team opstellen of moet je die dan eerst promoveren ofzo?
Vriendelijke groet, en oldbie die vergeleken bij alle veranderingen een newby is
Wat scheelt het?quote:
jeutjequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Middenveld is nog steeds het belangrijkste.Gisteren mijn friendly verloren met 3-0 terwijl allleen zijn mid sterker was.
Jeugd moet je promoveren, maar dat kan pas als de speler minimaal 16 weken in je team zit en minimaal 17 jaar oud is.
Langer dan 16 weken moet je het toch redden lijkt me...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jeutje, dan vraag ik me af of ik überhaupt een promovendus mee maak
![]()
ja, dat heb ik vaker gelezen dat mensen van training switchen. Maar een paar jaar geleden was dat eigenlijk funest voor je team tenzij je dat ook weer lang aanhield. Is dat dan wel makkelijker geworden betreffende teamgeest en vorm ed of zijn de consequenties gewoon hetzelfde maar wordt deze vorm meer toegepast?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat RB zegt. Verder hebben ze multiskilled spelers belangrijker gemaakt, dat is wel iets om rekening mee te houden. Iemand heel ver doortrainen is minder effectief dan iemand meerdere soorten training geven.
vandaag ingeschrevenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef neilpad het volgende:
Hives heb jij je team al gekregen? Zo ja, hoe lang heeft het geduurd?
Conditie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat heb ik vaker gelezen dat mensen van training switchen. Maar een paar jaar geleden was dat eigenlijk funest voor je team tenzij je dat ook weer lang aanhield. Is dat dan wel makkelijker geworden betreffende teamgeest en vorm ed of zijn de consequenties gewoon hetzelfde maar wordt deze vorm meer toegepast?
Meestal kocht ik spelers met een bepaalde skill die ik wilde, het liefste met inderdaan wat 'bij-skills' maar als ze dat niet hadden trainde ik behalve conditie nooit wat anders ivm trainees en dat die zo snel mogelijk moesten poppen vanwege de cash die ik nodig had.
Conditie train je nu ook niet meer apart, maar iedere week wordt een (door jou in te stellen) percentage conditie getraindquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat heb ik vaker gelezen dat mensen van training switchen. Maar een paar jaar geleden was dat eigenlijk funest voor je team tenzij je dat ook weer lang aanhield. Is dat dan wel makkelijker geworden betreffende teamgeest en vorm ed of zijn de consequenties gewoon hetzelfde maar wordt deze vorm meer toegepast?
Meestal kocht ik spelers met een bepaalde skill die ik wilde, het liefste met inderdaan wat 'bij-skills' maar als ze dat niet hadden trainde ik behalve conditie nooit wat anders ivm trainees en dat die zo snel mogelijk moesten poppen vanwege de cash die ik nodig had.
Yep, ik heb ook een mailtje gehad van mijn "oude aanvoerder"quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vandaag ingeschrevenStaat dat ik waarschijnlijk binnen een week een team heb. Jij gaat ook weer beginnen padje?
Voor dat geld krijg je die van mij anders niet...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
Tering. 3 miljoen voor een 29-jarige NL wonderbaarlijk keeper met wonderbaarlijk ervaring en redelijk leiderschap??
ik doe geen beloftesquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Langer dan 16 weken moet je het toch redden lijkt me...
Ja, deze heeft geen verdedigen he...en het scheelt 2 jaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor dat geld krijg je die van mij anders niet...
Ik heb een 27 jarige met goed ervaring en slecht verdedigen.
Ja ok.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik doe geen beloftes. Ik ben net met een nieuwe baan begonnen, ga nu 6 weken bij een ander filiaal in opleiding, tussendoor moet ik nog 3 theoretische opleidingen volgens binnen korte tijd terwijl anderen hier een jaar over doen. Dat moet in eigen vrije tijd. Tussendoor heb ik nog een huishouden en wil ik ook nog proberen een sociaal leven te hebben
(wat al moeilijk zal worden). Dus krijg het enorm druk. Vandaar dat ik nog niet weet hoe ik in mijn tijd zit
Komende dagen heb ik wel vrij, maar ik kan bijvoorbeeld nog niet eens een vakantie plannen. Zegt genoeg denk ik
Maar ik doe mn best
Eerste 2 seizoenen is toch voornamelijk temidden van talloze 'botjes' gewoon je wekelijkse opstelling maken, trainees opstellen en op de automatische piloot naar VIII/VII promoveren.. En dan ben je al weer 7-8 maanden verderquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik doe geen beloftes. Ik ben net met een nieuwe baan begonnen, ga nu 6 weken bij een ander filiaal in opleiding, tussendoor moet ik nog 3 theoretische opleidingen volgens binnen korte tijd terwijl anderen hier een jaar over doen. Dat moet in eigen vrije tijd. Tussendoor heb ik nog een huishouden en wil ik ook nog proberen een sociaal leven te hebben
(wat al moeilijk zal worden). Dus krijg het enorm druk. Vandaar dat ik nog niet weet hoe ik in mijn tijd zit
Komende dagen heb ik wel vrij, maar ik kan bijvoorbeeld nog niet eens een vakantie plannen. Zegt genoeg denk ik
Maar ik doe mn best
Waarom zoveel ervaring?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
Tering. 3 miljoen voor een 29-jarige NL wonderbaarlijk keeper met wonderbaarlijk ervaring en redelijk leiderschap??
Ik heb de fokhattrickspammert ook aangemeld, waar blijft mijn uitnodiging.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom terug. Ik zal m ff checken.
Ik heb je op msn uitgenodigd voor de chat van RealBizkit en moi.
Waarom nietquote:
Ik denk dat je wat verkeerd hebt gedaan ofzow. Ik heb helemaal geen verzoek tot chatten gekregen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb de fokhattrickspammert ook aangemeld, waar blijft mijn uitnodiging.
ik heet geen frituurvetpet op mn mail;P
Met goed ervaring red je het ook wel...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom nietScheelt toch wel een beetje in de ratings, meen ik. En alle beetjes helpen
Klopt maar juist door die ervaring wordt ie zo duur. Dat is namelijk ook een potentiële FC.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom nietScheelt toch wel een beetje in de ratings, meen ik. En alle beetjes helpen
Dit scheelt weer een stukje voor als ik mn later coach wil maken. Redelijk leiderschap is wat mij betreft genoeg daarvoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met goed ervaring red je het ook wel...
zie mn post hierboven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit scheelt weer een stukje voor als ik mn later coach wil maken. Redelijk leiderschap is wat mij betreft genoeg daarvoor
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Conditie.
Dat kun je niet meer los trainen. Dat is nu een percentage van je training geworden. Ik houd 15% aan om mijn belangrijkste spelers op uitstekend te houden.
damn, nu moet je dus echt gaan nadenken over hoe je traintquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Conditie train je nu ook niet meer apart, maar iedere week wordt een (door jou in te stellen) percentage conditie getraind
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef neilpad het volgende:
[..]
Yep, ik heb ook een mailtje gehad van mijn "oude aanvoerder".
Laatste keer dat ik hier het forum onderspamde en bekerwinst verneukte, door een verdediger en middenvelder om te switchen tegen Pekel, is alweer 3 jaar geleden.
Pekel is volgens mij ook gestoptquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
damn, nu moet je dus echt gaan nadenken over hoe je traint
[..], die goede ouwe tijd
. Doet pekel nog aan hattrick eik? Ik heb trouwens geen idee hoe lang het voor mij geleden is
e
thnxquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja ok.
In ieder geval succes met je nieuwe baan.
Dat gaat natuurlijk voor het wereld wijde web. In ieder geval wel tof dan dat je het toch probeert dan.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Eerste 2 seizoenen is toch voornamelijk temidden van talloze 'botjes' gewoon je wekelijkse opstelling maken, trainees opstellen en op de automatische piloot naar VIII/VII promoveren.. En dan ben je al weer 7-8 maanden verder
Altijd leuk ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:13 schreef One_conundrum het volgende:
Er is door een u20 scout geinformeerd naar mijn verdediger. Al een paa keer lui gehad die dicht tegen u20 zaten, misschien nu een eerste interland.
Pleeeeeeeeeeease
Printscreens. Dan ergens laten hosten. Dan hier neerzetten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:26 schreef One_conundrum het volgende:
ps. ik heb nog 5 miljoen over en weet niet waar ik die zal investeren. Hoe maken jullie die lijstjes van spelers, dan kunnen jullie even helpen
Ik doe altijd een beetje aankloten met paint...quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:26 schreef One_conundrum het volgende:
ps. ik heb nog 5 miljoen over en weet niet waar ik die zal investeren. Hoe maken jullie die lijstjes van spelers, dan kunnen jullie even helpen
Al effekes ja. Ik ben juist een spelert aan t kopen in zijn nagedachtenis. Ook al heeft deze dan 1 e teveel in zn naam.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Pekel is volgens mij ook gestopt
quote:Roelant Peekel (228729414)
17 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 13-04-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: fc Bolle
(sinds 22-12-2008 (12/37), 31 dagen)
Total Skill Index (TSI): 1 490
Loon: 410 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 22-01-2009 18:41 Herinneringen (3u 12m)
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 459 000 ¤ door huminator
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
quote:Freek-Jan van Sonnen
20 jaar en 96 dagen, TSI = 26 440
goed in vorm, conditie uitstekend [Snel]
Keepen: rampzalig
verdedigen: wonderbaarlijk
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Scoren: slecht
Spelhervatting: redelijk
Gaat die niet een beetje uit de hand lopen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al effekes ja. Ik ben juist een spelert aan t kopen in zijn nagedachtenis. Ook al heeft deze dan 1 e teveel in zn naam.
[..]
Very nicequote:
Zo een speler heb ik gekocht voor nog geen 200k...quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gaat die niet een beetje uit de hand lopen?
Hehe. En we maken er 299.2 van... Die mijlpalen zijn een ruktoevoeging aan hattrick...quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:34 schreef The_Hives het volgende:
bijna trouwens een mijlpaaltopictopic #300
Eigenlijk moeten daar alle oud-gedienden daar inposten
pff hopelijk weet ik alle wachtwoorden van mij klonen nog
quote:Dief 'woont' op adres agent
Uitgegeven: 21 januari 2009 21:09
Laatst gewijzigd: 21 januari 2009 21:09
ACHIM - Een jonge dief heeft een vals adres opgegeven dat van een agent bleek te zijn. De 18-jarige was betrapt tijdens een winkeldiefstal in het Noord-Duitse Achim.
De tiener gaf aan het winkelpersoneel een adres op dat door twee agenten werd gecontroleerd. Uitgerekend een van de agenten bleek in het aangegeven huis te wonen, meldden de politie woensdag.
De dief gaf het bedrog toe. Daarna kon tegen hem en zijn 17-jarige begeleidster een onderzoek worden ingesteld. De dief had ooit in het huis van de agent gewoond.
topic #1quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hehe. En we maken er 299.2 van... Die mijlpalen zijn een ruktoevoeging aan hattrick...
1 mijlpaal kun je bijvoorbeeld al nooit meer halen...
Nee. In hattrick zelf is er 1 mijlpaal die je niet meer kunt halen nu... Daarom zijn mijlpalen een ruktoevoeging...quote:
Valt wel meequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gaat die niet een beetje uit de hand lopen?
Stuur ze een HT-mail met de vraag of ze willen komen posten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit net m'n allereerste HT-topic terug te lezen, topic #112. Daarin kwam ik weer wat oude bekende namen tegen, zoals KaheemSaid, McMauser (die tegenwoordig in IV speelt!), Daemon19 (speelt ook nog, in VI), YankeeOne (speelt ook nog in VI).
Best geinig als die gasten gewoon weer eens zouden komen posten
Met allemaal spelers van je begin elftal spelen, dat is die toch?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. In hattrick zelf is er 1 mijlpaal die je niet meer kunt halen nu... Daarom zijn mijlpalen een ruktoevoeging...
Nee (bestaat die dan?)quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met allemaal spelers van je begin elftal spelen, dat is die toch?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De "geen onkosten" mijlpaal.
Nee die kan wel, aangezien die ook met jeugd kan.(eigen kweek) mag dat overigens ook in een friendly?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met allemaal spelers van je begin elftal spelen, dat is die toch?
pas Deamon19 en Yankee nog een pm gestuurd in hattrick maar ze waren alle 2 niet echt actief meer. Ik heb ze wel aangespoord om weer eens langs te komen maar dat zie ik helaas niet gebeuren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit net m'n allereerste HT-topic terug te lezen, topic #112. Daarin kwam ik weer wat oude bekende namen tegen, zoals KaheemSaid, McMauser (die tegenwoordig in IV speelt!), Daemon19 (speelt ook nog, in VI), YankeeOne (speelt ook nog in VI).
Best geinig als die gasten gewoon weer eens zouden komen posten
Friendly is dat ook prima in ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee die kan wel, aangezien die ook met jeugd kan.(eigen kweek) mag dat overigens ook in een friendly?
Geen onkosten draaien kan niet.
Zat zo in m'n hoofd, blijkbaar verkeerd.quote:
Kan die niet? Ook niet als je al je spelers/personeel verkoopt/ontslaat en je stadion afbreekt?quote:[..]
Je kunt je coach niet ontslaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zat zo in m'n hoofd, blijkbaar verkeerd..
[..]
Kan die niet? Ook niet als je al je spelers/personeel verkoopt/ontslaat en je stadion afbreekt?
ja maar dat is dus erg onrealistisch.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zat zo in m'n hoofd, blijkbaar verkeerd..
[..]
Kan die niet? Ook niet als je al je spelers/personeel verkoopt/ontslaat en je stadion afbreekt?
Kan dus niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ja maar dat is dus erg onrealistisch.
quote:Aan het kopen
Roelant Peekel
(geschiedenis van biedingen)
512 000 ¤ - RKDEO
Deadline: 22-01-2009 18:41
22-01-2009 15:57 512 000 ¤ RKDEO
22-01-2009 15:56 501 888 ¤ huminator
22-01-2009 15:30 469 000 ¤ RKDEO
22-01-2009 15:25 459 000 ¤ huminator
22-01-2009 12:18 450 000 ¤ RKDEO
22-01-2009 12:10 375 000 ¤ VfB Oldenburg 04
22-01-2009 12:08 350 000 ¤ RKDEO
22-01-2009 12:07 275 000 ¤ VfB Oldenburg 04
22-01-2009 11:55 250 000 ¤ RKDEO
22-01-2009 11:50 206 000 ¤ VfB Oldenburg 04
Staat ook in de post voor die van jou.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ja maar dat is dus erg onrealistisch.
edit: Wat bizkit zegt dus blijkbaar. Hoe zit het dan met die mijlpaal?
Idd. Je hoeft nu maar 1 keer te bieden en dan staat-ie tot de deadline in je transfers, volgens mij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Les 1: Hoe drijf je de prijs omhoog...
En wat flappie zegt...
Ik vind t niet zonde en niet te duur. Maar goed. Ik had all1 voor de wedstrijd van gisteren al een nieuwe trainie willen hebben. Maar ja door mn eigen stomme fout ben ik die spelert van Ruudt vergeten.quote:
I verkoop m toch wel met winst geen prob dus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Les 1: Hoe drijf je de prijs omhoog...
En wat flappie zegt...
Ik dacht als je alleen maar bij de laatste 10 hoorde die erop geboden hadden. Maar ik kan me vergissen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Idd. Je hoeft nu maar 1 keer te bieden en dan staat-ie tot de deadline in je transfers, volgens mij.
En anders kun je hem altijd nog bookmarken met een wekker als extra.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Idd. Je hoeft nu maar 1 keer te bieden en dan staat-ie tot de deadline in je transfers, volgens mij.
Ik heb die mijlpaal wel nog kunnen halen. 17-06-07 team aangevraagd, 18-06-07 team gekregen, daar rond 30-06-07 achter gekomen (kennelijk een oud-mailadres ingevuld wat ik af en toe nog gebruikte) en toen bleek ik 24-06-07 die mijlpaal te hebben gehaald. Dat was overigens in week 14 (competitiewedstrijd 13 was op 24-06-07 volgens m'n wedstrijdarchief).quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De "geen onkosten" mijlpaal.
Dat zal dan inderdaad een bugje geweest zijn. Je krijgt pas je onkosten en dergelijke als je de eerste keer inlogt nadat je een team gekregen hebt. Dus waarschijnlijk had je geen loonkosten gehad op dat moment. Wel grappig dan trouwens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb die mijlpaal wel nog kunnen halen. 17-06-07 team aangevraagd, 18-06-07 team gekregen, daar rond 30-06-07 achter gekomen (kennelijk een oud-mailadres ingevuld wat ik af en toe nog gebruikte) en toen bleek ik 24-06-07 die mijlpaal te hebben gehaald. Dat was overigens in week 14 (competitiewedstrijd 13 was op 24-06-07 volgens m'n wedstrijdarchief).
Zou je dus de mijlpaal ook hebben kunnen halen als manager wanneer je nog niets actiefs hebt gedaan met je al dan niet reeds toegewezen team?
Omdat je graag wilt dat er een wedstrijd is?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:11 schreef Flappekz het volgende:
Hoe kan het nou dat ik constant in mn hoofd heb dat er zondag een wedstrijd is?
Zal dat het zijn?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat je graag wilt dat er een wedstrijd is?
Aankondiging van de downtime van aanstaande maandag.. Staat inmiddels ook bij SysInfo.. 26-01 om 07:00u voor ca 300minuten..quote:
Ehhm misschien verslaafd?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:11 schreef Flappekz het volgende:
Hoe kan het nou dat ik constant in mn hoofd heb dat er zondag een wedstrijd is?
Jah dat dacht ik ook. Ga ik kijken staat er een verhaaltje over de wissels die dit seizoen ook in je A team gebruikt kunnen worden. Wat ik al wist. Maar goed. Zeker een oud berichtje gebruikt en het onderwerp vergeten te veranderen.quote:
welkom!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef Tafelpoot4 het volgende:
Hey mensen.. Ik ben Tafelpoot 4 en ik speel Hattrick. (ben gister begonnen)
Mijn team: FC KVO!
Welkom!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef Tafelpoot4 het volgende:
Hey mensen.. Ik ben Tafelpoot 4 en ik speel Hattrick. (ben gister begonnen)
Mijn team: FC KVO!
ow ok!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Aankondiging van de downtime van aanstaande maandag.. Staat inmiddels ook bij SysInfo.. 26-01 om 07:00u voor ca 300minuten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |