quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:03 schreef Ruudt het volgende:
Mijn club is SV Deurne, kampioen Zondag Hoofdklasse B seizoen 2007-2008 én natuurlijk landelijk bekend dankzij de achtste finale wedstrijd in de KNVB Beker tegen Feyenoord van vorig seizoen.
Wie?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehe Dat bedoelde ik maar kon er niet meer op komen
Wel GEIL trouwens die stijve tepels van Mara
Nederlands voetbal is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Ik ben meer van het Engelse voetbal...quote:
ff over de Op. Waarom staan 290 en 291 op een volgende regel?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn club is TeamKoekje... Oh wacht... Jullie hadden het weer over echt voetbal..
Omdat je iets aan je ogen hebt?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff over de Op. Waarom staan 290 en 291 op een volgende regel?
* Outpost76 vind t leuk om te zeiken als andere hun best doen.
Magic Unlimited?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mara. Die van Magic Unlimited.
[ afbeelding ]
Zo ziet ze er best plat uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mara. Die van Magic Unlimited.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
RealBizkit666 is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Dat was dus de laatste die telde!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Verdomme. Outpost heeft 1 post meer...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Had ik maar geen 2 keer overleg gehad en geen stijve tepels van Mara gezien...
Kan ze toch stijve tepels hebben. En ik schat dat ze een B-cup heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo ziet ze er best plat uit.
[..]
Klopt. Maar dat gebeurd niet nog eens...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was dus de laatste die telde!![]()
![]()
![]()
's Nachts heeft iemand anders mijn aandacht. Dus het zal waarschijnlijk morgen worden. Tenzij we dit even binnen een half uurtje klaren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als jullie 2 nu vannacht dit topic nog even volspammen, dan kunnen we vanaf morgen weer normaal posten misschien? Dit gaat gewoon echt helemaal nergens meer over. Een geintje (of zelfs pagina) FS/SC tussendoor is prima, je kunt echter ook overdrijven
Ja had mn ex ook maar die was niet zo plat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan ze toch stijve tepels hebben. En ik schat dat ze een B-cup heeft.
Een hand vol. En dat is meer dan genoeg. Tenzij je echt groot grote handen hebt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja had mn ex ook maar die was niet zo plat.
Al hoe wel. B75 is best wel plat he?
Zo iets dacht ik eigenlijk ook. Ik lach me rot zo op een dag als de laatste paar maar die topics zijn echt ergens anders voor bedoeld. Een beetje spam is niet erg maar we maken t nu wel erg bond. Misschien toch maar eens op een dinsdag (rustige HT dag) weer eens doen of zo. Niet iedere dag.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als jullie 2 nu vannacht dit topic nog even volspammen, dan kunnen we vanaf morgen weer normaal posten misschien? Dit gaat gewoon echt helemaal nergens meer over. Een geintje (of zelfs pagina) FS/SC tussendoor is prima, je kunt echter ook overdrijven
Mwa ik heb geen kleine handen voor mij was t iets minder dan een hand vol.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een hand vol. En dat is meer dan genoeg. Tenzij je echt groot grote handen hebt...
Prima. Maar dan moet wel eens iemand met een goed onderwerp komen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo iets dacht ik eigenlijk ook. Ik lach me rot zo op een dag als de laatste paar maar die topics zijn echt ergens anders voor bedoeld. Een beetje spam is niet erg maar we maken t nu wel erg bond. Misschien toch maar eens op een dinsdag (rustige HT dag) weer eens doen of zo. Niet iedere dag.
* Outpost76 is serieus ja.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
's Nachts heeft iemand anders mijn aandacht.
Zo is dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:26 schreef Psychonikeo het volgende:
mac roeleren inderdaad...
En dan is mijn firefox addon toch zinloos
's Nachts heeft gewoon mijn vrouw mijn aandacht hoor. Net als afgelopen nacht...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
gisteren zei je me nog wat anders!
Misschien een heel erg raar idee maar zullen we t een paar topics over Hattrick hebben?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima. Maar dan moet wel eens iemand met een goed onderwerp komen...
Dat snap ik wel. Maar over welk onderwerp in hattrick?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien een heel erg raar idee maar zullen we t een paar topics over Hattrick hebben?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
's Nachts heeft gewoon mijn vrouw mijn aandacht hoor. Net als afgelopen nacht...
Sorry, mijn minares is op vakantie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
weer een gebroken hart. Leugenaar dat je r bent!
Volgens mij is het beter om dat aan de rest over te laten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar over welk onderwerp in hattrick?
Ik ben helemaal niet op vakantie!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry, mijn minaar is op vakantie.
Ok. Dan wachten wel even...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beter om dat aan de rest over te laten.
We jagen met ons gespam ook potentiële nieuwe Fok! fed leden weg.
laat maar stop maar ik vind t zelf ook te smerig wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op vakantie!
Waar was je gisteren dan... Toen ik aanbelde deed je niet open... Of was je toen weer bezig om het hattrick topic vol te posten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op vakantie!
Wat zei ik nu over jezelf quoten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
laat maar stop maar ik vind t zelf ook te smerig worden
Ga travian spelen op server 8. Heb je nog wat te doen buiten hattrick en spammen om.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok. Dan wachten wel even...
Dat klopt ook wel weer natuurlijk...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waar was je gisteren dan... Toen ik aanbelde deed je niet open... Of was je toen weer bezig om het hattrick topic vol te posten?
Ik heb NFS:U nog wel. En anders Spore en UT2k4.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga travian spelen op server 8. Heb je nog wat te doen buiten hattrick en spammen om.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb NFS:U nog wel. En anders Spore en UT2k4.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ach jij. Gaan die topics dan echt zo snel...
Need for Speed: Undercover: http://www.needforspeed.com/quote:
Dat zijn spellen die moet je kopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Need for Speed: Undercover: http://www.needforspeed.com/
Spore: http://www.spore.com/
Unreal Tournament 2004: http://www.unrealtournament2004.com/
fout!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij bent wel erg snel deze keer...
Kopen? NFS heb ik voor Kerst gekregen. En spore en UT2k4 zijn gedownload omdat er niet veel andere spellen voor op de Mac zijn...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zijn spellen die moet je kopen.
Trivian is net als hattrick helemaal gratis en online. Als je wil (net als bij hattrick supporter) kan je er geld in steken maar je hoeft niets te kopen.
forums zijn voor losersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
En voor de mensen die al eens op hattrick komen: kijk eens op het federatieforum van FOK! daar...
Idd ja!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De hattrick forums zijn voor losers
Zo hebben we er al 1 gehad. Die werd lid en later (een week oid) zei hij t weer op. Dus ik vroeg waarom. Wat zei hij? :quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
En voor de mensen die al eens op hattrick komen: kijk eens op het federatieforum van FOK! daar...
Klopt. Ik heb inm de vragenlijst voor het team van de maand Interview. Misschien zijn er meer zo slim geweest m ff op te slaan.) Nu nog iemand vinden die 1x per maand een team die vragen lijst wil opsturen en dan beantwoord hier te posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:24 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben net begonnen in een andere jeugdcompetitie, ik heb nog wel gekeken, maar ik vond de 2 weken (+ 1 week competitiepauze) net iets teveel om m'n opleiding stil te leggen! Dus ik zit nu in één of andere jeugdcompetitie van die logomakers federatie!
En wat betreft Fok!, ik den dat naarmate er weer meer wordt georganiseerd en zo het vanzelf ook weer leuker wordt om 'er bij te zitten'. En er worden nu alweer wat dingetjes opgepakt, maar dat kan altijd meer worden natuurlijk!
Laat ze dan ook de Fok! Fed joinen. Das toch een onwijs leuke Fed om lid van te zijn!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:28 schreef NelisZ het volgende:
tvp
Ohwja, en mijn huisgenoten spelen al Hattrick
En een seizoen wachttijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:50 schreef BaDaZz het volgende:
ik wil een nieuwe trainer aantrekken, maar als je die via transferlijst haalt, wat heeft die speler dan nodig?
ervaring en leiderschap toch alleen?
UTtournament FTW!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Need for Speed: Undercover: http://www.needforspeed.com/
Spore: http://www.spore.com/
Unreal Tournament 2004: http://www.unrealtournament2004.com/
Andersom was beter geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:20 schreef BaDaZz het volgende:
Ja oke, ik heb net een speler van 34 gekocht voor 4000, met goed ervaring en matig leiderschap dacht ik
Dat ligt aan Outpost en Bizkit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
Pfoe, ik ben blij als ik van die jeugdopleiding af ben zometeen
Je kunt m alleen maar tussen de seizoenen opheffen
btw, heb ik een paar topics gemist in slechts een paar dagen, or is that just me?
Gezien VK/Holloway Wannabes als eerste er mee stopt, is er dus in ieder geval ruimte voor 1 nieuwe deelnemer. Aanmeldingen mogen uiteraard in dit topic of via PM/HT-mailquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
Mijn competitie duurt nog tot meiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gezien VK/Holloway Wannabes als eerste er mee stopt, is er dus in ieder geval ruimte voor 1 nieuwe deelnemer. Aanmeldingen mogen uiteraard in dit topic of via PM/HT-mail
quote:Hoogste bod: 261 000 ¤ door FC Hertha Chemnitz
wedstrijden
spelers
laatste 5 logins
Het bieden is geëindigd!
Al zou een dergelijke melding ook best leuk zijn als je je aanmeldt donderdagmorgen:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week oefenen in Colombia, hopelijk worden de tassen goed gecontroleerd op de terugreis
quote:14-01-2008
Je team werd beroofd op het vliegveld in Colombia; dit kost je ¤ 2040,- uit de clubkas voor nieuw materiaal
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Al zou een dergelijke melding ook best leuk zijn als je je aanmeldt donderdagmorgen:
[..]
Ik overmorgenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben morgen trouwens jarig dus er is gebak in het clubhuis
Dat ligt eraan wat je laatste topic was voor dit topic...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
btw, heb ik een paar topics gemist in slechts een paar dagen, or is that just me?
Doordat de prijzen iets gedaald zijn, proberen managers toch nog wat te verdienen op het spelers. Spelers worden dus inderdaad duurder gelist dan normaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ligt het aan mij of worden er echt absurd veel spelers voor gigantisch overdreven (zonder te overdrijven) openingsprijzen gelist? Of mis ik iets?
Ik heb het over redelijk PM met redelijk passen 17 jaar en dan ook nog flink wat dagen voor 600k? say what?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doordat de prijzen iets gedaald zijn, proberen managers toch nog wat te verdienen op het spelers. Spelers worden dus inderdaad duurder gelist dan normaal.
Het is maar wat de gek ervoor biedt...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb het over redelijk PM met redelijk passen 17 jaar en dan ook nog flink wat dagen voor 600k? say what?
Voor elk level passen wordt sowieso veel te veel betaald tegenwoordig...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb het over redelijk PM met redelijk passen 17 jaar en dan ook nog flink wat dagen voor 600k? say what?
So true...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is maar wat de gek ervoor biedt...
Heb je er zo weinig vertrouwen in dat er voor jouw post iets on-topic staat?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:10 schreef Xummon het volgende:
btw morgen is de laatste ronde in de Fok Youth Premier League
mensen die willen uittreden laat dit op tijd weten, mensen die willen toetreden laat dit ook weten, mocht er iemand uittreden dan kan ik je uitnodigen,mits je momenteel niet in een jeugdcomp actief bent
Dan kun je ook gaan voor een matig PM+redelijk/goed Passen en evt. nog wat verdedigen/vleugelspel van max 17j10d, toch? Die gaat je volgens mij geen 150k kosten en is voor z'n 18e ook goed PM icm prima bijstats..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik hoop dat die gekken er snel mee ophouden dan want ik wil ook nog een 17 jarig redelijk/redelijk. En wel voor de normale prijs, dus onder de 150k. Hij hoeft niet erg jong te zijn, als hij maar sowieso goed PM is op zijn 18de verjaardag.
Fantastische tip!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan kun je ook gaan voor een matig PM+redelijk/goed Passen en evt. nog wat verdedigen/vleugelspel van max 17j10d, toch? Die gaat je volgens mij geen 150k kosten en is voor z'n 18e ook goed PM icm prima bijstats..
Eerder voor lelijkste shirt...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
of ((229939169)) voor de lelijkste speler?
Als ik voor hem had gekozen had hij die vanzelfsprekend thuis mogen laten liggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eerder voor lelijkste shirt...
Ik ken die van jouw niet, dus ik kan nu niet beoordelen welke beter zou zijn...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als ik voor hem had gekozen had hij die vanzelfsprekend thuis mogen laten liggen.
Ik heb hem nog niet, maar ben voor deze bezig:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ken die van jouw niet, dus ik kan nu niet beoordelen welke beter zou zijn...
En hoeveel wil je max uitgeven?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, maar ben voor deze bezig:
229939403
71.000 is ie voor weg gegaan. De prijzen zijn gewoon belachelijk voor spelers die een beetje passen hebben...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, maar ben voor deze bezig:
229939403
Een speler coach maken wordt pas goedkoper in t coach maken hoe meer ervaring hij heeft. Ik heb een FC die zoveel ervaring heeft dat t zelfs interessant wordt om hem uitstekend coach te maken voor een niet al te gek bedrag. Leiderschap heeft all1 te maken met het vast houden van je teamgeest en t sneller weer beter krijgen van een laag team geest.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:20 schreef BaDaZz het volgende:
Ja oke, ik heb net een speler van 34 gekocht voor 4000, met goed ervaring en matig leiderschap dacht ik
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat ligt aan Outpost en Bizkit.
quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben morgen trouwens jarig dus er is gebak in het clubhuis
Thanksquote:
Ja, dat is nog altijd zo!!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Is het trouwens zo dat je teamgeest nog wel wordt gereset aan het begin van het nieuwe seizoen?
Anders MOTS ik vanavond dus niet
Een uitstekend coach is vrijwel alleen interessant wanneer je een echt toptalent hebt of simpelweg teveel geld. Precieze cijfers/percentages kan ik je niet geven, echter staan voor de normale HT-user de kosten niet in verhouding tot de baten. Voor een overzicht kosten aanschaf nieuwe coach zie hierquote:Op zondag 11 januari 2009 03:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een speler coach maken wordt pas goedkoper in t coach maken hoe meer ervaring hij heeft. Ik heb een FC die zoveel ervaring heeft dat t zelfs interessant wordt om hem uitstekend coach te maken voor een niet al te gek bedrag. Leiderschap heeft all1 te maken met het vast houden van je teamgeest en t sneller weer beter krijgen van een laag team geest.
Een FC promoveren wordt pas interessant/goedkoper vanaf matig leiderschap, je geeft echter terecht aan dat redelijjk/goed leiderschap nog beter is. Bij het zoeken naar een FC kies ik meestal voor een speler die nog geen 30 is, die een aantal seizoenen in m'n A-team mee kan draaien en minimaal matig ervaring/goed leiderschap is. Uiteraard is die iets duurder in kosten qua promoveren (immers 'minder' ervaring'), echter ook voor goedkoper in aanschafquote:Een speler met goed ervaring is een goed coach all1 is hij vrij duur om m coach te maken. (meer ervaring = goedkoper). Als hij dan slechts matig leiderschap heeft dan is dat niet echt t geld waard. Je kan dan beter een speler kopen met bv goed \ goed omdat dat t zelfde kost om m trainer te maken en hij dus meer leiderschap heeft is dat beter voor t zelfde geld. Waar je naar uit kan kijken voor een toekomstig coach (FC) is een speler met goed leiderschap en minimaal goed in ervaring.
Fout! Een coach blijft altijd minimaal 1 seizoen op het niveau van zijn leiderschap. Het kan wel zijn dat 'ie precies na 16 weken (1 seizoen) daalt, mijn huidig coach houdt het nu al bijna 2 seizoenen vol op goed leiderschap en ik hoop nog lang van hem te mogen genieten..quote:Let wel op! Een coach kan soms heel snel al zakken in leiderschap. Dus dan heb je een dure FC aangesteld als coach en dan daalt ie vervolgens in leiderschap(Dat heb ik pas gehad met mn 1e speler ---> coach binnen 1 maand
) Dat was mn 4e coach op rij en mn 1e speler tot coach. En meteen zakt ie in leiderschap. Ik kan pech hebben gehad. Ik heb helaas nog geen andere mening om te delen daar over. Misschien zij er andere fokkers die hun ervaringen daar over met ons kunnen delen.
Teamgeest + Zelfvertrouwen worden geheel gereset. Supporterstemming wordt gereset naar 'halverwege' (gerekend vanaf het niveau ná de laatste officiële wedstrijd) het midden, zie hierquote:Op zondag 11 januari 2009 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Is het trouwens zo dat je teamgeest nog wel wordt gereset aan het begin van het nieuwe seizoen?
Anders MOTS ik vanavond dus niet
Ik zal het wel fout hebben maar ik blijf erbij dat mn coach sneller daalde dan 16 weken.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Fout! Een coach blijft altijd minimaal 1 seizoen op het niveau van zijn leiderschap. Het kan wel zijn dat 'ie precies na 16 weken (1 seizoen) daalt, mijn huidig coach houdt het nu al bijna 2 seizoenen vol op goed leiderschap en ik hoop nog lang van hem te mogen genieten..
Dat geeft toch niet? t is nog niet vol dus ......quote:Op zondag 11 januari 2009 10:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanksmaar die is van vorig jaar
Abraham van den Brakel (156631336)quote:
Beetje jammer van zijn vorm alleenquote:Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: wonderbaarlijk
Positiespel: matig
Vleugelspel: formidabel
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: waardeloos
Ik heb nu een formidabel/redelijk FC in mijn team rondhuppelen. Hij is tevens mijn reserve middenvelder maar speelt niet in mijn A-team. Zodra hij 16 weken in mijn team zit wil ik hem coach maken.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Een uitstekend coach is vrijwel alleen interessant wanneer je een echt toptalent hebt of simpelweg teveel geld. Precieze cijfers/percentages kan ik je niet geven, echter staan voor de normale HT-user de kosten niet in verhouding tot de baten. Voor een overzicht kosten aanschaf nieuwe coach zie hier
[..]
Een FC promoveren wordt pas interessant/goedkoper vanaf matig leiderschap, je geeft echter terecht aan dat redelijjk/goed leiderschap nog beter is. Bij het zoeken naar een FC kies ik meestal voor een speler die nog geen 30 is, die een aantal seizoenen in m'n A-team mee kan draaien en minimaal matig ervaring/goed leiderschap is. Uiteraard is die iets duurder in kosten qua promoveren (immers 'minder' ervaring'), echter ook voor goedkoper in aanschaf![]()
Ik weet niet op welk niveau BaDaZz speelt, echter heb je een Goed/Goed-coach zeker niet nodig voor divisie VIII en eigenlijk ook niet voor VII (hoewel het mij wel goed uitgekomen is voor PIC/MOTS-strategie). 'Nadeel' van een Goed/Goed-coach is dat je een goede TS kunt handhaven, waardoor je middenveld eigenlijk te sterk is tov de rest van je team.. (en je bijvoorbeeld 'per abuis' naar VI kunt promoveren waarvoor je eigenlijk nog niet klaar bent)
[..]
Fout! Een coach blijft altijd minimaal 1 seizoen op het niveau van zijn leiderschap. Het kan wel zijn dat 'ie precies na 16 weken (1 seizoen) daalt, mijn huidig coach houdt het nu al bijna 2 seizoenen vol op goed leiderschap en ik hoop nog lang van hem te mogen genieten..
[..]
Teamgeest + Zelfvertrouwen worden geheel gereset. Supporterstemming wordt gereset naar 'halverwege' (gerekend vanaf het niveau ná de laatste officiële wedstrijd) het midden, zie hier
quote:Op zondag 11 januari 2009 10:50 schreef The_Hives het volgende:
je bent er een paar dagen niet, en je mist 3 topics
straks heb ik nog handige tips gemist
Waarom in hemelsnaam een redelijk leider als FC??quote:Op zondag 11 januari 2009 12:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nu een formidabel/redelijk FC in mijn team rondhuppelen. Hij is tevens mijn reserve middenvelder maar speelt niet in mijn A-team. Zodra hij 16 weken in mijn team zit wil ik hem coach maken.
De speler heb ik voor ongeveer 600k gekocht en coach maken kost ook ongeveer 600k. Een goed/redelijk extern inhuren kost 1,7 miljoen. Dus ik heb lekker een 500k gespaard.
Loon even buiten beschouwing gelaten...
Vlak nadat ik m kocht ging hij naar Briljantquote:Dinis Inácio (37484707)
Portugal 32 jaar en 29 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2009
zwak in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: FC RKDEO (sinds 24-09-2008)
Total Skill Index (TSI): 4 890
Loon: 3 564 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
die vraag kan je zelf wel beantwoordenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Hoe kan je nou in een paar dagen 3 topic missen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die vraag kan je zelf wel beantwoorden
Omdat je goed pas nodig hebt vanaf de IV of zo...quote:Op zondag 11 januari 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam een redelijk leider als FC??
Mijn FC :
[..]
Vlak nadat ik m kocht ging hij naar Briljant
Ok maar als je dan toch een speler coach maakt waarom dan niet meteen goed\goed? Leiderschap op goed kost niets meer als je m coach maakt.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat je goed pas nodig hebt vanaf de IV of zo...
Mwoah, als je 'boven je stand' wilt leven/presteren, dan komt 'ie in lagere divisies ook wel van pas (zie mijn eigen teampje). Daarnaast zie ik echter vooral nog het voordeel tov de externe Goed/Slecht-coach dat 'ie gemiddeld minimaal 4 seizoenen langer mee gaat voor hij Redelijk/Rampzalig-coach wordt, hetgeen aanschaf/vervangingskosten scheeltquote:Op zondag 11 januari 2009 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat je goed pas nodig hebt vanaf de IV of zo...
Ow sorry ik wilde je niet jaloers maken.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
[..]
doe dat ff ergens anders ja
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
[..]
doe dat ff ergens anders ja
maar die kostte je ook een miljoen, wat gaat het kosten om hem coach te maken. En hoe lang ga je er dan van doen?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vlak nadat ik m kocht ging hij naar Briljant
http://www.hagonline.org/?id=3&c=60quote:Op zondag 11 januari 2009 15:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
maar die kostte je ook een miljoen, wat gaat het kosten om hem coach te maken. En hoe lang ga je er dan van doen?
Zie je nog kans dat hij nog een niveautje ervaring stijgt? Scheelt niet veel maar tis toch wat.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://www.hagonline.org/?id=3&c=60
Ergens tussen de 427.000 en 430.000 voor een goed coach. Ik heb geen idee hoelang ik er dan mee doe als coach. Hij speelt nog steeds mee in mn A team. Als speler gaat iig nog wel even mee.
Ik train positiespel en passen dus het is vooralsnog hopen. Maar als hij al maar redelijk positiespel wordt is hij uiteraard al verkoopbaar.quote:Hoor eens, Sytze Drop is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Je kunt deze jongen vaak fantastische trucs zien uithalen op de training - dat is een van zijn kenmerkende trekjes.
Geven we hem een contract, baas?
Nee dat denk ik niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zie je nog kans dat hij nog een niveautje ervaring stijgt? Scheelt niet veel maar tis toch wat.
quote:Kreeg vanmorgen twee keer absolute poep in de jeugd en ze waren al 17 ook.
De derde scout had dit voor me in petto:
[..]
Ik train positiespel en passen dus het is vooralsnog hopen. Maar als hij al maar redelijk positiespel wordt is hij uiteraard al verkoopbaar.
Youth pulls met bijstats ga ik zelf optrainen, kale donder ik er meteen uit na het pullen, en ik train helaas geen verdedigen.
ik wilt wel maar heb al wat.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan morgen weer een jeugdfriendly regelen. Wie wilt?
All1 voor de naam had ik t bijna gedaan.quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Bep Zwagermaker.
Deze speler is rampzalig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Jammer van zn leeftijd maar toch maar gedaan.quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Anton Groenestein is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Hij is een natuurtalent in de lucht, en dat voordeel kan hij zowel aanvallend als in de verdediging gebruiken.
quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Hane Zorgdrager heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Deze jongen is erg snel, wat in het moderne voetbal nooit slecht is voor een speler.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
zwart gat?quote:
En ver terug zakken dan. Wel leuk dat je nog niet stopt.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:49 schreef Grumpey het volgende:
vanavond mijn laatste wedstrijd met mijn A-squad. Alle spelers staan in de verkoop namelijk
Ik ga jeugdspelers trainen vanaf volgend seizoen
eensch.. het is gewoon niet eens meer leuk om het Hattrick topic te bezoeken..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
eensch.. het is gewoon niet eens meer leuk om het Hattrick topic te bezoeken..
Hier en hier al naar gekeken?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
eensch.. het is gewoon niet eens meer leuk om het Hattrick topic te bezoeken..
Tja dan kan je straks helemaal niets meer off topic zeggen. Het was even leuk (voor ons dan) en dat is nu weer klaar. Het ging mij er puur om dat ik hier mn naam ergens in kreeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar er zijn vorderingen
Heel even, maar het werkt allemaal weer.quote:
gelukkig niet.. ik had het net wel, maar heb op vorige geklikt en toen deed ie het gewoon weer..quote:
Grumps, zet door man....je bent momenteel de enige Fok!ker met uitzicht op de IIquote:Op zondag 11 januari 2009 21:55 schreef Grumpey het volgende:
2-0 gewonnen, ben 2e in de III, en voorlopig de laatste mooie overwinning die ik ga halen...snif
mooie afsluiter, en 368 ht-stats.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef Ruudt het volgende:
Ik speel met m'n b-team en PIC, wil die beker winnen woensdag.
Sorry, maar ik ga echt voor de jeugdspelers opleiden nu, enige manier om spel nog boeiend te maken voor me.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:56 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Grumps, zet door man....je bent momenteel de enige Fok!ker met uitzicht op de II
Hoef je ook weer geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 22:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga echt voor de jeugdspelers opleiden nu, enige manier om spel nog boeiend te maken voor me.
zonde dat je er mee stopt, maar wel een mooie afsluiting jaquote:Op zondag 11 januari 2009 21:55 schreef Grumpey het volgende:
2-0 gewonnen, ben 2e in de III, en voorlopig de laatste mooie overwinning die ik ga halen...snif
mooie afsluiter, en 368 ht-stats.
And 204 HatStats it wasquote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik hoop vanavond de 200 HatStats te behalen, maar volgens de HO-voorspellingen gaat dat net niet lukken.. (meestal echter zit die net iets te laag).
quote:
ja, aan talentvolle jeugdspelersquote:Op zondag 11 januari 2009 22:51 schreef One_conundrum het volgende:
Heb je nu ook veel geld te besteden Grump?
Hangt er vanaf hoeveel kansen je hebt gecreëerd en/of gemistquote:Op zondag 11 januari 2009 23:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik was vergeten MOTS in te stellen en nu heb ik met 0-10 gewonnen... Is dat goed of slecht?
Desalwelteplus nog gefeliciteerd denk ik.. Heb je ook ergens een vanhartegefelicitaartetopic?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Twee nederlagen vanavond, zowel mijn A-ploeg als mijn jonkies onderuit... heb de verjaardagstaart maar boos tegen de muur gegooid
Ik geloof 10 kansen, 10 doelpunten... En een paar gele kaarten...quote:Op zondag 11 januari 2009 23:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel kansen je hebt gecreëerd en/of gemist
[..]
Hey ikke ook.quote:
10 uit 10 is goed. Geen SE's? Of niet alle kansen in het wedstrijdverslag.. Nouja, boeiend ook, 't zijn dubbele cijfersquote:Op zondag 11 januari 2009 23:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik geloof 10 kansen, 10 doelpunten... En een paar gele kaarten...
Die van mij had er 16 (in 12 wedstrijden). Totaal 85 maal gescoord dit seizoen, nu op naar VIquote:Oh ja, topscoorder met 17 doelpunten trouwens.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef Gijs_ het volgende:
4-1 gewonnen met een nieuw hatstats record van 191, een mooi voorteken voor volgend seizoen hoop ik!
Verder heeft m'n spits een hattrick gemaakt en is daarmee op de valreep topscoorder geworden![]()
Minder mooi is dat de nummer 2 uiteindelijk toch op 3 punten van me geëindigd is, promotie had er dus toch ingezeten als ik die WO tegen hem niet per ongeluk veroorzaakt had![]()
Nou ja, morgen maar even de nieuwe competitiegenoten afwachten en dan volgend seizoen vlammen!
Zonde zo vang je er nooit voor wat hij waard is. Ik zou zelf nooit een speler die geblesseerd is verkopen. Dan maar die weken wachten tot ie hersteld is.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:25 schreef Xummon het volgende:
mijn 31jarige keeper die voor 5 weken eruit ligt op d tl gezet, kijken of ik wat voor hem kan vangen
quote:1. Mario Fiordalisi squadron_6 17
2. Arcadie Dascãlu FC de Tappertjes 17
3. Sébastien Toquet Twello FC 17
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | P Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team Competitie 1 261 93 99 69 224.9 78.7 83.8 62.4 Sanding-United V.109 2 250 60 105 86 200.6 53.1 69.2 78.3 TeamKoekje VII.310 3 232 98 78 65 205.6 89.6 58.3 57.7 FC-knudde VI.641 4 226 117 78 55 199.8 92.0 64.1 43.7 Real Scc Leeuwa.. VI.641 5 226 85 105 56 207.8 73.4 82.3 52.1 the fenders VI.641 6 213 88 54 92 185.4 67.3 40.7 77.4 Huiscactus United VI.641 7 196 104 69 47 178.9 89.1 49.3 40.4 Eintracht Midde.. VI.641 8 193 72 69 56 173.4 64.9 57.4 51.1 Citius VII.652 9 190 70 66 76 176.0 59.0 48.2 68.8 VUILNISBAKKIES VII.259 10 179 67 72 53 169.1 61.5 58.7 48.9 FC Kanslooz VI.641 |
Bij een 31-jarige kun je lang wachten...quote:Op maandag 12 januari 2009 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zonde zo vang je er nooit voor wat hij waard is. Ik zou zelf nooit een speler die geblesseerd is verkopen. Dan maar die weken wachten tot ie hersteld is.
Ik heb 86 keer gescoord en 10 tegen doelpunten. Op naar de VI inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
10 uit 10 is goed. Geen SE's? Of niet alle kansen in het wedstrijdverslag.. Nouja, boeiend ook, 't zijn dubbele cijfers
[..]
Die van mij had er 16 (in 12 wedstrijden). Totaal 85 maal gescoord dit seizoen, nu op naar VI
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award Sz. 11quote:Op maandag 12 januari 2009 06:28 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Volgens alltid ga ik naar VI.625 of VI.925.
In 625 heb ik nix te zoeken, dus laat ik maar hopen op 925 ;')
Ik speel de eerste ronde tegen een botje, dat is ook lekker beginnen!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:27 schreef Ruudt het volgende:
Ik promoveer naar divisie VI.220 en zal moeten vechten voor lijfsbehoud.
1e ronde beker wordt een makkie tegen KleinAjax.
Al voorzien ? Anders mag je mijn jonge honden uitdagen!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan morgen weer een jeugdfriendly regelen. Wie wilt?
mijn Nootjes mogen ook weer wat vriendschappelijks doen (36151)quote:Op maandag 12 januari 2009 10:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Al voorzien ? Anders mag je mijn jonge honden uitdagen!
Uitgedaagd! Ik weet niet of FrituurVetPet inmiddels al voorzien is, maar meestal gaan die dingen snel genoeg hier!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn Nootjes mogen ook weer wat vriendschappelijks doen (36151)
geregeld!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Uitgedaagd! Ik weet niet of FrituurVetPet inmiddels al voorzien is, maar meestal gaan die dingen snel genoeg hier!
Ik schuif ook wat met m'n spelers, dus misschien maak je nog wel kans ook!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geregeld!
Ik zal alleen weer in een 3-3-3 opstelling spelen.. Ik mis een jeugdspeler
als ze maar training krijgenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik schuif ook wat met m'n spelers, dus misschien maak je nog wel kans ook!
Dus komend seizoen voor het kampioenschap?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar toch wel ietwat teleurstellend geweest het afgelopen seizoen, heb me gehandhaafd maar daar is ook alles mee gezegd.
Toch maar eens een verdediger verkopen om er vervolgens mijn middenveld en aanval verder mee te versterken, en een nieuwe keeper
Dan wel meteen ook die van X ophalen...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:00 schreef rompompom het volgende:
Ik degradeer naar VI.906. Als ik m'n huidige team houd, maak ik kans op kampioenschap, maar ik vind een als die van Grumps ook wel aantrekkelijk. Kan ik ook het schaaltje van de IX ophalen over een paar seizoenen..
Beker is tegen een kneus uit de VIII, 115 max..
Nee dat is nog een stap te ver denk ik...quote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus komend seizoen voor het kampioenschap?
Alles valt te verslaan...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:38 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik krijg nog een pittige bekertegenstander ook
Hoe? Door trainees te verkopen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:40 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ach ja, we gaan het zien
Toch deze week maar eens uitvogelen hoe en waar ik me kan gaan versterken. Vooral hoe, want er is geen geld...
jezelf verkopen voor sex werkt helaas niet op hattrickquote:Op maandag 12 januari 2009 11:40 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ach ja, we gaan het zien
Toch deze week maar eens uitvogelen hoe en waar ik me kan gaan versterken. Vooral hoe, want er is geen geld...
Er zijn ook maar verdomd weinig meiden op Hattrick denk ik... Dus dan zul je eerst een lange wachtrij voor je hebben...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jezelf verkopen voor sex werkt helaas niet op hattrick
Klopt maar als je hem dan verkoopt krijg je tenminste wel wat ie waard is. Als ie geblesseerd is niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij een 31-jarige kun je lang wachten...
Dat ben ik niet helemaal met je eens met een oude speler. Conditie en vorm zullen er niet beter op worden tijdens die weken die nodig zijn om te genezen. Of je er dan nog wat voor krijgt is dan nog maar de vraag...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar als je hem dan verkoopt krijg je tenminste wel wat ie waard is. Als ie geblesseerd is niet.
ja.. als je het geld echt nodig hebt, kan je niet zo kritisch zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn ook maar verdomd weinig meiden op Hattrick denk ik... Dus dan zul je eerst een lange wachtrij voor je hebben...
Hier ook. 2 uit een VIII die ik zou moeten kunnen hebben. 1 bot uit de VI en 1 van 2 wat lastigere degradanten die met mij om t kampioenschap gaat strijden denk ik zo.quote:
Conditie is niet boeie voor een keeper en vorm komt van zelf weer terug.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens met een oude speler. Conditie en vorm zullen er niet beter op worden tijdens die weken die nodig zijn om te genezen. Of je er dan nog wat voor krijgt is dan nog maar de vraag...
Conditie is voor ALLE spelers belangrijk, dus ook voor je keeper...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier ook. 2 uit een VIII die ik zou moeten kunnen hebben. 1 bot uit de VI en 1 van 2 wat lastigere degradanten die met mij om t kampioenschap gaat strijden denk ik zo.
[..]
Conditie is niet boeie voor een keeper en vorm komt van zelf weer terug.
Dat is alleen de eerste 2 weken. Omdat je speler dan geen conditietraining meer krijgt maar wel vormupdates, is de kans groter dat ze stijgen omdat hun achtergrond vorm hoger kan zijn. Na die weken hebben ze nog steeds niet gespeeld en dat gaat de vorm ook achteruit omdat hun achtergrond vorm gezakt is vanwege het niet spelen. Zeker met oudjes loopt dit snel terug...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:38 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb vaak gemerkt dat mijn geblesseerde spelers beter in vorm komen.
Maar goed.. spelen verhoogt alleen de kans op een beter vorm. Het is geen garantie..
ah ok.. ik wist dat er een reden moest zijn, waarom we jou toegelaten hebben tot dit forumquote:Op maandag 12 januari 2009 12:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is alleen de eerste 2 weken. Omdat je speler dan geen conditietraining meer krijgt maar wel vormupdates, is de kans groter dat ze stijgen omdat hun achtergrond vorm hoger kan zijn. Na die weken hebben ze nog steeds niet gespeeld en dat gaat de vorm ook achteruit omdat hun achtergrond vorm gezakt is vanwege het niet spelen. Zeker met oudjes loopt dit snel terug...
Buiten het gespam heb ik best wel wat kennis van het spel. Ik zit niet voor niets bij HAG...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok.. ik wist dat er een reden moest zijn, waarom we jou toegelaten hebben tot dit forum
i know.. ik zit je ook maar te fuckenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Buiten het gespam heb ik best wel wat kennis van het spel. Ik zit niet voor niets bij HAG...
En ik hap graag. Net als jij dat ook doet.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
i know.. ik zit je ook maar te fucken
Kampioenschap dus?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:50 schreef Xummon het volgende:
komend seizoen dus 1 bot erbij, 1 lastige tegenstander, 1 die ongeveer gelijkwaardig zal zijn en eentje die ik moet hebben.
mijn 1e beker tegenstander is eveneens een bot
ja.. ga zo nog maar een tosti maken.. Blijkbaar toch 1 te weinigquote:Op maandag 12 januari 2009 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik hap graag. Net als jij dat ook doet.
Smakelijk, dan drink ik nog wat cola.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. ga zo nog maar een tosti maken.. Blijkbaar toch 1 te weinig
ik zit aan de sinaasappelsapquote:Op maandag 12 januari 2009 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Smakelijk, dan drink ik nog wat cola.
mwoh misschienquote:
Mja, maar mijn trainees zijn nog niet zoveel waard...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe? Door trainees te verkopen.
Post je spelers maar eens, en wacht dan op reacties.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Mja, maar mijn trainees zijn nog niet zoveel waard...
Wellicht wil iemand me eens helpen met het doorlichten van mijn selectie? Anyone?
Ik zal ze vanavond ff posten, zit nu op cursus. Ik promoveer naar VI.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Post je spelers maar eens, en wacht dan op reacties.
En in welke divisie speel je?
Ok. Dan zal ik er in ieder geval morgen naar kijken.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:24 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik zal ze vanavond ff posten, zit nu op cursus. Ik promoveer naar VI.
Topquote:Op maandag 12 januari 2009 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok. Dan zal ik er in ieder geval morgen naar kijken.
Alltid.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waar zie ik welke tegenstanders ik erbij krijg volgend seizoen. En wat doet men tegenwoordig in het tussenseizoen nu je niet meer op conditie hoeft te trainen?
En sommige managers willen nog wel eens 1 of 2 weekjes algemeen pakken, om met een goed vormgemiddelde aan de competitie te starten!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alltid.
Voor jou: http://alltid.org/nextseason/62716/index/
En heel veel managers zetten de conditie wat hoger om het nivuea wat hoger te krijgen qua conditie. Anderen gaan passen of spelhervatten trainen voor 2 weken.
Persoonlijk blijf ik gewoon bij mijn verdedigen training.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En sommige managers willen nog wel eens 1 of 2 weekjes algemeen pakken, om met een goed vormgemiddelde aan de competitie te starten!
Moet eerst eens ff wat saneren, dan kijk ik wel of ik nog wat passen doe of dat ik meteen aan verdedigen ga beginnen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:40 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik train ff wat passing, om vervolgens mij verdedigen weer op te pakken
Een level passen hoger levert ongeveer evenveel op als een extra level verdedigenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Doe maar passen, dan heb ik wat meer profijt van mijn verdedigen training..
ja waarom mensen dat willen doenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En sommige managers willen nog wel eens 1 of 2 weekjes algemeen pakken, om met een goed vormgemiddelde aan de competitie te starten!
Ja, ik vraag het me ook altijd af, maar ik lees het toch vaak!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja waarom mensen dat willen doen
Kon het zelf niet vinden op alltid. thnx. Makkelijk seizoen dusquote:Op maandag 12 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alltid.
Voor jou: http://alltid.org/nextseason/62716/index/
En heel veel managers zetten de conditie wat hoger om het nivuea wat hoger te krijgen qua conditie. Anderen gaan passen of spelhervatten trainen voor 2 weken.
Persoonlijk blijf ik gewoon bij mijn verdedigen training.
Dat lijkt me niet...quote:Op maandag 12 januari 2009 14:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een level passen hoger levert ongeveer evenveel op als een extra level verdedigen
In de bovenste divisie wordt alleen maar algemeen getraind samen met oudere spelers. Een zeer sterke taktiek... Op HAG was daar ook een discussie over trouwens, maar ik kan me die niet meer precies herinneren.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja waarom mensen dat willen doen
Die doet het standaard in het tussenseizoen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het me ook altijd af, maar ik lees het toch vaak!Heeft Outpost het niet ook eens gedaan?
Daar moet je wel ja, omdat het anders niet te betalen is. Zeker vanaf divisie IV omlaag echter, slaat het helemaal nergens op.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de bovenste divisie wordt alleen maar algemeen getraind samen met oudere spelers. Een zeer sterke taktiek... Op HAG was daar ook een discussie over trouwens, maar ik kan me die niet meer precies herinneren.
Ik deed ook deze taktiek. Het is bij uitstek de sterkste taktiek doordat oude spelers salaristechnisch het best zijn, en met form trainen kan je, naast een staminapercentage van 35%, ook goede resultaten halen. De goede resultaten leveren dan je geld op. en als je goed timed met je koop en verkoop draai je daar meestal nog quitte op ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de bovenste divisie wordt alleen maar algemeen getraind samen met oudere spelers. Een zeer sterke taktiek... Op HAG was daar ook een discussie over trouwens, maar ik kan me die niet meer precies herinneren.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik deed ook deze taktiek. Het is bij uitstek de sterkste taktiek doordat oude spelers salaristechnisch het best zijn, en met form trainen kan je, naast een staminapercentage van 35%, ook goede resultaten halen. De goede resultaten leveren dan je geld op. en als je goed timed met je koop en verkoop draai je daar meestal nog quitte op ook.
niet 2 weken maar slechts 1 weekje idd. Het helpt erg voor je vorm.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het me ook altijd af, maar ik lees het toch vaak!Heeft Outpost het niet ook eens gedaan?
Nee hoor. Vaak korte passen. Ik heb t wel vaker gedaan ja all1 de laatste paar seizoenen niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die doet het standaard in het tussen seizoen..
maar waar verdien je dan je geld mee?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar waar verdien je dan je geld mee?
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik deed ook deze taktiek. Het is bij uitstek de sterkste taktiek doordat oude spelers salaristechnisch het best zijn, en met form trainen kan je, naast een staminapercentage van 35%, ook goede resultaten halen. De goede resultaten leveren dan je geld op. en als je goed timed met je koop en verkoop draai je daar meestal nog quitte op ook.
ik mis wel eens watquote:
Ik denk dat je voornamelijk bezig bent om goedkopere oudjes te vinden op de TL ipv leuke trainees scoren.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik mis wel eens wat
Lijkt me op zich wel een interessante tactiek. Ik merk vaak dat ik moeite heb om nieuwe spelers in te passen.. Vooral omdat het hogere niveau wat beter spelers vraagt.
Heb wel het idee dat het het spel wat minder intensief maakt..
Ik heb nog niet alle topics toegevoegd.. ik ben ergens op 115 ofzo..quote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef The_Hives het volgende:
[laatste keer offtopic en dan zal ik jullie voorlopig niet meer vervelen]
Ik zie net bij de stats (van linkje in pag 1) dat ik nog steeds op 1 sta in topic-openers en nummer 2 in posters. En dat terwijl ik al jaren weg ben
Dan valt de slowchat de laatste tijd nog wel mee
huh, is het allemaal handwerk? Damn waarom maak je dat overzicht dan? Er zijn toch ook van die gasten hier op fok die alles snel even scannen en dan de stats kunnen posten?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alle topics toegevoegd.. ik ben ergens op 115 ofzo..
Alleen de oude topics.. nieuwe topics komen er meteen in als hij de goeie naam heeft, maar oude topics moeten met de hand erin. Mede door regelmatige naamsveranderingen enzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
huh, is het allemaal handwerk? Damn waarom maak je dat overzicht dan? Er zijn toch ook van die gasten hier op fok die alles snel even scannen en dan de stats kunnen posten?
Tsja, Scudraket besloot bij het openen van nr. 279 dat er opeens geen rechte haken meer om Hattrick heen hoefden in de TT. Anders had je veel minder werk gehad, me dunkt.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Alleen de oude topics.. nieuwe topics komen er meteen in als hij de goeie naam heeft, maar oude topics moeten met de hand erin. Mede door regelmatige naamsveranderingen enzo.
vast wel, maar het is nu alleen een kwestie van het invoeren van het topicID.. Het had waarschijnlijk makkelijker gekund door meteen 10 id's te kunnen invullen en inladen ipv 1 voor 1, maar dat zal fok wel teveel belastenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, Scudraket besloot bij het openen van nr. 279 dat er opeens geen rechte haken meer om Hattrick heen hoefden in de TT. Anders had je veel minder werk gehad, me dunkt.
Dus met 3 CM's en een WTM? Of desnoods 2?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zou die winger verkopen en die vleugel positie als ectra mid mid instellen zo boost je je mid.
yes sirquote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef One_conundrum het volgende:
Nog promovendi hier trouwens?
Ik heb 3 mid mids genomen omdat ik door mn vleugelspeler een te zwak mid had in verhouding met de andere teams. En hij toch niet veel bijdroeg aan mn aanval. Ik speel nu vaak 5-3-2 met 3 mid mids. Mn andere vleugel is uiteraard mn 5e verdediger. Maar die kan ik ook wel eens naar t midden zetten om zo mn mid nog meer te boosten. En dan 4-4-2 spelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dus met 3 CM's en een WTM? Of desnoods 2?
Met 3 mids ga ik niet voldoende middenveld pakken, vrees ik...dus 4-4-2 of 3-5-2 zal wel moetenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb 3 mid mids genomen omdat ik door mn vleugelspeler een te zwak mid had in verhouding met de andere teams. En hij toch niet veel bijdroeg aan mn aanval. Ik speel nu vaak 5-3-2 met 3 mid mids. Mn andere vleugel is uiteraard mn 5e verdediger. Maar die kan ik ook wel eens naar t midden zetten om zo mn mid nog meer te boosten. En dan 4-4-2 spelen.
Je mids zijn stukken beter dan die van mij. (op 1 na dan) Ik denk dat t wel mee valt. Wat speel je tot nu toe?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:56 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Met 3 mids ga ik niet voldoende middenveld pakken, vrees ik...dus 4-4-2 of 3-5-2 zal wel moeten
Ik heb dit seizoen afgewisseld tussen 5-3-2 en af en toe 4-4-2.....in mijn VII waren 3 mids meestal voldoende.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je mids zijn stukken beter dan die van mij. (op 1 na dan) Ik denk dat t wel mee valt. Wat speel je tot nu toe?
Ik zou (als je straks evt het geld er voor hebt) wel een andere keeper nemen. Daarmee boost je ook je jonge verdediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |