quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef Gijs_ het volgende:
4-1 gewonnen met een nieuw hatstats record van 191, een mooi voorteken voor volgend seizoen hoop ik!
Verder heeft m'n spits een hattrick gemaakt en is daarmee op de valreep topscoorder geworden![]()
Minder mooi is dat de nummer 2 uiteindelijk toch op 3 punten van me geëindigd is, promotie had er dus toch ingezeten als ik die WO tegen hem niet per ongeluk veroorzaakt had![]()
Nou ja, morgen maar even de nieuwe competitiegenoten afwachten en dan volgend seizoen vlammen!
Zonde zo vang je er nooit voor wat hij waard is. Ik zou zelf nooit een speler die geblesseerd is verkopen. Dan maar die weken wachten tot ie hersteld is.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:25 schreef Xummon het volgende:
mijn 31jarige keeper die voor 5 weken eruit ligt op d tl gezet, kijken of ik wat voor hem kan vangen
quote:1. Mario Fiordalisi squadron_6 17
2. Arcadie Dascãlu FC de Tappertjes 17
3. Sébastien Toquet Twello FC 17
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | P Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team Competitie 1 261 93 99 69 224.9 78.7 83.8 62.4 Sanding-United V.109 2 250 60 105 86 200.6 53.1 69.2 78.3 TeamKoekje VII.310 3 232 98 78 65 205.6 89.6 58.3 57.7 FC-knudde VI.641 4 226 117 78 55 199.8 92.0 64.1 43.7 Real Scc Leeuwa.. VI.641 5 226 85 105 56 207.8 73.4 82.3 52.1 the fenders VI.641 6 213 88 54 92 185.4 67.3 40.7 77.4 Huiscactus United VI.641 7 196 104 69 47 178.9 89.1 49.3 40.4 Eintracht Midde.. VI.641 8 193 72 69 56 173.4 64.9 57.4 51.1 Citius VII.652 9 190 70 66 76 176.0 59.0 48.2 68.8 VUILNISBAKKIES VII.259 10 179 67 72 53 169.1 61.5 58.7 48.9 FC Kanslooz VI.641 |
Bij een 31-jarige kun je lang wachten...quote:Op maandag 12 januari 2009 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zonde zo vang je er nooit voor wat hij waard is. Ik zou zelf nooit een speler die geblesseerd is verkopen. Dan maar die weken wachten tot ie hersteld is.
Ik heb 86 keer gescoord en 10 tegen doelpunten. Op naar de VI inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
10 uit 10 is goed. Geen SE's? Of niet alle kansen in het wedstrijdverslag.. Nouja, boeiend ook, 't zijn dubbele cijfers
[..]
Die van mij had er 16 (in 12 wedstrijden). Totaal 85 maal gescoord dit seizoen, nu op naar VI
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award Sz. 11quote:Op maandag 12 januari 2009 06:28 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Volgens alltid ga ik naar VI.625 of VI.925.
In 625 heb ik nix te zoeken, dus laat ik maar hopen op 925 ;')
Ik speel de eerste ronde tegen een botje, dat is ook lekker beginnen!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:27 schreef Ruudt het volgende:
Ik promoveer naar divisie VI.220 en zal moeten vechten voor lijfsbehoud.
1e ronde beker wordt een makkie tegen KleinAjax.
Al voorzien ? Anders mag je mijn jonge honden uitdagen!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan morgen weer een jeugdfriendly regelen. Wie wilt?
mijn Nootjes mogen ook weer wat vriendschappelijks doen (36151)quote:Op maandag 12 januari 2009 10:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Al voorzien ? Anders mag je mijn jonge honden uitdagen!
Uitgedaagd! Ik weet niet of FrituurVetPet inmiddels al voorzien is, maar meestal gaan die dingen snel genoeg hier!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn Nootjes mogen ook weer wat vriendschappelijks doen (36151)
geregeld!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Uitgedaagd! Ik weet niet of FrituurVetPet inmiddels al voorzien is, maar meestal gaan die dingen snel genoeg hier!
Ik schuif ook wat met m'n spelers, dus misschien maak je nog wel kans ook!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geregeld!
Ik zal alleen weer in een 3-3-3 opstelling spelen.. Ik mis een jeugdspeler
als ze maar training krijgenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik schuif ook wat met m'n spelers, dus misschien maak je nog wel kans ook!
Dus komend seizoen voor het kampioenschap?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar toch wel ietwat teleurstellend geweest het afgelopen seizoen, heb me gehandhaafd maar daar is ook alles mee gezegd.
Toch maar eens een verdediger verkopen om er vervolgens mijn middenveld en aanval verder mee te versterken, en een nieuwe keeper
Dan wel meteen ook die van X ophalen...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:00 schreef rompompom het volgende:
Ik degradeer naar VI.906. Als ik m'n huidige team houd, maak ik kans op kampioenschap, maar ik vind een als die van Grumps ook wel aantrekkelijk. Kan ik ook het schaaltje van de IX ophalen over een paar seizoenen..
Beker is tegen een kneus uit de VIII, 115 max..
Nee dat is nog een stap te ver denk ik...quote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus komend seizoen voor het kampioenschap?
Alles valt te verslaan...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:38 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik krijg nog een pittige bekertegenstander ook
Hoe? Door trainees te verkopen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:40 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ach ja, we gaan het zien
Toch deze week maar eens uitvogelen hoe en waar ik me kan gaan versterken. Vooral hoe, want er is geen geld...
jezelf verkopen voor sex werkt helaas niet op hattrickquote:Op maandag 12 januari 2009 11:40 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ach ja, we gaan het zien
Toch deze week maar eens uitvogelen hoe en waar ik me kan gaan versterken. Vooral hoe, want er is geen geld...
Er zijn ook maar verdomd weinig meiden op Hattrick denk ik... Dus dan zul je eerst een lange wachtrij voor je hebben...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jezelf verkopen voor sex werkt helaas niet op hattrick
Klopt maar als je hem dan verkoopt krijg je tenminste wel wat ie waard is. Als ie geblesseerd is niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij een 31-jarige kun je lang wachten...
Dat ben ik niet helemaal met je eens met een oude speler. Conditie en vorm zullen er niet beter op worden tijdens die weken die nodig zijn om te genezen. Of je er dan nog wat voor krijgt is dan nog maar de vraag...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar als je hem dan verkoopt krijg je tenminste wel wat ie waard is. Als ie geblesseerd is niet.
ja.. als je het geld echt nodig hebt, kan je niet zo kritisch zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn ook maar verdomd weinig meiden op Hattrick denk ik... Dus dan zul je eerst een lange wachtrij voor je hebben...
Hier ook. 2 uit een VIII die ik zou moeten kunnen hebben. 1 bot uit de VI en 1 van 2 wat lastigere degradanten die met mij om t kampioenschap gaat strijden denk ik zo.quote:
Conditie is niet boeie voor een keeper en vorm komt van zelf weer terug.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens met een oude speler. Conditie en vorm zullen er niet beter op worden tijdens die weken die nodig zijn om te genezen. Of je er dan nog wat voor krijgt is dan nog maar de vraag...
Conditie is voor ALLE spelers belangrijk, dus ook voor je keeper...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier ook. 2 uit een VIII die ik zou moeten kunnen hebben. 1 bot uit de VI en 1 van 2 wat lastigere degradanten die met mij om t kampioenschap gaat strijden denk ik zo.
[..]
Conditie is niet boeie voor een keeper en vorm komt van zelf weer terug.
Dat is alleen de eerste 2 weken. Omdat je speler dan geen conditietraining meer krijgt maar wel vormupdates, is de kans groter dat ze stijgen omdat hun achtergrond vorm hoger kan zijn. Na die weken hebben ze nog steeds niet gespeeld en dat gaat de vorm ook achteruit omdat hun achtergrond vorm gezakt is vanwege het niet spelen. Zeker met oudjes loopt dit snel terug...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:38 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb vaak gemerkt dat mijn geblesseerde spelers beter in vorm komen.
Maar goed.. spelen verhoogt alleen de kans op een beter vorm. Het is geen garantie..
ah ok.. ik wist dat er een reden moest zijn, waarom we jou toegelaten hebben tot dit forumquote:Op maandag 12 januari 2009 12:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is alleen de eerste 2 weken. Omdat je speler dan geen conditietraining meer krijgt maar wel vormupdates, is de kans groter dat ze stijgen omdat hun achtergrond vorm hoger kan zijn. Na die weken hebben ze nog steeds niet gespeeld en dat gaat de vorm ook achteruit omdat hun achtergrond vorm gezakt is vanwege het niet spelen. Zeker met oudjes loopt dit snel terug...
Buiten het gespam heb ik best wel wat kennis van het spel. Ik zit niet voor niets bij HAG...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok.. ik wist dat er een reden moest zijn, waarom we jou toegelaten hebben tot dit forum
i know.. ik zit je ook maar te fuckenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Buiten het gespam heb ik best wel wat kennis van het spel. Ik zit niet voor niets bij HAG...
En ik hap graag. Net als jij dat ook doet.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
i know.. ik zit je ook maar te fucken
Kampioenschap dus?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:50 schreef Xummon het volgende:
komend seizoen dus 1 bot erbij, 1 lastige tegenstander, 1 die ongeveer gelijkwaardig zal zijn en eentje die ik moet hebben.
mijn 1e beker tegenstander is eveneens een bot
ja.. ga zo nog maar een tosti maken.. Blijkbaar toch 1 te weinigquote:Op maandag 12 januari 2009 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik hap graag. Net als jij dat ook doet.
Smakelijk, dan drink ik nog wat cola.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. ga zo nog maar een tosti maken.. Blijkbaar toch 1 te weinig
ik zit aan de sinaasappelsapquote:Op maandag 12 januari 2009 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Smakelijk, dan drink ik nog wat cola.
mwoh misschienquote:
Mja, maar mijn trainees zijn nog niet zoveel waard...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe? Door trainees te verkopen.
Post je spelers maar eens, en wacht dan op reacties.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Mja, maar mijn trainees zijn nog niet zoveel waard...
Wellicht wil iemand me eens helpen met het doorlichten van mijn selectie? Anyone?
Ik zal ze vanavond ff posten, zit nu op cursus. Ik promoveer naar VI.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Post je spelers maar eens, en wacht dan op reacties.
En in welke divisie speel je?
Ok. Dan zal ik er in ieder geval morgen naar kijken.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:24 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik zal ze vanavond ff posten, zit nu op cursus. Ik promoveer naar VI.
Topquote:Op maandag 12 januari 2009 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok. Dan zal ik er in ieder geval morgen naar kijken.
Alltid.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waar zie ik welke tegenstanders ik erbij krijg volgend seizoen. En wat doet men tegenwoordig in het tussenseizoen nu je niet meer op conditie hoeft te trainen?
En sommige managers willen nog wel eens 1 of 2 weekjes algemeen pakken, om met een goed vormgemiddelde aan de competitie te starten!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alltid.
Voor jou: http://alltid.org/nextseason/62716/index/
En heel veel managers zetten de conditie wat hoger om het nivuea wat hoger te krijgen qua conditie. Anderen gaan passen of spelhervatten trainen voor 2 weken.
Persoonlijk blijf ik gewoon bij mijn verdedigen training.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En sommige managers willen nog wel eens 1 of 2 weekjes algemeen pakken, om met een goed vormgemiddelde aan de competitie te starten!
Moet eerst eens ff wat saneren, dan kijk ik wel of ik nog wat passen doe of dat ik meteen aan verdedigen ga beginnen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:40 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik train ff wat passing, om vervolgens mij verdedigen weer op te pakken
Een level passen hoger levert ongeveer evenveel op als een extra level verdedigenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Doe maar passen, dan heb ik wat meer profijt van mijn verdedigen training..
ja waarom mensen dat willen doenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En sommige managers willen nog wel eens 1 of 2 weekjes algemeen pakken, om met een goed vormgemiddelde aan de competitie te starten!
Ja, ik vraag het me ook altijd af, maar ik lees het toch vaak!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja waarom mensen dat willen doen
Kon het zelf niet vinden op alltid. thnx. Makkelijk seizoen dusquote:Op maandag 12 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alltid.
Voor jou: http://alltid.org/nextseason/62716/index/
En heel veel managers zetten de conditie wat hoger om het nivuea wat hoger te krijgen qua conditie. Anderen gaan passen of spelhervatten trainen voor 2 weken.
Persoonlijk blijf ik gewoon bij mijn verdedigen training.
Dat lijkt me niet...quote:Op maandag 12 januari 2009 14:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een level passen hoger levert ongeveer evenveel op als een extra level verdedigen
In de bovenste divisie wordt alleen maar algemeen getraind samen met oudere spelers. Een zeer sterke taktiek... Op HAG was daar ook een discussie over trouwens, maar ik kan me die niet meer precies herinneren.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja waarom mensen dat willen doen
Die doet het standaard in het tussenseizoen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het me ook altijd af, maar ik lees het toch vaak!Heeft Outpost het niet ook eens gedaan?
Daar moet je wel ja, omdat het anders niet te betalen is. Zeker vanaf divisie IV omlaag echter, slaat het helemaal nergens op.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de bovenste divisie wordt alleen maar algemeen getraind samen met oudere spelers. Een zeer sterke taktiek... Op HAG was daar ook een discussie over trouwens, maar ik kan me die niet meer precies herinneren.
Ik deed ook deze taktiek. Het is bij uitstek de sterkste taktiek doordat oude spelers salaristechnisch het best zijn, en met form trainen kan je, naast een staminapercentage van 35%, ook goede resultaten halen. De goede resultaten leveren dan je geld op. en als je goed timed met je koop en verkoop draai je daar meestal nog quitte op ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de bovenste divisie wordt alleen maar algemeen getraind samen met oudere spelers. Een zeer sterke taktiek... Op HAG was daar ook een discussie over trouwens, maar ik kan me die niet meer precies herinneren.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik deed ook deze taktiek. Het is bij uitstek de sterkste taktiek doordat oude spelers salaristechnisch het best zijn, en met form trainen kan je, naast een staminapercentage van 35%, ook goede resultaten halen. De goede resultaten leveren dan je geld op. en als je goed timed met je koop en verkoop draai je daar meestal nog quitte op ook.
niet 2 weken maar slechts 1 weekje idd. Het helpt erg voor je vorm.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het me ook altijd af, maar ik lees het toch vaak!Heeft Outpost het niet ook eens gedaan?
Nee hoor. Vaak korte passen. Ik heb t wel vaker gedaan ja all1 de laatste paar seizoenen niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die doet het standaard in het tussen seizoen..
maar waar verdien je dan je geld mee?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar waar verdien je dan je geld mee?
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik deed ook deze taktiek. Het is bij uitstek de sterkste taktiek doordat oude spelers salaristechnisch het best zijn, en met form trainen kan je, naast een staminapercentage van 35%, ook goede resultaten halen. De goede resultaten leveren dan je geld op. en als je goed timed met je koop en verkoop draai je daar meestal nog quitte op ook.
ik mis wel eens watquote:
Ik denk dat je voornamelijk bezig bent om goedkopere oudjes te vinden op de TL ipv leuke trainees scoren.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik mis wel eens wat
Lijkt me op zich wel een interessante tactiek. Ik merk vaak dat ik moeite heb om nieuwe spelers in te passen.. Vooral omdat het hogere niveau wat beter spelers vraagt.
Heb wel het idee dat het het spel wat minder intensief maakt..
Ik heb nog niet alle topics toegevoegd.. ik ben ergens op 115 ofzo..quote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef The_Hives het volgende:
[laatste keer offtopic en dan zal ik jullie voorlopig niet meer vervelen]
Ik zie net bij de stats (van linkje in pag 1) dat ik nog steeds op 1 sta in topic-openers en nummer 2 in posters. En dat terwijl ik al jaren weg ben
Dan valt de slowchat de laatste tijd nog wel mee
huh, is het allemaal handwerk? Damn waarom maak je dat overzicht dan? Er zijn toch ook van die gasten hier op fok die alles snel even scannen en dan de stats kunnen posten?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alle topics toegevoegd.. ik ben ergens op 115 ofzo..
Alleen de oude topics.. nieuwe topics komen er meteen in als hij de goeie naam heeft, maar oude topics moeten met de hand erin. Mede door regelmatige naamsveranderingen enzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
huh, is het allemaal handwerk? Damn waarom maak je dat overzicht dan? Er zijn toch ook van die gasten hier op fok die alles snel even scannen en dan de stats kunnen posten?
Tsja, Scudraket besloot bij het openen van nr. 279 dat er opeens geen rechte haken meer om Hattrick heen hoefden in de TT. Anders had je veel minder werk gehad, me dunkt.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Alleen de oude topics.. nieuwe topics komen er meteen in als hij de goeie naam heeft, maar oude topics moeten met de hand erin. Mede door regelmatige naamsveranderingen enzo.
vast wel, maar het is nu alleen een kwestie van het invoeren van het topicID.. Het had waarschijnlijk makkelijker gekund door meteen 10 id's te kunnen invullen en inladen ipv 1 voor 1, maar dat zal fok wel teveel belastenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, Scudraket besloot bij het openen van nr. 279 dat er opeens geen rechte haken meer om Hattrick heen hoefden in de TT. Anders had je veel minder werk gehad, me dunkt.
Dus met 3 CM's en een WTM? Of desnoods 2?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zou die winger verkopen en die vleugel positie als ectra mid mid instellen zo boost je je mid.
yes sirquote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef One_conundrum het volgende:
Nog promovendi hier trouwens?
Ik heb 3 mid mids genomen omdat ik door mn vleugelspeler een te zwak mid had in verhouding met de andere teams. En hij toch niet veel bijdroeg aan mn aanval. Ik speel nu vaak 5-3-2 met 3 mid mids. Mn andere vleugel is uiteraard mn 5e verdediger. Maar die kan ik ook wel eens naar t midden zetten om zo mn mid nog meer te boosten. En dan 4-4-2 spelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dus met 3 CM's en een WTM? Of desnoods 2?
Met 3 mids ga ik niet voldoende middenveld pakken, vrees ik...dus 4-4-2 of 3-5-2 zal wel moetenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb 3 mid mids genomen omdat ik door mn vleugelspeler een te zwak mid had in verhouding met de andere teams. En hij toch niet veel bijdroeg aan mn aanval. Ik speel nu vaak 5-3-2 met 3 mid mids. Mn andere vleugel is uiteraard mn 5e verdediger. Maar die kan ik ook wel eens naar t midden zetten om zo mn mid nog meer te boosten. En dan 4-4-2 spelen.
Je mids zijn stukken beter dan die van mij. (op 1 na dan) Ik denk dat t wel mee valt. Wat speel je tot nu toe?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:56 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Met 3 mids ga ik niet voldoende middenveld pakken, vrees ik...dus 4-4-2 of 3-5-2 zal wel moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |