Ik zal het wel fout hebben maar ik blijf erbij dat mn coach sneller daalde dan 16 weken.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Fout! Een coach blijft altijd minimaal 1 seizoen op het niveau van zijn leiderschap. Het kan wel zijn dat 'ie precies na 16 weken (1 seizoen) daalt, mijn huidig coach houdt het nu al bijna 2 seizoenen vol op goed leiderschap en ik hoop nog lang van hem te mogen genieten..
Dat geeft toch niet? t is nog niet vol dus ......quote:Op zondag 11 januari 2009 10:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanksmaar die is van vorig jaar
Abraham van den Brakel (156631336)quote:
Beetje jammer van zijn vorm alleenquote:Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: wonderbaarlijk
Positiespel: matig
Vleugelspel: formidabel
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: waardeloos
Ik heb nu een formidabel/redelijk FC in mijn team rondhuppelen. Hij is tevens mijn reserve middenvelder maar speelt niet in mijn A-team. Zodra hij 16 weken in mijn team zit wil ik hem coach maken.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Een uitstekend coach is vrijwel alleen interessant wanneer je een echt toptalent hebt of simpelweg teveel geld. Precieze cijfers/percentages kan ik je niet geven, echter staan voor de normale HT-user de kosten niet in verhouding tot de baten. Voor een overzicht kosten aanschaf nieuwe coach zie hier
[..]
Een FC promoveren wordt pas interessant/goedkoper vanaf matig leiderschap, je geeft echter terecht aan dat redelijjk/goed leiderschap nog beter is. Bij het zoeken naar een FC kies ik meestal voor een speler die nog geen 30 is, die een aantal seizoenen in m'n A-team mee kan draaien en minimaal matig ervaring/goed leiderschap is. Uiteraard is die iets duurder in kosten qua promoveren (immers 'minder' ervaring'), echter ook voor goedkoper in aanschaf![]()
Ik weet niet op welk niveau BaDaZz speelt, echter heb je een Goed/Goed-coach zeker niet nodig voor divisie VIII en eigenlijk ook niet voor VII (hoewel het mij wel goed uitgekomen is voor PIC/MOTS-strategie). 'Nadeel' van een Goed/Goed-coach is dat je een goede TS kunt handhaven, waardoor je middenveld eigenlijk te sterk is tov de rest van je team.. (en je bijvoorbeeld 'per abuis' naar VI kunt promoveren waarvoor je eigenlijk nog niet klaar bent)
[..]
Fout! Een coach blijft altijd minimaal 1 seizoen op het niveau van zijn leiderschap. Het kan wel zijn dat 'ie precies na 16 weken (1 seizoen) daalt, mijn huidig coach houdt het nu al bijna 2 seizoenen vol op goed leiderschap en ik hoop nog lang van hem te mogen genieten..
[..]
Teamgeest + Zelfvertrouwen worden geheel gereset. Supporterstemming wordt gereset naar 'halverwege' (gerekend vanaf het niveau ná de laatste officiële wedstrijd) het midden, zie hier
quote:Op zondag 11 januari 2009 10:50 schreef The_Hives het volgende:
je bent er een paar dagen niet, en je mist 3 topics
straks heb ik nog handige tips gemist
Waarom in hemelsnaam een redelijk leider als FC??quote:Op zondag 11 januari 2009 12:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nu een formidabel/redelijk FC in mijn team rondhuppelen. Hij is tevens mijn reserve middenvelder maar speelt niet in mijn A-team. Zodra hij 16 weken in mijn team zit wil ik hem coach maken.
De speler heb ik voor ongeveer 600k gekocht en coach maken kost ook ongeveer 600k. Een goed/redelijk extern inhuren kost 1,7 miljoen. Dus ik heb lekker een 500k gespaard.
Loon even buiten beschouwing gelaten...
Vlak nadat ik m kocht ging hij naar Briljantquote:Dinis Inácio (37484707)
Portugal 32 jaar en 29 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2009
zwak in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: FC RKDEO (sinds 24-09-2008)
Total Skill Index (TSI): 4 890
Loon: 3 564 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
die vraag kan je zelf wel beantwoordenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Hoe kan je nou in een paar dagen 3 topic missen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die vraag kan je zelf wel beantwoorden
Omdat je goed pas nodig hebt vanaf de IV of zo...quote:Op zondag 11 januari 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam een redelijk leider als FC??
Mijn FC :
[..]
Vlak nadat ik m kocht ging hij naar Briljant
Ok maar als je dan toch een speler coach maakt waarom dan niet meteen goed\goed? Leiderschap op goed kost niets meer als je m coach maakt.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat je goed pas nodig hebt vanaf de IV of zo...
Mwoah, als je 'boven je stand' wilt leven/presteren, dan komt 'ie in lagere divisies ook wel van pas (zie mijn eigen teampje). Daarnaast zie ik echter vooral nog het voordeel tov de externe Goed/Slecht-coach dat 'ie gemiddeld minimaal 4 seizoenen langer mee gaat voor hij Redelijk/Rampzalig-coach wordt, hetgeen aanschaf/vervangingskosten scheeltquote:Op zondag 11 januari 2009 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat je goed pas nodig hebt vanaf de IV of zo...
Ow sorry ik wilde je niet jaloers maken.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
[..]
doe dat ff ergens anders ja
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
[..]
doe dat ff ergens anders ja
maar die kostte je ook een miljoen, wat gaat het kosten om hem coach te maken. En hoe lang ga je er dan van doen?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vlak nadat ik m kocht ging hij naar Briljant
http://www.hagonline.org/?id=3&c=60quote:Op zondag 11 januari 2009 15:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
maar die kostte je ook een miljoen, wat gaat het kosten om hem coach te maken. En hoe lang ga je er dan van doen?
Zie je nog kans dat hij nog een niveautje ervaring stijgt? Scheelt niet veel maar tis toch wat.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://www.hagonline.org/?id=3&c=60
Ergens tussen de 427.000 en 430.000 voor een goed coach. Ik heb geen idee hoelang ik er dan mee doe als coach. Hij speelt nog steeds mee in mn A team. Als speler gaat iig nog wel even mee.
Ik train positiespel en passen dus het is vooralsnog hopen. Maar als hij al maar redelijk positiespel wordt is hij uiteraard al verkoopbaar.quote:Hoor eens, Sytze Drop is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Je kunt deze jongen vaak fantastische trucs zien uithalen op de training - dat is een van zijn kenmerkende trekjes.
Geven we hem een contract, baas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |