Smakelijk, dan drink ik nog wat cola.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. ga zo nog maar een tosti maken.. Blijkbaar toch 1 te weinig
ik zit aan de sinaasappelsapquote:Op maandag 12 januari 2009 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Smakelijk, dan drink ik nog wat cola.
mwoh misschienquote:
Mja, maar mijn trainees zijn nog niet zoveel waard...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe? Door trainees te verkopen.
Post je spelers maar eens, en wacht dan op reacties.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Mja, maar mijn trainees zijn nog niet zoveel waard...
Wellicht wil iemand me eens helpen met het doorlichten van mijn selectie? Anyone?
Ik zal ze vanavond ff posten, zit nu op cursus. Ik promoveer naar VI.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Post je spelers maar eens, en wacht dan op reacties.
En in welke divisie speel je?
Ok. Dan zal ik er in ieder geval morgen naar kijken.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:24 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik zal ze vanavond ff posten, zit nu op cursus. Ik promoveer naar VI.
Topquote:Op maandag 12 januari 2009 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok. Dan zal ik er in ieder geval morgen naar kijken.
Alltid.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waar zie ik welke tegenstanders ik erbij krijg volgend seizoen. En wat doet men tegenwoordig in het tussenseizoen nu je niet meer op conditie hoeft te trainen?
En sommige managers willen nog wel eens 1 of 2 weekjes algemeen pakken, om met een goed vormgemiddelde aan de competitie te starten!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alltid.
Voor jou: http://alltid.org/nextseason/62716/index/
En heel veel managers zetten de conditie wat hoger om het nivuea wat hoger te krijgen qua conditie. Anderen gaan passen of spelhervatten trainen voor 2 weken.
Persoonlijk blijf ik gewoon bij mijn verdedigen training.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En sommige managers willen nog wel eens 1 of 2 weekjes algemeen pakken, om met een goed vormgemiddelde aan de competitie te starten!
Moet eerst eens ff wat saneren, dan kijk ik wel of ik nog wat passen doe of dat ik meteen aan verdedigen ga beginnen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:40 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik train ff wat passing, om vervolgens mij verdedigen weer op te pakken
Een level passen hoger levert ongeveer evenveel op als een extra level verdedigenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Doe maar passen, dan heb ik wat meer profijt van mijn verdedigen training..
ja waarom mensen dat willen doenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En sommige managers willen nog wel eens 1 of 2 weekjes algemeen pakken, om met een goed vormgemiddelde aan de competitie te starten!
Ja, ik vraag het me ook altijd af, maar ik lees het toch vaak!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja waarom mensen dat willen doen
Kon het zelf niet vinden op alltid. thnx. Makkelijk seizoen dusquote:Op maandag 12 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alltid.
Voor jou: http://alltid.org/nextseason/62716/index/
En heel veel managers zetten de conditie wat hoger om het nivuea wat hoger te krijgen qua conditie. Anderen gaan passen of spelhervatten trainen voor 2 weken.
Persoonlijk blijf ik gewoon bij mijn verdedigen training.
Dat lijkt me niet...quote:Op maandag 12 januari 2009 14:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een level passen hoger levert ongeveer evenveel op als een extra level verdedigen
In de bovenste divisie wordt alleen maar algemeen getraind samen met oudere spelers. Een zeer sterke taktiek... Op HAG was daar ook een discussie over trouwens, maar ik kan me die niet meer precies herinneren.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja waarom mensen dat willen doen
Die doet het standaard in het tussenseizoen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het me ook altijd af, maar ik lees het toch vaak!Heeft Outpost het niet ook eens gedaan?
Daar moet je wel ja, omdat het anders niet te betalen is. Zeker vanaf divisie IV omlaag echter, slaat het helemaal nergens op.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de bovenste divisie wordt alleen maar algemeen getraind samen met oudere spelers. Een zeer sterke taktiek... Op HAG was daar ook een discussie over trouwens, maar ik kan me die niet meer precies herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |