klinkt bij mij als voorhoofdsholte(ontsteking)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klinkt wel bekent Foreholte. Waar ligt dat ook al weer?
Dan doet mn oude cluppie t iets beter :
[..]
Ik moest er ook meteen aan denken maar dacht daarna :quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt bij mij als voorhoofdsholte(ontsteking)
daarom vullen wij elkaar zo goed aanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moest er ook meteen aan denken maar dacht daarna :
* Outpost76 doe nou voor 1x een klein beetje gewoon.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daarom vullen wij elkaar zo goed aan
hey gaan we nou ineens ontopic lullenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga mijn eerste wedstrijd in de jeugd winnen![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Het is dat je een man ben en ik wel hetero.
Anders had ik t wel geweten hoor!
Ik wil toch met een goed gevoel afscheid nemen. Maten komen zo, dus er moet bier koudgezet wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hey gaan we nou ineens ontopic lullen
Ik maak geen grappen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig ben jij wel hetero.. grappenmaken
moet koud gezet worden??????quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wil toch met een goed gevoel afscheid nemen. Maten komen zo, dus er moet bier koud gezet worden![]()
ben je taalnazi geworden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik maak geen grappen.![]()
Had zeker een r moeten staan?![]()
[..]
moet koud gezet worden??????
Damn veel te laat! Dat wordt lauw bier!![]()
idd ik ben nog niet wegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik maak geen grappen.![]()
Had zeker een r moeten staan?![]()
[..]
moet koud gezet worden??????
Damn veel te laat! Dat wordt lauw bier!![]()
Nee maar als r een r had gestaan had ik niet kunnen zeggen ik ben geen grappen maker. Ik heb namelijk geleerd van mijn mama dat ik niet liegen mag.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben je taalnazi geworden?
en dat zonder spelfouten!!![]()
OW dan moest je t bier iets warmer maken want damn t is koud buiten!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
idd ik ben nog niet weg
Het stond gelukkig op mijn balkon. Was meer een kwestie van een verdieping omhoog transporteren zodat ik zometeen bezuinnig op loopwerk
Provided dat je ergens een stekje hebt om het buiten te laten. Nu woon ik in een vooroorlogshuis dus zelfs op de gang zetten is met deze kou al genoegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar als r een r had gestaan had ik niet kunnen zeggen ik ben geen grappen maker. Ik heb namelijk geleerd van mijn mama dat ik niet liegen mag.
Spellingscontrole addon in Firefox doet wonderen.
[..]
OW dan moest je t bier iets warmer maken want damn t is koud buiten!
Wel erg handig in de winter trouwens! Men kan nooit de smoes hebben dat ze geen koud bier meer hebben omdat t niet in de koelkast past of zo.
ook mijn lenzen missen wel eens een dun rood stippellijntje met die addonquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar als r een r had gestaan had ik niet kunnen zeggen ik ben geen grappen maker. Ik heb namelijk geleerd van mijn mama dat ik niet liegen mag.
Neem een Mac, dan zit door je hele systeem meteen een spellingscontrole, zonder AddOns...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Bierquote:OW dan moest je t bier iets warmer maken want damn t is koud buiten!
Wel erg handig in de winter trouwens! Men kan nooit de smoes hebben dat ze geen koud bier meer hebben omdat t niet in de koelkast past of zo.
Proficiat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga mijn eerste wedstrijd in de jeugd winnen![]()
Daar was dit topic toch voor bedoeld?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hey gaan we nou ineens ontopic lullen
Sport ze.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:02 schreef rompompom het volgende:
Zo, nu zaalvoetballen, later luitjes..
Schindler's List in een prachtige film.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
moet je voor de gein eerst Schindler's List nakijken.
Dan denk je al, oh my god zo slecht gaat nooit meer een accent uit het oog springen in een film.
-enter Jude law
We spammen toch nooit. We maken alleen kwaliteitsposts...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja das wel vaker als RealBizKit666 en \ of ik er niet is om lekker te spammen
Blij dat ik een balkon heb van 2,5 bij 10. Ik kan genoeg kratjes kwijt! en t zit nog op de zelfde verdieping ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Provided dat je ergens een stekje hebt om het buiten te laten. Nu woon ik in een vooroorlogshuis dus zelfs op de gang zetten is met deze kou al genoeg. Maar als bonus heb ik ook nog een balkon. Alleen wel een verdieping lager
Gelukkig heb ik geen lenzen. Tenminste geen + wel - maar das zo weinig dat ik daglenzen heb die ik nooit draagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook mijn lenzen missen wel eens een dun rood stippellijntje met die addon
SpamMac weerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Neem een Mac, dan zit door je hele systeem meteen een spellingscontrole, zonder AddOns...
HOMO!!!!!quote:Bier
Wat FVP zegt. Maar er staat me vaag iets bij dat er ook een online spel ergens op internet zweeft...quote:
Mac's zijn geweldig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blij dat ik een balkon heb van 2,5 bij 10. Ik kan genoeg kratjes kwijt! en t zit nog op de zelfde verdieping ook.
[..]
Gelukkig heb ik geen lenzen. Tenminste geen + wel - maar das zo weinig dat ik daglenzen heb die ik nooit draag
[..]
SpamMac weer
[..]
Nee. Ik drink wel speciaal bier, maar er moet wel minimaal 9% alcohol op zitten.quote:HOMO!!!!!
owjaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We spammen toch nooit. We maken alleen kwaliteitsposts...
Jah?? Ow gaaf hoe gaat dat? Moet je dan ook geld verzamelen en daar hoeden van kopen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat FVP zegt. Maar er staat me vaag iets bij dat er ook een online spel ergens op internet zweeft...
Oscar, Mara en Renzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
owja
Was t leuk in t ehhmmm sjit,... geen theater maar..... ehhmmm, ik ben t echt kwijt. Verdomme!![]()
Zo dan maar :
Was t leuk daar waar je ook al weer heen was?
Valt wel mee toch.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
13 posts achter elkaar. Die van Outpost telt niet mee namelijk. Die heeft er al teveel in dit topic...
Nee, ik dacht dat je daar een Mac van kon kopen. Dat heb ik ergens een paar topics terug gelezen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah?? Ow gaaf hoe gaat dat? Moet je dan ook geld verzamelen en daar hoeden van kopen?
Nee! :quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Heb ik nu het belangrijkste gehad van wat ik gemist heb?
daar heb ik niets over gezien van jou. Net als die daar voor was :quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Het is dat je een man ben en ik wel hetero.
Anders had ik t wel geweten hoor!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daarom vullen wij elkaar zo goed aan
hehe Dat bedoelde ik maar kon er niet meer op komenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh ja, het was de schouwburg waar ik heen was.
Ik ben inderdaad hetero, maar vullen wij elkaar dan goed aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee! :
[..]
daar heb ik niets over gezien van jou. Net als die daar voor was :
[..]
Echt wel. Je zou ze zo willen sabelen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehe Dat bedoelde ik maar kon er niet meer op komen
Wel GEIL trouwens die stijve tepels van Mara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |