Rond de 100 euquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet gewoon bij de MM oid een willekeurige decoder kopen, smartcard nummer doorbellen en dan is het geregeld. Eens even kijken na het sporten wat die krengen kosten.
Ach beter te vroeg dan te laat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je al meteen een HD-decoder, en dat is een beetje overkill op het moment.
-3.
Voor 3 zenders loont het niet nu. En op het moment dat alles HD wordt uitgezonden zitten we in Nederland in 2015 en kosten die dingen nog maar ¤ 5,-- of zo...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach beter te vroeg dan te laat.
-4
Als je hem langs brengt, dan kunnen jullie samen gezellig kanaal 711 bekijken...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:52 schreef foetre het volgende:
Ik heb wel een decodertje voor je nieuw in doos
Eredivisiekanaal is toch 421quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je hem langs brengt, dan kunnen jullie samen gezellig kanaal 711 bekijken...
Wie kijkt er nu naar voetbal. Ik bedoel, 22 mensen die achter een bal aan rennen en als ze hem hebben dan schieten ze hem weer weg. En dan heb je nog zo een gek die constant loopt te fluiten maar de bal eigenlijk nooit krijgt en 2 van die figuren die graag aandacht willen en wat met een vlaggetje staat te zwaaien.quote:
En hattrick is 1 grote kaartenvergaarbak waar geen reet van klopt.Ja zo ken ik er nog een paarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wie kijkt er nu naar voetbal. Ik bedoel, 22 mensen die achter een bal aan rennen en als ze hem hebben dan schieten ze hem weer weg. En dan heb je nog zo een gek die constant loopt te fluiten maar de bal eigenlijk nooit krijgt en 2 van die figuren die graag aandacht willen en wat met een vlaggetje staat te zwaaien.
Nee, voetbal is eigenlijk helemaal niet leuk...
Nee, dat is tijdverdrijf.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:00 schreef foetre het volgende:
[..]
En hattrick is 1 grote kaartenvergaarbak waar geen reet van klopt.Ja zo ken ik er nog een paar
Das waar en tegen die tijd is er al wel weer wat anders.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor 3 zenders loont het niet nu. En op het moment dat alles HD wordt uitgezonden zitten we in Nederland in 2015 en kosten die dingen nog maar ¤ 5,-- of zo...
Die gek die loopt te fluiten krijgt de bal wel! Minimaal 2x na t 1e fluit signaal!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wie kijkt er nu naar voetbal. Ik bedoel, 22 mensen die achter een bal aan rennen en als ze hem hebben dan schieten ze hem weer weg. En dan heb je nog zo een gek die constant loopt te fluiten maar de bal eigenlijk nooit krijgt en 2 van die figuren die graag aandacht willen en wat met een vlaggetje staat te zwaaien.
Nee, voetbal is eigenlijk helemaal niet leuk...
Trouwens die hd decoders upscalen alle kanalen naar 1080p dus je hebt er nu wel wat aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor 3 zenders loont het niet nu. En op het moment dat alles HD wordt uitgezonden zitten we in Nederland in 2015 en kosten die dingen nog maar ¤ 5,-- of zo...
Ik hoop toch voor je dat je snapt dat de kwaliteit er dan niet op vooruit gaan. Denk maar aan een plaatje wat je groter maakt, het wordt alleen maar korreliger.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Trouwens die hd decoders upscalen alle kanalen naar 1080p dus je hebt er nu wel wat aan.
Leve de TSI!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar mensen geilen dan ook te veel op grote getallen...
Dat klopt! Ik was ook best benieuwd hoe dat er vroegaah uitzag en zo, ik kan best wat in elkaar zetten...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Gijs was toch van de websites enzo?
Ik zal me wel beheersen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat klopt! Ik was ook best benieuwd hoe dat er vroegaah uitzag en zo, ik kan best wat in elkaar zetten...
En wat betreft die header OP, ik heb er ook één klaarstaan voor de awards, als die bevalt zou daar eventueel ook op voort geborduurd kunnen worden voor een algemene OP, dus als RB666 zich nog even kan beheersen tot donderdag...
Stuur JD ff een pm mischien heeft hij nog ergens een backup liggen van die site.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat klopt! Ik was ook best benieuwd hoe dat er vroegaah uitzag en zo, ik kan best wat in elkaar zetten...
En wat betreft die header OP, ik heb er ook één klaarstaan voor de awards, als die bevalt zou daar eventueel ook op voort geborduurd kunnen worden voor een algemene OP, dus als RB666 zich nog even kan beheersen tot donderdag...
per dag het vrouwtje op bedoel je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stuur JD ff een pm mischien heeft hij nog ergens een backup liggen van die site.
* Outpost76 gaat ff douchen. Nu t 2009 is mag ie eindelijk weer 12 keer.
Nee dat snap ik, ik vroeg me alleen meer af wat voor zaken daar op stonden en zo!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal me wel beheersen.
De layout van een eventuele nieuwe site zou ik gelijk trekken aan hattrick. Met de stylesheets is dat niet zo moeilijk. Hierdoor denk ik niet dat je teveel naar de oude site moet kijken.
Op en af dan toch zeker.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
per dag het vrouwtje op bedoel je?
Als we ons aan de TT houden halen we het zéker niet!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als het topic trouwens vol is voor 18.00, dan hebben we de gemiddeld 1 post per minuut gehaald. Maar hiervoor moeten we nog 122 posts hebben.Dat is dus ongeveer 1 per minuut vanaf 16.00 uur.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als we ons aan de TT houden halen we het zéker niet!
wasn't me!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
![]()
Wie verzint die TT dan ook...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
per dag het vrouwtje op bedoel je?
Komt goed ik ben weer lekker fris!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als het topic trouwens vol is voor 18.00, dan hebben we de gemiddeld 1 post per minuut gehaald. Maar hiervoor moeten we nog 122 posts hebben.Dat is dus ongeveer 1 per minuut vanaf 16.00 uur.
Oops sorry my bad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
![]()
Wie verzint die TT dan ook...
Zo wordt natuurlijk nooit wat als er niemand reageert.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt goed ik ben weer lekker fris!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[off-topic]
TU:
Positiespel: +3/-0
Conditie: +1/-0
Vorm: +2/-7
TSI: +6400/-1920
PM-stijgingen van m'n geblesseerde (+5) spits, keeper en 1 trainee:
Falko Viskil: Syn trenings litte in goed resultaat sjen. Syn posysjespul feardigens ferbettere fan formidabel nei treflik. Derneist poerbêst ferdedigjen, bêst skoaren, matich oerspyljen en spesjaliteit Koppe
[/off-topic]
Jezelf quoten blijft nog steeds 2001 hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo wordt natuurlijk nooit wat als er niemand reageert.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[off-topic]
TU:
Positiespel: +3/-0
Conditie: +1/-0
Vorm: +2/-7
TSI: +6400/-1920
PM-stijgingen van m'n geblesseerde (+5) spits, keeper en 1 trainee:
Falko Viskil: Syn trenings litte in goed resultaat sjen. Syn posysjespul feardigens ferbettere fan formidabel nei treflik. Derneist poerbêst ferdedigjen, bêst skoaren, matich oerspyljen en spesjaliteit Koppe
[/off-topic]
Denk dat poerbest uitstekend is. Treflik had ik niet geweten maar moet dus uitmuntend zijn. De rest snap ik welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Leuk zo die friesche stats. Ik kan sommige dingen er wel uit halen maar de meeste toch echt niet. Is poerbêst net iets als paasbest? Dan is t nl een spelert voor paaskonijn!
Die kijkt je echt zo aan van: "Jij bent de manager van dit team?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:00 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben verliefd op mijn jeugdspeler![]()
Sven van der Waart: Hij lijkt wel verliefd op de bal. Ik vind dat prachtig om te zien.
(En veel meer)
Dan ben je denk ik vrijwel alleen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
zal ook ff meehelpen om het topic snel te laten sluiten
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik vrijwel alleen.
Topposters als Outpost en ik, die alleen met goede adviezen komen en alleen maar ontopic zijn, zijn er tijdelijk niet.
Treflik -> Voortreffelijk -> Uitmuntendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Denk dat poerbest uitstekend is. Treflik had ik niet geweten maar moet dus uitmuntend zijn. De rest snap ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |