per dag het vrouwtje op bedoel je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stuur JD ff een pm mischien heeft hij nog ergens een backup liggen van die site.
* Outpost76 gaat ff douchen. Nu t 2009 is mag ie eindelijk weer 12 keer.
Nee dat snap ik, ik vroeg me alleen meer af wat voor zaken daar op stonden en zo!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal me wel beheersen.
De layout van een eventuele nieuwe site zou ik gelijk trekken aan hattrick. Met de stylesheets is dat niet zo moeilijk. Hierdoor denk ik niet dat je teveel naar de oude site moet kijken.
Op en af dan toch zeker.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
per dag het vrouwtje op bedoel je?
Als we ons aan de TT houden halen we het zéker niet!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als het topic trouwens vol is voor 18.00, dan hebben we de gemiddeld 1 post per minuut gehaald. Maar hiervoor moeten we nog 122 posts hebben.Dat is dus ongeveer 1 per minuut vanaf 16.00 uur.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als we ons aan de TT houden halen we het zéker niet!
wasn't me!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
![]()
Wie verzint die TT dan ook...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
per dag het vrouwtje op bedoel je?
Komt goed ik ben weer lekker fris!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als het topic trouwens vol is voor 18.00, dan hebben we de gemiddeld 1 post per minuut gehaald. Maar hiervoor moeten we nog 122 posts hebben.Dat is dus ongeveer 1 per minuut vanaf 16.00 uur.
Oops sorry my bad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
![]()
Wie verzint die TT dan ook...
Zo wordt natuurlijk nooit wat als er niemand reageert.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt goed ik ben weer lekker fris!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[off-topic]
TU:
Positiespel: +3/-0
Conditie: +1/-0
Vorm: +2/-7
TSI: +6400/-1920
PM-stijgingen van m'n geblesseerde (+5) spits, keeper en 1 trainee:
Falko Viskil: Syn trenings litte in goed resultaat sjen. Syn posysjespul feardigens ferbettere fan formidabel nei treflik. Derneist poerbęst ferdedigjen, bęst skoaren, matich oerspyljen en spesjaliteit Koppe
[/off-topic]
Jezelf quoten blijft nog steeds 2001 hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo wordt natuurlijk nooit wat als er niemand reageert.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[off-topic]
TU:
Positiespel: +3/-0
Conditie: +1/-0
Vorm: +2/-7
TSI: +6400/-1920
PM-stijgingen van m'n geblesseerde (+5) spits, keeper en 1 trainee:
Falko Viskil: Syn trenings litte in goed resultaat sjen. Syn posysjespul feardigens ferbettere fan formidabel nei treflik. Derneist poerbęst ferdedigjen, bęst skoaren, matich oerspyljen en spesjaliteit Koppe
[/off-topic]
Denk dat poerbest uitstekend is. Treflik had ik niet geweten maar moet dus uitmuntend zijn. De rest snap ik welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Leuk zo die friesche stats. Ik kan sommige dingen er wel uit halen maar de meeste toch echt niet. Is poerbęst net iets als paasbest? Dan is t nl een spelert voor paaskonijn!
Die kijkt je echt zo aan van: "Jij bent de manager van dit team?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:00 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben verliefd op mijn jeugdspeler![]()
Sven van der Waart: Hij lijkt wel verliefd op de bal. Ik vind dat prachtig om te zien.
(En veel meer)
Dan ben je denk ik vrijwel alleen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
zal ook ff meehelpen om het topic snel te laten sluiten
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik vrijwel alleen.
Topposters als Outpost en ik, die alleen met goede adviezen komen en alleen maar ontopic zijn, zijn er tijdelijk niet.
Treflik -> Voortreffelijk -> Uitmuntendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Denk dat poerbest uitstekend is. Treflik had ik niet geweten maar moet dus uitmuntend zijn. De rest snap ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |