ja nou maak je t je zelf moeilijk. Als je t naar me pmt hoeft dat niet dan haal ik zelf de antwoorden er wel uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef foetre het volgende:
Maar als je ff hebt post ik zo de vragen moet ff de vragen zwart maken.En de antwoorden niet.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:51 schreef Psychonikeo het volgende:
dat is altijd het enige wat je van een bedrijf hoort. Lofzangen hoor je nooit, omdat het zo gewoon moet werken.
Dat is dan wel weer zo ja....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Klagen is makkelijker dan complimenteren.
Ik wil ook nog een gratis decoder, staat er hier al één bij mn huisgenoten in huis dus ben bang dat ik ervoor moet dokkenbquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:51 schreef foetre het volgende:
[..]
Hier nog 1.Zelfs een gratis decoder gekregen terwijl ik er al 2 had en 4 maanden gratis alle kanalen.
Ziggo rules!!!!!!!!!!!
Dan moeten ze niet zo moeilijk doen.. ik denk dat ze nu dus inderdaag gewoon een nieuw pakket hebben gestuurd, maar het heeft me wel een hele ochtend gekost!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar hebben ze er genoeg van liggen, dus die moeten ze zo weer kunnen opstuten...
Gewoon even de aanbiedingen afwachten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een gratis decoder, staat er hier al één bij mn huisgenoten in huis dus ben bang dat ik ervoor moet dokkenb
Maar er is al ziggo in dit huis, neem niet aan dat ze mij zomaar een gratis decoder aanbieden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon even de aanbiedingen afwachten.
Ik weet zeker dat het bij andere providers precies hetzelfde gaat. Ziggo komt alleen in het nieuws vanwege het aantal klanten. Procentueel zal Ziggo het zeker niet slechter doen dan alle andere providers.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zo moeilijk doen.. ik denk dat ze nu dus inderdaag gewoon een nieuw pakket hebben gestuurd, maar het heeft me wel een hele ochtend gekost!
Tja zo komen ze mooi onder een klacht uit en hou je die tot een minimum.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zo moeilijk doen.. ik denk dat ze nu dus inderdaag gewoon een nieuw pakket hebben gestuurd, maar het heeft me wel een hele ochtend gekost!
Tuurlijk die zit ieder uur te kijken hoe ver we zijn en om te kijken of er al een nieuw topic is.quote:
Mijn ouders hebben hem 3 weken terug gratis gekregen terijwl ze al een Alles in 1 hadden. De monteur is ook gratis langs geweest.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar er is al ziggo in dit huis, neem niet aan dat ze mij zomaar een gratis decoder aanbieden?
Interessante keuze ook om je eigen team neer te zetten. Terwijl je zelf later die interviews bent gaan doen.quote:
nee.. het gaat er ook niet op dat het Ziggo heet.. Maar gewoon dat het zo moeilijk gaat, daar wordt ik zo ziek van. Gaat nu natuurlijk weer een heel weekend overheen. Ik ben blij dat ik het internet van de buurvrouw kan pikken anders had ik het niet getrokkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het bij andere providers precies hetzelfde gaat. Ziggo komt alleen in het nieuws vanwege het aantal klanten. Procentueel zal Ziggo het zeker niet slechter doen dan alle andere providers.
Dat heet nostalgie .Als je ziet wat er sindsdien allemaal verandert isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
interesante keuze ook om je eigen team neer te zetten. Terwijl je zelf later die interviews bent gaan doen.
Je bent nog net zo een ego tripper als vroeger.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. het gaat er ook niet op dat het Ziggo heet.. Maar gewoon dat het zo moeilijk gaat, daar wordt ik zo ziek van. Gaat nu natuurlijk weer een heel weekend overheen. Ik ben blij dat ik het internet van de buurvrouw kan pikken anders had ik het niet getrokken
Er moet altijd eerst onderzocht worden waar het fout zou zijn gegaan. En beide bedrijven willen de fout niet toegeven. Je mag blij zijn dat het in een ochtend is opgelost. Je kunt de pech hebben dat het een week duurt. Of zoals mijn collega die al 7 weken op een vervangede afstandsbediening aan het wachten is...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. het gaat er ook niet op dat het Ziggo heet.. Maar gewoon dat het zo moeilijk gaat, daar wordt ik zo ziek van. Gaat nu natuurlijk weer een heel weekend overheen. Ik ben blij dat ik het internet van de buurvrouw kan pikken anders had ik het niet getrokken
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat heet nostalgie .Als je ziet wat er sindsdien allemaal verandert is![]()
Je kan ook gewoon bedanken voor het opzoeken hoor.Maar ach
Wil je alle andere intervieuws ook nog of voel je je daar te goed voor
Dat ligt natuurlijk helemaal er aan hoe de buurvrouw uitziet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]met je buurvrouw moet je andere dingen doen. ipv met internet trekken
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk helemaal er aan hoe de buurvrouw uitziet.
Hier is het buurmeisje wel te doen trouwens (en is in mijn leeftijd).
ja dat kan ik toch niet de hele dag doen. Ik wil ook af en toe wat tijd voor mezelf en een beetje internettenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]met je buurvrouw moet je andere dingen doen. ipv met internet trekken
![]()
![]()
![]()
Zit je ze nou te verdedigen? Ik ben inderdaad blij dat het geen weken duurt, maar ik vond dit al te lang.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er moet altijd eerst onderzocht worden waar het fout zou zijn gegaan. En beide bedrijven willen de fout niet toegeven. Je mag blij zijn dat het in een ochtend is opgelost. Je kunt de pech hebben dat het een week duurt. Of zoals mijn collega die al 7 weken op een vervangede afstandsbediening aan het wachten is...
Nee. Maar ik vind niet dat mensen moeten klagen daarover.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja dat kan ik toch niet de hele dag doen. Ik wil ook af en toe wat tijd voor mezelf en een beetje internetten
[..]
Zit je ze nou te verdedigen? Ik ben inderdaad blij dat het geen weken duurt, maar ik vond dit al te lang.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk
En jou bedanken zal ik nooit doen. Het was all1 ff makkelijker dat jij t opzocht. Want dan hoef ik t zelf niet te doen.
Je mag mijn buurmeisje helemaal hebben hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hou ook wat over voor de singel man aub!
Nou vooruit!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja dat kan ik toch niet de hele dag doen. Ik wil ook af en toe wat tijd voor mezelf en een beetje internetten
Ik schrok ook al ja!quote:Zit je ze nou te verdedigen? Ik ben inderdaad blij dat het geen weken duurt, maar ik vond dit al te lang.
Ik had t niet over mezelf. Jij denkt toch niet dat ik zo een pokke eind ga reizen voor een vrouw? Al is ze nog zo mooi lief leuk en aardig. No way!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je mag mijn buurmeisje helemaal hebben hoor.
Al we het topic voor 4 uur vol hebben, dan hebben we al 1 doel gehaald.quote:Hattrick #291 Waar we volledig ontopic gaan nu! (1.78 posts per minuut)
Als Hillary Duff me vandaag zou vragen, dan zou ik meteen verhuizen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had t niet over mezelf. Jij denkt toch niet dat ik zo een pokke eind ga reizen voor een vrouw? Al is ze nog zo mooi lief leuk en aardig. No way!
Hillary Duff? Mwa ziet r lekker uit maar een bekend en lekker persoon heb je nooit all1. Ik bedank dus alvast bij voorbaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als Hillary Duff me vandaag zou vragen, dan zou ik meteen verhuizen.
Zij is wel de enige bij wie ik dat zou doen... En met mijn huidige vrouw natuurlijk...
Maar wij hebben hier al Ziggo internet en televisie. En die huisgenoot van me heeft er ook eredivisielive en sport 1 bij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hem 3 weken terug gratis gekregen terijwl ze al een Alles in 1 hadden. De monteur is ook gratis langs geweest.
Ik heb toen meteen Alles in 1 aangeschaft en in dat pakket zat het er allemaal bij. Alleen de HD-decoder kost ¤ 99,--
Wie niet waagt blijft maagd is mijn motto dan...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hillary Duff? Mwa ziet r lekker uit maar een bekend en lekker persoon heb je nooit all1. Ik bedank dus alvast bij voorbaat.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Al we het topic voor 4 uur vol hebben, dan hebben we al 1 doel gehaald.
Bel ze eens, en dan vraag je of er iets te regelen valt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar wij hebben hier al Ziggo internet en televisie. En die huisgenoot van me heeft er ook eredivisielive en sport 1 bij.
Ik heb dus alleen zo'n kastje nodig om digitale tv te kunnen ontvangen, het signaal heb ik hier al. Kwestie van kastje, kabel erin en klaar.
Vanaf hoe laat ben je weg dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dat moet dan wel zonder mij straks. Ik heb nog veel te doen.
Sport ze.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga maar eens wat nuttigs doen.
sporten![]()
Tot over twee topics
meteen doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bel ze eens, en dan vraag je of er iets te regelen valt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wie niet waagt blijft maagd is mijn motto dan...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga maar eens wat nuttigs doen.
sporten![]()
Tot over twee topics
Eigenlijk had ik weg gemoeten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat ben je weg dan?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aangezien je volgens je profiel al 2009 jaar oud bent, lijkt me dat inderaad sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |