ja dat is best klote.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:16 schreef BaDaZz het volgende:
ik lees nog mee, baal er alleen van dat je redelijk wat dagen op die GM moet wachten
Ja we dachten laten we het deze keer maar zelf doen anders doe jij het voor onsquote:
Het verschil is alleen dat ik het met maar 9 posts hoefde te doen. Jullie doen er per topic ongeveer 200 met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja dat is best klote.
[..]
Ja we dachten laten we het deze keer maar zelf doen anders doe jij het voor ons
trouwens bedankt voor t aanpassen van de opquote:
hahahaha jah dat valt mij ook op. Nou ja als t maar gezellie is toch.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:27 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat ik het met maar 9 posts hoefde te doen. Jullie doen er per topic ongeveer 200 met z'n tweetjes
hahahaha wat dacht je van je zelf?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
komt omdat Outpost al die topics vol spamt
Ik vind het best hoor, zo is het ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha jah dat valt mij ook op. Nou ja als t maar gezellie is toch.
naar de wikipagina -> bewerken (staat ergens bovenaan..)quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
trouwens bedankt voor t aanpassen van de opDat scheelt mij weer. Zeker omdat ik nog steeds niet weet hoe dat moet.
![]()
tja als niemand me dat uitlegt leer ik t ook nooit.
tsja ik moet daar steeds maar op reageren.. anders is het ook zo stil hier..quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha wat dacht je van je zelf?
Ik ga me daar dit weekend eens op stortenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoi. Die tenue-designer is echt vet. Daar heb ik al wat uurtjes mee doorgebracht.
ja ik ook al..quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoi. Die tenue-designer is echt vet. Daar heb ik al wat uurtjes mee doorgebracht.
waarom is de op in dit topic dan al wel de aangepaste versie? Ik heb zelfs nog een paar keer gereload om te zorgen dat we niet weer 2 topics hadden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:30 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
naar de wikipagina -> bewerken (staat ergens bovenaan..)![]()
ook meteen de reden dat je me voor was
Hier nog 1. Vooral op vragen ik heb er zelf ook altijd een hekel aan als ik geen of heel laat antwoord krijg op een vraag. Vandaar dat ik het altijd snel probeer voor andere.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
tsja ik moet daar steeds maar op reageren.. anders is het ook zo stil hier..
Jep is uquote:
Omdat je 'm hebt gekopieerd hebt nadat AM de OP had ge-update.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
waarom is de op in dit topic dan al wel de aangepaste versie? Ik heb zelfs nog een paar keer gereload om te zorgen dat we niet weer 2 topics hadden.
daar was ik dus mee bezig..quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
waarom is de op in dit topic dan al wel de aangepaste versie? Ik heb zelfs nog een paar keer gereload om te zorgen dat we niet weer 2 topics hadden.
herkenbaarquote:Hier nog 1. Vooral op vragen ik heb er zelf ook altijd een hekel aan als ik geen of heel laat antwoord krijg op een vraag. Vandaar dat ik het altijd snel probeer voor andere.![]()
Dat begrijp ik. Ik snap niet hoe ik dan als nog sneller kon zijn dan hem.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef rompompom het volgende:
Goed dat de OP ook telkens wordt ge-update met het vorige topic in de lijst.
[..]
Omdat je 'm hebt gekopieerd hebt nadat AM de OP had ge-update..
1,5 miljoen is inderdaad teveel imho.. Briljant is 4 stijgingen binnen 2 seizoenen, dan moet je een beetje geluk hebben met hoe ver hij nu al is. Maar zoals je zelf al zegt, train hem 2-3 seizoenen door en je maakt nog steeds een erg leuk rendementquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:44 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Op vrijdag 12 december 2008 09:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Wat is trouwens iemand met 17 jaar 12 dagen, goed positiespel redelijk passen ongeveer waard?
[..]
hmmm dan heb ik hem veel te duur gekocht.... heb er 1,5 milj voor betaald, maar hopelijk haalt hij op zijn 18de briljant (vlak voor hij negentien wordt) denk dat het ong 2 seizoen duurt voor hij dat heeft ik heb nu eindelijk nameljik een goed coach...
dan behaal ik toch nog een redelijk rendement op hem....
Moritz Nüchter
17 jaar en 12 dagen, TSI = 1 000
redelijk in vorm, conditie matig [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
kom er net achter dat mijn coach de motherfuckingkankermongool een slect leider is tegenwoordig. na mijn PIC zondag nog content nu alweer kalm TSquote:Trainer: Asier Molina
Een goed trainer die aanvallend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft goed ervaring en is een slecht leider
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik snap niet hoe ik dan als nog sneller kon zijn dan hem.
De slome duikelaar
Wat is het slimste? voor 5 ton heb ik een nieuwe matig leiderschap goed coach(intern dus). of gewoon voor 5 ton op jacht gaan naar iemand met goed leiderschap. of beide?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
kom er net achter dat mijn coach de motherfuckingkankermongool een slect leider is tegenwoordig. na mijn PIC zondag nog content nu alweer kalm TS
lol Ik snap je inm wel maar jou reactie kwam pas na de reactie van rompompom en daar door had ik m dus nog niet gezienquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
tsja sommige mensen willen het ook niet snappen he?
een trainer met slecht leiderschap kan nog wel een seizoentje mee.. dus je kunt dan die 5 ton beter steken in een speler met goed leiderschap en die volgend seizoen tot coach maken.. tenminste dat denk ik.. ik weet niet hoe de rest hier over denkt..quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat is het slimste? voor 5 ton heb ik een nieuwe matig leiderschap goed coach(intern dus). of gewoon voor 5 ton op jacht gaan naar iemand met goed leiderschap. of beide?
neequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lol Ik snap je inm wel maar jou reactie kwam pas na de reactie van rompompom en daar door had ik m dus nog niet gezien![]()
snappie?
Ik weet niet of het slim is een matig goed te nemen. Maar ik zou iig wel op zoek gaan naar een goed goed.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat is het slimste? voor 5 ton heb ik een nieuwe matig leiderschap goed coach(intern dus). of gewoon voor 5 ton op jacht gaan naar iemand met goed leiderschap. of beide?
jaja dat heb je met 2 spammerts in de fedquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:32 schreef Grumpey het volgende:
het tempo in de topics is weer terug? wow
Ik had niet anders verwachtquote:
Zo, dan zorgen we er toch gewoon even voor dat je dat excuus nooit meer kan gebruiken?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeker omdat ik nog steeds niet weet hoe dat moet.![]()
tja als niemand me dat uitlegt leer ik t ook nooit.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
vandaar die reactie.. ik wilde je natuurlijk niet teleurstellen..
oke als je het dan zo graag over iets 'nuttigs' wilt hebben.. Ik heb een thuis en een uit-tenue gemaakt.. welke is het mooist (kan ik die als thuis-tenue gebruiken)..quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
t gaat gelukkig weer ergens over hiero.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:45 schreef rompompom het volgende:
[heel erg interessante leer]knip[/heel erg interessante leer]
Zo, succes ermee..
Ik zal zo ff kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
oke als je het dan zo graag over iets 'nuttigs' wilt hebben.. Ik heb een thuis en een uit-tenue gemaakt.. welke is het mooist (kan ik die als thuis-tenue gebruiken)..
quote:
Het uit tenue vind ik beter bij je logo passen. Als jij er achter komt hoe je strepen op de sokken krijgt leg mij dat dan ff uit aub.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
oke als je het dan zo graag over iets 'nuttigs' wilt hebben.. Ik heb een thuis en een uit-tenue gemaakt.. welke is het mooist (kan ik die als thuis-tenue gebruiken)..
thnx, dat dacht ik zelf ook al, maar twijfel alom.. en tja die strepen op de sokken dat weet ik dus ook nog niet. Horizontale of verticale strepen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het uit tenue vind ik beter bij je logo passen. Als jij er achter komt hoe je strepen op de sokken krijgt leg mij dat dan ff uit aub.
horizontaal. Ik wil witte strepen op mn rode sokken maar weet nie hoe.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
thnx, dat dacht ik zelf ook al, maar twijfel alom.. en tja die strepen op de sokken dat weet ik dus ook nog niet. Horizontale of verticale strepen?
je kunt de verticale strepen ook 90 graden laten draaien.. en dan naar je sokken verslepen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
horizontaal. Ik wil witte strepen op mn rode sokken maar weet nie hoe.
mmm klinkt ingewikkeld net als het hele tenue proggie. Ik denk dat ik t maar zo laat. maar iig bedankt voor je input.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:05 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je kunt de verticale strepen ook 90 graden laten draaien.. en dan naar je sokken verslepen..
ik heb even een screentje gemaakt van wat je moet doen.. ik hoop dat het het iets duidelijker maakt..quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mmm klinkt ingewikkeld net als het hele tenue proggie. Ik denk dat ik t maar zo laat. maar iig bedankt voor je input.
Welkom welkom. Hoe heet je team, in welke div speel je en wat train je?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo ideale TT om weer eens in te stappen. Ik speelde vroeger al Hattrick, toen gestopt en nu sinds dit seizoen weer begonnen.
Echter ik ben not familiar met het nieuwe jeugdsysteem en heb er net een paar dagen eentje geopend. Waar moet ik heel erg op letten of is er ergens een goede guide hiervoor? Ik heb begrepen dat het in het begin gewoon spelers overal uitproberen is?
Daarnaast ga ik ws helaas geen kampioen worden dit seizoen omdat de nummer twee onterecht van de nummer 1 gewonnen heeft en mijn mid met MOTS uit ws slechts zwak(laag) gaat worden vergeleken met de mogelijke matig(heel laag tot laag) thuis.
Het zal wel aan mij liggen. Er zijn mij veeeel te veeeel opties en knopjes dat het zeer onoverzichtelijk maakt voor mij. Ik ben dan al blij dat ik het tenue van rkdeo aardig heb na kunnen maken. Op de strepen na dan maar ja die heeft irl ook niet iedereen. Misschien dat ik t later nog eens ga proberen. ik kom er nu iig niet uit. Zelfs niet met jou screenshot.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:15 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb even een screentje gemaakt van wat je moet doen.. ik hoop dat het het iets duidelijker maakt..
[ afbeelding ]
TeamID huidige team: 146862quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom welkom. Hoe heet je team, in welke div speel je en wat train je?
Het is idd een beetje uitproberen en opletten waar je naar gescout had. Als er in het scout bericht niks staat over de linie die je scoute betekend niet dat ie t niet kan.
Tja volgend seizoen beter dan he. Het kan niet ieder seizoen feest zijn. Helaas.
dan weet ik het ook niet.. het was een kleine moeite hoor..quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is idd een beetje uitproberen en opletten waar je naar gescout had. Als er in het scout bericht niks staat over de linie die je scoute betekend niet dat ie t niet kan.
Tja volgend seizoen beter dan he. Het kan niet ieder seizoen feest zijn. Helaas.
[..]
Het zal wel aan mij liggen. Er zijn mij veeeel te veeeel opties en knopjes dat het zeer onoverzichtelijk maakt voor mij. Ik ben dan al blij dat ik het tenue van rkdeo aardig heb na kunnen maken. Op de strepen na dan maar ja die heeft irl ook niet iedereen. Misschien dat ik t later nog eens ga proberen. ik kom er nu iig niet uit. Zelfs niet met jou screenshot.
Iig bedankt voor de moeite.![]()
Daarom en het is toch een spel voor de lange termijn niet om snel ff hoger op te komen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
TeamID huidige team: 146862
Train positiespel en in de jeugd positiespel en openingen maken(vanavond pas eerste wedstrijd though) en zit in de negende. Had tot vorige week goede hoop op promotie omdat ik hoopte in de 8ste 6de te kunnen worden. Dit is misschien wel beter, nu weet ik zeker dat ik me het seizoen erop kan handhaven.![]()
quote:Edit: noemt de scout bij het vinden altijd de grootste potentie of kan dit van alles zijn?
Voorbeeld, stel mijn scout zegt dat een speler zwak kan worden op het gebied van verdedigen, kan hij dan bijv de potentie hebben goed te worden op positiespel?
Ik herinner me jouw team naam overigens nog wel toen ik vroeger nog Hattrick op Fok volgde, kan me niet meer herinneren of dat rond het 100ste of 200ste topic mijlpaal was.
Ik wel het heeft mede met mn lesdyctische tik te maken. Ik moet daar dan echt ff voor gaan zitten en er uren aan besteden en daar heb ik (nog) geen zin in.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet.. het was een kleine moeite hoor..
Dat probleem heb ik dus ook. Net ook weer een kleine aanpassing gemaakt. Maar ik denk dat ik het er nu maar bij laat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:35 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ja ik ook al..![]()
ik heb nu een thuis en een uit-tenue maar ik twijfel nog steeds welke ik als thuistenue zal doen en welke als uittenue.. en ik blijf maar aanpassen..
Geef me je login gegevens, en ik maak je die strepen wel even.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Het zal wel aan mij liggen. Er zijn mij veeeel te veeeel opties en knopjes dat het zeer onoverzichtelijk maakt voor mij. Ik ben dan al blij dat ik het tenue van rkdeo aardig heb na kunnen maken. Op de strepen na dan maar ja die heeft irl ook niet iedereen. Misschien dat ik t later nog eens ga proberen. ik kom er nu iig niet uit. Zelfs niet met jou screenshot.
Iig bedankt voor de moeite.![]()
Meer tijd dan jij denktquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar ik moet wel zeggen dat in de shirtjes van outpost wel erg veel tijd is gaan zitten...
Je mag alles van me weten behalven mn pincode inlog gegevens.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geef me je login gegevens, en ik maak je die strepen wel even.
Je pingegevens zijn nog beter zelfs.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meer tijd dan jij denkt
[..]
Je mag alles van me weten behalven mn pincode inlog gegevens.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je pingegevens zijn nog beter zelfs.
Ik kom er híer pas net weer bij.quote:zal wel de 200e zijn bij t 100e had ik nog nooit van Fok of Hattrick gehoord
Je scout roept maar iets heb ik soms wel het idee. Heb je de afgelopen topic's al mee gelezen of kom je er echt net bij?
dan zal ik je een jeugd spelert laten zien. Daar stond ook niks over verdedigen in zn scoutings bericht.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik kom er híer pas net weer bij.
quote:Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Sjefke van Wessel.
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Er staat dus niet altijd iets in en ook niet over zijn beste skill.quote:15-11-2008 20:50
Wedstrijd Sjefke van Wessel: We hebben deze week ook Verdedigen getraind. Hij lijkt daarin goed te zijn.
Dit kan inderdaad vanalles zijn. Persoonlijk neem ik alleen spelers aan waarvan een scout zegt dat deze op mijn trainingsvorm goed of uitstekend kan worden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Edit: noemt de scout bij het vinden altijd de grootste potentie of kan dit van alles zijn?
Voorbeeld, stel mijn scout zegt dat een speler zwak kan worden op het gebied van verdedigen, kan hij dan bijv de potentie hebben goed te worden op positiespel?
Ik herinner me jouw teamnaam overigens nog wel toen ik vroeger nog Hattrick op Fokvolgde, kan me niet meer herinneren of dat rond het 100ste of 200ste topic mijlpaal was.
Scout noemt over het algemeen 2 van de 3 skills met de meeste potentie. Van die 2 genoemde skills kan hij dan zowel het huidig niveau als het potentieel niveau noemen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Edit: noemt de scout bij het vinden altijd de grootste potentie of kan dit van alles zijn?
Van deze speler weet ik op basis van trainingsverslagen dat 'ie rampzalig Keepen heeft (zoals bijna alle veldspelers), slecht Positiespel, zwak Passen, slecht Vleugelspel en slecht Scoren. Z'n verdedigende kwaliteiten heb ik nog niets over gehoord, ik weet wel dat 'ie in Spelhervatten een keer gestegen is. Overigens is dit een prutser, als verdedigende vleugelspeler komt 'ie het beste uit de verf (gezien het aantal van 5 sterren wat 'ie dan haalt)quote:Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Vleugelspel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Passen wordt!
Leuk dat ik weet wat z'n huidige skill in Passen is en ook leuk dat je me verteld dat 'ie daar op misschien een paar sublevels na niets beter in zal worden... Voor het overige moet ik dus uit gaan zoeken of 'ie talent voor verdedigen heeft, positiespel, scoren of dat het een ballenvanger blijkt te zijn..quote:Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Kwam uit de jeugdopleiding met redelijk Positiespel, goed Passen, matig verdedigen, zwak Spelhervatten en slecht Vleugelspel en Scoren.. Het goed Passen was een blijde verrassingquote:Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Als een 15-jarige redelijk kan worden op mijn trainingsvorm en bijstats lijkt te hebben (op basis van scoutingsrapport) dan neem ik 'm toch ook zeker aan. Een 17j0d redelijk 'X' met bijstats kan mits 1-2 seizoenen goed opgetraind ook een leuk zakcentje opbrengen nog. Uiteraard moet 'ie wijken in het geval er een 'echte' topper aangeboden wordtquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad vanalles zijn. Persoonlijk neem ik alleen spelers aan waarvan een scout zegt dat deze op mijn trainingsvorm goed of uitstekend kan worden.
Waarom is het van belang of hij goed is in positiespel óf scoren óf etc etc.quote:Leuk dat ik weet wat z'n huidige skill in Passen is en ook leuk dat je me verteld dat 'ie daar op misschien een paar sublevels na niets beter in zal worden... Voor het overige moet ik dus uit gaan zoeken of 'ie talent voor verdedigen heeft, positiespel, scoren of dat het een ballenvanger blijkt te zijn..
Dat meen je niet! Dan gooi je een berg talentjes weg!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad vanalles zijn. Persoonlijk neem ik alleen spelers aan waarvan een scout zegt dat deze op mijn trainingsvorm goed of uitstekend kan worden.
Damn das een talent! omfg. Gaaf shirt zo trouwens!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Outpost:
Heb je hier misschien wat aan: http://www.oxidus.de/hattrick/Kitdesign/tut01/ ?
Spelertjes die talent hebben in een andere skil dan jij traint in je senioren kan je in je jeugd nog wel trainen. Daar kan je ook weer geld mee verdienen als je ze als 17 jarige op de TL zet. In de jeugd kan je nou eenmaal 2 dingen trainen en dat kan je dus afwisselen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waarom is het van belang of hij goed is in positiespel óf scoren óf etc etc.
Ik train bij mn A team positiespel en in de jeugd ook, dan heb ik toch niets aan verdedigende spelers want die verbeteren zich dan toch niet in mijn jeugdopleiding? (Behalve als hij bijv redelijk def heeft en ik hem ook kan trainen op positiespel)
maw: Ik hoef toch in feite alleen oog te hebben voor jeugdspelers die presteren op het middenveld, in de jeugd gelden toch dezelfde regels mbt opstellingen en trainingsplekken als bij de senioren?
is het in de jeugd dan niet het meest rendabel om dezelfde trainingsvorm aan te blijven houden, of zitten spelers vaak al aan hun plafond voor je ze kunt door laten stromen en is wisselen van trainingsvorm mogelijk?quote:Spelertjes die talent hebben in een andere skil dan jij traint in je senioren kan je in je jeugd nog wel trainen. Daar kan je ook weer geld mee verdienen als je ze als 17 jarige op de TL zet.
Niet helemaal. Kijk maar in de regels. Ze trainen allebij spelers op een andere positie. Het ligt er dus maar aan waar jij de spelers hebt lopen die je trainen wil.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oja nog een vraag. Ik train in de jeugd op positiespel. Daarnaast wil ik passen trainen. Ik he gekozen voor openingen maken omdat ik ervan uit ging dat dat geen verschil maakte met korte passes voor mijn trainingsvorm, is dat correct?
Ja dat is zo. Vaak hebben ze voor dat ze naar de senioren kunnen al hun max behaald van de training die ze in 1e instantie nodig hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
is het in de jeugd dan niet het meest rendabel om dezelfde trainingsvorm aan te blijven houden, of zitten spelers vaak al aan hun plafond voor je ze kunt door laten stromen en is wisselen van trainingsvorm mogelijk?
Ja oke, ligt eraan of ik toevallig een paar aanvallertjes of verdedigers tussen mijn mids heb lopen. Maar toen ik het vroeg ging ik ervan uit dat het puur voor mijn mids zou zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Kijk maar in de regels. Ze trainen allebij spelers op een andere positie. Het ligt er dus maar aan waar jij de spelers hebt lopen die je trainen wil.
[..]
Ik weet het. Ik denk ook dat ik een beetje verwend ben met mijn jeugdspeler die ik voor 2 miljoen heb kunnen verkopen en die me onlangs nog 160k extra opleverde omdat hij doorverkocht is voor 4 miljoen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Dan gooi je een berg talentjes weg!
[..]
Soms neem ik wel een 15 jarig jochie aan om te kijken of er iets uitkomt van sterren op de trainingsvorm die ik heb.quote:Damn das een talent! omfg. Gaaf shirt zo trouwens!
[..]
Spelertjes die talent hebben in een andere skil dan jij traint in je senioren kan je in je jeugd nog wel trainen. Daar kan je ook weer geld mee verdienen als je ze als 17 jarige op de TL zet. In de jeugd kan je nou eenmaal 2 dingen trainen en dat kan je dus afwisselen.
ok maar dat hangt dus idd af van je andere spelertjes. Of er een aantal bv redelijk zouden kunnen worden in passen en dan op de positie zetten waar ze de meeste sterren halen. Daar pas je dan je training op aan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja oke, ligt eraan of ik toevallig een paar aanvallertjes of verdedigers tussen mijn mids heb lopen. Maar toen ik het vroeg ging ik ervan uit dat het puur voor mijn mids zou zijn.
ik denk en een beetjequote:Op vrijdag 12 december 2008 19:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik weet het. Ik denk ook dat ik een beetje verwend ben met mijn jeugdspeler die ik voor 2 miljoen heb kunnen verkopen en die me onlangs nog 160k extra opleverde omdat hij doorverkocht is voor 4 miljoen.
verstandig. Zo kan je tegen een talentje aan lopen zoals ik tegen Sjefke aan liep.quote:Soms neem ik wel een 15 jarig jochie aan om te kijken of er iets uitkomt van sterren op de trainingsvorm die ik heb.
Wat Outpost76 ook al zei, spelers op andere posities kunnen wel mee profiteren van je training en later geld opleveren. Daarnaast heeft de jeugdopleiding voor mij toch ook nog wel een competitie-element, hoewel ik dat niet ten kostte van m'n training wil laten gaan. Door spelers op de juiste positie te zetten haal je nu eenmaal hogere ratings en betere resultatenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waarom is het van belang of hij goed is in positiespel óf scoren óf etc etc.
Ik train bij mn A team positiespel en in de jeugd ook, dan heb ik toch niets aan verdedigende spelers want die verbeteren zich dan toch niet in mijn jeugdopleiding? (Behalve als hij bijv redelijk def heeft en ik hem ook kan trainen op positiespel)
maw: Ik hoef toch in feite alleen oog te hebben voor jeugdspelers die presteren op het middenveld, in de jeugd gelden toch dezelfde regels mbt opstellingen en trainingsplekken als bij de senioren?
Die site komt me ergens bekend van voor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Overigens, veel van deze antwoorden kun je ook terug vinden op http://hagonline.org
Ah zoiets zocht ik. Dankquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Overigens, veel van deze antwoorden kun je ook terug vinden op http://hagonline.org
quote:Nieuwe supporter
dionve is vanaf nu een supporter van je team!
en 20 supporters hebbenquote:Je hebt momenteel 15 supporterslots tot je beschikking.
Op z'n vroegst op 01-04-2009 kun je nog een supporterslot krijgen.
Mij ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die site komt me ergens bekend van voor.
Dat is mijn winger. Hij is oud, gaat weg, maar heeft me veel gebracht. Zowel offensive als WTM erg fijne speler.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn lekker!![]()
ps Een 27 jarige als trainie
Netjes! Je zal er een berg geld voor vangen denk ik zo. Ook al is ie bijna op zn retour.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:21 schreef ScudRaket het volgende:
Dat is mijn winger. Hij is oud, gaat weg, maar heeft me veel gebracht. Zowel offensive als WTM erg fijne speler.
Ik focus met name op IMs
Valt wel mee hoor we horen niet eens tot de hoogste posters binnen Fok!Hattrickquote:Stelletje spammerts!![]()
Als ik iemand gemist heb sorry. Dit zijn de echte spammerts van onze fed!quote:132. 07925 ArTiC
169. 07157 nicomart
174. 07076 TheVulture
404. 04171 -J-D-
Deal, ik heb er nog geen;)quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:34 schreef Yurzinho het volgende:
Ik heb nog 1 supporterslot. Anyone?
816532, YMFCquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Deal, ik heb er nog geen;)
Wat is je teamid?
(146862)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die site komt me ergens bekend van voor.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:15 schreef rompompom het volgende:
[..]! Moeten we dat lidmaatschap en de bijbehorende titel aldaar serieus nemen?
lidmaatschap en bijbehorende titel???? Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:15 schreef rompompom het volgende:
[..]! Moeten we dat lidmaatschap en de bijbehorende titel aldaar serieus nemen?
Dat deed het toch alquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
En dat Hattrick forum zuigt als een tierelier.
Waarschijnlijk hierover:quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lidmaatschap en bijbehorende titel???? Waar heb je het over?
quote:Website-expert in Het Antwoord Genootschap
Ja mede daarom ben ik ook weer weg uit de hag fed.quote:
Ow hahahaha jah dat ben jij hequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hierover:
[..]
Bij HAG stellen ze wel wat voor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, de titels in de fok-fed stellen niet allemaal even veel voor.
Jeps kan ik beamen. Bij Hag gaat t r allemaal vrij prof aan toe al zeg ik t zelf. Goed en serieus georganiseerd en een goede structuur. Bij hun is dat dan ook nodig met de vele onderzoeken die ze doen enzo. Bij Fok doen we daar niet aan en dus is dat imho ook niet echt nodig. Al vind ik t wel leuk om manager te zijn van de fok! fed ook al stelt t geen klote voorquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij HAG stellen ze wel wat voor.
Die hele FOK!-fed zou je kunnen opdoeken, die heeft geen toegevoegde waarde inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jeps kan ik beamen. Bij Hag gaat t r allemaal vrij prof aan toe al zeg ik t zelf. Goed en serieus georganiseerd en een goede structuur. Bij hun is dat dan ook nodig met de vele onderzoeken die ze doen enzo. Bij Fok doen we daar niet aan en dus is dat imho ook niet echt nodig. Al vind ik t wel leuk om manager te zijn van de fok! fed ook al stelt t geen klote voor
Jawel! Het versturen van berichten voor de Fok!Cup. Ik heb echt niet iedereen in mn bookmarks staan en ga ze niet 1 voor 1 een berichtje sturen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die hele FOK!-fed zou je kunnen opdoeken, die heeft geen toegevoegde waarde inderdaad.
Oh ja. Die cup waar ik niet aan mee doe. Ik krijg daar altijd spam voor. Is nog meer dan het aantal viagra mails dat ik krijg tegenwoordig...quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jawel! Het versturen van berichten voor de Fok!Cup. Ik heb echt niet iedereen in mn bookmarks staan en ga ze niet 1 voor 1 een berichtje sturen.
hahahaha dat is maar goed ook anders zou ik gaan denken dat je viagra nodig hebtquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja. Die cup waar ik niet aan mee doe. Ik krijg daar altijd spam voor. Is nog meer dan het aantal viagra mails dat ik krijg tegenwoordig...
Maar goed dat de draai deur al weg is gehaaldquote:Supporter weggegaan
Mats02 is niet langer een supporter van je team.
Nieuwe supporter
Mats02 is vanaf nu een supporter van je team!
tsja had je maar mee moeten doen... dan was het nuttig geweest.. dit is je straf..quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja. Die cup waar ik niet aan mee doe. Ik krijg daar altijd spam voor. Is nog meer dan het aantal viagra mails dat ik krijg tegenwoordig...
Ik heb mijn eigen cup al.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:40 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
tsja had je maar mee moeten doen... dan was het nuttig geweest.. dit is je straf..
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jan-Heiko Agter en hij is 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer slecht zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Vergeet wanneer je deze speler bekijkt niet dat hij wispelturig is - hij is onvoorspelbaar: deels gek, deels geniaal...
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
't was 't aanbod van m'n 3e scout (1e en 2e waren prutsers), dus heb 'm maar aangenomen. Hopen dat 'ie al op matig Verdedigen ofzo zit en dat zwak Positiespel een startwaarde richting goed/uitstekend blijkt te zijn, maar dat zal wel tegenvallen..quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Peter de Wijk is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is.
Geven we hem een contract, baas?
Ik heb 'm toch maar afgewezen, net als de andere twee zaadstengels die ik voorgeschoteld kreeg. Ik haal er weinig fatsoenlijks uit de laatste tijd; de lol gaat er ook wel een beetje af dan.quote:I think I have found a skilled youngster for you. His name is Luuk Emmerink and he is 17 years old.
This player has disastrous Defending at this point in his career. Given the chance to improve his Playmaking skills, this guy might well reach disastrous in that department.
Tevens heb ik een nieuwe trainee gepromoveerd:quote:{training} Mel Niëns
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in keepen vooruit van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
{training} Rein Jansen
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op keepen steeg hij van goed naar uitstekend.
quote:Alwi Bonnink (228004048)
Nederland 17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 03-04-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Dynamo Delft (sinds 14-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 3 140
Loon: 2 330 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 7/20 goed
Verdedigen: 1/20 rampzalig
Positiespel: 1/20 rampzalig
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 2/20 waardeloos
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
No shit.quote:Op zondag 14 december 2008 12:03 schreef DeHovenier het volgende:
2 stijgerts, allebei gestegen. Hoelang geleden is dat voor het laatst gebeurd![]()
[..]
Wel aardig.quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Gaston Tienhoven is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
quote:Federation: Fok! Federatie
Office: Lid
Goededag, Ik ben sinds kort weer begonnen met HT en ben nog op zoek naar een federatie. Realbizkit666 wist me te vertellen dat dit een leuke is , vandaar dat ik me aan wil melden
Mvg, B. klerkx
Damn ik scout niet op vleugel maar ik heb er al zo veel die dit kunnen worden. Nu maar hopen dat er stiekem een 2e sjefke tussen zitquote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hoor eens, Peter Zandvliet is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Deze speler is slecht in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
lol dat lijkt mij ook ja!quote:Op zondag 14 december 2008 12:36 schreef drummerdude het volgende:
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Sven van der Waart heet en 15 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer slecht zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Passen wordt!
Het is lastig deze speler te evalueren zonder te vermelden dat hij technisch is, hij lijkt een aangeboren balgevoel te hebben.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Dit lijkt me een ja
Ja. Goed he.quote:Op zondag 14 december 2008 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
nieuw lid voor de Fok!fed :
[..]
Ik dacht dat je gisteren zei dat we m net zo goed konden op doeken?
[..]
Ik kon ook een 15 jarige nemen deze keer. Ik heb hem toch maar geweigerd en daarna kreeg ik iemand die tot goed kon goed op verdedigen, dus die heb ik toen maar aangenomen.quote:Damn ik scout niet op vleugel maar ik heb er al zo veel die dit kunnen worden. Nu maar hopen dat er stiekem een 2e sjefke tussen zit
Zal wel een keeper zijn geweestquote:Op zondag 14 december 2008 11:57 schreef rompompom het volgende:
Ik kreeg me nu toch een briljantje aangeboden!
[..]
Ik heb 'm toch maar afgewezen, net als de andere twee zaadstengels die ik voorgeschoteld kreeg. Ik haal er weinig fatsoenlijks uit de laatste tijd; de lol gaat er ook wel een beetje af dan..
Dat ligt aan de speler. Meestal haal je m, er uit als ie 17 jaar is maar sommige laat ik er in zitten omdat ik er toch niks aan heb in de senioren (om te verkopen oid) tot hun 19equote:Op zondag 14 december 2008 12:39 schreef BaDaZz het volgende:
wanneer promoveren jullie een jeugdspeler? Laat hem je zo lang mogelijk in de jeugd zitten, of juist zo snel mogelijk eruit?
Maar als ze 19 zijn, dan kun je ze beter ontslaan.quote:Op zondag 14 december 2008 12:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de speler. Meestal haal je m, er uit als ie 17 jaar is maar sommige laat ik er in zitten omdat ik er toch niks aan heb in de senioren (om te verkopen oid) tot hun 19e
Ja, dat had gekund met de derde, die was niet veel beter.quote:Op zondag 14 december 2008 12:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zal wel een keeper zijn geweestAls het je derde scout was, had je 'm net zo goed daar even op uit kunnen proberen.. Kost toch niets extra, maar ach.. Als telt niet in topsport
misscien word t tijd om je scouts in een ander gebied te laten zoeken. Bij mij helpt dat.quote:Op zondag 14 december 2008 11:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb 'm toch maar afgewezen, net als de andere twee zaadstengels die ik voorgeschoteld kreeg. Ik haal er weinig fatsoenlijks uit de laatste tijd; de lol gaat er ook wel een beetje af dan..
Zo hoort t ook. Je bent ook nog steeds lid van onze fed dus ook voor ons hoor je leden te ronselenquote:Op zondag 14 december 2008 12:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja. Goed he.
Maar ik heb hem ook even verteld hoe hij zich hier moet melden.
quote:Ik kon ook een 15 jarige nemen deze keer. Ik heb hem toch maar geweigerd en daarna kreeg ik iemand die tot goed kon goed op verdedigen, dus die heb ik toen maar aangenomen.
De potentie van mijn 3 verdedigers die ik nu heb is goed, goed en uitstekend.
Klopt maar ik ben altijd nieuwschierig wat voor een stats hij heeft en misschien is het een leuke waailap voor mn B team.quote:Op zondag 14 december 2008 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar als ze 19 zijn, dan kun je ze beter ontslaan.
Het blijft toch gewoon random. Dus het lijkt me niet aan de regio te liggen.quote:Op zondag 14 december 2008 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
misscien word t tijd om je scouts in een ander gebied te laten zoeken. Bij mij helpt dat.
[..]
Natuurlijk. Ik ben trots dat ik lid ben van FOK!.quote:Zo hoort t ook. Je bent ook nog steeds lid van onze fed dus ook voor ons hoor je leden te ronselen
[..]
Dat is inderdaad het probleem wat de meeste managers hebben. Maar meestal kost het alleen maar geld.quote:![]()
[..]
Klopt maar ik ben altijd nieuwschierig wat voor een stats hij heeft en misschien is het een leuke waailap voor mn B team.
Dat heb ik net vorige week gedaan. Uit pure wanhoop.quote:Op zondag 14 december 2008 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
misscien word t tijd om je scouts in een ander gebied te laten zoeken. Bij mij helpt dat.
Bij mij werkt t en als je in een gebied zit waar veel clubs zitten word de kans dat jou scout m vind all1 maar kleiner. Alhoewel er daar in verhouding wel ietsjes meer talentjes geproduceerd worden.quote:Op zondag 14 december 2008 12:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het blijft toch gewoon random. Dus het lijkt me niet aan de regio te liggen.
Toppertje zo hoort t ookquote:Natuurlijk. Ik ben trots dat ik lid ben van FOK!.![]()
Ja maar die 2k heb ik er dan wel voor over.quote:Dat is inderdaad het probleem wat de meeste managers hebben. Maar meestal kost het alleen maar geld.
Dan moet je m ff de kans geven. Hoe kan ie nou in 1 week gesetteld zijn en een leuk spelertje vinden?quote:Op zondag 14 december 2008 12:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat heb ik net vorige week gedaan. Uit pure wanhoop..
Wel een leuke wedstrijd gezien of was ie zo saai als de uitslag doet vermoeden?quote:Op zondag 14 december 2008 13:42 schreef nicomart het volgende:
mafkezen bij Feyenoord trouwens.. Gaan ze een beetje lopen rellen, moet ik 10 minuten omlopen om bij mijn auto te komen. Ik had het al zo koud
Geen idee. Misschien waailappen united.quote:Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef DeHovenier het volgende:
Wie heeft die term verzonnen eik, waailap?
Ik heb er daar 2 van rondlopen.quote:Op zondag 14 december 2008 17:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Vandaag een Reusachtig middenvelder aangetrokken.. nog nooit een speler met zo'n hoge stat in mn ploeg gehad
Hmmm....en nog een keer. Blijkbaar iets fout gedaan gister. Nu mag de draaideur wél dichtquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
Irritant ook die bouw werkzaamheden rond mn stadion mn supporters raken helemaal van slag :
[..]
Maar goed dat de draai deur al weg is gehaald
quote:Op zondag 14 december 2008 17:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmmm....en nog een keer. Blijkbaar iets fout gedaan gister. Nu mag de draaideur wél dicht
ach ja je hebt altijd baas boven baas he?quote:Op zondag 14 december 2008 17:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er daar 2 van rondlopen.
Beltxis heeft dat niet denk ik...quote:Op zondag 14 december 2008 19:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ja je hebt altijd baas boven baas he?
ik weet niet hoe hij het in de competitie doet..quote:Op zondag 14 december 2008 19:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Beltxis heeft dat niet denk ik...
4,5 ton in de regenquote:Vandaag trotseerden 39910 trouwe fans de gestaag neerstromende regen in De Sportfinne
nog nooit zo veel in mn stadion gehad sinds de invoering van het nieuwe fansysteem..quote:Vandaag kwamen er 40903 toeschouwers naar Riku Kilpinen Stadion, waar het een lekker voetbalweertje was.
netjes..quote:Op zondag 14 december 2008 21:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
35000 toeschouwers. Compleet uitverkocht in een door hijskranen en bouwmateriaal omringd stadion.
quote:De volgende spelers kwamen, gehuld in fraaie nieuwe shirtjes, het veld op: Fehringer - Huber, Grini, Aalbrecht - Bilan, Pound, Middenmeer, Bădescu, Mihalache - Salvador, Toquet.
Niet. En zo erg is die layout toch niet?quote:Op zondag 14 december 2008 21:19 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand vertellen hoe ik terug ga in de oude lay out
die nieuwe is zo verschrikkelijk
Dat kan dus niet hequote:Op zondag 14 december 2008 21:19 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2008 21:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet. En zo erg is die layout toch niet?
Omdat de andere teams er op vooruit zijn gegaan en jij blijkbaar stil bent blijven staan?quote:Op zondag 14 december 2008 21:32 schreef Silver_Shark het volgende:
oh ja HT
vorig seizoen kampioenskandidaat kampioenschap met 1 punt gemist
dit seizoen degradant kandidaat![]()
pressies met zelfde opstelling en spelers hoe kan het
ik heb het beste team en de 2de heeft 20k TSI verschilquote:Op zondag 14 december 2008 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat de andere teams er op vooruit zijn gegaan en jij blijkbaar stil bent blijven staan?
TSI zegt nix...En als dat wel zo zou zijn, ben jij waarschijnlijk een erg slechte manager cq. tacticusquote:Op zondag 14 december 2008 21:47 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik heb het beste team en de 2de heeft 20k TSI verschil
Niet miepen. Ik heb 2 keer zo veel TSI als de nummer 3 in de competitie en 4 keer zoveel TSI als de nummer 2 in de competitie. Toch sta ik gelijk qua aantal punten maar wel op de 1 plaats zoals het ook zou moeten zijn als je het beste team bent.quote:Op zondag 14 december 2008 21:47 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik heb het beste team en de 2de heeft 20k TSI verschil
Vast niet, want jij hebt veul meer TSIquote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
Verloren met 5-2..... terecht?
[ afbeelding ]
simpele 5-1 met beste ratings tot nu toe denk ik. Hopen dat ik dit tot eind seizoen volhoud...quote:
Maar kijk dan naar die statsquote:Op zondag 14 december 2008 22:02 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Vast niet, want jij hebt veul meer TSI![]()
als je zelf al vind van niet.. waarom vraag je het dan?quote:
Magoed, kan mij het schelen. Zal iig niet promoveren.quote:(21:52)Allstars: Back
Wat een terugkomst in de competitie. Er werd gezegevierd met 2-5. De statistieken zeggen dat het onverdiend is maar wie de wedstrijd heeft gezien heeft waarschijnlijk het idee gehad dat Allstars met 2 man meer op het veld stond. We zijn terug en iedereen mag het weten. Nu het clubhuis in vieren die hap.
http://www.student.ru.nl/rvanaarle/injury.php?lquote:Op zondag 14 december 2008 22:54 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Heeft iemand voor mij de link voor een blessurecalculator?
Bedankt!quote:Op zondag 14 december 2008 22:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
http://www.student.ru.nl/rvanaarle/injury.php?l
0-8 PIC gewonnen bij 'bot' en geen kaart/blessures.
Jeugd wint 1-0 van Powerdashers en is zo goed als kampioen. 12 punten voorsprong met nog 4 wedstrijden te gaan
Bij mij ook, wat is ook alweer de standaardwaarde van de teamgeest, bedaard of kalm?quote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef RemCOW het volgende:
Gemakkelijke 5-0 winst met PIC (vorige keer nog wel 2-0 verloren...) tegen een counter team. Teamgeest is nu dolgelukkig, kan ik wel gebruiken tegen de nummer 1 in een uit wedstrijd.
Bedaard.quote:Op maandag 15 december 2008 00:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bij mij ook, wat is ook alweer de standaardwaarde van de teamgeest, bedaard of kalm?
Damn heb ik liggen slapen de laatste tijd oid? Wat voor nieuw fan systeem? Dat van de % opkomst verhoudingen?quote:Op zondag 14 december 2008 20:18 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nog nooit zo veel in mn stadion gehad sinds de invoering van het nieuwe fansysteem..
ff wat uit zetten in de instellingen en je komt een end.quote:Op zondag 14 december 2008 21:19 schreef Silver_Shark het volgende:
Dat had je mogen winnen. Mijn uitslag is ook niet terecht vind ik. in de 1e minuut en penalty tegen en in de 21e minuut een kopbal uit een cornerquote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
Verloren met 5-2..... terecht?
[ afbeelding ]
qua uitslag redelijk spannend, maar echt hoogstaand voetbal niet gezien. Net zoals ik de meeste Feyenoorders niet heb gezien bij de interviews na afloop. Die waren allemaal al stiekem vertrokken. Alleen Makaay kunnen spreken en Schaars dan.quote:Op zondag 14 december 2008 13:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel een leuke wedstrijd gezien of was ie zo saai als de uitslag doet vermoeden?
Dat kan enkel een keeper zijn en soms hebben die best nog wel een hoge skill in keepen dan, naast de andere skills die bijna altijd hooguit waardeloos of rampzalig zijn...quote:Op zondag 14 december 2008 11:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
I think I have found a skilled youngster for you. His name is Luuk Emmerink and he is 17 years old.
This player has disastrous Defending at this point in his career. Given the chance to improve his Playmaking skills, this guy might well reach disastrous in that department.
[..]
Ik heb 'm toch maar afgewezen, ...
Ik heb inm de samenvatting gezien en ik vond t niet om over naar huis te schrijven. Gelukkig ambieer ik geen journalisten beroep oidquote:Op maandag 15 december 2008 09:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
qua uitslag redelijk spannend, maar echt hoogstaand voetbal niet gezien. Net zoals ik de meeste Feyenoorders niet heb gezien bij de interviews na afloop. Die waren allemaal al stiekem vertrokken. Alleen Makaay kunnen spreken en Schaars dan.
Nee.. het was ook meer proberen om een beetje warm te blijven dan dat ik echt vol enthousiasme naar die wedstrijd heb zitten kijken. Hopelijk zie ik in de toekomst wat leukere wedstrijden, maar het broodje kroket na afloop was wel weer fijnquote:Op maandag 15 december 2008 09:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb inm de samenvatting gezien en ik vond t niet om over naar huis te schrijven. Gelukkig ambieer ik geen journalisten beroep oid
Dan heb je wel meteen de beste 2 spelers van die wedstrijd denk ik.
Tja dat hoort er ook bij he! Zolang dat kroketje maar smaakt dan heb je iig tijdens de wedstrijd iets om naar uit te kijken.quote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee.. het was ook meer proberen om een beetje warm te blijven dan dat ik echt vol enthousiasme naar die wedstrijd heb zitten kijken. Hopelijk zie ik in de toekomst wat leukere wedstrijden, maar het broodje kroket na afloop was wel weer fijn
Hele goede zaken gedaan dus! Toppertje!quote:Op maandag 15 december 2008 10:01 schreef Dynia het volgende:
Afgelopen weekend was DE belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor lijfsbehoud...ik verwachtte dat ik 1 punt nodig had om in deze comp te blijven tegen een tegenstander waarbij dat mogelijk zou zijn. Ik sta 6e en hij 5e. De nummer 7 stond 3 punten achter, en moet nog een keer tegen de bot, en hij heeft een beter doelsaldo...vandaar dat ik een punt nodig had...:)
Ik ben terug gegaan naar vleugelspel, (5-4-1) en potverdrie...ik pak gewoon de volle winst!!...2-0 winst met 51% balbezit....jeeeej! Nu sta ik 6 punten los van plaats 7....Ik speel nog tegen 3 hele sterke tegenstanders, en de nummer 7 nog 2x tegen een hele sterke en een bot...dus ik verwacht lijfsbehoud (Vooraf totaal niet verwacht)
quote:Op maandag 15 december 2008 10:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh ja. Hatstats record van 250 trouwens en daarmee het (gedeeld) 8 sterkste team van de 7e divisies.
Wat ik begrijp moet dat nog geupdate worden.quote:Op maandag 15 december 2008 10:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iemand trouwens problemen met Fox Trick? Ik zie nergens meer mn hat stats ed sinds ze zijn gekomen met dat nieuwe achterlijke uiterlijk.![]()
Als je die niet hebt meegekregen heb je inderdaad liggen slapen en misschien wel onder een kei geleefd de laatste tijdquote:Op maandag 15 december 2008 09:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn heb ik liggen slapen de laatste tijd oid? Wat voor nieuw fan systeem? Dat van de % opkomst verhoudingen?
Oja, je had voor journalistje gespeeldquote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee.. het was ook meer proberen om een beetje warm te blijven dan dat ik echt vol enthousiasme naar die wedstrijd heb zitten kijken. Hopelijk zie ik in de toekomst wat leukere wedstrijden, maar het broodje kroket na afloop was wel weer fijn
Vaag dat ik ook dat al niet mee heb gekregenquote:Op maandag 15 december 2008 10:54 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Als je die niet hebt meegekregen heb je inderdaad liggen slapen en misschien wel onder een kei geleefd de laatste tijd.. De wijziging die in is gegaan met de fanpagina en de verwachtingen van je fans vooraf..
en je had idd de wedstrijd wel mogen winnen, maar dat is het risico van de counter..
quote:Op maandag 15 december 2008 10:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp moet dat nog geupdate worden.
koud voornamelijkquote:Op maandag 15 december 2008 10:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oja, je had voor journalistje gespeeld
Hoe ging het?
mja dat is het ook..quote:Op maandag 15 december 2008 11:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaag dat ik ook dat al niet mee heb gekregen
Het risico met counter ok maar met een veel betere verdediging tegen zijn aanval. Ook is mijn centrale aanval beter dan zijn centrale verdediging. Ik had er dus zo over heen moeten fietsen. Maar goed dat is de ME zullen we dan maar zeggen.
Vorige week met 3-0 gewonnen van iemand met een veel beter team. Daarom vind ik t zo matig en raar
Ook alquote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik las op het foxtrick forum dat de ontwikkelaar er mee ophoudt, en dat ie de code aan iemand anders gaat doorgeven. Dat kan nog wel ff duren dus.
Bron: http://foxtrick.px.cz/forum/4_1822_0.html
Verdikke dat gaat nog hartstikke lang duren dus.. en ik zat al zo ongeduldig te wachten tot de update, want ik mis het wel..quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik las op het foxtrick forum dat de ontwikkelaar er mee ophoudt, en dat ie de code aan iemand anders gaat doorgeven. Dat kan nog wel ff duren dus.
Bron: http://foxtrick.px.cz/forum/4_1822_0.html
Bij HAG zijn we bezig om een CHPP licentie te kunnen bemachtigen. Dan kunnen we een nieuw programma maken.quote:Op maandag 15 december 2008 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook al zo een bagger proggie.
jammer dat ik dat zelf niet kan anders had ik t wel geweten.
Topquote:Op maandag 15 december 2008 12:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij HAG zijn we bezig om een CHPP licentie te kunnen bemachtigen. Dan kunnen we een nieuw programma maken.
Het was oorspronkelijk de bedoeling om HTRatings over te nemen. Alleen wilde redeker de code nog niet vrijgeven.quote:Op maandag 15 december 2008 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
TopAls het dan een beetje op HtRatings lijkt zou t helemaal grandioos zijn.
Met HO is dat geen probleem...quote:Op maandag 15 december 2008 13:05 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm, het makkelijke van FoxTrick was dat je het ook bij elke tegenstander kon zien. Ik wil voor mezelf best maandags even alltid opzoeken, maar om m'n tegenstander even snel te bestuderen is nu ook een stuk omslachtiger.
Ja, maar dan moet ik alsnog 'iets anders' openen ipv dat ik alleen inlog bij hattrick en daar wat rondklik! Misschien is het wel gewoon luiïgheid of zo, maar gemak zo went snel!quote:Op maandag 15 december 2008 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met HO is dat geen probleem...
Ik dacht dat er eerst sprake van was dat hij dat wel wilde mits er een serieuze kandidaat was. Het lijkt mij dat Hag toch wel serieus genoeg genoemd mag worden.quote:Op maandag 15 december 2008 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk de bedoeling om HTRatings over te nemen. Alleen wilde redeker de code nog niet vrijgeven.
Dat zal best. Ik krijg t daar dus ook niet voor elkaar. Daarom zei ik ook bagger proggie!quote:Op maandag 15 december 2008 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met HO is dat geen probleem...
Dan moet je gewoon wachten totdat Alltid in Hattick zit. Waarschijnlijk zullen daar dan ook dat soort dingen bij zitten.quote:Op maandag 15 december 2008 13:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik alsnog 'iets anders' openen ipv dat ik alleen inlog bij hattrick en daar wat rondklik! Misschien is het wel gewoon luiïgheid of zo, maar gemak zo went snel!
Klopt. Maar hij wilde dan helpen bij de overdracht van zijn programma, alleen had hij daar geen tijd voor en daardoor wilde hij het niet vrijgeven.quote:Op maandag 15 december 2008 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er eerst sprake van was dat hij dat wel wilde mits er een serieuze kandidaat was. Het lijkt mij dat Hag toch wel serieus genoeg genoemd mag worden.
[..]
Het is inderdaad wennen. Maar een beter alternatief na HTR is er bijna niet...quote:Dat zal best. Ik krijg t daar dus ook niet voor elkaar. Daarom zei ik ook bagger proggie!
Ik had t een tijdje terug geinstalleerd maar vond t niks en dus weer gedelete net toch maar weer geinstalleerd en krijg er nog steeds geen warme gevoelens van. Ik zal t wel op mn pc laten staan en zo nu en dan eens kijken. Misschien dat t ff wennen is.
quote:Op maandag 15 december 2008 13:43 schreef nicomart het volgende:
Heb me ook maar even aangemeld om te helpen met foxtrick. Misschien dat het dan wel snel gaat
Om het dan meteen nog leuker te maken:quote:Op maandag 15 december 2008 13:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik er verstand van had had ik t ook gedaan maar ja helaas snap ik er de ballen van. Ik ben al blij dat ik hattricken , Travian en fok een beetje snap maar dan houd t toch echt op.
Ik heb t altijd al een lul gevonden die redeker.quote:Op maandag 15 december 2008 13:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij wilde dan helpen bij de overdracht van zijn programma, alleen had hij daar geen tijd voor en daardoor wilde hij het niet vrijgeven.
HTR RULES helaas was dat t enige goede wat die redeker heeft gedaanquote:Het is inderdaad wennen. Maar een beter alternatief na HTR is er bijna niet...
Nee. Het is gewoon 1 bestandje vor de Mac. Een zogenaamde .app . Hier doe je een dubbelklik op en HO draait.quote:Op maandag 15 december 2008 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t altijd al een lul gevonden die redeker.![]()
[..]
HTR RULES helaas was dat t enige goede wat die redeker heeft gedaan
Nou heb ik quick quote hiero bij fok maar dat was iets te quick geloof ik want in de quote staat wat anders dan ik boven in je reactie zie staan
Op de mac moet je toch ook gewoon dat proggie downen en dan installeren? Er staat op de website speciale downs voor de mac en voor de pc.
Kan je niet stiekem een andere versie maken dan? 1 die er niet op lijkt maar wel de zelfde basis heeft? Of denk je dat ie dan als nog bij je op visite komt zo van wat heb je nou gedaan vriend?quote:Op maandag 15 december 2008 13:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Om het dan meteen nog leuker te maken:
Ik ben bij HAG aangenomen toen om als programmeur te beginnen. Ik zou dus de programmeur van de nieuwe HTR zijn geworden als alles was doorgegaan.
Ik heb ook niet hoeven te solliciteren toentertijd.
Ik heb geen CHPP licentie.quote:Op maandag 15 december 2008 13:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je niet stiekem een andere versie maken dan? 1 die er niet op lijkt maar wel de zelfde basis heeft? Of denk je dat ie dan als nog bij je op visite komt zo van wat heb je nou gedaan vriend?
Vage shit die mac's Ik hou t dan maar op de Mac Donaldsquote:Op maandag 15 december 2008 13:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon 1 bestandje vor de Mac. Een zogenaamde .app . Hier doe je een dubbelklik op en HO draait.
Klopt. Ik dacht dat je problemen had met het instaleren, ik had niet goed gelezen. :$
Ow das een beetje jammer ja. Daar waren jullie mee bezig zei je. Hoe is de status daar mee dan?quote:
Mac zijn heel eenvoudig hoor. Zodra je er ooit op een gewerkt hebt, wil je niets anders meer.quote:Op maandag 15 december 2008 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vage shit die mac's Ik hou t dan maar op de Mac Donalds
Hahahaha we zijn steeds te snel.
Dat op dit moment nog steeds geen nieuwe CHPP-licenties worden uitgegeven...quote:Op maandag 15 december 2008 13:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow das een beetje jammer ja. Daar waren jullie mee bezig zei je. Hoe is de status daar mee dan?
Vage shit! Dat ze er niet teveel willen uitgeven ok maar als er 1 weg valt kan je toch juist een ander de kans geven. Zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 15 december 2008 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat op dit moment nog steeds geen nieuwe CHPP-licenties worden uitgegeven...
Ik heb het nog eens aangekaart op het HAG-forum.quote:Op maandag 15 december 2008 14:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vage shit! Dat ze er niet teveel willen uitgeven ok maar als er 1 weg valt kan je toch juist een ander de kans geven. Zal wel aan mij liggen
Klopt ook al is er ergens een crack voor. (ben ik zelf kwijt) maar t blijft waardeloos.quote:Op maandag 15 december 2008 14:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kost geld en is derhalve al waardeloos.
CHPP-programma's horen gewoon gratis te zijn, klaar.quote:Op maandag 15 december 2008 15:11 schreef nicomart het volgende:
7,50 for life.. Echt.. Dat valt nog wel te trekken
Maar ja aan de andere kant HAM bestaat nog steeds en Al die gratis proggies niet meer. Wat is dan wijsheid?quote:Op maandag 15 december 2008 15:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
CHPP-programma's horen gewoon gratis te zijn, klaar.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:46 schreef Outpost76 het volgende:
Kan iemand eens na gaan voor mij hoeveel hatstats ik had?
quote:No Tax 3-5-2 Normaal 145 62 45 38
FC RKDEO 4-3-3 Counteraanval (formidabel) 187 93 42 52
Je weet dan ongeveer 40% van je reguliere kansen centraal gaat en dat dus datzelfde in beginsel ook opgaat voor je counterkansen (overgenomen kansen van je tegenstander). Gezien je max 3 tactische counterkansen kunt krijgen, zal er dus gemiddeld ( 40% * 3 = ) 1,2 counterkans per wedstrijd door het midden komen... Die andere 1,8 gaat via de vleugels of is een spelhervatting. Nu betwijfel ik of een counter ook kan resulteren in een spelhervatting, dus waarschijnlijk zal het aantal 'centrale kansen' iets hoger liggen, maar met alleen een centrale aanval als counterend team kom je er ook niet altijd...quote:Op maandag 15 december 2008 11:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaag dat ik ook dat al niet mee heb gekregen
Het risico met counter ok maar met een veel betere verdediging tegen zijn aanval. Ook is mijn centrale aanval beter dan zijn centrale verdediging. Ik had er dus zo over heen moeten fietsen. Maar goed dat is de ME zullen we dan maar zeggen.
Vorige week met 3-0 gewonnen van iemand met een veel beter team. Daarom vind ik t zo matig en raar
misschien moet ik dat ook maar eens proberen.. ik vind HO persoonlijk niet echt lekker werken..quote:
THXquote:Op maandag 15 december 2008 15:49 schreef GeneraalUli het volgende:
Het maakt t wel wat duidelijker maar als je naar dit kijkt vraag ik me echt af waarom ik niet gewonnen heb :quote:Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je weet dan ongeveer 40% van je reguliere kansen centraal gaat en dat dus datzelfde in beginsel ook opgaat voor je counterkansen (overgenomen kansen van je tegenstander). Gezien je max 3 tactische counterkansen kunt krijgen, zal er dus gemiddeld ( 40% * 3 = ) 1,2 counterkans per wedstrijd door het midden komen... Die andere 1,8 gaat via de vleugels of is een spelhervatting. Nu betwijfel ik of een counter ook kan resulteren in een spelhervatting, dus waarschijnlijk zal het aantal 'centrale kansen' iets hoger liggen, maar met alleen een centrale aanval als counterend team kom je er ook niet altijd...
Anyways, just my 2 cents in een poging iets toe te voegen/verklaren
quote:Op maandag 15 december 2008 17:15 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien moet ik dat ook maar eens proberen.. ik vind HO persoonlijk niet echt lekker werken..
het doet me deugd om te zien dat zonder mij Outpost ook het topic wel vol weet te spammen.. Ligt het in ieder geval niet aan mij als dat gebeurd
Hoe kom je daar bij als ik mag vragen (als in de zin van, heb ik het afgelopen jaar iets gemist?)?. HO krijgt toch nog regelmatig een update (laatste op 12-12-2008 als 1 van de eerste HT-hulpprogramma's).quote:Op maandag 15 december 2008 14:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]De oorspronkelijke programmeurs van HO zijn er ook mee gestopt trouwens. Als die ook niet meer ge-update wordt, dan is er helemaal geen goed alternatief meer...
Je moet je niet verkijken op HatStats.. Uiteraard zijn ze een leuke indicatie per linie, maar ze geven geen enkele informatie over specifieke posities.. Daarnaast staat alles natuurlijk in verhouding.. Het verschil tussen een uitstekend (level 8) en een formidabel (level 9) middenveld is kleiner dan dat tussen een redelijk (level 6) en een goed (level 7) middenveld wanneer je het doorrekent naar % bbz. Zo werkt het ook met aanvals en verdedigings ratings. Een mythisch (level 17) aanval vs goddelijk (level 20) verdediging heeft meer scoringskans dan een zwak (level 4) aanval vs goed (level 7) verdediging, etc..quote:Op maandag 15 december 2008 17:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het maakt t wel wat duidelijker maar als je naar dit kijkt vraag ik me echt af waarom ik niet gewonnen heb :
No Tax 3-5-2 Normaal 145 62 45 38
ik weet niet wat je loddarstats waren, maar die geven volgens mij een indicatie van de balance in je elftal.. misschien dat daar een groot verschil in zit?quote:Op maandag 15 december 2008 17:15 schreef Outpost76 het volgende:
Het maakt t wel wat duidelijker maar als je naar dit kijkt vraag ik me echt af waarom ik niet gewonnen heb :
No Tax 3-5-2 Normaal 145 62 45 38
met als verschil dat er toen wedstrijden zijn gespeeld en vandaag nietquote:Zonder mij is er anders ook een berg gepost gisteravond tot vanochtend
Hierdoor:quote:Op maandag 15 december 2008 17:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij als ik mag vragen (als in de zin van, heb ik het afgelopen jaar iets gemist?)?. HO krijgt toch nog regelmatig een update (laatste op 12-12-2008 als 1 van de eerste HT-hulpprogramma's).
Zijn dat dan niet de oorspronkelijke programmeurs maar een groep nieuwe users die de boel hebben overgenomen??
quote:HO2 Status Update
Filed Under HO2 | 72 Comments
You all must have noticed it has been quiet here for a while. Draghetto has not been able to really work on the project since the beginning of this year and the last 2 months I also was not able to contribute. Besides the fact that we both are too busy with real life we also acknowledged that we no longer enjoy Hattrick itself.
This brings us to the inevitable … we have decided to stop our work for HO2.
However, fortunately this does not mean the end of the project. We have put too much time into the project to simply let it die. Draghetto was able to find a solution.
Maasarbeit, the company that is hosting a dedicated server for the project, has offered to take over the lead in the project. ‘der_steve’ is a new member in the team and an employee of Maasarbeit. In time he will take over the tasks that Draghetto and myself have been doing for the last 2 year.
At least until the end of the year I will keep being a meber on the team to support the new guy with any questions he might have about the project (code or organization). I do not know exactly how long Draghetto will keep being a member, but he will also be available for some time.
Does this mean HO2 will become payware? The answer to that question is still no!
Maasarbeit has plans for some merchandise and maybe a ‘pro’ version (that would require a small fee), but I would like o invite somebody from Maasarbeit to explain more about the plans they hav with the project.
I would also like to add the reply to this message from Maasarbeit that was done in our forum so you can get reassured aswell
I just want to tell you something about Maasarbeit motivation.
He just loves hattrick and the hattrick organizer. And like everyone else he is waiting for HO2 to be finished. As he heard that the core developers want to stop working on it, he decided to search someone who could finish the project, means he employs someone who would work about 30 hours a week on it, at least until the first final version is published.
Since I just decided to cancel my PhD and me and Sven are old friends, I’m the one who will try to do that.
At the moment I’m still employed as a researcher at the university of duesseldorf, but will start to work fulltime on HO2 in november. I hope I will be able to push the development. Thanks to draghetto and nethyperon we have a great code basis, it would be stupid to stop the work on HO2.
We don’t want to, as nethyperon already wrote, make something like payware out of it. It will stay open source and everyone who wants to contribute is welcome. But the project needs someone who tries to manage the work of all these developers and works on the core. And, if nobody is interested in doing something, of course we will have to do it on our own.
Anyway, we have to think about ways to get money sometime. This won’t effect the core or modules that already have been done or are in work - we think about developing some extensions and sell merchandise.
We just want to finish HO2, nothing else. It’s more for fun than a job
Before leaving you i’d like to give you an update to the status of the project that is not far than be stable and ready to be released, the Core functionaliy are almost done, we’re finishing to work with the new stamina training and within weeks we’ll also adapt the rating calculator to the new system (that won’t be in place soon anyway)
At the moment we are more involved into the creation and the improvement of some basic modules that will include be the first and necessary data to handle the team, speaking in terms of HO1 tabs, roster, team analyzer, training, transfer, matches, league
That’s our goal at the moment, once done we’ll release it and we’ll start working on other improvement already planned
That’s it for now
It was a pleasure to get such a great feedback for HO and HO2, it meant a lot for us, and sometimes you were the only reason we kept working on HO2 when no one really helped us, good that the situation is different now
That’s all for now
K.F.C. Minnertsga 4-4-2 Normaal 5quote:Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
simpele 5-1 met beste ratings tot nu toe denk ik. Hopen dat ik dit tot eind seizoen volhoud...
ik weet ook niet precies wat dat zijn. Ik hou er maar over op ik kan t toch niet terug draaien.quote:Op maandag 15 december 2008 17:33 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik weet niet wat je loddarstats waren, maar die geven volgens mij een indicatie van de balance in je elftal.. misschien dat daar een groot verschil in zit?
sssssssst dat zou je niet zeggen!quote:met als verschil dat er toen wedstrijden zijn gespeeld en vandaag niet![]()
Ah, nooit gezien/gelezenquote:
ik zal er eens naar kijken..quote:Op maandag 15 december 2008 23:31 schreef rompompom het volgende:
Ik heb net zelf effe een Excel bestandje in elkander geflansd voor Hatstats. Enige wat je moet doen is je stats van de wedstrijdpagina kopiëren en in de sheet plakken, taal selecteren en uit of thuis selecteren; dat zou goed moeten gaan. Hoewel software testen die je zelf hebt gemaakt natuurlijk dodelijk is, zou het tweetalig moeten zijn; Engels en Nederlands.
Omlaag laden.
Nou zou die niet veel hebben opgebracht maar als 17 jarige was ie verkoopbaar geweest. Nu volgens mij niet. Nou wordt t mn reserve spits aangezien die zondag +5 kreeg (quote:Koenraad Schigt (228198138)
Nederland 18 jaar en 111 dagen, volgende verjaardag: 17-12-2008
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: FC RKDEO (sinds 16-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 230
Loon: 290 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Handig sheetje...In mijn laatste wedstrijd had ik 104, en mijn tegenstander 131...Toch 2-0 winnen...quote:Op maandag 15 december 2008 23:31 schreef rompompom het volgende:
Ik heb net zelf effe een Excel bestandje in elkander geflansd voor Hatstats. Enige wat je moet doen is je stats van de wedstrijdpagina kopiëren en in de sheet plakken, taal selecteren en uit of thuis selecteren; dat zou goed moeten gaan. Hoewel software testen die je zelf hebt gemaakt natuurlijk dodelijk is, zou het tweetalig moeten zijn; Engels en Nederlands.
Omlaag laden.
spelers die je kort voor hun negentiende verjaardag pulled krijgen een skill-bonus tot de skill die ze kunnen halen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:53 schreef Outpost76 het volgende:
ff wat spamen want t is mij te stil hier.
Deze gast gepulled omdat ie morgen 19 wordt. Nou baal ik er ergens wel van dat ik m niet eerder gepulled heb maar wie verwacht er nou dat een 5,5 ster aanvaller op redelijk scoren zit. Ik heb dat nooit getraind en hij kon max redelijk halen als ik m de juiste training zou geven.Allemaal weer erg vaag
Hatstats zeggen ook niet alles; taktieken worden bijvoorbeeld buiten beschouwing gelaten. En aangezien in de berekening de middenveldrating met 3 wordt vermenigvuldigt, zullen bijvoorbeeld counteraars minder snel hoge hatstats halen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:02 schreef Dynia het volgende:
[..]
Handig sheetje...In mijn laatste wedstrijd had ik 104, en mijn tegenstander 131...Toch 2-0 winnen...
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:53 schreef Outpost76 het volgende:
ff wat spamen want t is mij te stil hier.
inderdaad wel zonde ja..quote:Deze gast gepulled omdat ie morgen 19 wordt. Nou baal ik er ergens wel van dat ik m niet eerder gepulled heb maar wie verwacht er nou dat een 5,5 ster aanvaller op redelijk scoren zit. Ik heb dat nooit getraind en hij kon max redelijk halen als ik m de juiste training zou geven.Allemaal weer erg vaag. Misschien had ie na 1 training scoren wel meteen op zn max gezeten maar toch ik vind t vaag. Zo iets verwacht ik iig niet.
[..]
Nou zou die niet veel hebben opgebracht maar als 17 jarige was ie verkoopbaar geweest. Nu volgens mij niet. Nou wordt t mn reserve spits aangezien die zondag +5 kreeg ()en dus minimaal 5 weken niet gebruikt kan worden.
dat zou op zich wel lekker zijn.. vooral als ze redelijk verdedigen en goed passen hebben.. dat is behoorlijk lekker trainingsspul..quote:Ik krijg in de komende 2 tot 4 weken 3 spelers die redelijk of goed zijn in verdedigen die ik kan promoveren. 1 zou er ook redelijk zijn qua vleugel en 1 goed qua passen. Pffff volgens mij begint de jeugd bij mij nu echt te werken. Nou maar hopen dat zich dat zo door zet en ik ook leuke vervangers pull. Ook al is dat vaak niet zo.
Hier ook.. ik krijg heel erg veel vleugelspelers aangeboden..quote:Wat mij wel opvalt is dat ik veel spelers heb met redelijk vleugel. Is dat bij iedereen zo of is t puur toeval?
Die bonus wist ik niet. Dat zou dus kunnen inhouden dat als ik m gepulled had op zn 17e dat ie maar matig had oid. Dan is t maar goed dat ik gewacht heb. Zo heb ik er iets meer aan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
spelers die je kort voor hun negentiende verjaardag pulled krijgen een skill-bonus tot de skill die ze kunnen halen..
die bonus bestaat altijd maar hoe jonger de speler des te jonger de bonus... natuurlijk heb je verder weinig aan een bijna-negentienjarige met 'redelijk' skill en zullen mensen altijd liever een zeventienjarige pullen dan te waachten totdat hij bijna negentien en vele malen minder waard
quote:
Als dat wat RM-rf schreef waar is is t achtereaf dus niet zondequote:inderdaad wel zonde ja..
Ja het spijt me dit te melden zeker door dat ik weet dat jij dat niet heb en daar door de jeugd eigenlijk maar bagger vind.quote:dat zou op zich wel lekker zijn.. vooral als ze redelijk verdedigen en goed passen hebben.. dat is behoorlijk lekker trainingsspul..
Vind ik zelf erg vaag. Vinden ze bij hattrick dat er te weinig trainies zijn met vleugel skills oid?quote:Hier ook.. ik krijg heel erg veel vleugelspelers aangeboden..
klopt... uit een van de achtergrondartikelen:quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die bonus wist ik niet. Dat zou dus kunnen inhouden dat als ik m gepulled had op zn 17e dat ie maar matig had oid. Dan is t maar goed dat ik gewacht heb. Zo heb ik er iets meer aan.
http://www96.hattrick.org(...)spx?EditorialID=2357quote:* Als een speler gepromoveerd wordt, ontvangt hij een extra vaardigheidsverhoging richting zijn potentiële niveau. Deze verhoging is afhankelijk van leeftijd - een 17-jarige speler ontvangt helemaal geen verhoging. Daarna geldt: hoe hoger de leeftijd, des te groter de vaardigheidsverhoging. Wat meer volwassen spelers zijn namelijk beter voorbereid op een plaatsje tussen de sterren van je keurkorps.
Topquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
klopt... uit een van de achtergrondartikelen:
[..]
http://www96.hattrick.org(...)spx?EditorialID=2357
Het was zo lekker rustig tot jij de rust kwam verstorenquote:
Ontslaan heeft toch geen invloed op je teamgeest?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Topthx
Maar goed dat ik m heb laten zitten dan. Ik was nooit van plan om scoren te gaan trainen en heb zo het langst profijt van hem gehad door m tot zn 19e in de jeugd te laten ballen. Als ik m straks helemaal niet meer nodig heb ontsla ik m wel alsnog. Dat beetje schade wat dat doet aan mn teamgeest kan ik wel hebben.
[..]
En bedankt...quote:Het was zo lekker rustig tot jij de rust kwam verstoren
Ik heb ooit vernomen van wel. Maar als dat niet zo is word ik graag gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ontslaan heeft toch geen invloed op je teamgeest?
quote:En bedankt...
Ik heb even in de regels gezocht en kon alleen dit vinden:quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ooit vernomen van wel. Maar als dat niet zo is word ik graag gecorrigeerd.
[..]Graag gedaan
![]()
quote:Transfers kunnen invloed hebben op de teamgeest
Elke keer dat je een speler koopt of verkoopt, riskeer je een daling van de teamgeest. Het risico wordt groter als je een aardige speler verkoopt en wanneer je een onaangename speler koopt. Als je een jeugdspeler verkoopt, riskeer je geen daling van de teamgeest zolang je hem binnen 6 dagen verkoopt nadat hij bij het hoofdteam is gekomen.
is niet nodig hoor.. de een heeft daarin wat meer mazzel dan de ander..quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
Ja het spijt me dit te melden zeker door dat ik weet dat jij dat niet heb en daar door de jeugd eigenlijk maar bagger vind.
je zou het haast denken he?quote:Vind ik zelf erg vaag. Vinden ze bij hattrick dat er te weinig trainies zijn met vleugel skills oid?
Ok I stand corrected.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb even in de regels gezocht en kon alleen dit vinden:
[..]
Dat is waar maar dan vind ik t nog niet leuk om t te posten ik wilde t all1 wel ff kwijt want ik ben er toch eigenlijk best een beetje trots op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
is niet nodig hoor.. de een heeft daarin wat meer mazzel dan de ander..
ja maar daar hebben ze toch geen invloed op?quote:je zou het haast denken he?
Ik denk dat ze de percentages van te scouten spelers wel kunnen beïnvloeden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok I stand corrected.![]()
[..]
Dat is waar maar dan vind ik t nog niet leuk om t te posten ik wilde t all1 wel ff kwijt want ik ben er toch eigenlijk best een beetje trots op.
[..]
ja maar daar hebben ze toch geen invloed op?
daarom moet je het ook posten.. ik post ook dingen waar ik trots op ben zonder rekening te houden met jaloezie van anderen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
Dat is waar maar dan vind ik t nog niet leuk om t te posten ik wilde t all1 wel ff kwijt want ik ben er toch eigenlijk best een beetje trots op.
lijkt mij ook niet.. het lijkt me dat dat gewoon random gegenereerd wordt..quote:ja maar daar hebben ze toch geen invloed op?
Een random moet ook geprogrammeerd worden. En die random kun je heel makkelijk manipuleren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
daarom moet je het ook posten.. ik post ook dingen waar ik trots op ben zonder rekening te houden met jaloezie van anderen..
[..]
lijkt mij ook niet.. het lijkt me dat dat gewoon random gegenereerd wordt..
mja of er zit een klein foutje in natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een random moet ook geprogrammeerd worden. En die random kun je heel makkelijk manipuleren.
Als je dat denkt, dan moet je een HT-mail naar de GM's sturen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja of er zit een klein foutje in natuurlijk
ik weet alleen van Outpost en mezelf dat we beide heel veel vleugelspelers aangeboden krijgen.. het lijkt me niet dat je hieruit kan opmaken dat het een bug is..quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je dat denkt, dan moet je een HT-mail naar de GM's sturen.
Een interesant onderzoek voor de HAGquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een random moet ook geprogrammeerd worden. En die random kun je heel makkelijk manipuleren.
Ik zal eens kijken wat ik kan doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een interesant onderzoek voor de HAG
Lijkt mij ook niet. Maar ik vind t verdacht veel zo veel ik er gekregen heb de laatste tijd. Dat is geen random meer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik weet alleen van Outpost en mezelf dat we beide heel veel vleugelspelers aangeboden krijgen.. het lijkt me niet dat je hieruit kan opmaken dat het een bug is..
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik kan doen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het even in het ideeën topic gezet.
ikke ook!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ben benieuwd wat eruit komt..
Thx voor de melding m8quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Oefenpotje in Cyprus achter de rug... (8k inkomsten dus 2k 'winst'), geen blessures en dus weer een weekje optimale training
* Proud2beDiepfries is blij dat Foxtrick weer terug is
Dan moet je even naar de taal kijken. Alle instellingen zijn gereset namelijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ikke ook!
[..]
Thx voor de melding m8meteen weer ff op datum gebracht!
Edit :
[ afbeelding ]
Volgens mij werkt t nog niet al te best
Hier werkt het prima inderdaad!!quote:Op woensdag 17 december 2008 06:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je even naar de taal kijken. Alle instellingen zijn gereset namelijk.
Daar zijn ze hard mee bezig.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hier werkt het prima inderdaad!!![]()
Nog niet zo uitgebreid in de opties als 'vroegaah', maar dat zal nog wel goedkomen!
Misschien kunnen de spelhervatting trainers hier mee eindelijk toch een beetje voordeel halen... Outpostquote:Toevoegingen aan de match engine volgend seizoen
Volgend seizoen introduceren we wisselspelers en afstandsschoten in de wedstrijden. Deze toevoegingen zullen je tactische opties vergroten en de weg vrijmaken voor nieuwe strategische keuzes.
Voorwaardelijke wissels zijn al sinds juni te gebruiken bij de jeugdelftallen en zijn nu ook in te zetten bij de senioren. Met wissels kun je veel nabootsen van wat een echte voetbaltrainer kan doen. Het enige verschil is dat je vooruit moet plannen en voor de wedstrijd al beslist moet hebben wat je gaat doen. Lees meer over wissels in de spelregels.
De tactiek afstandsschoten verruilt vleugel- en middenaanvallen voor schoten van afstand, ongeveer zoals centrumaanval/vleugelaanval dat doen.
Voor succesvolle afstandsschoten hebben je spelers zowel scoren als spelhervattingen nodig. Tegen het einde van dit seizoen zul je dit alvast kunnen gaan proberen in vriendschappelijke wedstrijden, en dan zul je hier ook nog meer informatie over krijgen.
STIL AAN DE OVERKANT!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
En toen was het weer stil...
idd.. hij zal er denk ik ook wel blij mee zijn, want ik heb het idee dat spelhervatting trainen mbt (indirecte) vrije trappen zonde is geweest, maar dat wordt hier natuurlijk wel mee goed gemaakt..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen de spelhervatting trainers hier mee eindelijk toch een beetje voordeel halen... Outpost
Inderdaadquote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan niet de hele tijd gaan spammen hier...
ik snap je even niet helemaal..quote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Of je had bij aanvang 1 spits moeten repositioneren als extra centrale verdediger en een vleugelspeler moeten repositioneren als extra spits.. Betekent wel 1 extra gerepositioneerde speler (is ratingsverlies tov spits in normale positie), maar je kunt dan wel je extra spits terug laten keren naar de vleugel..
Het lukt niet goed in Flash, maar in HTML kun je die vleugelspeler (uit de standaard 4-4-2) als extra spits instellen.. Dat zorgt in principe dus voor een 4-3-3 (met 2 IM). Vervolgens laat je 1 van de 2 gewone spitsen als extra CV spelen, dus 5-3-2.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik snap je even niet helemaal..
1 repositioneer 1 spits als centrale verdediger en 1 vleugelspeler als spits aan het begin.. maar hoe lost dat mijn probleem op met het herpositioneren van die spits naar vleugelspeler dan?
stel je taal opnieuw in, instellingen zijn gereset (en dan staat je taal op engels)quote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Of je had bij aanvang 1 spits moeten repositioneren als extra centrale verdediger en een vleugelspeler moeten repositioneren als extra spits.. Betekent wel 1 extra gerepositioneerde speler (is ratingsverlies tov spits in normale positie), maar je kunt dan wel je extra spits terug laten keren naar de vleugel..
Verkeerd quoten ftw!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
stel je taal opnieuw in, instellingen zijn gereset (en dan staat je taal op engels)
Ik was 'm inderdaad ook al even kwijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, mijn 2e spits is verkocht voor 1.6 mln, heb nu nog mijn briljante 20-jarige IM te koop staan voor 2 mln (kan er iemand het openingsbod doen?) waarmee ik zo'n 4 mln te besteden heb voor een nieuwe spits
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |