ja dat is best klote.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:16 schreef BaDaZz het volgende:
ik lees nog mee, baal er alleen van dat je redelijk wat dagen op die GM moet wachten
Ja we dachten laten we het deze keer maar zelf doen anders doe jij het voor onsquote:
Het verschil is alleen dat ik het met maar 9 posts hoefde te doen. Jullie doen er per topic ongeveer 200 met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja dat is best klote.
[..]
Ja we dachten laten we het deze keer maar zelf doen anders doe jij het voor ons
trouwens bedankt voor t aanpassen van de opquote:
hahahaha jah dat valt mij ook op. Nou ja als t maar gezellie is toch.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:27 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat ik het met maar 9 posts hoefde te doen. Jullie doen er per topic ongeveer 200 met z'n tweetjes
hahahaha wat dacht je van je zelf?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
komt omdat Outpost al die topics vol spamt
Ik vind het best hoor, zo is het ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha jah dat valt mij ook op. Nou ja als t maar gezellie is toch.
naar de wikipagina -> bewerken (staat ergens bovenaan..)quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
trouwens bedankt voor t aanpassen van de opDat scheelt mij weer. Zeker omdat ik nog steeds niet weet hoe dat moet.
![]()
tja als niemand me dat uitlegt leer ik t ook nooit.
tsja ik moet daar steeds maar op reageren.. anders is het ook zo stil hier..quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha wat dacht je van je zelf?
Ik ga me daar dit weekend eens op stortenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoi. Die tenue-designer is echt vet. Daar heb ik al wat uurtjes mee doorgebracht.
ja ik ook al..quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoi. Die tenue-designer is echt vet. Daar heb ik al wat uurtjes mee doorgebracht.
waarom is de op in dit topic dan al wel de aangepaste versie? Ik heb zelfs nog een paar keer gereload om te zorgen dat we niet weer 2 topics hadden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:30 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
naar de wikipagina -> bewerken (staat ergens bovenaan..)![]()
ook meteen de reden dat je me voor was
Hier nog 1. Vooral op vragen ik heb er zelf ook altijd een hekel aan als ik geen of heel laat antwoord krijg op een vraag. Vandaar dat ik het altijd snel probeer voor andere.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
tsja ik moet daar steeds maar op reageren.. anders is het ook zo stil hier..
Jep is uquote:
Omdat je 'm hebt gekopieerd hebt nadat AM de OP had ge-update.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
waarom is de op in dit topic dan al wel de aangepaste versie? Ik heb zelfs nog een paar keer gereload om te zorgen dat we niet weer 2 topics hadden.
daar was ik dus mee bezig..quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
waarom is de op in dit topic dan al wel de aangepaste versie? Ik heb zelfs nog een paar keer gereload om te zorgen dat we niet weer 2 topics hadden.
herkenbaarquote:Hier nog 1. Vooral op vragen ik heb er zelf ook altijd een hekel aan als ik geen of heel laat antwoord krijg op een vraag. Vandaar dat ik het altijd snel probeer voor andere.![]()
Dat begrijp ik. Ik snap niet hoe ik dan als nog sneller kon zijn dan hem.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef rompompom het volgende:
Goed dat de OP ook telkens wordt ge-update met het vorige topic in de lijst.
[..]
Omdat je 'm hebt gekopieerd hebt nadat AM de OP had ge-update..
1,5 miljoen is inderdaad teveel imho.. Briljant is 4 stijgingen binnen 2 seizoenen, dan moet je een beetje geluk hebben met hoe ver hij nu al is. Maar zoals je zelf al zegt, train hem 2-3 seizoenen door en je maakt nog steeds een erg leuk rendementquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:44 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Op vrijdag 12 december 2008 09:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Wat is trouwens iemand met 17 jaar 12 dagen, goed positiespel redelijk passen ongeveer waard?
[..]
hmmm dan heb ik hem veel te duur gekocht.... heb er 1,5 milj voor betaald, maar hopelijk haalt hij op zijn 18de briljant (vlak voor hij negentien wordt) denk dat het ong 2 seizoen duurt voor hij dat heeft ik heb nu eindelijk nameljik een goed coach...
dan behaal ik toch nog een redelijk rendement op hem....
Moritz Nüchter
17 jaar en 12 dagen, TSI = 1 000
redelijk in vorm, conditie matig [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
kom er net achter dat mijn coach de motherfuckingkankermongool een slect leider is tegenwoordig. na mijn PIC zondag nog content nu alweer kalm TSquote:Trainer: Asier Molina
Een goed trainer die aanvallend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft goed ervaring en is een slecht leider
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik snap niet hoe ik dan als nog sneller kon zijn dan hem.
De slome duikelaar
Wat is het slimste? voor 5 ton heb ik een nieuwe matig leiderschap goed coach(intern dus). of gewoon voor 5 ton op jacht gaan naar iemand met goed leiderschap. of beide?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
kom er net achter dat mijn coach de motherfuckingkankermongool een slect leider is tegenwoordig. na mijn PIC zondag nog content nu alweer kalm TS
lol Ik snap je inm wel maar jou reactie kwam pas na de reactie van rompompom en daar door had ik m dus nog niet gezienquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
tsja sommige mensen willen het ook niet snappen he?
een trainer met slecht leiderschap kan nog wel een seizoentje mee.. dus je kunt dan die 5 ton beter steken in een speler met goed leiderschap en die volgend seizoen tot coach maken.. tenminste dat denk ik.. ik weet niet hoe de rest hier over denkt..quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat is het slimste? voor 5 ton heb ik een nieuwe matig leiderschap goed coach(intern dus). of gewoon voor 5 ton op jacht gaan naar iemand met goed leiderschap. of beide?
neequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lol Ik snap je inm wel maar jou reactie kwam pas na de reactie van rompompom en daar door had ik m dus nog niet gezien![]()
snappie?
Ik weet niet of het slim is een matig goed te nemen. Maar ik zou iig wel op zoek gaan naar een goed goed.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat is het slimste? voor 5 ton heb ik een nieuwe matig leiderschap goed coach(intern dus). of gewoon voor 5 ton op jacht gaan naar iemand met goed leiderschap. of beide?
jaja dat heb je met 2 spammerts in de fedquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:32 schreef Grumpey het volgende:
het tempo in de topics is weer terug? wow
Ik had niet anders verwachtquote:
Zo, dan zorgen we er toch gewoon even voor dat je dat excuus nooit meer kan gebruiken?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeker omdat ik nog steeds niet weet hoe dat moet.![]()
tja als niemand me dat uitlegt leer ik t ook nooit.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
vandaar die reactie.. ik wilde je natuurlijk niet teleurstellen..
oke als je het dan zo graag over iets 'nuttigs' wilt hebben.. Ik heb een thuis en een uit-tenue gemaakt.. welke is het mooist (kan ik die als thuis-tenue gebruiken)..quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
t gaat gelukkig weer ergens over hiero.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:45 schreef rompompom het volgende:
[heel erg interessante leer]knip[/heel erg interessante leer]
Zo, succes ermee..
Ik zal zo ff kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
oke als je het dan zo graag over iets 'nuttigs' wilt hebben.. Ik heb een thuis en een uit-tenue gemaakt.. welke is het mooist (kan ik die als thuis-tenue gebruiken)..
quote:
Het uit tenue vind ik beter bij je logo passen. Als jij er achter komt hoe je strepen op de sokken krijgt leg mij dat dan ff uit aub.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
oke als je het dan zo graag over iets 'nuttigs' wilt hebben.. Ik heb een thuis en een uit-tenue gemaakt.. welke is het mooist (kan ik die als thuis-tenue gebruiken)..
thnx, dat dacht ik zelf ook al, maar twijfel alom.. en tja die strepen op de sokken dat weet ik dus ook nog niet. Horizontale of verticale strepen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het uit tenue vind ik beter bij je logo passen. Als jij er achter komt hoe je strepen op de sokken krijgt leg mij dat dan ff uit aub.
horizontaal. Ik wil witte strepen op mn rode sokken maar weet nie hoe.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
thnx, dat dacht ik zelf ook al, maar twijfel alom.. en tja die strepen op de sokken dat weet ik dus ook nog niet. Horizontale of verticale strepen?
je kunt de verticale strepen ook 90 graden laten draaien.. en dan naar je sokken verslepen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
horizontaal. Ik wil witte strepen op mn rode sokken maar weet nie hoe.
mmm klinkt ingewikkeld net als het hele tenue proggie. Ik denk dat ik t maar zo laat. maar iig bedankt voor je input.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:05 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je kunt de verticale strepen ook 90 graden laten draaien.. en dan naar je sokken verslepen..
ik heb even een screentje gemaakt van wat je moet doen.. ik hoop dat het het iets duidelijker maakt..quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mmm klinkt ingewikkeld net als het hele tenue proggie. Ik denk dat ik t maar zo laat. maar iig bedankt voor je input.
Welkom welkom. Hoe heet je team, in welke div speel je en wat train je?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo ideale TT om weer eens in te stappen. Ik speelde vroeger al Hattrick, toen gestopt en nu sinds dit seizoen weer begonnen.
Echter ik ben not familiar met het nieuwe jeugdsysteem en heb er net een paar dagen eentje geopend. Waar moet ik heel erg op letten of is er ergens een goede guide hiervoor? Ik heb begrepen dat het in het begin gewoon spelers overal uitproberen is?
Daarnaast ga ik ws helaas geen kampioen worden dit seizoen omdat de nummer twee onterecht van de nummer 1 gewonnen heeft en mijn mid met MOTS uit ws slechts zwak(laag) gaat worden vergeleken met de mogelijke matig(heel laag tot laag) thuis.
Het zal wel aan mij liggen. Er zijn mij veeeel te veeeel opties en knopjes dat het zeer onoverzichtelijk maakt voor mij. Ik ben dan al blij dat ik het tenue van rkdeo aardig heb na kunnen maken. Op de strepen na dan maar ja die heeft irl ook niet iedereen. Misschien dat ik t later nog eens ga proberen. ik kom er nu iig niet uit. Zelfs niet met jou screenshot.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:15 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb even een screentje gemaakt van wat je moet doen.. ik hoop dat het het iets duidelijker maakt..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |