abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63965899
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:16 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Welkom welkom. Hoe heet je team, in welke div speel je en wat train je?

Het is idd een beetje uitproberen en opletten waar je naar gescout had. Als er in het scout bericht niks staat over de linie die je scoute betekend niet dat ie t niet kan.

Tja volgend seizoen beter dan he. Het kan niet ieder seizoen feest zijn. Helaas.
TeamID huidige team: 146862
Train positiespel en in de jeugd positiespel en openingen maken(vanavond pas eerste wedstrijd though) en zit in de negende. Had tot vorige week goede hoop op promotie omdat ik hoopte in de 8ste 6de te kunnen worden. Dit is misschien wel beter, nu weet ik zeker dat ik me het seizoen erop kan handhaven.

Edit: noemt de scout bij het vinden altijd de grootste potentie of kan dit van alles zijn?
Voorbeeld, stel mijn scout zegt dat een speler zwak kan worden op het gebied van verdedigen, kan hij dan bijv de potentie hebben goed te worden op positiespel?
Ik herinner me jouw teamnaam overigens nog wel toen ik vroeger nog Hattrick op Fokvolgde, kan me niet meer herinneren of dat rond het 100ste of 200ste topic mijlpaal was.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:32:57 #52
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63966115
quote:

[..]

Het is idd een beetje uitproberen en opletten waar je naar gescout had. Als er in het scout bericht niks staat over de linie die je scoute betekend niet dat ie t niet kan.

Tja volgend seizoen beter dan he. Het kan niet ieder seizoen feest zijn. Helaas.
[..]

Het zal wel aan mij liggen. Er zijn mij veeeel te veeeel opties en knopjes dat het zeer onoverzichtelijk maakt voor mij. Ik ben dan al blij dat ik het tenue van rkdeo aardig heb na kunnen maken. Op de strepen na dan maar ja die heeft irl ook niet iedereen. Misschien dat ik t later nog eens ga proberen. ik kom er nu iig niet uit. Zelfs niet met jou screenshot.

Iig bedankt voor de moeite.
dan weet ik het ook niet.. het was een kleine moeite hoor..
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:41:52 #53
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63966297
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:23 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

TeamID huidige team: 146862
Train positiespel en in de jeugd positiespel en openingen maken(vanavond pas eerste wedstrijd though) en zit in de negende. Had tot vorige week goede hoop op promotie omdat ik hoopte in de 8ste 6de te kunnen worden. Dit is misschien wel beter, nu weet ik zeker dat ik me het seizoen erop kan handhaven.
Daarom en het is toch een spel voor de lange termijn niet om snel ff hoger op te komen.
quote:
Edit: noemt de scout bij het vinden altijd de grootste potentie of kan dit van alles zijn?
Voorbeeld, stel mijn scout zegt dat een speler zwak kan worden op het gebied van verdedigen, kan hij dan bijv de potentie hebben goed te worden op positiespel?
Ik herinner me jouw team naam overigens nog wel toen ik vroeger nog Hattrick op Fok volgde, kan me niet meer herinneren of dat rond het 100ste of 200ste topic mijlpaal was.
zal wel de 200e zijn bij t 100e had ik nog nooit van Fok of Hattrick gehoord

Je scout roept maar iets heb ik soms wel het idee. Heb je de afgelopen topic's al mee gelezen of kom je er echt net bij?
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

dan weet ik het ook niet.. het was een kleine moeite hoor..
Ik wel het heeft mede met mn lesdyctische tik te maken. Ik moet daar dan echt ff voor gaan zitten en er uren aan besteden en daar heb ik (nog) geen zin in.

nu al pagina 2
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_63966480
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:35 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

ja ik ook al..

ik heb nu een thuis en een uit-tenue maar ik twijfel nog steeds welke ik als thuistenue zal doen en welke als uittenue.. en ik blijf maar aanpassen..
Dat probleem heb ik dus ook. Net ook weer een kleine aanpassing gemaakt. Maar ik denk dat ik het er nu maar bij laat.

Ik zit ook met hetzelfde probleem. Wat is mooier als thuis en als uit-shirt?

Maar ik moet wel zeggen dat in de shirtjes van outpost wel erg veel tijd is gaan zitten...
pi_63966498
quote:

[..]

[..]

Het zal wel aan mij liggen. Er zijn mij veeeel te veeeel opties en knopjes dat het zeer onoverzichtelijk maakt voor mij. Ik ben dan al blij dat ik het tenue van rkdeo aardig heb na kunnen maken. Op de strepen na dan maar ja die heeft irl ook niet iedereen. Misschien dat ik t later nog eens ga proberen. ik kom er nu iig niet uit. Zelfs niet met jou screenshot.

Iig bedankt voor de moeite.
Geef me je login gegevens, en ik maak je die strepen wel even.
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:03:43 #56
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63966686
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:52 schreef RealBizkit666 het volgende:

Maar ik moet wel zeggen dat in de shirtjes van outpost wel erg veel tijd is gaan zitten...
Meer tijd dan jij denkt
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:53 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Geef me je login gegevens, en ik maak je die strepen wel even.
Je mag alles van me weten behalven mn pincode inlog gegevens.
pi_63966845
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Meer tijd dan jij denkt
[..]

Je mag alles van me weten behalven mn pincode inlog gegevens.
Je pingegevens zijn nog beter zelfs.
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:15:20 #58
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63966930
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Je pingegevens zijn nog beter zelfs.
Zoals ik al zei je mag alles weten behalve dat
pi_63967068
quote:
zal wel de 200e zijn bij t 100e had ik nog nooit van Fok of Hattrick gehoord

Je scout roept maar iets heb ik soms wel het idee. Heb je de afgelopen topic's al mee gelezen of kom je er echt net bij?
Ik kom er híer pas net weer bij.
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:32:33 #60
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63967323
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:20 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ik kom er híer pas net weer bij.
dan zal ik je een jeugd spelert laten zien. Daar stond ook niks over verdedigen in zn scoutings bericht.
quote:
Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Sjefke van Wessel.

Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

En toen kreeg ik dit bericht een tijdje terug :
quote:
15-11-2008 20:50
Wedstrijd Sjefke van Wessel: We hebben deze week ook Verdedigen getraind. Hij lijkt daarin goed te zijn.
Er staat dus niet altijd iets in en ook niet over zijn beste skill.
pi_63967325
quote:
Ik herinner me jouw teamnaam overigens nog wel toen ik vroeger nog Hattrick op Fokvolgde, kan me niet meer herinneren of dat rond het 100ste of 200ste topic mijlpaal was.
Dit kan inderdaad vanalles zijn. Persoonlijk neem ik alleen spelers aan waarvan een scout zegt dat deze op mijn trainingsvorm goed of uitstekend kan worden.
pi_63967360
quote:

[..]

Scout noemt over het algemeen 2 van de 3 skills met de meeste potentie. Van die 2 genoemde skills kan hij dan zowel het huidig niveau als het potentieel niveau noemen.

Voorbeeld:
quote:
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Vleugelspel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Passen wordt! 
Van deze speler weet ik op basis van trainingsverslagen dat 'ie rampzalig Keepen heeft (zoals bijna alle veldspelers), slecht Positiespel, zwak Passen, slecht Vleugelspel en slecht Scoren. Z'n verdedigende kwaliteiten heb ik nog niets over gehoord, ik weet wel dat 'ie in Spelhervatten een keer gestegen is. Overigens is dit een prutser, als verdedigende vleugelspeler komt 'ie het beste uit de verf (gezien het aantal van 5 sterren wat 'ie dan haalt)

Soms echter krijg je ook van die scoutingsrapporten waar je vrij weinig mee kunt:
quote:
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Leuk dat ik weet wat z'n huidige skill in Passen is en ook leuk dat je me verteld dat 'ie daar op misschien een paar sublevels na niets beter in zal worden... Voor het overige moet ik dus uit gaan zoeken of 'ie talent voor verdedigen heeft, positiespel, scoren of dat het een ballenvanger blijkt te zijn..

edit:
En vergelijkbaar met het talentje van OP:
quote:
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. 
Kwam uit de jeugdopleiding met redelijk Positiespel, goed Passen, matig verdedigen, zwak Spelhervatten en slecht Vleugelspel en Scoren.. Het goed Passen was een blijde verrassing
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_63967426
@Outpost:

Heb je hier misschien wat aan: http://www.oxidus.de/hattrick/Kitdesign/tut01/ ?
pi_63967484
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dit kan inderdaad vanalles zijn. Persoonlijk neem ik alleen spelers aan waarvan een scout zegt dat deze op mijn trainingsvorm goed of uitstekend kan worden.
Als een 15-jarige redelijk kan worden op mijn trainingsvorm en bijstats lijkt te hebben (op basis van scoutingsrapport) dan neem ik 'm toch ook zeker aan. Een 17j0d redelijk 'X' met bijstats kan mits 1-2 seizoenen goed opgetraind ook een leuk zakcentje opbrengen nog. Uiteraard moet 'ie wijken in het geval er een 'echte' topper aangeboden wordt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_63967552
quote:
Leuk dat ik weet wat z'n huidige skill in Passen is en ook leuk dat je me verteld dat 'ie daar op misschien een paar sublevels na niets beter in zal worden... Voor het overige moet ik dus uit gaan zoeken of 'ie talent voor verdedigen heeft, positiespel, scoren of dat het een ballenvanger blijkt te zijn..
Waarom is het van belang of hij goed is in positiespel óf scoren óf etc etc.

Ik train bij mn A team positiespel en in de jeugd ook, dan heb ik toch niets aan verdedigende spelers want die verbeteren zich dan toch niet in mijn jeugdopleiding? (Behalve als hij bijv redelijk def heeft en ik hem ook kan trainen op positiespel)

maw: Ik hoef toch in feite alleen oog te hebben voor jeugdspelers die presteren op het middenveld, in de jeugd gelden toch dezelfde regels mbt opstellingen en trainingsplekken als bij de senioren?
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:42:31 #66
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63967559
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dat meen je niet! Dan gooi je een berg talentjes weg!
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Outpost:

Heb je hier misschien wat aan: http://www.oxidus.de/hattrick/Kitdesign/tut01/ ?
Damn das een talent! omfg. Gaaf shirt zo trouwens!
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:42 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ik train bij mn A team positiespel en in de jeugd ook, dan heb ik toch niets aan verdedigende spelers want die verbeteren zich dan toch niet in mijn jeugdopleiding? (Behalve als hij bijv redelijk def heeft en ik hem ook kan trainen op positiespel)

maw: Ik hoef toch in feite alleen oog te hebben voor jeugdspelers die presteren op het middenveld, in de jeugd gelden toch dezelfde regels mbt opstellingen en trainingsplekken als bij de senioren?
Spelertjes die talent hebben in een andere skil dan jij traint in je senioren kan je in je jeugd nog wel trainen. Daar kan je ook weer geld mee verdienen als je ze als 17 jarige op de TL zet. In de jeugd kan je nou eenmaal 2 dingen trainen en dat kan je dus afwisselen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Outpost76 op 12-12-2008 18:52:07 ]
pi_63967794
Oja nog een vraag. Ik train in de jeugd op positiespel. Daarnaast wil ik passen trainen. Ik he gekozen voor openingen maken omdat ik ervan uit ging dat dat geen verschil maakte met korte passes voor mijn trainingsvorm, is dat correct?
pi_63967844
quote:
Spelertjes die talent hebben in een andere skil dan jij traint in je senioren kan je in je jeugd nog wel trainen. Daar kan je ook weer geld mee verdienen als je ze als 17 jarige op de TL zet.
is het in de jeugd dan niet het meest rendabel om dezelfde trainingsvorm aan te blijven houden, of zitten spelers vaak al aan hun plafond voor je ze kunt door laten stromen en is wisselen van trainingsvorm mogelijk?
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:53:30 #69
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63967849
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oja nog een vraag. Ik train in de jeugd op positiespel. Daarnaast wil ik passen trainen. Ik he gekozen voor openingen maken omdat ik ervan uit ging dat dat geen verschil maakte met korte passes voor mijn trainingsvorm, is dat correct?
Niet helemaal. Kijk maar in de regels. Ze trainen allebij spelers op een andere positie. Het ligt er dus maar aan waar jij de spelers hebt lopen die je trainen wil.
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:53 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

is het in de jeugd dan niet het meest rendabel om dezelfde trainingsvorm aan te blijven houden, of zitten spelers vaak al aan hun plafond voor je ze kunt door laten stromen en is wisselen van trainingsvorm mogelijk?
Ja dat is zo. Vaak hebben ze voor dat ze naar de senioren kunnen al hun max behaald van de training die ze in 1e instantie nodig hebben.

Die sjefke van mij zit al aan zn max qua verdedigen maar ik kan m nog niet promoveren dus train ik m de resterende tijd nog bij op passen in de hoop dat hij daar nog beter in worden kan.
pi_63967935
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:53 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Niet helemaal. Kijk maar in de regels. Ze trainen allebij spelers op een andere positie. Het ligt er dus maar aan waar jij de spelers hebt lopen die je trainen wil.
[..]
Ja oke, ligt eraan of ik toevallig een paar aanvallertjes of verdedigers tussen mijn mids heb lopen. Maar toen ik het vroeg ging ik ervan uit dat het puur voor mijn mids zou zijn.
pi_63968194
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:42 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat meen je niet! Dan gooi je een berg talentjes weg!
[..]
Ik weet het. Ik denk ook dat ik een beetje verwend ben met mijn jeugdspeler die ik voor 2 miljoen heb kunnen verkopen en die me onlangs nog 160k extra opleverde omdat hij doorverkocht is voor 4 miljoen.
quote:
Damn das een talent! omfg. Gaaf shirt zo trouwens!
[..]

Spelertjes die talent hebben in een andere skil dan jij traint in je senioren kan je in je jeugd nog wel trainen. Daar kan je ook weer geld mee verdienen als je ze als 17 jarige op de TL zet. In de jeugd kan je nou eenmaal 2 dingen trainen en dat kan je dus afwisselen.
Soms neem ik wel een 15 jarig jochie aan om te kijken of er iets uitkomt van sterren op de trainingsvorm die ik heb.
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:47:30 #72
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63969265
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:56 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ja oke, ligt eraan of ik toevallig een paar aanvallertjes of verdedigers tussen mijn mids heb lopen. Maar toen ik het vroeg ging ik ervan uit dat het puur voor mijn mids zou zijn.
ok maar dat hangt dus idd af van je andere spelertjes. Of er een aantal bv redelijk zouden kunnen worden in passen en dan op de positie zetten waar ze de meeste sterren halen. Daar pas je dan je training op aan.
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:06 schreef RealBizkit666 het volgende:

Ik weet het. Ik denk ook dat ik een beetje verwend ben met mijn jeugdspeler die ik voor 2 miljoen heb kunnen verkopen en die me onlangs nog 160k extra opleverde omdat hij doorverkocht is voor 4 miljoen.
ik denk en een beetje Ik weet t wel zeker! damn wat een topper is dat geweest!
quote:
Soms neem ik wel een 15 jarig jochie aan om te kijken of er iets uitkomt van sterren op de trainingsvorm die ik heb.
verstandig. Zo kan je tegen een talentje aan lopen zoals ik tegen Sjefke aan liep.
pi_63969449
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:42 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Wat Outpost76 ook al zei, spelers op andere posities kunnen wel mee profiteren van je training en later geld opleveren. Daarnaast heeft de jeugdopleiding voor mij toch ook nog wel een competitie-element, hoewel ik dat niet ten kostte van m'n training wil laten gaan. Door spelers op de juiste positie te zetten haal je nu eenmaal hogere ratings en betere resultaten

En mbt je vraag over je Passen training. "Openingen maken" traint max 10 spelers (verdedigers, middenvelders, vleugelspelers) per wedstrijd. "Korte pass" traint max 8 spelers (middenvelders, vleugelspelers, aanvallers) per wedstrijd. "Korte pass" traint iets sneller dan "Openingen maken", ik geloof 7 tov 8 weken per niveau stijging (kan ook 6 tov 7 oid zijn, ben geen Passen-expert verder)

Overigens, veel van deze antwoorden kun je ook terug vinden op http://hagonline.org
pi_63970725
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Overigens, veel van deze antwoorden kun je ook terug vinden op http://hagonline.org
Die site komt me ergens bekend van voor.
pi_63971784
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ah zoiets zocht ik. Dank
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:55:21 #76
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_63972917
Kampioenen
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:32:05 #77
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_63975850
tvp!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  zaterdag 13 december 2008 @ 00:17:58 #78
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63977066
quote:
Nieuwe supporter

dionve is vanaf nu een supporter van je team!

Ik heb helaas geen vrije slotjes meer over om je de eer terug te bewijzen.
quote:
Je hebt momenteel 15 supporterslots tot je beschikking.
Op z'n vroegst op 01-04-2009 kun je nog een supporterslot krijgen.
en 20 supporters hebben
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Mij ook
  zaterdag 13 december 2008 @ 01:21:27 #79
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_63978402
Stelletje spammerts!
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:17 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Damn lekker!

ps Een 27 jarige als trainie
Dat is mijn winger. Hij is oud, gaat weg, maar heeft me veel gebracht. Zowel offensive als WTM erg fijne speler.
Ik focus met name op IMs
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  zaterdag 13 december 2008 @ 04:29:19 #80
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63980079
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 01:21 schreef ScudRaket het volgende:
Dat is mijn winger. Hij is oud, gaat weg, maar heeft me veel gebracht. Zowel offensive als WTM erg fijne speler.
Ik focus met name op IMs
Netjes! Je zal er een berg geld voor vangen denk ik zo. Ook al is ie bijna op zn retour.
quote:
Stelletje spammerts!
Valt wel mee hoor we horen niet eens tot de hoogste posters binnen Fok!Hattrick
quote:
132. 07925 ArTiC
169. 07157 nicomart
174. 07076 TheVulture
404. 04171 -J-D-
Als ik iemand gemist heb sorry. Dit zijn de echte spammerts van onze fed!
pi_63981487
Ik heb nog 1 supporterslot. Anyone?
  zaterdag 13 december 2008 @ 10:44:08 #82
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_63981596
TVP
pi_63981790
Sodeju, hier is het ook hard gegaan!! Moest even bijlezen na m'n vrije dag

Tevens tvp!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_63984328
Zo.. al tijdje lid van fok, maar ook sinds maart bezig! eerste seizoen was 5 wedstrijden, 3e geworden uiteindelijk. Nu 4e in de 8e klasse, maar 17 jarige middelvelders van redelijk positiespel en redelijk passen met veel potentie.. Verder ook nog wat 19 jarige (jong) met formidabel uitmuntend (gekocht toen ik begon )

Leluk spel in ieder geval, al zijn mijn tenue's schandalig slecht :p (hattrickname = fokname, teamnaam is Witte Voetjes.
pi_63984978
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 10:34 schreef Yurzinho het volgende:
Ik heb nog 1 supporterslot. Anyone?
Deal, ik heb er nog geen;)

Wat is je teamid?
(146862)
pi_63986056
Ik zie dit nu pas:

!
pi_63986815
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
Mij ook
Ja maar jij bent weg...
pi_63986852
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:19 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Deal, ik heb er nog geen;)

Wat is je teamid?
(146862)
816532, YMFC
  zaterdag 13 december 2008 @ 16:16:02 #90
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63987117
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ja maar jij bent weg...
Ja ik had daar ook lekker wat toe te voegen

En dat Hattrick forum zuigt als een tierelier.
  zaterdag 13 december 2008 @ 17:15:35 #91
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_63988389
Ik heb een wedstrijd die ik moet winnen, wil ik nog kampioen worden, FC Struisvogelei - Olde Veste. Hij is veel beter dan ik ben. Is er een tactiek waardoor ik toch kan winnen? En hoe moet ik spelen, als het nodig is, heb ik een spelerslijst ter beschikking
pi_63989494
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

! Moeten we dat lidmaatschap en de bijbehorende titel aldaar serieus nemen?
pi_63989928
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:15 schreef rompompom het volgende:

[..]

Hoezo niet?
  zaterdag 13 december 2008 @ 18:49:58 #94
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63990215
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:15 schreef rompompom het volgende:

[..]

lidmaatschap en bijbehorende titel???? Waar heb je het over?
  zaterdag 13 december 2008 @ 18:59:24 #95
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_63990396
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
En dat Hattrick forum zuigt als een tierelier.
Dat deed het toch al
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_63990546
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

lidmaatschap en bijbehorende titel???? Waar heb je het over?
Waarschijnlijk hierover:
quote:
Website-expert in Het Antwoord Genootschap
  zaterdag 13 december 2008 @ 19:34:31 #97
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63991155
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:59 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Dat deed het toch al
Ja mede daarom ben ik ook weer weg uit de hag fed.
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 19:05 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hierover:
[..]
Ow hahahaha jah dat ben jij he
pi_63991326
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:38 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Nou, de titels in de fok-fed stellen niet allemaal even veel voor.
pi_63991371
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 19:42 schreef rompompom het volgende:

[..]

Nou, de titels in de fok-fed stellen niet allemaal even veel voor.
Bij HAG stellen ze wel wat voor.
  zaterdag 13 december 2008 @ 19:59:32 #100
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63991697
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 19:44 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Bij HAG stellen ze wel wat voor.
Jeps kan ik beamen. Bij Hag gaat t r allemaal vrij prof aan toe al zeg ik t zelf. Goed en serieus georganiseerd en een goede structuur. Bij hun is dat dan ook nodig met de vele onderzoeken die ze doen enzo. Bij Fok doen we daar niet aan en dus is dat imho ook niet echt nodig. Al vind ik t wel leuk om manager te zijn van de fok! fed ook al stelt t geen klote voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')