Ik zal eens kijken wat ik kan doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een interesant onderzoek voor de HAG
Lijkt mij ook niet. Maar ik vind t verdacht veel zo veel ik er gekregen heb de laatste tijd. Dat is geen random meer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik weet alleen van Outpost en mezelf dat we beide heel veel vleugelspelers aangeboden krijgen.. het lijkt me niet dat je hieruit kan opmaken dat het een bug is..
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik kan doen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het even in het ideeën topic gezet.
ikke ook!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ben benieuwd wat eruit komt..
Thx voor de melding m8quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Oefenpotje in Cyprus achter de rug... (8k inkomsten dus 2k 'winst'), geen blessures en dus weer een weekje optimale training
* Proud2beDiepfries is blij dat Foxtrick weer terug is
Dan moet je even naar de taal kijken. Alle instellingen zijn gereset namelijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ikke ook!
[..]
Thx voor de melding m8meteen weer ff op datum gebracht!
Edit :
[ afbeelding ]
Volgens mij werkt t nog niet al te best
Hier werkt het prima inderdaad!!quote:Op woensdag 17 december 2008 06:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je even naar de taal kijken. Alle instellingen zijn gereset namelijk.
Daar zijn ze hard mee bezig.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hier werkt het prima inderdaad!!![]()
Nog niet zo uitgebreid in de opties als 'vroegaah', maar dat zal nog wel goedkomen!
Misschien kunnen de spelhervatting trainers hier mee eindelijk toch een beetje voordeel halen... Outpostquote:Toevoegingen aan de match engine volgend seizoen
Volgend seizoen introduceren we wisselspelers en afstandsschoten in de wedstrijden. Deze toevoegingen zullen je tactische opties vergroten en de weg vrijmaken voor nieuwe strategische keuzes.
Voorwaardelijke wissels zijn al sinds juni te gebruiken bij de jeugdelftallen en zijn nu ook in te zetten bij de senioren. Met wissels kun je veel nabootsen van wat een echte voetbaltrainer kan doen. Het enige verschil is dat je vooruit moet plannen en voor de wedstrijd al beslist moet hebben wat je gaat doen. Lees meer over wissels in de spelregels.
De tactiek afstandsschoten verruilt vleugel- en middenaanvallen voor schoten van afstand, ongeveer zoals centrumaanval/vleugelaanval dat doen.
Voor succesvolle afstandsschoten hebben je spelers zowel scoren als spelhervattingen nodig. Tegen het einde van dit seizoen zul je dit alvast kunnen gaan proberen in vriendschappelijke wedstrijden, en dan zul je hier ook nog meer informatie over krijgen.
STIL AAN DE OVERKANT!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
En toen was het weer stil...
idd.. hij zal er denk ik ook wel blij mee zijn, want ik heb het idee dat spelhervatting trainen mbt (indirecte) vrije trappen zonde is geweest, maar dat wordt hier natuurlijk wel mee goed gemaakt..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen de spelhervatting trainers hier mee eindelijk toch een beetje voordeel halen... Outpost
Inderdaadquote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan niet de hele tijd gaan spammen hier...
ik snap je even niet helemaal..quote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Of je had bij aanvang 1 spits moeten repositioneren als extra centrale verdediger en een vleugelspeler moeten repositioneren als extra spits.. Betekent wel 1 extra gerepositioneerde speler (is ratingsverlies tov spits in normale positie), maar je kunt dan wel je extra spits terug laten keren naar de vleugel..
Het lukt niet goed in Flash, maar in HTML kun je die vleugelspeler (uit de standaard 4-4-2) als extra spits instellen.. Dat zorgt in principe dus voor een 4-3-3 (met 2 IM). Vervolgens laat je 1 van de 2 gewone spitsen als extra CV spelen, dus 5-3-2.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik snap je even niet helemaal..
1 repositioneer 1 spits als centrale verdediger en 1 vleugelspeler als spits aan het begin.. maar hoe lost dat mijn probleem op met het herpositioneren van die spits naar vleugelspeler dan?
stel je taal opnieuw in, instellingen zijn gereset (en dan staat je taal op engels)quote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Of je had bij aanvang 1 spits moeten repositioneren als extra centrale verdediger en een vleugelspeler moeten repositioneren als extra spits.. Betekent wel 1 extra gerepositioneerde speler (is ratingsverlies tov spits in normale positie), maar je kunt dan wel je extra spits terug laten keren naar de vleugel..
Verkeerd quoten ftw!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
stel je taal opnieuw in, instellingen zijn gereset (en dan staat je taal op engels)
Ik was 'm inderdaad ook al even kwijtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |