quote:Miikka Teronen
TSI = 88 900 , 24 years and 21 days, passable form [pleister]
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: extra-terrestrial Passing: solid
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: poor
quote:Ernst-Jan Otten
TSI = 95 620 , 25 years and 99 days, solid form
Has excellent experience and weak leadership abilities
Playmaking: excellent Passing: excellent
Winger: extra-terrestrial Defending: poor
Scoring: weak Set pieces: solid
en 2 B-traineesquote:Domonkos Hacsek [playerid=144693475]
23 jaar en 26 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 15-02-2009
Nationaliteit: Magyarország
Total Skill Index (TSI): 55 640
Loon: 26 808 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Adrian Zaharia [playerid=215185597]
18 jaar en 39 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Volgende verjaardag: 02-02-2009
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 2 250
Loon: 540 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
Vorm +4 / -3 , allemaal Bspelersquote:Lorenz Zafaurek [playerid=215192140]
18 jaar en 10 dagen, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 03-03-2009
Nationaliteit: Österreich
Total Skill Index (TSI): 1 900
Loon: 516 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Everaldo Barata (121784429)
25 jaar en 93 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Heeft goed ervaring en is een rampzalig leider
Volgende verjaardag: 10-12-2008
Nationaliteit: Brasil Brasil
Total Skill Index (TSI): 67 000
Loon: 14 460 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Rembroek
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: wonderbaarlijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Die eerste is m'n pareltje.quote:Siemen van Kooten His passing proficiency improved from excellent to formidable.
Allesandro Weynen His passing proficiency improved from solid to excellent.
Albert Borgerink His passing proficiency improved from inadequate to passable.
quote:Siemen van Kooten (IM) (116384137)
25 years and 27 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and infamous.
Has passable experience and solid leadership abilities
Next birthday: 14-02-2009
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 83 190
Wage: 35 700 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Playmaking: titanic Passing: formidable
Winger: wretched Defending: passable
Scoring: wretched Set pieces: inadequate
The player has been on your team for 905 days and you would keep 93.00% of the transfer sum.
quote:Tamariz Roger Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap namen af van goed tot redelijk. ik heb m in juli coach gemaakt. Jullie hadden dus gelijk qua leiderschap.Nou dus weer een half seizoen wachten op mn fc
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dinis Inácio Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van redelijk naar goed.
Zübeyir Özkal Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Nils-Ove Forsbo Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van uitstekend naar formidabel.
Hernán Andreu Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van redelijk naar goed.
Javiero Gajardo Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van waardeloos naar slecht.
Geovanni Meurisse Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Lampis Iloridis Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van goed naar uitstekend.
Alexey Mylnikov Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van matig naar redelijk.
Raymond Suykerbuijck Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van matig naar redelijk.
Lauge Rath-Friis Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van goed naar uitstekend.
Arnold Bloemhard Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van matig naar redelijk.
Fredy Borter Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van formidabel naar uitmuntend.
Gideon van Olphen Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van goed naar uitstekend.
Ik was hier al gewaarschuwd dat ie wel eens snel kon zakken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:39 schreef RemCOW het volgende:
"Jullie hadden dus gelijk qua leiderschap.". Wat dan?
Dit is mn FC nu. Hij moet all1 nog ff een tijdje bij mn team spelen voor ik m coach kan maken. All1 speelt ook hij niet veel in mn A team door zn gebrek aan conditie. En met zo een oude spelert stijgt dat never.quote:Dinis Inácio (37484707) Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
31 jaar en 90 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft briljant ervaring en is een goed leider
Volgende verjaardag: 13-12-2008
Nationaliteit: Portugal Portugal
Total Skill Index (TSI): 9 160
Loon: 4 416 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 67
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
heb je er nou al veel voordeel uit gehaald? Volgens mij is het namelijk minimaal aangezien indirecte vrije trappen bijna niet voorkomen tijdens wedstrijden... (niet bij die van mij tenminste)quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
[..]
[..]
Ze komen wel voor. Ik heb ze tegen gehad helaas nog niet voorquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
heb je er nou al veel voordeel uit gehaald? Volgens mij is het namelijk minimaal aangezien indirecte vrije trappen bijna niet voorkomen tijdens wedstrijden... (niet bij die van mij tenminste)
Klopt je percentage wel dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:50 schreef Jorntje het volgende:
Twee stijgingen in PM.
Voor de rest veranderd de conditie van mijn spelers echt nooit, heb mn Conditietraining op 15% staan maar zie nooit iemand stijgen daarin.
ziet er wel lekker uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze komen wel voor. Ik heb ze tegen gehad helaas nog niet voorIk heb geen idee of t nou echt voordeel heeft. Het niveau was stukken lager de laatste 2 wedstrijden door dat mn goddelijk sp hoer geblesseerd was. Ik ben daarom ook heel erg benieuwd hoe t komende zondag is.
Mn A team met 5-3-2 heeft nu t volgende :
Keep : Uitstekend
verd : 2x goed, 1x uitstekend, 1x uitmuntend en 1x Briljant
mid : 2x goed en 1x formidabel
Aanval : 1x formidabel en 1x goddelijk
Ja idd ik had er ook veel meer van verwacht na hun berichtje aan t begin van t seizoen. Maar ik hou vol. Slechter worden ze er iig niet door.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ziet er wel lekker uit
maar goed ik zit dus nog steeds een beetje te twijfelen op zich wil ik het ook wel gaan trainen zodat het allemaal wat hoger komt in spelhervatting, maar volgens mij is het voordeel zo minimaal dat het niet echt veel oplevert. Dit doordat indirecte vrije trappen zo erg weinig voorkomen in een wedstrijd..
nee dat is zeker waar.. levert het ook qua transferwaarde wat op voor spelers?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd ik had er ook veel meer van verwacht na hun berichtje aan t begin van t seizoen. Maar ik hou vol. Slechter worden ze er iig niet door.
Dat zal toch wel. Ik heb voor mn uitmuntend spits ook meer moeten betalen omdat ie goddelijk spelhervatten heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee dat is zeker waar.. levert het ook qua transferwaarde wat op voor spelers?
Makkelijk! op naar de 500 zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:35 schreef Grumpey het volgende:
tvp maar weer....misschien halen we de 300 topics nog wel eens
verdedigen +1quote:
Freek-Jan van Sonnen
TSI = 18 520, 20 jaar en 34 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Snel]
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Mijn FC van 33 is anders afgelopen vrijdag wel gestegen in conditie, van matig naar redelijk, gelukkig maar want hij is mijn beste mid en ik speel vandaag tegen de koploperquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was hier al gewaarschuwd dat ie wel eens snel kon zakken.
[..]
Dit is mn FC nu. Hij moet all1 nog ff een tijdje bij mn team spelen voor ik m coach kan maken. All1 speelt ook hij niet veel in mn A team door zn gebrek aan conditie. En met zo een oude spelert stijgt dat never.
Brazilie - Portugal 6 - 2![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zullen je spelers wel rond het gemiddelde conditie niveau zitten voor dat percentage, en zijn er alleen subniveau stijgingen en dalingen welke je niet ziet. Dat lijkt mij niet zo bijzonder...quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:50 schreef Jorntje het volgende:
Twee stijgingen in PM.
Voor de rest veranderd de conditie van mijn spelers echt nooit, heb mn Conditietraining op 15% staan maar zie nooit iemand stijgen daarin.
Das knap! Wat is jou percentage conditie training?quote:Op zondag 23 november 2008 12:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Mijn FC van 33 is anders afgelopen vrijdag wel gestegen in conditie, van matig naar redelijk, gelukkig maar want hij is mijn beste mid en ik speel vandaag tegen de koploper
quote:De scheidsrechter dreigde de grove overtreding van Wannabes-speler Jack Roijen te melden bij Sinterklaas. Dit dreigement maakte misschien nog wel meer indruk op het goedgelovige joch dan de rode kaart die hij ervoor ontving.
Goeie wissel geweest..quote:Dynamo moest in de 27e minuut wisselen. Gerwazy Tasiemski strompelde mank van het veld en werd vervangen door Gerard van der Waard. Dynamo moest in de 29e minuut met een man minder door, omdat Gerard van der Waard rood kreeg na een zware, volkomen onnodige overtreding.
Da's best genaaid....quote:Op zondag 23 november 2008 20:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Nou dat gaat lekker..![]()
[..]
Goeie wissel geweest..
quote:Op zondag 23 november 2008 20:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Nou dat gaat lekker..![]()
[..]
Goeie wissel geweest..
Vergeten erbij te zeggen, maar een vrij normale 15 %. Vooral geluk dusquote:Op zondag 23 november 2008 14:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das knap! Wat is jou percentage conditie training?
quote:Op zondag 23 november 2008 21:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Als je 2-5-3 speelt krijg je dan ook training?
Bij mij gebeurde alles juist in de eerste 25 minuten. 1-0 voorgekomen (tegen de koploper), en wat kansen over en weer. Rest van de eerste helft niks, en in de 72ste minuut weer een kans voor hem, en een kaart voor mij...quote:Op zondag 23 november 2008 21:25 schreef GeneraalUli het volgende:
Spannende wedstrijd bij mijnog niks gebeurd na 25 minuten.
quote:Ilkka Munukka wist dat hij fout zat, toen hij zijn tegenstander aan het shirt vasthield. Hij verontschuldigde zich bij de scheidsrechter, die hem desondanks een tweede gele kaart gaf, waarna hij met gebogen hoofd het veld af ging.
Meteen twee tegen, kuthattrickquote:Na 29 minuten gaf Tappertjes de bal vanuit een vrije trap hoog voor in de zestienmeter. Het leek hier om een goed ingestudeerde actie te gaan, want de bal werd teruggekopt en bereikte Rubén Cuenca. Deze had alle ruimte om de bal in de hoek te plaatsen en zo de 1 - 0 te scoren. Toen Tappertjes een vrije trap kreeg in een lastige positie, werd er niet gekozen voor een direct schot op doel, maar voor een voorzet richting doelmond. De aanvallende spelers liepen kriskras door elkaar en maakten het de verdedigers zo erg moeilijk. Na een korte scrimmage tikte Arcadie Dascãlu de bal uiteindelijk langs de grabbelende keeper over de doellijn. Het werd 2 - 0, waarmee weer eens werd bewezen dat het loont om te trainen op standaardsituaties.
2 rode kaarten? de tiefus.quote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef ArcturusMengsk het volgende:
nou.. ondanks 2 rode kaarten toch nog 1 - 2 winst..
Met zo een verdediging :quote:Op zondag 23 november 2008 22:48 schreef Ruudt het volgende:
4-3 verloren, m'n tactisch plan pakte goed uit want ik scoorde 3x via de rechterkant tegen zijn zwakke linkerkant dus.
Helaas wel verloren, misschien was m'n verdediging te zwak?
Naar mijn mening had ik zeker recht op de 3 punten..
Wat is jullie mening?
kom je niet ver natuurlijkquote:Rechterverdediging waardeloos (zeer hoog)
Centrale verdediging waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging waardeloos (zeer hoog)
quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Yonah Tebbens heet en 15 jaar oud is.
Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is.
Geven we hem een contract, baas?
Dat is je probleem. Als je verdediging beter was geweest had je m kunnen hebben aangezien je mid wel veel beter is. Maar echt met zo een verdediging had je net zo goed geen verdediging kunnen opstellen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben op alle andere fronten beter en pak hem op z'n zere plek..
En ik heb geen echte verdedigers.
Leuk spelertje hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 23:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
5-3 verloren van de koploper met PIC en Counter.. Geen counterkans gehad, tegenstander speelt MOTS (gezien het ratingsverschil tov eerdere wedstrijden) en Pressie en drukt daarmee wel weer een kans van mij weg
Nouja, gezien de huidige vormcrisis ben ik wel tevreden. Vormupdate van donderdag op vrijdag maar even afwachten en wie weet kan ik volgende week thuis zo maar eens 3 punten pakken
Oja, en ik had best een fijn talentje gescout vanochtend..
[..]
Heb ik wel geld voor ja, zal er dan maar ff een paar kopen en dan zien we wel of het daar aan ligt.quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is je probleem. Als je verdediging beter was geweest had je m kunnen hebben aangezien je mid wel veel beter is. Maar echt met zo een verdediging had je net zo goed geen verdediging kunnen opstellen.Heb je geen geld voor een paar leuke verdedigers dan? Zo win je natuurlijk nooit ook al was je er dicht bij.
Denk je zelf van niet dan? Als je zijn aanvallers t niet lastig maakt is t wel erg makkelijk scoren he. Ook al is je mid veel beter.quote:Op zondag 23 november 2008 23:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Heb ik wel geld voor ja, zal er dan maar ff een paar kopen en dan zien we wel of het daar aan ligt.
En weer een jeugd spelert om te ontslaan. Of wil jij m kopen Ruudt? Hij zal niet veel slechter zijn dan wat je nu hebt lopenquote:Nathan van Elferen (225080160) Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
17 jaar en 34 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
volgende verjaardag: 09-02-2009
Nationaliteit: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 250
Loon: 330 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Mn indirecte vrije trappen staan trouwens inm op :quote:Jędrek Sobowiec verzilverde in de 80e minuut een vrije schop vanaf zeker 30 meter: 4-0 voor het thuisteam.
Best lekker nu maar hopen dat t binnen kort echt resultaat gaat opleveren. Ik train nu een half seizoen spelhervatten en wil nou zo langzamerhand toch wel eens wat zien.quote:Verdediging goed (hoog)
Aanval goed (hoog)
quote:De vrije trap van Bifröst in de 72e minuut leek te mislukken, want het schot was te zacht en niet tussen de palen. Daar zat echter een idee achter - de niet erg doelgerichte bal veranderde in een voorzet richting Jasper Epskamp, die er al op stond te wachten in de zestienmeter. Dat betekende de 2 - 2! Trainen op vrije trappen heeft dus wel degelijk zin!
ik counter ook nog gewoon steeds.. ondanks dat ik middenvelders train.. mijn middenveld blijft gewoon té zwak om te kunnen winnen zonder te counteren.. maar ik zit er soms wel eens aan te denken om weer eens over te stappen naar het geliefde verdedigers trainen en dan lekker counteren..quote:
Ik ben iets van mening veranderd. De rest van t seizoen ga ik om en om verdedigen en spelhervatten trainen. Mijn trainies worden snel te oud en ze hebben nog best wat verdedigen nodig.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd ik had er ook veel meer van verwacht na hun berichtje aan t begin van t seizoen. Maar ik hou vol. Slechter worden ze er iig niet door.
0-3 winst. Lekker dat de vorm er weer aan komtquote:K.F.C. Minnertsga
Indirecte vrije trappen
Verdediging redelijk (laag)
Aanval goed (heel laag)
Middenveld redelijk (zeer hoog)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging uitmuntend (laag)
Linkerverdediging uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval redelijk (hoog)
Centrale aanval formidabel (hoog)
Linkeraanval zwak (hoog)
quote:19.35
245 100 72 73
67.0 26.5 26.0 14.5
Vind ook niks tussen de links in de OP, daarom vraag ik het hier even. Welk niveau hebben jouw zaakwaarnemers?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:17 schreef nicomart het volgende:
was daar een niveau voor?
uhm.. geen idee dus
Dus zolang je niets met die jeugdopleiding doet maakt het niveau geen zier uit? Want een jeugdopleiding kost in mijn ogen alleen maar geld voor de keren dat je eens wat leuks eruit vist.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef Yurzinho het volgende:
Deze zaakwaarnemers geven volgens mij het niveau van de jeugdopleiding "oude stijl" aan. Als je meedoet aan de nieuwe jeugdopleiding zal deze dus altijd op rampzalig blijven staan
Klopt. Dat is puur als je het oude systeem nog gebruikt bij de Jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef Yurzinho het volgende:
Deze zaakwaarnemers geven volgens mij het niveau van de jeugdopleiding "oude stijl" aan. Als je meedoet aan de nieuwe jeugdopleiding zal deze dus altijd op rampzalig blijven staan
Juistemquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus zolang je niets met die jeugdopleiding doet maakt het niveau geen zier uit? Want een jeugdopleiding kost in mijn ogen alleen maar geld voor de keren dat je eens wat leuks eruit vist.
Okidokiquote:
precies daarom wordt de jeugdopleiding van Dynamo Groningen ook gesloten nadat de jeugdcompetitie is afgelopen..quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus zolang je niets met die jeugdopleiding doet maakt het niveau geen zier uit? Want een jeugdopleiding kost in mijn ogen alleen maar geld voor de keren dat je eens wat leuks eruit vist.
20 jaar ? dan zakt ie hooguit in vorm een beetje, maar daar kan hij ook wel weer bovenop komen! Een nieuwe centrale verdediger kan ook snel weer in vorm zakken...quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:57 schreef Lyzio het volgende:
Hmm, heb mijn centrale verdediger maar op de transferlijst gegooid. Hij zakt wekelijks en het kost me alleen maar geld op deze manier. Erg jammer, want ik had hem op de toekomst gekocht. Hattrick is af en toe stom
Het is dat ik mijn mids train en de verdediging daarom een beetje achter de feiten aanloopt. Ach, ik krijg een leuke cent voor de jongen en daarvan koop ik een wat meer geroutineerde centrale verdedigerquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
20 jaar ? dan zakt ie hooguit in vorm een beetje, maar daar kan hij ook wel weer bovenop komen! Een nieuwe centrale verdediger kan ook snel weer in vorm zakken...
En dat als oprichter van de Fok Fedquote:
Zonde dat je hem op de TL hebt gezet. Dat is voor een team uit de VIII echt een leuke en goede verdediger! Je zal er iig wel lekker wat geld voor krijgen. Wat voor een verdediger wil je er voor terug kopen dan? Een te oude speler kan namenlijk ook zakken in zn skills ipv alleen maar zn vorm. Vorm dalingen komen trouwens voor bij alle spelers net als dat in t echie ook zo kan zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is dat ik mijn mids train en de verdediging daarom een beetje achter de feiten aanloopt. Ach, ik krijg een leuke cent voor de jongen en daarvan koop ik een wat meer geroutineerde centrale verdediger
Tussen de 26 en 29 jaar met verdedigen op formidabel. Ik heb ongeveer 700K te besteden denk ik.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat als op richter van de Fok Fed
[..]
Zonde dat je hem op de TL hebt gezet. Dat is voor een team uit de VIII echt een leuke en goede verdediger! Je zal er iig wel lekker wat geld voor krijgen. Wat voor een verdediger wil je er voor terug kopen dan? Een te oude speler kan namenlijk ook zakken in zn skills ipv alleen maar zn vorm. Vorm dalingen komen trouwens voor bij alle spelers net als dat in t echie ook zo kan zijn.
een schandequote:Op dinsdag 25 november 2008 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat als op richter van de Fok Fed
Hmm als je een formidabel verdediger haalt zou ik hem iets jonger halen, dan kun je er nog wat langer mee vooruit! Formidabel is in de VIII meer dan genoeg, bovendien kunnen ze vanaf hun 28ste al in skills dalen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Tussen de 26 en 29 jaar met verdedigen op formidabel. Ik heb ongeveer 700K te besteden denk ik.
Iets jonger mag natuurlijk ook welquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm als je een formidabel verdediger haalt zou ik hem iets jonger halen, dan kun je er nog wat langer mee vooruit! Formidabel is in de VIII meer dan genoeg, bovendien kunnen ze vanaf hun 28ste al in skills dalen...
deed m'n net 28 geworden spits laatst ook
Ik train verdedigen en koop mn andere spelers tussen de 20 en 26. Ok ze zijn wel iets duurder maar zoals al gezegd door Gijs_ je kan er dan wat langer mee doen.quote:
Ja, dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik train verdedigen en koop mn andere spelers tussen de 20 en 26. Ok ze zijn wel iets duurder maar zoals al gezegd door Gijs_ je kan er dan wat langer mee doen.
Tja ik koop en verkoop geen Formi verdedigers dus ik kan je er niet mee helpen. Qua wat dat kosten gaat. Suc6 er mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook welPunt is alleen dat ik maar zo'n 700K (misschien 800K) te besteden heb. En het verdedigen moet op formidabel zitten. Dus ik kijk eens rond in de komende weken wat er te krijgen valt en welke leeftijd daar aan vast hangt
quote:Speler met ID 224591885 is voor het laatst gezien bij de melkboer, waar hij vergeefs deuken in pakjes boter probeerde te trappen. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Uit de regels:quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef RemCOW het volgende:
Een te hoog zelfvertrouwen is niet goed nee, daar moet ik voor oppassen. Teamgeest daarentegen is wel erg belangrijk.
En na een PIC vorige week (16e) was de teamgeest weldegelijk dolgelukkig, ongeveer na 2 dagen ging dat terug na tevreden, en nu is dat dus terug naar content.... Great... Wat heeft verder nog invloed op de teamgeest behalve je coach en het aantal psychologen?
Kortom, dit zijn de zwaarst wegende factoren en de rest heeft geen noemenswaardige invloed.quote:Team spirit itself can be affected by a lot of things, but in particular your coach's leadership, the team attitude you set for each match (PIC/MOTS), transfers and psychologists.
ipv 0,1 ervarings punt 0,2 ervaringspunt bij een internationale friendly voor je spelers... en iets meer inkomsten, maar dat maakt niet altijd evenveel uit gezien de reiskosten!quote:Op woensdag 26 november 2008 10:51 schreef Lyzio het volgende:
Ben druk vlaggetjes aan het sparen! Vorige week naar Roemenië geweest, en nu reist mijn team af naar Egypte. Maakt het trouwens verschil bij een friendly of je in het buitenland speelt, of gewoon in Nederland?
Dat is dan wel relax. Voortaan alleen maar internationale friendlies dusquote:Op woensdag 26 november 2008 11:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
ipv 0,1 ervarings punt 0,2 ervaringspunt bij een internationale friendly voor je spelers... en iets meer inkomsten, maar dat maakt niet altijd evenveel uit gezien de reiskosten!
Idd, bekerwedstrijden gaan een stuk sneller qua ervaringquote:Op woensdag 26 november 2008 12:55 schreef Grumpey het volgende:
0,2 of 0,1.....je hebt ongeveer 25 punten nodig voor een stijging (bij schatting, bij oudere personen gaat het sneller), dus een wedstrijd of 125 voor een stijging met oefenwedstrijden alleen. Dat is ongeveer 8 seizoenen ofzo.
Ik weet niet hoor, die ervaringspunten zou ik gewoon binnen proberen te halen met je gewone wedstrijden, en die extra 'winst' bij internationale wedstrijden is nogal een lege huls-winst.
Ja, natuurlijk. Maar dan liever 0,2 dan 0,1 toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:55 schreef Grumpey het volgende:
0,2 of 0,1.....je hebt ongeveer 25 punten nodig voor een stijging (bij schatting, bij oudere personen gaat het sneller), dus een wedstrijd of 125 voor een stijging met oefenwedstrijden alleen. Dat is ongeveer 8 seizoenen ofzo.
Ik weet niet hoor, die ervaringspunten zou ik gewoon binnen proberen te halen met je gewone wedstrijden, en die extra 'winst' bij internationale wedstrijden is nogal een lege huls-winst.
wat een 'jeugdig' enthousiasme nog, over 5 jaar boeit je dat niet meer zoveel denk ikquote:Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar dan liever 0,2 dan 0,1 toch?Plus het is gewoon leuker om in het buitenland te voetballen.
Het is nog leuker om een buitenlandse ploeg te ontvangenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar dan liever 0,2 dan 0,1 toch?Plus het is gewoon leuker om in het buitenland te voetballen.
Als hij dat vol houd. Er zijn zat Spelers die er voor dat al weer mee stoppen. We zijn niet allemaal zo een die hard als jij grumps.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wat een 'jeugdig' enthousiasme nog, over 5 jaar boeit je dat niet meer zoveel denk ik
Maar dan ben jij afhankelijk (door de oefenpot niet meer zo, maar toch) welk team uit welk land naar jou toe komt. Ik kies de landen liever zelfquote:Op woensdag 26 november 2008 13:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het is nog leuker om een buitenlandse ploeg te ontvangengeen kosten, maar wel extra toeschouwers. En dankzij de OefenPot is het ook zo geregeld
quote:50000 spectators had found their way to De BilsPar, despite the heavy rain.
Gaat lekker Scudjequote:Op woensdag 26 november 2008 17:40 schreef ScudRaket het volgende:
2-0 voor
9e ronde, here I come![]()
[..]
Lekker bezig!quote:Op woensdag 26 november 2008 17:40 schreef ScudRaket het volgende:
2-0 voor
9e ronde, here I come![]()
[..]
Idd, nogal onverdiend als ik het bb ziequote:
En dan net terug uit de kleedkamer ook nog een penalty tegen krijgenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Idd, nogal onverdiend als ik het bb zie
quote:Op woensdag 26 november 2008 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan net terug uit de kleedkamer ook nog een penalty tegen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op woensdag 26 november 2008 18:09 schreef ScudRaket het volgende:
Mijn tegenstander heeft alleen maar technische spelers opgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heeft goed op t weer gelet
![]()
Ja tis matig!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:12 schreef Grumpey het volgende:
jo, ben een beetje zwaar onterecht aan het verliezen helaas. Ik zeg waar onterecht, want ik heb balbezit, en eigenlijk was dat de enige linie waar ik wat problemen had verwacht.
Maar goed, het is niet anders
Ik kijk wel uit, maar kan niets doenquote:Op woensdag 26 november 2008 18:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja tis matig!![]()
Scud kijk je uit voor de 2-2?
Ik sta inm 2-2 en ben met deze stand met de hakken over de sloot door naar de volgende ronde.
Het gaat snel : inm 2-3![]()
Dat snap ik maar dat had Grumps ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, maar kan niets doen
Maar ik heb het betere team...
Vandaar dequote:Op woensdag 26 november 2008 18:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dat had Grumps ook.
Zoals ik ge edit heb boven : Ik had mn bek moeten houden. Dit is de goden verzoeken. Sorryquote:Op woensdag 26 november 2008 18:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vandaar desmiley
Edit:2-2
Mis ik een penalty
O jee...
quote:Op woensdag 26 november 2008 18:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals ik ge edit heb boven : Ik had mn bek moeten houden. Dit is de goden verzoeken. Sorry
Edit :
Je hebt toch wel je penalty nemers ingesteld?
quote:The forty-five minutes were dominated by Ladderzatsquad, with an impressive 52 percent possession of the ball.
Not having decided a winner at the end of regulation, the match went into extra time.
Niet dus ow ow ow.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik hoop het in de verlenging af te kunnen maken
quote:Unicum
Player rating and team formation
Team Attitude (Hidden)
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Indirect set pieces
Defence solid (high)
Attack passable (low)
Midfield brilliant (very low)
Right Defence inadequate (low)
Central Defence excellent (very high)
Left Defence solid (very high)
Right Attack poor (low)
Central Attack passable (very high)
Left Attack formidable (very low)
Grumpelix
Player rating and team formation
Team Attitude (Hidden)
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Indirect set pieces
Defence solid (high)
Attack solid (very low)
Midfield brilliant (low)
Right Defence formidable (high)
Central Defence world class (very low)
Left Defence brilliant (high)
Right Attack inadequate (high)
Central Attack outstanding (very high)
Left Attack formidable (low)
Ik heb een half uurquote:Op woensdag 26 november 2008 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet dus ow ow ow.Nou ja of t helpt weet ik niet maar Ik zal voor je duimen man!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:A questionable penalty in the 98:th minute gave the home side the lead, 3 - 2. The visitors' goalie didn't stand a chance as Nikos Mprinis knocked the ball home. This put an end to extra time, making Ladderzatsquad the winners.
quote:
vertaald :quote:Op woensdag 26 november 2008 18:50 schreef Grumpey het volgende:
say no more.
ohja, toch wel....
hattrick
quote:Unicum
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Verdediging goed (hoog)
Aanval redelijk (laag)
Middenveld briljant (heel laag)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval formidabel (heel laag)
HatStats 268
Verdediging 78
Middenveld 123
Aanval 67
LoddarStats 24.7
Grumpelix
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Verdediging goed (hoog)
Aanval goed (heel laag)
Middenveld briljant (laag)
Rechterverdediging formidabel (hoog)
Centrale verdediging wereldklasse (heel laag)
Linkerverdediging briljant (hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval uitmuntend (zeer hoog)
Linkeraanval formidabel (laag)
HatStats 346
Verdediging 127
Middenveld 126
Aanval 93
LoddarStats 34.16
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 18:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[..]
nog immer jaquote:Op woensdag 26 november 2008 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat hattrick nog deed aan de golden goal
Dit wordt mijn tegenstander volgende week.quote:Rode ster Berlicum
Indirect set pieces
Defence passable (low)
Attack passable (low)
Midfield outstanding (very high)
Right Defence formidable (very low)
Central Defence formidable (very low)
Left Defence excellent (high)
Right Attack weak (high)
Central Attack outstanding (high)
Left Attack formidable (very high)
Hatstats:
Midfield:120
Defense: 91
Attack: 90
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
nog immer jaDat wist ik dan weer wel
Ik speel erop, het was al de derde deze bekercyclusquote:Op woensdag 26 november 2008 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Voor Scud komt t nu goed uit maar ik vind t eenregel.
En dat voor zo een bagger spelert :quote:MAI STANCHI biedt voor Cyril Bossely
MAI STANCHI biedt voor Cyril Bossely
ZumZum04 biedt voor Cyril Bossely
Rebellion team biedt voor Cyril Bossely
Türkgücü Hagenbach biedt voor Cyril Bossely
fc kassihiki biedt voor Cyril Bossely
The Special Players biedt voor Cyril Bossely
Mimoza FC biedt voor Cyril Bossely
quote:Cyril Bossely (121582891) [Staat op de transferlijst] Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
27 jaar en 31 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
volgende verjaardag: 16-02-2009
Nationaliteit: Schweiz Schweiz
Total Skill Index (TSI): 3 120
Loon: 756 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Houden of verkopen?quote:Peter Fauerby [playerid=215188473]
17 jaar en 105 dagen, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is. Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leiderSpecialiteit: Onvoorspelbaar
volgende verjaardag: 05-12-2008
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 2 130
Loon: 468 ¤/week inclusief een 20% bonus
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Verpatsen; er is vast wel een josti die over die 105 dagen heenkijkt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:47 schreef Yurzinho het volgende:
TU:
2 def-stijgers, waarvan 1 reservetrainee, en deze:
[..]
Houden of verkopen?
Verder dikke vette vormdaling....
quote:Sadurní Carmona [playerid=190669973]
19 jaar en 90 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Heeft waardeloos ervaring en is een matig leiderSpecialiteit: Krachtig
volgende verjaardag: 20-12-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 6 460
Loon: 2 256 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Hans Domela Nieuwenhuis [playerid=201636835]
18 jaar en 99 dagen, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is. Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leiderSpecialiteit: Technisch
volgende verjaardag: 11-12-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 920
Loon: 850 ¤/week
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Heeft toch nog redelijk wat opgebracht dus. Vanavond eens even speuren naar een degelijke vervanger!quote:28-11-2008
Je hebt een speler verkocht en 611 010 ¤ ontvangen.
Zo waar 1 van mn eigen jeugd spelers die gestegen is! Erg lekker!quote:Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Benjamin van Luin Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
quote:Peter Fauerby [playerid=215188473]
17 jaar en 105 dagen, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is. Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leiderSpecialiteit: Onvoorspelbaar
quote:Adri Cordang (CM) (198516522)
19 jaar en 60 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 8 650
Loon: 1 480 ¤/week
Positiespel: uitmuntend Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Yoeri Crijnen komt uit m'n eigen jeugdopleiding, zit ws hoog in Passen (iig +3)quote:Yoeri Crijnen (CM) (215409148)
18 jaar en 54 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 3 210
Loon: 490 ¤/week
Positiespel: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:55 schreef _Mike_ het volgende:
K-u-t zeg, jullie posten dit topic te snel vol
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Alewijn Groenland.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer rampzalig zijn. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Keepen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Janco Luijpers.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Hij heeft de lichaamsbouw van een volwassene - het levert hem voordeel op om zo krachtig te zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Fabio Corsmit.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Abel Balk heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Verdedigen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
quote:Eddie Goolagong (45782432)
31 jaar en 41 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider
volgende verjaardag: 09-02-2009
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 4 120
Loon: 2 724 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Fleur de Lis
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ik hoop voor je helemaal vol. Ook al houd dat in dat je m nog verder had kunnen uitbreiden. Ook bij mn tegenstander is t zonnig. En dat terwijl t hier sneeuwt. Tijd voor eenquote:Op zondag 30 november 2008 13:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Alle 3 niks, vooral ook gezien de leeftijd (geen 15-jarigen). Hier ook 3x prut. Volgende week beter..
Oja, en ik ga vanavond thuis (voor het eerst in tijden weer 'Zonnig') kansloos verliezen van de koploper. Vormcrisis FTW
Wel benieuwd in hoeverre mijn stadion (recent uitgebreid naar 36 000 plaatsen) gevuld zal zijn met die dolgelukkige supporters van me..
quote:Op zondag 30 november 2008 13:13 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb mijn verdediger binnen! Ik heb veel te veel betaald, en hij is al aardig op leeftijd maar met mijn jeugdig Hattrick-enthousiasme ben ik er toch blij mee
[..]Je hebt niet echt teveel betaald voor hem vind ik. Het is all1 jammer dat ie al zo oud is en dus snel in niveau zal dalen. Nu voor jou maar hopen dat hij niet te snel zakt in verdedigen. Hij zal ook niet lang mee kunnen gezien zn leeftijd en mocht ie geblesseerd raken dan hersteld ie heel traag. Maar goed verder een leuke spelert hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Financieel kon ik het makkelijk hebben en voor de VIII lijkt het mij een geweldige aanwinst. Je moet een beetje geluk hebben met zo'n jongen natuurlijk. Wat jij zegt, niet te snel in niveau dalen en hopen op geen blessures. Ik hoop dat hij een seizoen of drie mee kan voetballen.quote:Op zondag 30 november 2008 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
Je hebt niet echt teveel betaald voor hem vind ik. Het is all1 jammer dat ie al zo oud is en dus snel in niveau zal dalen. Nu voor jou maar hopen dat hij niet te snel zakt in verdedigen. Hij zal ook niet lang mee kunnen gezien zn leeftijd en mocht ie geblesseerd raken dan hersteld ie heel traag. Maar goed verder een leuke spelert hoor!
Ik help t je hopenquote:Op zondag 30 november 2008 13:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Financieel kon ik het makkelijk hebben en voor de VIII lijkt het mij een geweldige aanwinst. Je moet een beetje geluk hebben met zo'n jongen natuurlijk. Wat jij zegt, niet te snel in niveau dalen en hopen op geen blessures. Ik hoop dat hij een seizoen of drie mee kan voetballen.
Leuke Pull. Jammer van zijn leeftijd....quote:
Luerdsen Brattinga
TSI = 1 820, 18 jaar en 26 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Zeker een leuke pull man! En zn leeftijd valt nog wel mee hij is pas 26 dagen 18.quote:Op zondag 30 november 2008 13:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Leuke Pull. Jammer van zijn leeftijd....
ach ik ben al weken aan het wachten tot ze eens met een keeper aan komenquote:Op zondag 30 november 2008 12:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Geen nieuwe jeugd speler dusHet is al weer even geleden dat ik een redelijk kreeg van mn scouts
Ook al had nr 2 wel die kans als ik t nu achter af bekijk.
Daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee. Als ik een nieuwe keep nodig heb dan komen ze er meteen de 1e week mee. Als er namenlijk niks in zn scoutings rapport staat over keepen maar je hebt ze er wel naar laten zoeken betekend niet dat ie niet kan keepen.quote:Op zondag 30 november 2008 20:10 schreef Xummon het volgende:
[..]
ach ik ben al weken aan het wachten tot ze eens met een keeper aan komen
Die jeugd van je krijgt al weer ruim 45 minuten billenkoek andersquote:Op zondag 30 november 2008 20:59 schreef Yurzinho het volgende:
ik begin nu pas....
Mag ook wel weer eens. Zijn al 5 wedstrijden op rij ongeslagen, krijgen steralluresquote:Op zondag 30 november 2008 21:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die jeugd van je krijgt al weer ruim 45 minuten billenkoek anders
Zo gaat t snel en dan in de 34e munuut nog een kans missen ookquote:0 - 1 Hernán Andreu (28)
0 - 2 Matthieu Reijnders (30)
0 - 3 Lauge Rath-Friis (31)
0 - 4 Jędrek Sobowiec (32)
Volgende week is belangrijker, maar dan speel ik gelukkig thuis.quote:Op zondag 30 november 2008 21:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
32 817 toeschouwers overigens vanavond en een ¤ 295 093,- inkomsten. Oja, en inmiddels 1-2...
Dit was toch een belangrijke wedstrijd voor je kampioenschap Scud?
Meer scoren he! maar ja das lastiger in de VI dan in de VIIquote:Op zondag 30 november 2008 21:50 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Toch nog 2 - 1 gewonnen.. ondanks de overwinning toch een plaats gezakt op de ranglijst..
Speelt je tegenstander counter? Mijn tegenstander heeft 63% balbezit en ik sta 4-0 voorquote:Op zondag 30 november 2008 21:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm... 55% bbz in de eerste helft, en dan toch 1-2 achter staan.. Biedt aan de andere kant wel weer houvast voor de 2e helft, misschien nog een SE'tje of spelhervattingkje erbij, want mijn aanval domineert ook niet echt over zijn verdediging (vice versa ook niet, maar kennelijk boeit dat de ME niet..)
En nu weer 0-1 gewonnen met de counterquote:
Ik had 7 kansen en hij een half kansjequote:klaaikluten had het meeste balbezit, namelijk 61 procent.
Nee, Pressie.. Maar scoort dan vervolgens met 45% bbz 2x over die ene flank die ik open had gelaten. Nouja, kan nog van alles gebeuren in de 2e helft. 3 punten zou wel fantastisch zijnquote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Speelt je tegenstander counter? Mijn tegenstander heeft 63% balbezit en ik sta 4-0 voor
ach ja had ik mn wonderbaarlijke spits maar niet moeten verkopen.. maar goed zolang ik win vind ik het ook wel prima eigenlijk..quote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meer scoren he! maar ja das lastiger in de VI dan in de VII
hmm vaag maar ja er kan idd in de 2e helft nog van alles gebeuren.quote:Op zondag 30 november 2008 21:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nee, Pressie.. Maar scoort dan vervolgens met 45% bbz 2x over die ene flank die ik open had gelaten. Nouja, kan nog van alles gebeuren in de 2e helft. 3 punten zou wel fantastisch zijn
Waarom dat dan? Geld problemen?quote:Op zondag 30 november 2008 21:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ja had ik mn wonderbaarlijke spits maar niet moeten verkopen.. maar goed zolang ik win vind ik het ook wel prima eigenlijk..
Netjes!quote:Op zondag 30 november 2008 22:02 schreef Game_Error het volgende:
Ik als nummer een heb met 6-0 gewonnen van de nummer 2
nee om de komst van mn wonderbaarlijke keeper te financieren.. maar ik zie dat ik meer gescoord heb dan hem, maar ik krijg meer doelpunten tegen..quote:Op zondag 30 november 2008 22:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hmm vaag maar ja er kan idd in de 2e helft nog van alles gebeuren.
[..]
Waarom dat dan? Geld problemen?
Klinkt als een logische tactiek zo een spelers wisselquote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee om de komst van mn wonderbaarlijke keeper te financieren.. maar ik zie dat ik meer gescoord heb dan hem, maar ik krijg meer doelpunten tegen..
Je geeft prcies de 2 id nrs waar je niet op kan zoeken in hattrickquote:Op zondag 30 november 2008 22:10 schreef drummerdude het volgende:
Competitie ID 63094; Team ID 1005533
Eigenlijk best wel eenzijdig. Vorig seizoen gepromoveerd, en dit seizoen laat ik de lijn doorstijgen. Ik win makkelijk van de botjes, en de player teams zijn ook niet al te moeilijk. Alleen FC Stuisvogelei is beter dan ik ben, maar vorige pot tegen hem met een MOTS een gelijkspel eruit kunnen trekken, met andere woorden, voorbereiden op promovatie.
Nadat ik mijn stadion() heb geupgrade wil ik nu met mijn team bezig. Wat moet ik verbeteren? En wat voor speler moet ik hebben, budget tot 500.000 beschikbaar...
quote:Zoeken
Zoek team:
Teamnaam:
Alias:
Zoek speler:
ID-nummer:
Zoek wedstrijd:
WedstrijdID:
Zoek naar een competitie in Nederland
Typ de naam in van de competitie, bijvoorbeeld IV.19 of II.4, waarnaar je wil zoeken.
Competitie naam
hehe.. ik had wat geld op de bank en met het geld van de wonderbaarlijke spits heb ik een wonderbaarlijke keeper gekocht en een uitmuntende spits..quote:Op zondag 30 november 2008 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klinkt als een logische tactiek zo een spelers wissel
Ik zou zo wie zo heel wat spelers weg doen. Je team verjongen door 17 jarige trainies te kopen. Die kan je laten starten in je B team zo lang ze nog niet goed genoeg zijn voor je A team. Die jonkies stijgen t snelst en maak je dus t snelst kans op een leuk verdienende verkoop als ie 22 oid is. Ook zou ik een andere opstelling gaan spelen dan 4-4-2. Die opstelling blijft altijd uitstekend en door op woensdag en zondag een verschillende opstelling te spelen heb je dus de keuze uit 3 opstellingen en zo kan je je tegenstanders nog meer verrassen. Als verdedigen trainer kan je t best 5-3-2 en 5-4-1 spelen omdat je zo 10 plaatsen hebt die training krijgen. Ik speel zelf 4-3-3 en 5-3-2 zo geef ik bewust 1 trainings plek op maar voor mn counter kan 4-3-3 erg leuk zijn.quote:
Ja dat kanquote:Op zondag 30 november 2008 22:20 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hehe.. ik had wat geld op de bank en met het geld van de wonderbaarlijke spits heb ik een wonderbaarlijke keeper gekocht en een uitmuntende spits..
Ik zou je verdediging verbeteren!quote:Op zondag 30 november 2008 22:17 schreef Game_Error het volgende:
Overigens heb ik zelf nog 3,5 miljoen op de bankrekening van mn team staan, dus als iemand even naar Hilversum United kan kijken, en mij kan vertellen waar ik het geld in moet steken, zou dat erg tof zijn. Ik train mids, dus die worden vanzelf beter, daar ga ik geen aankopen op doen.
Wat Outpost al zei..quote:
nee precies.. het gaat ook meer om de aanvalsrating die je haalt..quote:Op zondag 30 november 2008 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat kanIk heb ook een uitmuntend spits en die scored bij de fleet. Mn Briljant spits scored maar amper. Wat voor mij inhoud dat t niet 100% meer scoren betekend als je spits een hogere stat qua scoren heeft.
check je msn, ouwequote:Op zondag 30 november 2008 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Zo vanavond 1-1 gespeeld weer... lijfsbehoud lijkt nu wel aardig zeker... heb eigenlijk hetzelfde seizoen als het vorige... volgend jaar wil ik toch wel eens aan de bovenste plaatsen gaan denken... alleen zal mijn mid of mijn voorhoede dan nog sterker moeten worden.
En mijn jonkies hebben ook voor het eerst sinds St. Juttemus weer eens gewonnen
waarom? welk team in die divisies heeft een sterke aanval? Ik zou mn aanval juist versterkenquote:Op zondag 30 november 2008 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou je verdediging verbeteren!
Mocht je daar hulp bij nodig hebben kan je dat altijd nog vragen hiero.quote:Op zondag 30 november 2008 22:38 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Wat Outpost al zei..
- spelers verkopen/selectie uitdunnen;
- 17/18 jarige verdedigers aanschaffen (indien mogelijk zowel verdedigen en passen);
- ander systeem spelen indien mogelijk.
Als je dit hebt gedaan en er is nog geld over, kan je altijd nog kijken wat je kunt gaan verbeteren..
klopt.quote:nee precies.. het gaat ook meer om de aanvalsrating die je haalt..
Klopt maar hij gaat promoveren en zn aanval is al redelijk. Heb je gezien wat ie voor verdediging heeft? Trouwens met 3,5 mil kan dat ook allebij. Hij scored anders genoeg zo te zien. Ok hij krijgt er nu weinig tegen maar als hij promoveert zal dat anders worden zeker met zijn verdediging. En mijn overtuiging is dat je eerst een goede verdediging moet hebben wil je kunnen blijven winnen.quote:Op zondag 30 november 2008 22:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
waarom? welk team in die divisies heeft een sterke aanval? Ik zou mn aanval juist versterken
checkingquote:
verdediging is eigenlijk helemaal niet zo belangrijk in HT.. als je kijkt wat voor ratings de teams qua aanval halen in je eigen competitie dan is dat over het algemeen niet echt hoog.. (bij mij over het algemeen zwak of matig met een paar uitschieters en dat is in de 6de divisie..) Meeste mensen zorgen namelijk dat ze eerst hun verdediging op orde brengen en juist daarom zou ik voor aanval kiezen..quote:Op zondag 30 november 2008 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar hij gaat promoveren en zn aanval is al redelijk. Heb je gezien wat ie voor verdediging heeft? Trouwens met 3,5 mil kan dat ook allebij. Hij scored anders genoeg zo te zien. Ok hij krijgt er nu weinig tegen maar als hij promoveert zal dat anders worden zeker meet zijn verdediging. En mijn overtuiging is dat je eerst een goede verdediging moet hebben wil je kunnen blijven winnen.
Edit : hij heeft met zn aanval met 2 spelers 8 a 9 sterren en zn verdediging met 3 spelers 5 a 7,5 sterren. Lijkt me dan logies 1 van die spelers met 1,5 ster er uit te gooien.
Als ze eerst voor hun verdediging gaan (en dat klopt lijkt me wel) En jij kiest er dan juist voor om je aanval te verbeteren moet je die wel zo hoog maken (om er iets van te merken) dat het voor een team uit de XI onbetaalbaar word. Hij krijgt nog niet zo veel van zn sponsoren en zn volle stadion. Waar je dus je salarissen mee moet kunnen betalen. Maar goed hij mag zelf kiezen uit onze argumenten.quote:Op zondag 30 november 2008 23:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
verdediging is eigenlijk helemaal niet zo belangrijk in HT.. als je kijkt wat voor ratings de teams qua aanval halen in je eigen competitie dan is dat over het algemeen niet echt hoog.. (bij mij over het algemeen zwak of matig met een paar uitschieters en dat is in de 6de divisie..) Meeste mensen zorgen namelijk dat ze eerst hun verdediging op orde brengen en juist daarom zou ik voor aanval kiezen..
daar zit wat in, maar dat zelfde probleem heb je toch ook als je je verdediging verbeterd?quote:Op zondag 30 november 2008 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze eerst voor hun verdediging gaan (en dat klopt lijkt me wel) En jij kiest er dan juist voor om je aanval te verbeteren moet je die wel zo hoog maken (om er iets van te merken) dat het voor een team uit de XI onbetaalbaar word. Hij krijgt nog niet zo veel van zn sponsoren en zn volle stadion. Waar je dus je salarissen mee moet kunnen betalen. Maar goed hij mag zelf kiezen uit onze argumenten.
Ja maar minder omdat je daar met 3 spelers staat en ze dus minder duur hoeven te zijn om een betere rating te krijgen. En een verdediger die maar 1,5 of 1 ster haalt in je A team lijkt mij gewoon totaal 10x niks en ik zou m dan ook gewoon ontslaan en niet eens proberen te verkopen. Voor t geld hoeft ie t iig niet te doen. En hij kan 1 spits en 2 verdedigers kopen voor 3,5 mil.quote:Op zondag 30 november 2008 23:20 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
daar zit wat in, maar dat zelfde probleem heb je toch ook als je je verdediging verbeterd?
en idd laat em zelf maar kiezen wat hij denkt dat het beste is, maar zoals je eerder al zei.. met dat geld kan hij beide linies wel verbeteren..
haha dan heb ik ook nog een aanvaller voor emquote:Op zondag 30 november 2008 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar minder omdat je daar met 3 spelers staat en ze dus minder duur hoeven te zijn om een betere rating te krijgen. En een verdediger die maar 1,5 of 1 ster haalt in je A team lijkt mij gewoon totaal 10x niks en ik zou m dan ook gewoon ontslaan en niet eens proberen te verkopen. Voor t geld hoeft ie t iig niet te doen. En hij kan 1 spits en 2 verdedigers kopen voor 3,5 mil.
Al hoe wel misschien heeft Groningen er iets aan?
quote:Op zondag 30 november 2008 23:34 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
haha dan heb ik ook nog een aanvaller voor em(kan ik weer een wonderbaarlijke kopen
)
Nee heb ik nog niet gezien sorry. Ik heb net Drummerdude zn team via de mail gekregen en probeer hem zo een advies te geven om m te helpen met saneren. Ik zal straks of morgen ff kijken ok?quote:Op zondag 30 november 2008 23:36 schreef Ruudt het volgende:
Outpost, heb je m'n wedstrijd al gezien?
Ik heb niet naar je advies geluisterd en gewoon een middenvelder gekocht.
Dus gewoon weer 3 middenvelders achterin.
Nu was er ook één terug van een blessure dus daarvoor ook een slechter midje vervangen door hem,.
Thuis, geen PIC en 2 nieuwe middenvelders in de basis en ik win de return zeer overtuigend met 5-2.
ontslaan deze verkoop je Nooitmeerquote:Thimo Nooitmeer (174300659)
23 jaar en 7 dagen, waardeloos in vorm, gezond
Conditie: uitstekend Keepen: zwak
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Dit kan door vorm. Ik vind all1 hun sterren ratings wel heel erg laag voor uitmun, formi en brilj. Mijn A team verdediging is :quote:Op maandag 1 december 2008 01:38 schreef Game_Error het volgende:
Bedankt voor alle reacties in ieder geval, en voor zowel de aanval als de verdediging valt natuurlijk wat te zeggen. Echter zijn mijn verdedigers uitmuntend formidabel en briljant in het verdedigen, terwijl ze maar hele lage ster scores halen? Waardoor wordt dit veroorzaakt?
Mn goalie is uitstekend, dit kan misschien als ietwat laag gezien worden?
En mijn aanvallers zijn overigens formidabel, en de andere uitstekend met goed paasen.
3,5 sterquote:Bjorn Rochus
TSI = 4 160, 20 jaar en 69 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: briljant
3,5 ster van de 4quote:Matthieu Reijnders
TSI = 9 110, 20 jaar en 49 dagen, redelijk in vorm
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
4 sterren van de 4,5quote:Lampis Iloridis
TSI = 7 410, 20 jaar en 68 dagen, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend
3 sterren van de 3,5quote:Geovanni Meurisse
TSI = 4 870, 20 jaar en 25 dagen, matig in vorm
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: uitmuntend
3 sterren van de 3,5quote:Lauge Rath-Friis
TSI = 3 920, 19 jaar en 56 dagen, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: uitstekend
quote:Ferrán Báez (146778985)
23 jaar en 92 dagen, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
quote:Leo Glembock (178466992)
21 jaar en 20 dagen, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
All1 van walther snap ik t niet. 3 sterren kunnen halen en er maar 1,5 halen.quote:Walther Olsen (36948464)
33 jaar en 9 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft uitstekend ervaring en is een rampzalig leider
Zo hoog en dan zulke lage sterren? Wat voor vorm hebben ze? Wat is hun ervaring?quote:Op maandag 1 december 2008 01:38 schreef Game_Error het volgende:
Bedankt voor alle reacties in ieder geval, en voor zowel de aanval als de verdediging valt natuurlijk wat te zeggen. Echter zijn mijn verdedigers uitmuntend formidabel en briljant in het verdedigen, terwijl ze maar hele lage ster scores halen? Waardoor wordt dit veroorzaakt?
Kan maar dat is niet perse de reden voor de lage ratings van je verdedigingquote:Mn goalie is uitstekend, dit kan misschien als ietwat laag gezien worden?
aha.. nou ja ik heb ook formidabele aanvallers dus dat kan ook nog wel.. wat voor bijstats hebben je middenvelders trouwens?quote:En mijn aanvallers zijn overigens formidabel, en de andere uitstekend met goed passen.
Mijn excuses, ik ben ook de jongste niet meerquote:
quote:Teammotivatie Normaal
Tactiek pressievoetbal
Tactiekvaardigheid zwak
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (heel laag)
Aanval zwak (heel laag)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging zwak (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (laag)
Centrale aanval slecht (laag)
Linkeraanval slecht (hoog)
Hij speelde met drie redelijk goede spitsen, vandaar mijn 4 verdedigers en de gekozen pressie. Ver van de goal af voetballen, althans zo redeneerde ikquote:Hoogtepunten
1 - 0 Ville Toiviainen (28)
2 - 0 Rubén Martínez (31)
3 - 0 Eddie Goolagong (77)
Zn 3 verdedigers staan qua vorm en ervaring in mijn post onder mijn verdedigers.quote:Op maandag 1 december 2008 11:10 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Zo hoog en dan zulke lage sterren? Wat voor vorm hebben ze? Wat is hun ervaring?
[..]
Kan maar dat is niet perse de reden voor de lage ratings van je verdediging
[..]
aha.. nou ja ik heb ook formidabele aanvallers dus dat kan ook nog wel.. wat voor bijstats hebben je middenvelders trouwens?
Heb inmiddels de inhoud van je berichten doorgeseind gekregen. Ik zal eens in mn agenda kijkenquote:Op maandag 1 december 2008 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik ben ook de jongste niet meer
ahh.. had ik niet gezien..quote:Op maandag 1 december 2008 11:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zn 3 verdedigers staan qua vorm en ervaring in mijn post onder mijn verdedigers.
Maakt niet uit.quote:
Hij was al redelijk in vleugel spel.quote:15-11-2008 20:50
Wedstrijd Sjefke van Wessel: We hebben deze week ook Verdedigen getraind. Hij lijkt daarin goed te zijn.
Sjefkequote:Op maandag 1 december 2008 11:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Deze jongen is nog geen 17 en dit berichtje had ik toch ff gemist :
[..]
Hij was al redelijk in vleugel spel.Eens kijken of ik m de komende weken ook nog op passen hoger kan krijgen. Hij haalt inm 7 sterren als rechter vleugel verdediger.
![]()
![]()
Ah je hebt die compromitterende foto's geplaatst?quote:Op maandag 1 december 2008 11:27 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Beetje lurken in mn FoBo he??? Zag t wel
nu pas?quote:Op maandag 1 december 2008 11:27 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Beetje lurken in mn FoBo he??? Zag t wel
Bij mij staan de kosten niet in verhouding met wat eruit komt.. en dus sluit ik mn jeugdopleiding aan het eind van het seizoen..quote:Op maandag 1 december 2008 12:00 schreef Lyzio het volgende:
Hebben jullie nou echt profijt van die jeugdopleiding? Of blijven de kosten niet in verhouding staan met die enkele leuke pull?
Nog niet echt maar t is wel leuk als je ook een leuke competitie hebt.quote:Op maandag 1 december 2008 12:00 schreef Lyzio het volgende:
Hebben jullie nou echt profijt van die jeugdopleiding?
Ja eigenlijk bij mij wel aangezien ik all1 de gene verkoop die ik niet zelf verder train en in de jeugd all1 train wat ik zelf verder wil trainen in de seniorenquote:Of blijven de kosten niet in verhouding staan met die enkele leuke pull?
quote:Matthieu Reijnders
TSI = 9 110, 20 jaar en 49 dagen, redelijk in vorm
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
quote:Benjamin van Luin
TSI = 1 960, 18 jaar en 74 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
quote:Gideon van Olphen
TSI = 1 020, 18 jaar en 15 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: uitstekend
Sorry? Is dat alles? T levert niet genoeg op dus ik sluit t maar? Vind je t niet leuk om met ons in de competitie te zitten dan?quote:Op maandag 1 december 2008 12:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Bij mij staan de kosten niet in verhouding met wat eruit komt.. en dus sluit ik mn jeugdopleiding aan het eind van het seizoen..
Het lijkt me ook nog niet verstandig om daar al aan te beginnen. Dat moet je pas doen als je t geld missen kan.quote:Op maandag 1 december 2008 12:28 schreef Lyzio het volgende:
Dan denk ik toch dat ik niet begin aan die jeugdopleiding. Leuke gimmick van het spel natuurlijk, maar als het alleen maar geld kost en weinig tot niets opbrengt in de vorm van spelers cq. verkoop van spelers, dan bewaar ik mijn gespaarde centjes liever voor trainees die al redelijk op niveau zijn
Maar het is natuurlijk ieder zijn eigen ding. Derhalve oordeel ik niet
Nou ja als je met goede argumenten komt kan ik em natuurlijk nog altijd open houden, maar ik vind de jeugdopleiding een beetje een afgeraffelde extra.. (je kunt je tenue's niet aanpassen zoals bij je a-team wel kan, mits je supporter bent, je kunt geen naamswijzigingen doen om maar even 2 voorbeelden te noemen).. daarbij komt dat ik eigenlijk nog maar 1 keer een verkoopwaardige speler heb gepulled...quote:Op maandag 1 december 2008 12:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry? Is dat alles? T levert niet genoeg op dus ik sluit t maar? Vind je t niet leuk om met ons in de competitie te zitten dan?
Ik heb er toch zeker al een pull of 10 vandaan gehaald die ik zelf aan het optrainen ben... en nu staan er al weer 2 in de startblokken... ik vind het een mooi systeemquote:Op maandag 1 december 2008 12:00 schreef Lyzio het volgende:
Hebben jullie nou echt profijt van die jeugdopleiding? Of blijven de kosten niet in verhouding staan met die enkele leuke pull?
Tja met de jeugd moet je wel een beetje geluk hebben. Maar waarom lukt t bij jou niet en bij een heleboel anderen wel? Het ging tot dat de 2 competities samen kwamen toch wel aardig? Jij DF en ik strijdend voor de 1e plek. Dat is voor mij een leuke extra. Ook moet je er wel tijd in steken en niet blind uit gaan van een scout rapport. Als je op verdedigers scout en er staat niets in t scoutings rapport over verdedigen betekend niet dat ie t niet kan.quote:Op maandag 1 december 2008 12:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Nou ja als je met goede argumenten komt kan ik em natuurlijk nog altijd open houden, maar ik vind de jeugdopleiding een beetje een afgeraffelde extra.. (je kunt je tenue's niet aanpassen zoals bij je a-team wel kan, mits je supporter bent, je kunt geen naamswijzigingen doen om maar even 2 voorbeelden te noemen).. daarbij komt dat ik eigenlijk nog maar 1 keer een verkoopwaardige speler heb gepulled...
Tuurlijk kan het een leuke extra zijn en is het leuk om met federatiegenoten een competitie te hebben, maar ik vind het gewoon té slecht uitgewerkt.. ze hebben naar mijn mening een beetje half werk geleverd..
Dit was t rapport van Sjefke. Hij is nu goed in verdedigen, redelijk in vleugel en ik ga m de komende week trainen op passen. (Dit ook omdat ik meer spelers heb die daar profijt bij kunnen hebben gezien hun scoutings rapport)quote:Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Sjefke van Wessel.
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn.
10?? De tering train jij ook spelers met matig op of ?????quote:Op maandag 1 december 2008 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er toch zeker al een pull of 10 vandaan gehaald die ik zelf aan het optrainen ben... en nu staan er al weer 2 in de startblokken... ik vind het een mooi systeem
Klopt als je m nog iets verder had getraind had je er nog meer voor gekregen. Maar als je t geld nodig hebt is t een logische actie.quote:Op maandag 1 december 2008 12:48 schreef Dynia het volgende:
Mijn competitie gaat zoals verwacht....Ik sta nu 7e, met evenveel punten als de nummer 6, dus ik hoef niet perse te degraderen...:)...het kán nog...:D
Wel gaat het goed met talenten trainen...Ik heb nu een aantal jonge verdedigers getrained, en een paar verkocht om wat geld te verdienen voor betere middenvelders...tot mijn verbazing zat er een tussen die ik voor 5000 had gekocht, en voor 241000 over de toonbank ging...:D
Grote bedragen voor mij...:D Nu dus shoppen voor een goede middenvelder...:)
mja ik sta wel leuk 2de in de competitie, maar het levert me gewoon te weinig op.. Over die scoutingsrapporten wil ik ook nog wel wat kwijt. Ik vind het gewoon bagger dat als ik een middenvelder zoek ik allemaal informatie krijg over scoren, verdedigen, vleugelspel, maar niks over positiespel.. en dat wil ik juist weten..quote:Op maandag 1 december 2008 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja met de jeugd moet je wel een beetje geluk hebben. Maar waarom lukt t bij jou niet en bij een heleboel anderen wel? Het ging tot dat de 2 competities samen kwamen toch wel aardig? Jij DF en ik strijdend voor de 1e plek. Dat is voor mij een leuke extra. Ook moet je er wel tijd in steken en niet blind uit gaan van een scout rapport. Als je op verdedigers scout en er staat niets in t scoutings rapport over verdedigen betekend niet dat ie t niet kan.
mja maar spelers met matig kan je niet echt doorverkopen lijkt me.. (laatst 6,5 sterren speler.. matig scoren en matig passen..) tsja daar schiet ik niks mee op natuurlijk..quote:[..]
Dit was t rapport van Sjefke. Hij is nu goed in verdedigen, redelijk in vleugel en ik ga m de komende week trainen op passen. (Dit ook omdat ik meer spelers heb die daar profijt bij kunnen hebben gezien hun scoutings rapport)
Zo moet je een beetje puzzelen met je spelers om hun goede positie te vinden. En een klein beetje shiften in je training. Ik denk dat je DF eens moet vragen voor wat advies hij doet t m maar steeds en ik ga er van uit dat hij leuke spelers pulled. Alles wat niet echt de moeite is gewoon voor een prikkie verkopen en dan krijg je wel weer geld als ze weer door verkocht worden.
Ja al een tijd terug en toen was het antwoord dat het niet komt.. Ze komen wel steeds met andere zinloze dingen nu, maar de jeugdopleiding wordt niet uitgewerkt het is een half afgemaakt iets.. en dat is erg jammer...quote:Zo maar opgeven vind ik iets te makkelijk. Tenuetjes wijzigen vind ik niet boeie. Ok dat je hun naam niet kan veranderen is raar ja. Misschien komt dat nog of heb je dat al aan t support gevraagd?
Er zit wel potentieel steeds (lijkt het), maar het komt er totaal niet uit..quote:Je hebt trouwens best potentieel in je team als ik dat zo zie! Maar je moet er wel tijd in steken en ja als je die motivatie niet meer hebt wordt t lastig.
Ik heb het even precies nagekeken: in totaal 9 pulls uit de jeugd gehad die minimaal redelijk verdedigen hadden toen ik ze promoveerde. Nu zitten er nog 2, mogelijk 3 jonkies met dezelfde potentie in mijn jeugdteam...quote:Op maandag 1 december 2008 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
10?? De tering train jij ook spelers met matig op of ?????
[..]
quote:Barry-Ad Raas
TOEN
11-10-2007 Wincity Fleur de Lis 11 000 ¤ 340
NU
Total Skill Index (TSI): 5 990
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Transfervergelijking: 998 000 ¤
Nationality: Nederland
quote:Leo Kure Vidkjær
TOEN
11-10-2007 FC Bobbine Fleur de Lis 4 000 ¤ 430
NU
Total Skill Index (TSI): 5 130
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Transfervergelijking: 1 100 000 ¤
Nationality: Denemarken
Heb sindskort, een maand of twee, weer drie nieuwe trainees die altijd op de woensdag spelen in een friendly. Die gaan ook gestaag omhoog. Jammer genoeg niet in positiespel maar in passen. Daar heb ik voor gekozen omdat bovenstaande spelers die stat nogal zwak hebben. Maar ach, als die stats omhoog poppen dan stappen we weer vrolijk over op positiespel om de jonkies te trainenquote:Ville Toiviainen
TOEN
17-10-2007 Fc Rocho Fleur de Lis 32 001 ¤ 120
NU
Total Skill Index (TSI): 7 620
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Transfervergelijking: 1 381 000 ¤
Nationality: Zweden
Klopt t is soms frustie maar dat moet je dan dus ff uit puzzelen. (bv door m te laten invallen in de 70e minuut als je meer dan 1 doelpunt voor staat. Dan weet je meteen of ie potentie heeft.quote:Op maandag 1 december 2008 13:01 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja ik sta wel leuk 2de in de competitie, maar het levert me gewoon te weinig op.. Over die scoutingsrapporten wil ik ook nog wel wat kwijt. Ik vind het gewoon bagger dat als ik een middenvelder zoek ik allemaal informatie krijg over scoren, verdedigen, vleugelspel, maar niks over positiespel.. en dat wil ik juist weten..
ja hoor kijk maar eens op de TL. Ik heb er al zat van verkocht. Wel eens waar voor 1k oid maar toch. Als ze weer worden door verkocht verdien je er weer aan. en matig passen met matig scoren is best aardig voor een 17 jarige.quote:mja maar spelers met matig kan je niet echt doorverkopen lijkt me.. (laatst 6,5 sterren speler.. matig scoren en matig passen..) tsja daar schiet ik niks mee op natuurlijk..
Ze zullen eerst willen afwachten of de nieuwe opzet meer mensen trekt dan de oude. Al hoewel me dat geen goede keuze lijkt. De jeugd is natuurlijk ook niet prio 1 voor hun. Het is meer een proef voor nieuwe ideeën voor de Senioren. Zoals ze eerst de oefenduels gebruikte.quote:Ja al een tijd terug en toen was het antwoord dat het niet komt.. Ze komen wel steeds met andere zinloze dingen nu, maar de jeugdopleiding wordt niet uitgewerkt het is een half afgemaakt iets.. en dat is erg jammer...
Spelers met 5 sterren of meer moet je proberen verder te trainen en evt op een andere positie testen of een andere training op ze los laten. Ik had pas een trainie die op de vleugel speelde en was daar met 5,5 ster uitgeleerd op vleugel. Nu staat ie in t centrum en krijgt ie verdere training qua verdedigen. Op de vleugel heb ik een andere uitgetest dit weekend en ik ben benieuwd. Zo moet je toch wat proberen. Als je ze maar wat laat aan modderen lukt t nooit. Ze zullen zelden ineens uitstekend worden op 1 stat.quote:Er zit wel potentieel steeds (lijkt het), maar het komt er totaal niet uit..
Passen is helemaal geen slecht idee om zo'n week of 3 a 4 per seizoen te trainen. Als je bv korte passen traint gaat dit redelijk snel omhoog en zo kan je op woensdag (Als je tenminste niet verder kan in de Fok!Cup) zelfs all1 de spelers opstellen die je qua passen hoger wil. Ook al staan ze dan op een rare positie en verlies je daar door. Op woensdag verliezen is namelijk niet boeie. Tenzij je in de Fok!Cup speeltquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef Lyzio het volgende:
Nu moet ik zeggen dat ik ook wel leuke trainees heb getraind. Zonder jeugdopleiding. Dit zijn toch wel mijn pareltjes:
Heb sindskort, een maand of twee, weer drie nieuwe trainees die altijd op de woensdag spelen in een friendly. Die gaan ook gestaag omhoog. Jammer genoeg niet in positiespel maar in passen. Daar heb ik voor gekozen omdat bovenstaande spelers die stat nogal zwak hebben. Maar ach, als die stats omhoog poppen dan stappen we weer vrolijk over op positiespel om de jonkies te trainen
Lang niet slecht hoorquote:Sipko Rijerse (226984550)
17 jaar en 25 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Specialiteit: Technisch
volgende verjaardag: 26-02-2009
Total Skill Index (TSI): 890
Loon: 330 ¤/week
Eigenaar: YMFC
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Ga je 'm zelf trainen? Gezien z'n specialiteit zou-ie eigenlijk als mid of vleugel door moeten gaan.quote:Op maandag 1 december 2008 13:26 schreef Yurzinho het volgende:
Zojuist gepulled uit mijn jeugdteam:
[..]
Lang niet slecht hoor
De stats van toen ik ze kocht kan ik nergens vinden. Jij wel?quote:Op maandag 1 december 2008 13:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Passen is helemaal geen slecht idee om zo'n week of 3 a 4 per seizoen te trainen. Als je bv korte passen traint gaat dit redelijk snel omhoog en zo kan je op woensdag (Als je tenminste niet verder kan in de Fok!Cup) zelfs all1 de spelers opstellen die je qua passen hoger wil. Ook al staan ze dan op een rare positie en verlies je daar door. Op woensdag verliezen is namelijk niet boeie. Tenzij je in de Fok!Cup speelt
Wat waren de stats van je pareltjes? Zo zien we natuurlijk niet veel. Al zijn de bedragen wel leuk.
Maar ik train defs, en heb trainees tekort..quote:Op maandag 1 december 2008 13:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga je 'm zelf trainen? Gezien z'n specialiteit zou-ie eigenlijk als mid of vleugel door moeten gaan.
ok ik had niet begrepen dat je ze al verkocht had. Maar heb jij maar 3 trainies dan? Je traint positiespel dan heb je toch plaats voor 10 pareltjes?quote:Op maandag 1 december 2008 13:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De stats van toen ik ze kocht kan ik nergens vinden. Jij wel?
Dan zou ik m zelf verder trainen. T is een leuke spelert! Ik zou m wel een beetje passen training mee geven in t tussen seizoen oid.quote:Op maandag 1 december 2008 13:41 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Maar ik train defs, en heb trainees tekort..
Het ligt eraan wat je traint. Als je verdedigen traint dan gaan je verdedigers omhoog in hun vaardigheid, net als bijvoorbeeld positiespel. Het niveau van je trainer (matig, redelijk, goed enz) bepaalt hoe snel ze stijgen.quote:Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef Dynia het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met trainers? Wat is de relatie tussen het beter worden van een speler en de trainer die je aangesteld hebt? Ik heb nu nog steeds mijn eerst aangestelde trainer, en mijn verdedigers worden wel beter, maar nog nooit is er een verder dan "goed" gegaan.
Hoe beter je trainer hoe sneller je trainies beter worden. De trainer die je "krijgt"van hattrick in t begin had je er al lang uit moeten knikkeren en daar een redelijk trainer met slecht leiderschap voor moeten halen.quote:Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef Dynia het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met trainers? Wat is de relatie tussen het beter worden van een speler en de trainer die je aangesteld hebt? Ik heb nu nog steeds mijn eerst aangestelde trainer, en mijn verdedigers worden wel beter, maar nog nooit is er een verder dan "goed" gegaan.
quote:op basis van goed coach en 9 assistenten:
leeftijd weken training
17 7,7569
18 8,3697
19 9,0309
20 9,7443
21 10,514
Leiderschap heeft toch te maken met hoe goed je TS stand houdt?quote:Op maandag 1 december 2008 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe beter je trainer hoe sneller je trainies beter worden. De trainer die je "krijgt"van hattrick in t begin had je er al lang uit moeten knikkeren en daar een redelijk trainer met slecht leiderschap voor moeten halen.
Klopt maar als je net begint is je TS niet iets waar je je druk om moet maken. Dat wordt pas interessant als je hoger dan de VIe div speelt.quote:Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Leiderschap heeft toch te maken met hoe goed je TS stand houdt?
Iemand nog een jeugdfriendly btw? Elke dag behalve woensdag is goed. Twello FC A1 (36424)
quote:Je hebt nu Twello FC A1 uitgedaagd
Geaccepteerd.quote:Op maandag 1 december 2008 13:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar als je net begint is je TS niet iets waar je je druk om moet maken. Dat wordt pas interessant als je hoger dan de VIe div speelt.
[..]
![]()
Done!quote:
Ja, dat had ik ook al meteen gedaan, ik heb een "redelijk" trainer met slecht leiderschap, maar die bedoelde ik eigenlijk als eerste trainer....:). Nu heb ik er eentje die zowel aanvallend als verdedigend georienteerd is...Ik train nu verdediging, dus handiger om ook een verdedigende trainer te nemen?quote:Op maandag 1 december 2008 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe beter je trainer hoe sneller je trainies beter worden. De trainer die je "krijgt"van hattrick in t begin had je er al lang uit moeten knikkeren en daar een redelijk trainer met slecht leiderschap voor moeten halen.
Ik weet de snelheid van een redelijk coach niet meer maar dit is t schema van een goed coach :
[..]
ik hoop het ook voor je..quote:Op maandag 1 december 2008 15:46 schreef drummerdude het volgende:
En toen was het uitverkoop
Nog nooit zoveel spelers verkocht, nu maar hopen dat het aanslaat
lastig lastig.. tis wel veel geld ineens.. je staat ook al in de min..quote:Op maandag 1 december 2008 16:08 schreef drummerdude het volgende:
Ik sta nu nog in de min, door de stadionuitbereiding, maar ik loop nooit rood, bij 1 thuisduel heb ik rond de 120.000 erbij. Ik sta nu -150.000
(Ik heb nu trouwens een speler die ik voor maximaal 50.000 ga kopen, als jullie het aanraden tenminste![]()
Rijk van Heeswijk (226697579) [Staat op de transferlijst]
17 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en oneerlijk is.
volgende verjaardag: 20-03-2009
Total Skill Index (TSI): 570
Loon: 410 ¤/week
Eigenaar: FC Fierce
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
)
Nee dat scheelt te weinig om te doen. Het is juist beter om er zo 1 te hebben die je nu hebt dat helpt ook een beetje mbt je aanval ratings. Je verdediging is door dat je dat traint toch al goed genoeg.quote:Op maandag 1 december 2008 15:50 schreef Dynia het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook al meteen gedaan, ik heb een "redelijk" trainer met slecht leiderschap, maar die bedoelde ik eigenlijk als eerste trainer....:). Nu heb ik er eentje die zowel aanvallend als verdedigend georienteerd is...Ik train nu verdediging, dus handiger om ook een verdedigende trainer te nemen?
je mag\kan wel kopen maar dan mindere spelers. bv met matig verdedigen en redelijk passen of redelijk verdedigen met matig passen.quote:Op maandag 1 december 2008 16:33 schreef drummerdude het volgende:
Te laat, maar bedankt! Weet ik tenminste wel waar ik naar moet kijken, en dat ik nu niet moet kopen, haha
ik heb dat helemaal niet gehad in het begin.. ondanks dat ik gigantisch heb zitten prutsen in het begin..quote:Op maandag 1 december 2008 16:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
je mag\kan wel kopen maar dan mindere spelers. bv met matig verdedigen en redelijk passen of redelijk verdedigen met matig passen.
Edit :
Toen ik net begon heb ik de hele tijd rond de -400k gezeten ok t kost een berg rente maar t kan wel en is helemaal niet erg imo. Als je maar uit kijkt dat je niet over de -500k gaat
Zojuist verkocht voor 1.249.000quote:Peter Fauerby [playerid=215188473]
17 jaar en 108 dagen, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Netjes!quote:
Vooral dat jaquote:Op maandag 1 december 2008 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou m als verdedigen trainer toch gehouden hebben. Had je t geld nodig?
Klopt das puur een kwestie van tijd. Helaas worden we allemaal vanzelf ouder.quote:Op maandag 1 december 2008 18:38 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Vooral dat ja![]()
Maar ik heb nog wel wat aardige verdedigers rondlopen. Ze zijn alleen allemaal nog heel erg jong, maar dat komt vanzelf
quote:Op maandag 1 december 2008 18:50 schreef Lyzio het volgende:
Mijn financiën trekken mijn ambitie niet meerIk moet duidelijk nog vier trainees hebben, het liefste ook een nieuwe trainer omdat deze toch echt aan het afzwakken is én mijn stadion moet uitgebreid worden. Niemand een miljoentje te leen?
hey ikke ook!quote:Op maandag 1 december 2008 18:55 schreef One_conundrum het volgende:
ik sta weer 2e met 3 punten achter de nummer 1....
En het erge is dat ik nog geen twee maanden geleden 15,000 plaatsen erbij heb gezet. En het zit nu alweer iedere keer voor 90% vol. Ik ben vorig seizoen gepromoveerd met weinig hoop, maar sta nu gewoon keurig tweede met een mooie uitgangspositie om direct wéér te promoveren. Hopen dat het lukt, ik heb het geld nodigquote:Op maandag 1 december 2008 18:56 schreef Outpost76 het volgende:Ik denk dat iedereen daar last van heeft op hattrick. Hattrick is dan ook een lang termijn spel. Zo heeft t bij mij ook even geduurd voor ik een nieuwe trainer kon aanstellen, mn stadion kon verbouwen ed.
Wat heb je nu voor trainer dan? En vooral wat heb je voor ogen als trainer? Ik heb pas een speler gekocht met uitmuntend ervaring en goed leiderschap. Die kan ik als ie een seizoen bij me speelt dan redelijk goedkoop traineer maken. Leuk feitje hij steeg binnen een paar weken naar briljant ervaring waardoor hij nog goedkoper trainer worden kan. Een trainer kopen extern is idd belachelijk duur en dus zeker niet prio 1.quote:Op maandag 1 december 2008 18:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En het erge is dat ik nog geen twee maanden geleden 15,000 plaatsen erbij heb gezet. En het zit nu alweer iedere keer voor 90% vol. Ik ben vorig seizoen gepromoveerd met weinig hoop, maar sta nu gewoon keurig tweede met een mooie uitgangspositie om direct wéér te promoveren. Hopen dat het lukt, ik heb het geld nodig
En wat zijn die trainers absurd duur zeg
De tering wat moet je met zoveel spelers???quote:26-11-2008 HFA: Gij zult niet meer dan 50 spelers hebben
De Hattrick Football Association heeft besloten om vanaf volgend seizoen (startend in januari 2009) een limiet te stellen aan de grootte van je team. Deze limiet zal gesteld worden op 50 spelers. Als je 50 of meer spelers in je team hebt, zul je geen nieuwe spelers meer kunnen kopen of jeugdspelers kunnen promoveren.
- "We hadden het idee dat sommige clubs de grenzen aan het opzoeken waren van wat onze administratieve systemen en personeel aan zouden (en moeten) kunnen." Zo lichtte een woordvoerder van de HFA de beslissing toe om van de voormalige aanbeveling van 50 spelers nu een harde limiet te maken. Hoewel de HFA te grote teams niet zal dwingen minder spelers in dienst te nemen, voegde hij hier aan toe dat de HFA niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor eventuele problemen als iemand een groter team heeft.
Wat heeft dat voor effect extra dan als je 50 of meer spelers hebt? Je kan er maar 11 opstellen per wedstrijd.quote:
Niet meer, alleen de spelers die je opsteltquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:43 schreef Ruudt het volgende:
Met SH train je heel je team (of is dat tegenwoordig niet meer zo)??
idd dit waarschijnlijk door dat ze het veel belangrijker hebben gemaakt tijdens de wedstrijd door middel van de indirecte vrije trappen. Ook al merk ik er zelf niet veel van.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:51 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Niet meer, alleen de spelers die je opstelt
ze hebben gezegd dat het belangrijker is gemaakt..quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd dit waarschijnlijk door dat ze het veel belangrijker hebben gemaakt tijdens de wedstrijd door middel van de indirecte vrije trappen. Ook al merk ik er zelf niet veel van.
Tja ze zeggen wel meerquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:47 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ze hebben gezegd dat het belangrijker is gemaakt..
Nou ik heb ook niet het idee dat het belangrijker is geworden eerlijk gezegd..quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ze zeggen wel meeren belangrijker of veel belangrijker..... heb je wat zout?
is lekker over slakken
Dat dacht ik al. Als je mijn wedstrijden t afgelopen halve seizoen op een rij zet heb ik wel geteld denk ik 4 vrije trappen gescored (kan t nu niet na kijken door dat hattrick down isquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Nou ik heb ook niet het idee dat het belangrijker is geworden eerlijk gezegd..
En zout heb ik wel hoor
is weer eens wat anders dan een kopje suiker
Vaag ik trainde SH het afgelopen halve seizoen en ik heb er nog geen 1 gescored. (wel 1 tegen gehad als ik t me goed herinner)quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:53 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik kreeg twee goals uit indirecte vrije trappen tegen, terwijl onze spelhervattingsniveau's beide even hoog waren.
Dat bedoel ik en hoeveel van die events heb je überhaupt gehad in je wedstrijden (zowel voor als tegen) dat is volgens mij ook bijna niks..quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Als je mijn wedstrijden t afgelopen halve seizoen op een rij zet heb ik wel geteld denk ik 4 vrije trappen gescored (kan t nu niet na kijken door dat hattrick down is. Die waren dus direct en niet indirect. Terwijl mn iv niveau inm op goed hoog zit. Zowel in de aanval als in de verdediging.
hehehehe ik zou t toch maar op de suiker houden. Is lekkerder door de koffie.
[..]
Vaag ik trainde SH het afgelopen halve seizoen en ik heb er nog geen 1 gescored. (wel 1 tegen gehad als ik t me goed herinner)
ps op naar t volgende topic. Deze is al weer bijna vol.
klopt. Het lijkt op een weg gegooid half seizoen aan training. Nu maar hopen dat ze wel meer geld opleveren.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en hoeveel van die events heb je überhaupt gehad in je wedstrijden (zowel voor als tegen) dat is volgens mij ook bijna niks..
Mja beetje zonde.. maar ze zullen vast wel in waarde gestegen zijn..quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
klopt. Het lijkt op een weg gegooid half seizoen aan training. Nu maar hopen dat ze wel meer geld opleveren.
Dat hoop ik dan maar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:04 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Mja beetje zonde.. maar ze zullen vast wel in waarde gestegen zijn..
tis op zich wel jammer van dat half seizoen verdedigen dat je nu gemist hebt.. iedereen had dan waarschijnlijk ongeveer een niveau hoger gezeten dan nu het geval is.. Maar goed mochten ze besluiten om het hele vrije trappen verhaal aan te passen en een beetje bij te stellen zodat het toch belangrijker wordt.. heb je wel winst geboekt op dat terrein..quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar.
niet te snel quoten he ik was nog niet klaar
Ja dat is zeker jammer. Scheelt me een berg geld denk ik. Mochten ze dat gaan besluiten dan wel ja maar ja dat klinkt als een als. En als mn tante een snor had was mn oom homo.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
tis op zich wel jammer van dat half seizoen verdedigen dat je nu gemist hebt.. iedereen had dan waarschijnlijk ongeveer een niveau hoger gezeten dan nu het geval is.. Maar goed mochten ze besluiten om het hele vrije trappen verhaal aan te passen en een beetje bij te stellen zodat het toch belangrijker wordt.. heb je wel winst geboekt op dat terrein..
moet je je post niet nog gaan wijzigen
Nou ja ik kan me niet voorstellen dat ze tevreden kunnen zijn over hoe het nu functioneert.. Het werd groots aangekondigd maar het blijkt eigenlijk niks te zijn..quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat is zeker jammer. Scheelt me een berg geld denk ik. Mochten ze dat gaan besluiten dan wel ja maar ja dat klinkt als een als. En als mn tante een snor had was mn oom homo.
Ik zal ze straks eens vragen op welk niveau dat effect gaat hebben. Als ze dat zelf al weten. Anders is t misschien door mijn berichtje een rede tot onderzoek.
Sorry
Klopt. Mede door dat t zo groots werd aangekondigd ben ik t gaan trainen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Nou ja ik kan me niet voorstellen dat ze tevreden kunnen zijn over hoe het nu functioneert.. Het werd groots aangekondigd maar het blijkt eigenlijk niks te zijn..
Wie weet blijkt het niet werken een bugje te zijn..
geen probleem
Ook al vind ik dat niet meer onverwacht. 9 van de 10x als ze offline gaan voor onderhoud komen ze iets later met zo een soort berichtje.quote:Hattrick is taking a break for an unexpected error after the downtime. We're troubleshooting the error right now, more info will follow in case of a longer downtime.
eigenlijk is het dan misleiding he?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Mede door dat t zo groots werd aangekondigd ben ik t gaan trainen.
ach ja het went he?quote:Ik hoop dat dat zo is en als dat zo is ze m nu gevonden hebben :
[..]
Ook al vind ik dat niet meer onverwacht. 9 van de 10x als ze offline gaan voor onderhoud komen ze iets later met zo een soort berichtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |