Okidokiquote:
precies daarom wordt de jeugdopleiding van Dynamo Groningen ook gesloten nadat de jeugdcompetitie is afgelopen..quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus zolang je niets met die jeugdopleiding doet maakt het niveau geen zier uit? Want een jeugdopleiding kost in mijn ogen alleen maar geld voor de keren dat je eens wat leuks eruit vist.
20 jaar ? dan zakt ie hooguit in vorm een beetje, maar daar kan hij ook wel weer bovenop komen! Een nieuwe centrale verdediger kan ook snel weer in vorm zakken...quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:57 schreef Lyzio het volgende:
Hmm, heb mijn centrale verdediger maar op de transferlijst gegooid. Hij zakt wekelijks en het kost me alleen maar geld op deze manier. Erg jammer, want ik had hem op de toekomst gekocht. Hattrick is af en toe stom
Het is dat ik mijn mids train en de verdediging daarom een beetje achter de feiten aanloopt. Ach, ik krijg een leuke cent voor de jongen en daarvan koop ik een wat meer geroutineerde centrale verdedigerquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
20 jaar ? dan zakt ie hooguit in vorm een beetje, maar daar kan hij ook wel weer bovenop komen! Een nieuwe centrale verdediger kan ook snel weer in vorm zakken...
En dat als oprichter van de Fok Fedquote:
Zonde dat je hem op de TL hebt gezet. Dat is voor een team uit de VIII echt een leuke en goede verdediger! Je zal er iig wel lekker wat geld voor krijgen. Wat voor een verdediger wil je er voor terug kopen dan? Een te oude speler kan namenlijk ook zakken in zn skills ipv alleen maar zn vorm. Vorm dalingen komen trouwens voor bij alle spelers net als dat in t echie ook zo kan zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is dat ik mijn mids train en de verdediging daarom een beetje achter de feiten aanloopt. Ach, ik krijg een leuke cent voor de jongen en daarvan koop ik een wat meer geroutineerde centrale verdediger
Tussen de 26 en 29 jaar met verdedigen op formidabel. Ik heb ongeveer 700K te besteden denk ik.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat als op richter van de Fok Fed
[..]
Zonde dat je hem op de TL hebt gezet. Dat is voor een team uit de VIII echt een leuke en goede verdediger! Je zal er iig wel lekker wat geld voor krijgen. Wat voor een verdediger wil je er voor terug kopen dan? Een te oude speler kan namenlijk ook zakken in zn skills ipv alleen maar zn vorm. Vorm dalingen komen trouwens voor bij alle spelers net als dat in t echie ook zo kan zijn.
een schandequote:Op dinsdag 25 november 2008 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat als op richter van de Fok Fed
Hmm als je een formidabel verdediger haalt zou ik hem iets jonger halen, dan kun je er nog wat langer mee vooruit! Formidabel is in de VIII meer dan genoeg, bovendien kunnen ze vanaf hun 28ste al in skills dalen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Tussen de 26 en 29 jaar met verdedigen op formidabel. Ik heb ongeveer 700K te besteden denk ik.
Iets jonger mag natuurlijk ook welquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm als je een formidabel verdediger haalt zou ik hem iets jonger halen, dan kun je er nog wat langer mee vooruit! Formidabel is in de VIII meer dan genoeg, bovendien kunnen ze vanaf hun 28ste al in skills dalen...
deed m'n net 28 geworden spits laatst ook
Ik train verdedigen en koop mn andere spelers tussen de 20 en 26. Ok ze zijn wel iets duurder maar zoals al gezegd door Gijs_ je kan er dan wat langer mee doen.quote:
Ja, dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik train verdedigen en koop mn andere spelers tussen de 20 en 26. Ok ze zijn wel iets duurder maar zoals al gezegd door Gijs_ je kan er dan wat langer mee doen.
Tja ik koop en verkoop geen Formi verdedigers dus ik kan je er niet mee helpen. Qua wat dat kosten gaat. Suc6 er mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook welPunt is alleen dat ik maar zo'n 700K (misschien 800K) te besteden heb. En het verdedigen moet op formidabel zitten. Dus ik kijk eens rond in de komende weken wat er te krijgen valt en welke leeftijd daar aan vast hangt
quote:Speler met ID 224591885 is voor het laatst gezien bij de melkboer, waar hij vergeefs deuken in pakjes boter probeerde te trappen. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Uit de regels:quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef RemCOW het volgende:
Een te hoog zelfvertrouwen is niet goed nee, daar moet ik voor oppassen. Teamgeest daarentegen is wel erg belangrijk.
En na een PIC vorige week (16e) was de teamgeest weldegelijk dolgelukkig, ongeveer na 2 dagen ging dat terug na tevreden, en nu is dat dus terug naar content.... Great... Wat heeft verder nog invloed op de teamgeest behalve je coach en het aantal psychologen?
Kortom, dit zijn de zwaarst wegende factoren en de rest heeft geen noemenswaardige invloed.quote:Team spirit itself can be affected by a lot of things, but in particular your coach's leadership, the team attitude you set for each match (PIC/MOTS), transfers and psychologists.
ipv 0,1 ervarings punt 0,2 ervaringspunt bij een internationale friendly voor je spelers... en iets meer inkomsten, maar dat maakt niet altijd evenveel uit gezien de reiskosten!quote:Op woensdag 26 november 2008 10:51 schreef Lyzio het volgende:
Ben druk vlaggetjes aan het sparen! Vorige week naar Roemenië geweest, en nu reist mijn team af naar Egypte. Maakt het trouwens verschil bij een friendly of je in het buitenland speelt, of gewoon in Nederland?
Dat is dan wel relax. Voortaan alleen maar internationale friendlies dusquote:Op woensdag 26 november 2008 11:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
ipv 0,1 ervarings punt 0,2 ervaringspunt bij een internationale friendly voor je spelers... en iets meer inkomsten, maar dat maakt niet altijd evenveel uit gezien de reiskosten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |