Met zo een verdediging :quote:Op zondag 23 november 2008 22:48 schreef Ruudt het volgende:
4-3 verloren, m'n tactisch plan pakte goed uit want ik scoorde 3x via de rechterkant tegen zijn zwakke linkerkant dus.
Helaas wel verloren, misschien was m'n verdediging te zwak?
Naar mijn mening had ik zeker recht op de 3 punten..
Wat is jullie mening?
kom je niet ver natuurlijkquote:Rechterverdediging waardeloos (zeer hoog)
Centrale verdediging waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging waardeloos (zeer hoog)
quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Yonah Tebbens heet en 15 jaar oud is.
Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is.
Geven we hem een contract, baas?
Dat is je probleem. Als je verdediging beter was geweest had je m kunnen hebben aangezien je mid wel veel beter is. Maar echt met zo een verdediging had je net zo goed geen verdediging kunnen opstellen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben op alle andere fronten beter en pak hem op z'n zere plek..
En ik heb geen echte verdedigers.
Leuk spelertje hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 23:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
5-3 verloren van de koploper met PIC en Counter.. Geen counterkans gehad, tegenstander speelt MOTS (gezien het ratingsverschil tov eerdere wedstrijden) en Pressie en drukt daarmee wel weer een kans van mij weg
Nouja, gezien de huidige vormcrisis ben ik wel tevreden. Vormupdate van donderdag op vrijdag maar even afwachten en wie weet kan ik volgende week thuis zo maar eens 3 punten pakken
Oja, en ik had best een fijn talentje gescout vanochtend..
[..]
Heb ik wel geld voor ja, zal er dan maar ff een paar kopen en dan zien we wel of het daar aan ligt.quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is je probleem. Als je verdediging beter was geweest had je m kunnen hebben aangezien je mid wel veel beter is. Maar echt met zo een verdediging had je net zo goed geen verdediging kunnen opstellen.Heb je geen geld voor een paar leuke verdedigers dan? Zo win je natuurlijk nooit ook al was je er dicht bij.
Denk je zelf van niet dan? Als je zijn aanvallers t niet lastig maakt is t wel erg makkelijk scoren he. Ook al is je mid veel beter.quote:Op zondag 23 november 2008 23:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Heb ik wel geld voor ja, zal er dan maar ff een paar kopen en dan zien we wel of het daar aan ligt.
En weer een jeugd spelert om te ontslaan. Of wil jij m kopen Ruudt? Hij zal niet veel slechter zijn dan wat je nu hebt lopenquote:Nathan van Elferen (225080160) Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
17 jaar en 34 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
volgende verjaardag: 09-02-2009
Nationaliteit: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 250
Loon: 330 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Mn indirecte vrije trappen staan trouwens inm op :quote:Jędrek Sobowiec verzilverde in de 80e minuut een vrije schop vanaf zeker 30 meter: 4-0 voor het thuisteam.
Best lekker nu maar hopen dat t binnen kort echt resultaat gaat opleveren. Ik train nu een half seizoen spelhervatten en wil nou zo langzamerhand toch wel eens wat zien.quote:Verdediging goed (hoog)
Aanval goed (hoog)
quote:De vrije trap van Bifröst in de 72e minuut leek te mislukken, want het schot was te zacht en niet tussen de palen. Daar zat echter een idee achter - de niet erg doelgerichte bal veranderde in een voorzet richting Jasper Epskamp, die er al op stond te wachten in de zestienmeter. Dat betekende de 2 - 2! Trainen op vrije trappen heeft dus wel degelijk zin!
ik counter ook nog gewoon steeds.. ondanks dat ik middenvelders train.. mijn middenveld blijft gewoon té zwak om te kunnen winnen zonder te counteren.. maar ik zit er soms wel eens aan te denken om weer eens over te stappen naar het geliefde verdedigers trainen en dan lekker counteren..quote:
Ik ben iets van mening veranderd. De rest van t seizoen ga ik om en om verdedigen en spelhervatten trainen. Mijn trainies worden snel te oud en ze hebben nog best wat verdedigen nodig.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd ik had er ook veel meer van verwacht na hun berichtje aan t begin van t seizoen. Maar ik hou vol. Slechter worden ze er iig niet door.
0-3 winst. Lekker dat de vorm er weer aan komtquote:K.F.C. Minnertsga
Indirecte vrije trappen
Verdediging redelijk (laag)
Aanval goed (heel laag)
Middenveld redelijk (zeer hoog)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging uitmuntend (laag)
Linkerverdediging uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval redelijk (hoog)
Centrale aanval formidabel (hoog)
Linkeraanval zwak (hoog)
quote:19.35
245 100 72 73
67.0 26.5 26.0 14.5
Vind ook niks tussen de links in de OP, daarom vraag ik het hier even. Welk niveau hebben jouw zaakwaarnemers?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:17 schreef nicomart het volgende:
was daar een niveau voor?
uhm.. geen idee dus
Dus zolang je niets met die jeugdopleiding doet maakt het niveau geen zier uit? Want een jeugdopleiding kost in mijn ogen alleen maar geld voor de keren dat je eens wat leuks eruit vist.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef Yurzinho het volgende:
Deze zaakwaarnemers geven volgens mij het niveau van de jeugdopleiding "oude stijl" aan. Als je meedoet aan de nieuwe jeugdopleiding zal deze dus altijd op rampzalig blijven staan
Klopt. Dat is puur als je het oude systeem nog gebruikt bij de Jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef Yurzinho het volgende:
Deze zaakwaarnemers geven volgens mij het niveau van de jeugdopleiding "oude stijl" aan. Als je meedoet aan de nieuwe jeugdopleiding zal deze dus altijd op rampzalig blijven staan
Juistemquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus zolang je niets met die jeugdopleiding doet maakt het niveau geen zier uit? Want een jeugdopleiding kost in mijn ogen alleen maar geld voor de keren dat je eens wat leuks eruit vist.
Okidokiquote:
precies daarom wordt de jeugdopleiding van Dynamo Groningen ook gesloten nadat de jeugdcompetitie is afgelopen..quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus zolang je niets met die jeugdopleiding doet maakt het niveau geen zier uit? Want een jeugdopleiding kost in mijn ogen alleen maar geld voor de keren dat je eens wat leuks eruit vist.
20 jaar ? dan zakt ie hooguit in vorm een beetje, maar daar kan hij ook wel weer bovenop komen! Een nieuwe centrale verdediger kan ook snel weer in vorm zakken...quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:57 schreef Lyzio het volgende:
Hmm, heb mijn centrale verdediger maar op de transferlijst gegooid. Hij zakt wekelijks en het kost me alleen maar geld op deze manier. Erg jammer, want ik had hem op de toekomst gekocht. Hattrick is af en toe stom
Het is dat ik mijn mids train en de verdediging daarom een beetje achter de feiten aanloopt. Ach, ik krijg een leuke cent voor de jongen en daarvan koop ik een wat meer geroutineerde centrale verdedigerquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
20 jaar ? dan zakt ie hooguit in vorm een beetje, maar daar kan hij ook wel weer bovenop komen! Een nieuwe centrale verdediger kan ook snel weer in vorm zakken...
En dat als oprichter van de Fok Fedquote:
Zonde dat je hem op de TL hebt gezet. Dat is voor een team uit de VIII echt een leuke en goede verdediger! Je zal er iig wel lekker wat geld voor krijgen. Wat voor een verdediger wil je er voor terug kopen dan? Een te oude speler kan namenlijk ook zakken in zn skills ipv alleen maar zn vorm. Vorm dalingen komen trouwens voor bij alle spelers net als dat in t echie ook zo kan zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is dat ik mijn mids train en de verdediging daarom een beetje achter de feiten aanloopt. Ach, ik krijg een leuke cent voor de jongen en daarvan koop ik een wat meer geroutineerde centrale verdediger
Tussen de 26 en 29 jaar met verdedigen op formidabel. Ik heb ongeveer 700K te besteden denk ik.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat als op richter van de Fok Fed
[..]
Zonde dat je hem op de TL hebt gezet. Dat is voor een team uit de VIII echt een leuke en goede verdediger! Je zal er iig wel lekker wat geld voor krijgen. Wat voor een verdediger wil je er voor terug kopen dan? Een te oude speler kan namenlijk ook zakken in zn skills ipv alleen maar zn vorm. Vorm dalingen komen trouwens voor bij alle spelers net als dat in t echie ook zo kan zijn.
een schandequote:Op dinsdag 25 november 2008 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat als op richter van de Fok Fed
Hmm als je een formidabel verdediger haalt zou ik hem iets jonger halen, dan kun je er nog wat langer mee vooruit! Formidabel is in de VIII meer dan genoeg, bovendien kunnen ze vanaf hun 28ste al in skills dalen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Tussen de 26 en 29 jaar met verdedigen op formidabel. Ik heb ongeveer 700K te besteden denk ik.
Iets jonger mag natuurlijk ook welquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm als je een formidabel verdediger haalt zou ik hem iets jonger halen, dan kun je er nog wat langer mee vooruit! Formidabel is in de VIII meer dan genoeg, bovendien kunnen ze vanaf hun 28ste al in skills dalen...
deed m'n net 28 geworden spits laatst ook
Ik train verdedigen en koop mn andere spelers tussen de 20 en 26. Ok ze zijn wel iets duurder maar zoals al gezegd door Gijs_ je kan er dan wat langer mee doen.quote:
Ja, dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik train verdedigen en koop mn andere spelers tussen de 20 en 26. Ok ze zijn wel iets duurder maar zoals al gezegd door Gijs_ je kan er dan wat langer mee doen.
Tja ik koop en verkoop geen Formi verdedigers dus ik kan je er niet mee helpen. Qua wat dat kosten gaat. Suc6 er mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook welPunt is alleen dat ik maar zo'n 700K (misschien 800K) te besteden heb. En het verdedigen moet op formidabel zitten. Dus ik kijk eens rond in de komende weken wat er te krijgen valt en welke leeftijd daar aan vast hangt
quote:Speler met ID 224591885 is voor het laatst gezien bij de melkboer, waar hij vergeefs deuken in pakjes boter probeerde te trappen. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Uit de regels:quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef RemCOW het volgende:
Een te hoog zelfvertrouwen is niet goed nee, daar moet ik voor oppassen. Teamgeest daarentegen is wel erg belangrijk.
En na een PIC vorige week (16e) was de teamgeest weldegelijk dolgelukkig, ongeveer na 2 dagen ging dat terug na tevreden, en nu is dat dus terug naar content.... Great... Wat heeft verder nog invloed op de teamgeest behalve je coach en het aantal psychologen?
Kortom, dit zijn de zwaarst wegende factoren en de rest heeft geen noemenswaardige invloed.quote:Team spirit itself can be affected by a lot of things, but in particular your coach's leadership, the team attitude you set for each match (PIC/MOTS), transfers and psychologists.
ipv 0,1 ervarings punt 0,2 ervaringspunt bij een internationale friendly voor je spelers... en iets meer inkomsten, maar dat maakt niet altijd evenveel uit gezien de reiskosten!quote:Op woensdag 26 november 2008 10:51 schreef Lyzio het volgende:
Ben druk vlaggetjes aan het sparen! Vorige week naar Roemenië geweest, en nu reist mijn team af naar Egypte. Maakt het trouwens verschil bij een friendly of je in het buitenland speelt, of gewoon in Nederland?
Dat is dan wel relax. Voortaan alleen maar internationale friendlies dusquote:Op woensdag 26 november 2008 11:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
ipv 0,1 ervarings punt 0,2 ervaringspunt bij een internationale friendly voor je spelers... en iets meer inkomsten, maar dat maakt niet altijd evenveel uit gezien de reiskosten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |