quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:55 schreef _Mike_ het volgende:
K-u-t zeg, jullie posten dit topic te snel vol
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Alewijn Groenland.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer rampzalig zijn. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Keepen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Janco Luijpers.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Hij heeft de lichaamsbouw van een volwassene - het levert hem voordeel op om zo krachtig te zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Fabio Corsmit.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Abel Balk heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Verdedigen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Eddie Goolagong (45782432)
31 jaar en 41 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider
volgende verjaardag: 09-02-2009
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 4 120
Loon: 2 724 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Fleur de Lis
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ik hoop voor je helemaal vol. Ook al houd dat in dat je m nog verder had kunnen uitbreiden. Ook bij mn tegenstander is t zonnig. En dat terwijl t hier sneeuwt. Tijd voor eenquote:Op zondag 30 november 2008 13:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Alle 3 niks, vooral ook gezien de leeftijd (geen 15-jarigen). Hier ook 3x prut. Volgende week beter..
Oja, en ik ga vanavond thuis (voor het eerst in tijden weer 'Zonnig') kansloos verliezen van de koploper. Vormcrisis FTW
Wel benieuwd in hoeverre mijn stadion (recent uitgebreid naar 36 000 plaatsen) gevuld zal zijn met die dolgelukkige supporters van me..
quote:Op zondag 30 november 2008 13:13 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb mijn verdediger binnen! Ik heb veel te veel betaald, en hij is al aardig op leeftijd maar met mijn jeugdig Hattrick-enthousiasme ben ik er toch blij mee
[..]Je hebt niet echt teveel betaald voor hem vind ik. Het is all1 jammer dat ie al zo oud is en dus snel in niveau zal dalen. Nu voor jou maar hopen dat hij niet te snel zakt in verdedigen. Hij zal ook niet lang mee kunnen gezien zn leeftijd en mocht ie geblesseerd raken dan hersteld ie heel traag. Maar goed verder een leuke spelert hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Financieel kon ik het makkelijk hebben en voor de VIII lijkt het mij een geweldige aanwinst. Je moet een beetje geluk hebben met zo'n jongen natuurlijk. Wat jij zegt, niet te snel in niveau dalen en hopen op geen blessures. Ik hoop dat hij een seizoen of drie mee kan voetballen.quote:Op zondag 30 november 2008 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
Je hebt niet echt teveel betaald voor hem vind ik. Het is all1 jammer dat ie al zo oud is en dus snel in niveau zal dalen. Nu voor jou maar hopen dat hij niet te snel zakt in verdedigen. Hij zal ook niet lang mee kunnen gezien zn leeftijd en mocht ie geblesseerd raken dan hersteld ie heel traag. Maar goed verder een leuke spelert hoor!
Ik help t je hopenquote:Op zondag 30 november 2008 13:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Financieel kon ik het makkelijk hebben en voor de VIII lijkt het mij een geweldige aanwinst. Je moet een beetje geluk hebben met zo'n jongen natuurlijk. Wat jij zegt, niet te snel in niveau dalen en hopen op geen blessures. Ik hoop dat hij een seizoen of drie mee kan voetballen.
Leuke Pull. Jammer van zijn leeftijd....quote:
Luerdsen Brattinga
TSI = 1 820, 18 jaar en 26 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Zeker een leuke pull man! En zn leeftijd valt nog wel mee hij is pas 26 dagen 18.quote:Op zondag 30 november 2008 13:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Leuke Pull. Jammer van zijn leeftijd....
ach ik ben al weken aan het wachten tot ze eens met een keeper aan komenquote:Op zondag 30 november 2008 12:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Geen nieuwe jeugd speler dusHet is al weer even geleden dat ik een redelijk kreeg van mn scouts
Ook al had nr 2 wel die kans als ik t nu achter af bekijk.
Daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee. Als ik een nieuwe keep nodig heb dan komen ze er meteen de 1e week mee. Als er namenlijk niks in zn scoutings rapport staat over keepen maar je hebt ze er wel naar laten zoeken betekend niet dat ie niet kan keepen.quote:Op zondag 30 november 2008 20:10 schreef Xummon het volgende:
[..]
ach ik ben al weken aan het wachten tot ze eens met een keeper aan komen
Die jeugd van je krijgt al weer ruim 45 minuten billenkoek andersquote:Op zondag 30 november 2008 20:59 schreef Yurzinho het volgende:
ik begin nu pas....
Mag ook wel weer eens. Zijn al 5 wedstrijden op rij ongeslagen, krijgen steralluresquote:Op zondag 30 november 2008 21:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die jeugd van je krijgt al weer ruim 45 minuten billenkoek anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |