Idd, bekerwedstrijden gaan een stuk sneller qua ervaringquote:Op woensdag 26 november 2008 12:55 schreef Grumpey het volgende:
0,2 of 0,1.....je hebt ongeveer 25 punten nodig voor een stijging (bij schatting, bij oudere personen gaat het sneller), dus een wedstrijd of 125 voor een stijging met oefenwedstrijden alleen. Dat is ongeveer 8 seizoenen ofzo.
Ik weet niet hoor, die ervaringspunten zou ik gewoon binnen proberen te halen met je gewone wedstrijden, en die extra 'winst' bij internationale wedstrijden is nogal een lege huls-winst.
Ja, natuurlijk. Maar dan liever 0,2 dan 0,1 toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:55 schreef Grumpey het volgende:
0,2 of 0,1.....je hebt ongeveer 25 punten nodig voor een stijging (bij schatting, bij oudere personen gaat het sneller), dus een wedstrijd of 125 voor een stijging met oefenwedstrijden alleen. Dat is ongeveer 8 seizoenen ofzo.
Ik weet niet hoor, die ervaringspunten zou ik gewoon binnen proberen te halen met je gewone wedstrijden, en die extra 'winst' bij internationale wedstrijden is nogal een lege huls-winst.
wat een 'jeugdig' enthousiasme nog, over 5 jaar boeit je dat niet meer zoveel denk ikquote:Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar dan liever 0,2 dan 0,1 toch?Plus het is gewoon leuker om in het buitenland te voetballen.
Het is nog leuker om een buitenlandse ploeg te ontvangenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar dan liever 0,2 dan 0,1 toch?Plus het is gewoon leuker om in het buitenland te voetballen.
Als hij dat vol houd. Er zijn zat Spelers die er voor dat al weer mee stoppen. We zijn niet allemaal zo een die hard als jij grumps.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wat een 'jeugdig' enthousiasme nog, over 5 jaar boeit je dat niet meer zoveel denk ik
Maar dan ben jij afhankelijk (door de oefenpot niet meer zo, maar toch) welk team uit welk land naar jou toe komt. Ik kies de landen liever zelfquote:Op woensdag 26 november 2008 13:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het is nog leuker om een buitenlandse ploeg te ontvangengeen kosten, maar wel extra toeschouwers. En dankzij de OefenPot is het ook zo geregeld
quote:50000 spectators had found their way to De BilsPar, despite the heavy rain.
Gaat lekker Scudjequote:Op woensdag 26 november 2008 17:40 schreef ScudRaket het volgende:
2-0 voor
9e ronde, here I come![]()
[..]
Lekker bezig!quote:Op woensdag 26 november 2008 17:40 schreef ScudRaket het volgende:
2-0 voor
9e ronde, here I come![]()
[..]
Idd, nogal onverdiend als ik het bb ziequote:
En dan net terug uit de kleedkamer ook nog een penalty tegen krijgenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Idd, nogal onverdiend als ik het bb zie
quote:Op woensdag 26 november 2008 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan net terug uit de kleedkamer ook nog een penalty tegen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op woensdag 26 november 2008 18:09 schreef ScudRaket het volgende:
Mijn tegenstander heeft alleen maar technische spelers opgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heeft goed op t weer gelet
![]()
Ja tis matig!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:12 schreef Grumpey het volgende:
jo, ben een beetje zwaar onterecht aan het verliezen helaas. Ik zeg waar onterecht, want ik heb balbezit, en eigenlijk was dat de enige linie waar ik wat problemen had verwacht.
Maar goed, het is niet anders
Ik kijk wel uit, maar kan niets doenquote:Op woensdag 26 november 2008 18:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja tis matig!![]()
Scud kijk je uit voor de 2-2?
Ik sta inm 2-2 en ben met deze stand met de hakken over de sloot door naar de volgende ronde.
Het gaat snel : inm 2-3![]()
Dat snap ik maar dat had Grumps ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, maar kan niets doen
Maar ik heb het betere team...
Vandaar dequote:Op woensdag 26 november 2008 18:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dat had Grumps ook.
Zoals ik ge edit heb boven : Ik had mn bek moeten houden. Dit is de goden verzoeken. Sorryquote:Op woensdag 26 november 2008 18:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vandaar desmiley
Edit:2-2
Mis ik een penalty
O jee...
quote:Op woensdag 26 november 2008 18:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals ik ge edit heb boven : Ik had mn bek moeten houden. Dit is de goden verzoeken. Sorry
Edit :
Je hebt toch wel je penalty nemers ingesteld?
quote:The forty-five minutes were dominated by Ladderzatsquad, with an impressive 52 percent possession of the ball.
Not having decided a winner at the end of regulation, the match went into extra time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |