abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2008 @ 11:23:51 #226
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63663538
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:22 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Zn 3 verdedigers staan qua vorm en ervaring in mijn post onder mijn verdedigers.
ahh.. had ik niet gezien..
pi_63663639
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

Beetje lurken in mn FoBo he??? Zag t wel
  maandag 1 december 2008 @ 11:29:06 #228
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63663676
Komende woensdag trouwens een friendly geregeld in Canada Had liever naar Kaapverdië gewild ofzo, maar ach. Canada kan ermee door.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  maandag 1 december 2008 @ 11:38:56 #229
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63663892
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

Maakt niet uit.

Deze jongen is nog geen 17 en dit berichtje had ik toch ff gemist :
quote:
15-11-2008 20:50
Wedstrijd Sjefke van Wessel: We hebben deze week ook Verdedigen getraind. Hij lijkt daarin goed te zijn.
Hij was al redelijk in vleugel spel. Eens kijken of ik m de komende weken ook nog op passen hoger kan krijgen. Hij haalt inm 7 sterren als rechter vleugel verdediger.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  maandag 1 december 2008 @ 11:49:36 #230
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63664131
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:38 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Maakt niet uit.

Deze jongen is nog geen 17 en dit berichtje had ik toch ff gemist :
[..]

Hij was al redelijk in vleugel spel. Eens kijken of ik m de komende weken ook nog op passen hoger kan krijgen. Hij haalt inm 7 sterren als rechter vleugel verdediger.
Sjefke
- james 'jimmy' dean
pi_63664320
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:27 schreef Yurzinho het volgende:

[..]

Ah je hebt die compromitterende foto's geplaatst?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 1 december 2008 @ 12:00:37 #232
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63664402
Hebben jullie nou echt profijt van die jeugdopleiding? Of blijven de kosten niet in verhouding staan met die enkele leuke pull?
- james 'jimmy' dean
  maandag 1 december 2008 @ 12:08:44 #233
231035 ArcturusMengsk
pi_63664643
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:27 schreef Yurzinho het volgende:

[..]

nu pas?
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:00 schreef Lyzio het volgende:
Hebben jullie nou echt profijt van die jeugdopleiding? Of blijven de kosten niet in verhouding staan met die enkele leuke pull?
Bij mij staan de kosten niet in verhouding met wat eruit komt.. en dus sluit ik mn jeugdopleiding aan het eind van het seizoen..
  maandag 1 december 2008 @ 12:16:26 #234
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63664835
quote:
Hebben jullie nou echt profijt van die jeugdopleiding?
Nog niet echt maar t is wel leuk als je ook een leuke competitie hebt.
quote:
Of blijven de kosten niet in verhouding staan met die enkele leuke pull?
Ja eigenlijk bij mij wel aangezien ik all1 de gene verkoop die ik niet zelf verder train en in de jeugd all1 train wat ik zelf verder wil trainen in de senioren

Ik krijg bv spelers aangeboden in de jeugd die redelijk positiespel zouden kunnen halen voor je ze naar de senioren promoveert. Zo een speler laat ik wel in mn jeugd team spelen maar ik train geen positiespel en komt hij dus ook nooit op redelijk En zo kan ik m dus nooit verkopen als ik m gepromoveerd heb naar mn senioren.

Zo krijg ik ook leuke verdedigende spelers (zoals sjefke) Als ik die straks naar de senioren haal train ik die zelf verder tot ie 22 is. Zo heb ik nog geen enkele leuke verkoop gedaan dankzij mn jeugd. Ik heb daar in tegen wel 3 trainies rond lopen bij mn senioren die me straks een berg geld gaan opleveren omdat ze me bij de aankoop bijna niks gekost hebben. Ik betaal voor een leuke trainie van de transverlijst inm toch zo'n 250k tot 850k Dat scheelt me een berg geld dus. Ok het kost t tot nu toe alleen maar geld omdat ik nog geen leuke verkoop heb kunnen doen maar Ik kan t betalen en voor mij is t een leuke extra in hattrick.

Edit: Ik heb inmiddels wel al veel spelers (16) die ik zelf niet train kunnen plaatsen voor een prikkie bij een ander team en zodra die m door verkopen (als ze zijn uitgetraind met ze) krijg ik ook weer geld.

mn eigen jeugd spelers:
quote:
Matthieu Reijnders
TSI = 9 110, 20 jaar en 49 dagen, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
quote:
Benjamin van Luin
TSI = 1 960, 18 jaar en 74 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: slecht
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
quote:
Gideon van Olphen
TSI = 1 020, 18 jaar en 15 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: uitstekend
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:

Bij mij staan de kosten niet in verhouding met wat eruit komt.. en dus sluit ik mn jeugdopleiding aan het eind van het seizoen..
Sorry? Is dat alles? T levert niet genoeg op dus ik sluit t maar? Vind je t niet leuk om met ons in de competitie te zitten dan?

[ Bericht 5% gewijzigd door Outpost76 op 01-12-2008 12:32:30 ]
  maandag 1 december 2008 @ 12:28:58 #235
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63665111
Dan denk ik toch dat ik niet begin aan die jeugdopleiding. Leuke gimmick van het spel natuurlijk, maar als het alleen maar geld kost en weinig tot niets opbrengt in de vorm van spelers cq. verkoop van spelers, dan bewaar ik mijn gespaarde centjes liever voor trainees die al redelijk op niveau zijn

Maar het is natuurlijk ieder zijn eigen ding. Derhalve oordeel ik niet
- james 'jimmy' dean
  maandag 1 december 2008 @ 12:31:55 #236
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63665176
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:28 schreef Lyzio het volgende:
Dan denk ik toch dat ik niet begin aan die jeugdopleiding. Leuke gimmick van het spel natuurlijk, maar als het alleen maar geld kost en weinig tot niets opbrengt in de vorm van spelers cq. verkoop van spelers, dan bewaar ik mijn gespaarde centjes liever voor trainees die al redelijk op niveau zijn

Maar het is natuurlijk ieder zijn eigen ding. Derhalve oordeel ik niet
Het lijkt me ook nog niet verstandig om daar al aan te beginnen. Dat moet je pas doen als je t geld missen kan.
  maandag 1 december 2008 @ 12:37:41 #237
231035 ArcturusMengsk
pi_63665323
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:16 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Sorry? Is dat alles? T levert niet genoeg op dus ik sluit t maar? Vind je t niet leuk om met ons in de competitie te zitten dan?
Nou ja als je met goede argumenten komt kan ik em natuurlijk nog altijd open houden, maar ik vind de jeugdopleiding een beetje een afgeraffelde extra.. (je kunt je tenue's niet aanpassen zoals bij je a-team wel kan, mits je supporter bent, je kunt geen naamswijzigingen doen om maar even 2 voorbeelden te noemen).. daarbij komt dat ik eigenlijk nog maar 1 keer een verkoopwaardige speler heb gepulled...

Tuurlijk kan het een leuke extra zijn en is het leuk om met federatiegenoten een competitie te hebben, maar ik vind het gewoon té slecht uitgewerkt.. ze hebben naar mijn mening een beetje half werk geleverd..
pi_63665385
quote:
Ik heb er toch zeker al een pull of 10 vandaan gehaald die ik zelf aan het optrainen ben... en nu staan er al weer 2 in de startblokken... ik vind het een mooi systeem
pi_63665393
M'n aanvoerder is van redelijk ervaring naar goed ervaring gegaan, nu dus goed/goed.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_63665571
Mijn competitie gaat zoals verwacht....Ik sta nu 7e, met evenveel punten als de nummer 6, dus ik hoef niet perse te degraderen...:)...het kán nog...:D

Wel gaat het goed met talenten trainen...Ik heb nu een aantal jonge verdedigers getrained, en een paar verkocht om wat geld te verdienen voor betere middenvelders...tot mijn verbazing zat er een tussen die ik voor 5000 had gekocht, en voor 241000 over de toonbank ging...:D

Grote bedragen voor mij...:D Nu dus shoppen voor een goede middenvelder...:)
  maandag 1 december 2008 @ 12:49:06 #241
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63665578
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

Nou ja als je met goede argumenten komt kan ik em natuurlijk nog altijd open houden, maar ik vind de jeugdopleiding een beetje een afgeraffelde extra.. (je kunt je tenue's niet aanpassen zoals bij je a-team wel kan, mits je supporter bent, je kunt geen naamswijzigingen doen om maar even 2 voorbeelden te noemen).. daarbij komt dat ik eigenlijk nog maar 1 keer een verkoopwaardige speler heb gepulled...

Tuurlijk kan het een leuke extra zijn en is het leuk om met federatiegenoten een competitie te hebben, maar ik vind het gewoon té slecht uitgewerkt.. ze hebben naar mijn mening een beetje half werk geleverd..
Tja met de jeugd moet je wel een beetje geluk hebben. Maar waarom lukt t bij jou niet en bij een heleboel anderen wel? Het ging tot dat de 2 competities samen kwamen toch wel aardig? Jij DF en ik strijdend voor de 1e plek. Dat is voor mij een leuke extra. Ook moet je er wel tijd in steken en niet blind uit gaan van een scout rapport. Als je op verdedigers scout en er staat niets in t scoutings rapport over verdedigen betekend niet dat ie t niet kan.
quote:
Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Sjefke van Wessel.

Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Dit was t rapport van Sjefke. Hij is nu goed in verdedigen, redelijk in vleugel en ik ga m de komende week trainen op passen. (Dit ook omdat ik meer spelers heb die daar profijt bij kunnen hebben gezien hun scoutings rapport)

Zo moet je een beetje puzzelen met je spelers om hun goede positie te vinden. En een klein beetje shiften in je training. Ik denk dat je DF eens moet vragen voor wat advies hij doet t m maar steeds en ik ga er van uit dat hij leuke spelers pulled. Alles wat niet echt de moeite is gewoon voor een prikkie verkopen en dan krijg je wel weer geld als ze weer door verkocht worden. Zo maar opgeven vind ik iets te makkelijk. Tenuetjes wijzigen vind ik niet boeie. Ok dat je hun naam niet kan veranderen is raar ja. Misschien komt dat nog of heb je dat al aan t support gevraagd?
Je hebt trouwens best potentieel in je team als ik dat zo zie! Maar je moet er wel tijd in steken en ja als je die motivatie niet meer hebt wordt t lastig.
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik heb er toch zeker al een pull of 10 vandaan gehaald die ik zelf aan het optrainen ben... en nu staan er al weer 2 in de startblokken... ik vind het een mooi systeem
10?? De tering train jij ook spelers met matig op of ?????
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:48 schreef Dynia het volgende:
Mijn competitie gaat zoals verwacht....Ik sta nu 7e, met evenveel punten als de nummer 6, dus ik hoef niet perse te degraderen...:)...het kán nog...:D

Wel gaat het goed met talenten trainen...Ik heb nu een aantal jonge verdedigers getrained, en een paar verkocht om wat geld te verdienen voor betere middenvelders...tot mijn verbazing zat er een tussen die ik voor 5000 had gekocht, en voor 241000 over de toonbank ging...:D

Grote bedragen voor mij...:D Nu dus shoppen voor een goede middenvelder...:)
Klopt als je m nog iets verder had getraind had je er nog meer voor gekregen. Maar als je t geld nodig hebt is t een logische actie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Outpost76 op 01-12-2008 12:54:44 ]
  maandag 1 december 2008 @ 13:01:39 #242
231035 ArcturusMengsk
pi_63665904
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:49 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Tja met de jeugd moet je wel een beetje geluk hebben. Maar waarom lukt t bij jou niet en bij een heleboel anderen wel? Het ging tot dat de 2 competities samen kwamen toch wel aardig? Jij DF en ik strijdend voor de 1e plek. Dat is voor mij een leuke extra. Ook moet je er wel tijd in steken en niet blind uit gaan van een scout rapport. Als je op verdedigers scout en er staat niets in t scoutings rapport over verdedigen betekend niet dat ie t niet kan.
mja ik sta wel leuk 2de in de competitie, maar het levert me gewoon te weinig op.. Over die scoutingsrapporten wil ik ook nog wel wat kwijt. Ik vind het gewoon bagger dat als ik een middenvelder zoek ik allemaal informatie krijg over scoren, verdedigen, vleugelspel, maar niks over positiespel.. en dat wil ik juist weten..
quote:
[..]

Dit was t rapport van Sjefke. Hij is nu goed in verdedigen, redelijk in vleugel en ik ga m de komende week trainen op passen. (Dit ook omdat ik meer spelers heb die daar profijt bij kunnen hebben gezien hun scoutings rapport)

Zo moet je een beetje puzzelen met je spelers om hun goede positie te vinden. En een klein beetje shiften in je training. Ik denk dat je DF eens moet vragen voor wat advies hij doet t m maar steeds en ik ga er van uit dat hij leuke spelers pulled. Alles wat niet echt de moeite is gewoon voor een prikkie verkopen en dan krijg je wel weer geld als ze weer door verkocht worden.
mja maar spelers met matig kan je niet echt doorverkopen lijkt me.. (laatst 6,5 sterren speler.. matig scoren en matig passen..) tsja daar schiet ik niks mee op natuurlijk..
quote:
Zo maar opgeven vind ik iets te makkelijk. Tenuetjes wijzigen vind ik niet boeie. Ok dat je hun naam niet kan veranderen is raar ja. Misschien komt dat nog of heb je dat al aan t support gevraagd?
Ja al een tijd terug en toen was het antwoord dat het niet komt.. Ze komen wel steeds met andere zinloze dingen nu, maar de jeugdopleiding wordt niet uitgewerkt het is een half afgemaakt iets.. en dat is erg jammer...
quote:
Je hebt trouwens best potentieel in je team als ik dat zo zie! Maar je moet er wel tijd in steken en ja als je die motivatie niet meer hebt wordt t lastig.
Er zit wel potentieel steeds (lijkt het), maar het komt er totaal niet uit..
pi_63666096
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:49 schreef Outpost76 het volgende:

10?? De tering train jij ook spelers met matig op of ?????
[..]
Ik heb het even precies nagekeken: in totaal 9 pulls uit de jeugd gehad die minimaal redelijk verdedigen hadden toen ik ze promoveerde. Nu zitten er nog 2, mogelijk 3 jonkies met dezelfde potentie in mijn jeugdteam...
  maandag 1 december 2008 @ 13:11:27 #244
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63666148
Nu moet ik zeggen dat ik ook wel leuke trainees heb getraind. Zonder jeugdopleiding. Dit zijn toch wel mijn pareltjes:
quote:
Barry-Ad Raas
TOEN
11-10-2007 Wincity Fleur de Lis 11 000 € 340
NU
Total Skill Index (TSI): 5 990
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Transfervergelijking: 998 000 €
Nationality: Nederland
quote:
Leo Kure Vidkjær
TOEN
11-10-2007 FC Bobbine Fleur de Lis 4 000 € 430
NU
Total Skill Index (TSI): 5 130
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Transfervergelijking: 1 100 000 €
Nationality: Denemarken
quote:
Ville Toiviainen
TOEN
17-10-2007 Fc Rocho Fleur de Lis 32 001 € 120
NU
Total Skill Index (TSI): 7 620
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Transfervergelijking: 1 381 000 €
Nationality: Zweden
Heb sindskort, een maand of twee, weer drie nieuwe trainees die altijd op de woensdag spelen in een friendly. Die gaan ook gestaag omhoog. Jammer genoeg niet in positiespel maar in passen. Daar heb ik voor gekozen omdat bovenstaande spelers die stat nogal zwak hebben. Maar ach, als die stats omhoog poppen dan stappen we weer vrolijk over op positiespel om de jonkies te trainen
- james 'jimmy' dean
  maandag 1 december 2008 @ 13:22:01 #245
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63666435
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:01 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

mja ik sta wel leuk 2de in de competitie, maar het levert me gewoon te weinig op.. Over die scoutingsrapporten wil ik ook nog wel wat kwijt. Ik vind het gewoon bagger dat als ik een middenvelder zoek ik allemaal informatie krijg over scoren, verdedigen, vleugelspel, maar niks over positiespel.. en dat wil ik juist weten..
Klopt t is soms frustie maar dat moet je dan dus ff uit puzzelen. (bv door m te laten invallen in de 70e minuut als je meer dan 1 doelpunt voor staat. Dan weet je meteen of ie potentie heeft.
quote:
mja maar spelers met matig kan je niet echt doorverkopen lijkt me.. (laatst 6,5 sterren speler.. matig scoren en matig passen..) tsja daar schiet ik niks mee op natuurlijk..
ja hoor kijk maar eens op de TL. Ik heb er al zat van verkocht. Wel eens waar voor 1k oid maar toch. Als ze weer worden door verkocht verdien je er weer aan. en matig passen met matig scoren is best aardig voor een 17 jarige.
quote:
Ja al een tijd terug en toen was het antwoord dat het niet komt.. Ze komen wel steeds met andere zinloze dingen nu, maar de jeugdopleiding wordt niet uitgewerkt het is een half afgemaakt iets.. en dat is erg jammer...
Ze zullen eerst willen afwachten of de nieuwe opzet meer mensen trekt dan de oude. Al hoewel me dat geen goede keuze lijkt. De jeugd is natuurlijk ook niet prio 1 voor hun. Het is meer een proef voor nieuwe ideeën voor de Senioren. Zoals ze eerst de oefenduels gebruikte.
quote:
Er zit wel potentieel steeds (lijkt het), maar het komt er totaal niet uit..
Spelers met 5 sterren of meer moet je proberen verder te trainen en evt op een andere positie testen of een andere training op ze los laten. Ik had pas een trainie die op de vleugel speelde en was daar met 5,5 ster uitgeleerd op vleugel. Nu staat ie in t centrum en krijgt ie verdere training qua verdedigen. Op de vleugel heb ik een andere uitgetest dit weekend en ik ben benieuwd. Zo moet je toch wat proberen. Als je ze maar wat laat aan modderen lukt t nooit. Ze zullen zelden ineens uitstekend worden op 1 stat.
  maandag 1 december 2008 @ 13:26:40 #246
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63666540
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef Lyzio het volgende:
Nu moet ik zeggen dat ik ook wel leuke trainees heb getraind. Zonder jeugdopleiding. Dit zijn toch wel mijn pareltjes:

Heb sindskort, een maand of twee, weer drie nieuwe trainees die altijd op de woensdag spelen in een friendly. Die gaan ook gestaag omhoog. Jammer genoeg niet in positiespel maar in passen. Daar heb ik voor gekozen omdat bovenstaande spelers die stat nogal zwak hebben. Maar ach, als die stats omhoog poppen dan stappen we weer vrolijk over op positiespel om de jonkies te trainen
Passen is helemaal geen slecht idee om zo'n week of 3 a 4 per seizoen te trainen. Als je bv korte passen traint gaat dit redelijk snel omhoog en zo kan je op woensdag (Als je tenminste niet verder kan in de Fok!Cup) zelfs all1 de spelers opstellen die je qua passen hoger wil. Ook al staan ze dan op een rare positie en verlies je daar door. Op woensdag verliezen is namelijk niet boeie. Tenzij je in de Fok!Cup speelt

Wat waren de stats van je pareltjes? Zo zien we natuurlijk niet veel. Al zijn de bedragen wel leuk.
pi_63666553
Zojuist gepulled uit mijn jeugdteam:
quote:
Sipko Rijerse (226984550)
17 jaar en 25 dagen, redelijk in vorm, gezond

Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Specialiteit: Technisch

volgende verjaardag: 26-02-2009
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 890
Loon: 330 €/week
Eigenaar: YMFC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Lang niet slecht hoor
pi_63666848
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:26 schreef Yurzinho het volgende:
Zojuist gepulled uit mijn jeugdteam:
[..]

Lang niet slecht hoor
Ga je 'm zelf trainen? Gezien z'n specialiteit zou-ie eigenlijk als mid of vleugel door moeten gaan.
  maandag 1 december 2008 @ 13:41:36 #249
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63666898
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:26 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Passen is helemaal geen slecht idee om zo'n week of 3 a 4 per seizoen te trainen. Als je bv korte passen traint gaat dit redelijk snel omhoog en zo kan je op woensdag (Als je tenminste niet verder kan in de Fok!Cup) zelfs all1 de spelers opstellen die je qua passen hoger wil. Ook al staan ze dan op een rare positie en verlies je daar door. Op woensdag verliezen is namelijk niet boeie. Tenzij je in de Fok!Cup speelt

Wat waren de stats van je pareltjes? Zo zien we natuurlijk niet veel. Al zijn de bedragen wel leuk.
De stats van toen ik ze kocht kan ik nergens vinden. Jij wel?
- james 'jimmy' dean
pi_63666909
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:39 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ga je 'm zelf trainen? Gezien z'n specialiteit zou-ie eigenlijk als mid of vleugel door moeten gaan.
Maar ik train defs, en heb trainees tekort..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')