Profietsgejat.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:32 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je nog geld over JD?
Ben jarig vandaag btw
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Profietsgejat.
[ afbeelding ]
Bij mij doet hij het, na 12 keer proberen in te loggen. En als je er in bent is het zo traag als maar wat.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:35 schreef rompompom het volgende:
JD is bij mijn speler zelfs nog overboden..
HT Offline nu, trouwens...
quote:Hattrick on a break 2008-10-09 20:40
We need to take the site offline for a while for some urgent database maintenance. More information will follow if needed.
Voorspelbare reactie na je bekeruitschakeling tegen iemand waar ik 20 competitiewedstrijden tegen speeldequote:
Stuur een PM.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:45 schreef NelisZ het volgende:
Is J-D hier nog aanwezig? Ik zit erover te denken om zondag twee mids te koop te zetten om 1 sterkere terug te kopen,de zekerheid van een leuk openingsbod zou de keuze toch makkelijker maken
En dat nu vanavond de loting bekend wordt van de Fok!Cup.quote:Hattrick announces
Hattrick on a break 2008-10-09 20:40
We need to take the site offline for a while for some urgent database maintenance. More information will follow if needed.
Ze zijn weer online.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
kunnen d'r ook geen friendlies geregeld worden die in de knoop komen met de Fok!Cup
Ik ben aan het winnen, maar ik zie dat mijn spelers oud en duur worden. Ik moet iets anders verzinnen...quote:Op donderdag 6 november 2008 16:04 schreef Grumpey het volgende:
Ik zou je, zeker met het oog op de hogere divisies niet teveel op training richten. Train een persoontje minder en steek wat meer geld in winnen elke week. Winst is tegenwoordig enorm belangrijk voor je inkomsten, zodanig dat het niet meer loont om optimaal te trainen in de hogere divisies.
Psv, Feyenoord, Twente zelfs Ajaxquote:Op donderdag 6 november 2008 21:51 schreef One_conundrum het volgende:
ik tvp die shit. Het hopen is morgen op de eerste 19jarige wonderbaarlijke def's
Heerenveen
Vage shit. Hij daagt me uit. Wordt supporter van mn team. Komt uit portugal en ik ken m nietquote:Nieuwe supporter
07-11-2008
Josey is vanaf nu een supporter van je team!
Wederom een leuke TU. Ik vraag me af hoe lang dit zo door gaat. Mbt hoe hoger t niveau hoe langzamer ze zouden trainen. Zo is t ook vaag dat mn IV zo veel lager zijn de afgelopen wedstrijd dan die van de week er voor.quote:Julian Jachacy Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van scoren terug van uitstekend naar goed.
was mn reserve spits die er nu uit kan
En dat terwijl ie pas 27 is.
Dinis Inácio Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van matig naar redelijk.
Zübeyir Özkal Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van goed naar uitstekend.
Zefiros Fanariotis Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van redelijk naar goed.Mn Keep!![]()
Matthieu Reijnders Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van matig naar redelijk.
Geovanni Meurisse Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van uitstekend naar formidabel.
Lampis Iloridis Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van redelijk naar goed.
Raymond Suykerbuijck Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van zwak naar matig.
Julian Jachacy Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van redelijk naar goed.
Wat heb ik hier aan als je in scoren achteruit gaat LUL! ooops sorry liet me ff gaan![]()
Fredy Borter Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van uitstekend naar formidabel.
Benjamin van Luin Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van matig naar redelijk.
Yip Nieuwenhuis Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van matig naar redelijk.
Lauge Rath-Friis Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van redelijk naar goed.
Competitie duel daar voor :quote:Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (zeer hoog)
Aanval matig (laag)
Als dat all1 komt door dat t een uitwedstrijd is zal t niveau van mn spelers echt veel omhoog moeten wil ik een niveau krijgen waar weinig teams een antwoord op hebben. Het maakt me wel benieuwd wat dat komend weekend wordt. Dan speel ik weer thuis. 1 nadeel mn goddelijk SP hoer (dankzij wie ik grotendeels de UefaFok!Cup gewonnen heb vorig seizoen) is +3 gebleseerdquote:Indirecte vrije trappen
Verdediging redelijk (hoog)
Aanval redelijk (hoog)
En dat in de 3e ronde met mn B teamquote:Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Lekker actief nogquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
post 4 achter elkaar
Normaal plak ik ze in 1 maar ja volgende keer beter.
[..]
Wederom een leuke TU. Ik vraag me af hoe lang dit zo door gaat. Mbt hoe hoger t niveau hoe langzamer ze zouden trainen. Zo is t ook vaag dat mn IV zo veel lager zijn de afgelopen wedstrijd dan die van de week er voor.
Afgelopen zondag wedstrijd:
[..]
Competitie duel daar voor :
[..]
Als dat all1 komt door dat t een uitwedstrijd is zal t niveau van mn spelers echt veel omhoog moeten wil ik een niveau krijgen waar weinig teams een antwoord op hebben. Het maakt me wel benieuwd wat dat komend weekend wordt. Dan speel ik weer thuis. 1 nadeel mn goddelijk SP hoer (dankzij wie ik grotendeels de UefaFok!Cup gewonnen heb vorig seizoen) is +3 gebleseerd(aanval zal dus veel lager zijn) Maar mn verdediging is weer een stuk beter geworden en zou hoger moeten halen dan Redelijk (hoog).
ff over die reserve spits. Ik vraag me af waarom ik hem ooit gekocht heb als ik naar zn score verloop kijk:
[..]
En dat in de 3e ronde met mn B team
Deze wordt heel erg leuk als ie straks een paar levels hoger is in positiespel...quote:Carles Fons (VL) (214529578)
17 jaar en 93 dagen, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 26-11-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 3 360
Loon: 501.96 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dynamo Groningen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend
De tering. Das een leuke trainie!quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Lekker actief nog
Ik heb helaas geen stijgers.. maar wel dankzij JD een leuke vleugelspeler erbij..
[..]
Deze wordt heel erg leuk als ie straks een paar levels hoger is in positiespel...
2,5 miljoenquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De tering. Das een leuke trainie!Ik heb maar ff een reserve spits gekocht maar das eigenlijk bagger. Nou ja dan maar ff een trainie kopen die ik puur op zn spelhervatten een paar levels hoger breng en dan weer verkoop.
lekkel lekkel! Zo veel geld heb ik niet. Ik verdien genoeg en mn team draait goed genoeg. Ik moet volgend seizoen nog ff een seizoen volledig Verdedigen trainen en dan ga ik weer wat verkopen en mn team dik versterken. Mn beste trainie (verdedigend gezien) is nu uitmuntend en dat vind ik nog niet goed genoeg voor verkoop. Zeker omdat zn niveau qua spelhervatten en passen nog niet hoog genoeg is. Iets waar dit seizoen aan gewerkt wordt. Zo heb ik strakkies een wereld verdediger uit mn eigen opleiding!quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:15 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
2,5 miljoen![]()
ik heb nu nog zo'n 2,5 miljoen voor een nieuwe spits..
daar heb ik dus echt helemaal niks zitten.. Mijn jeugdteam is dikke prut..quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lekkel lekkel! Zo veel geld heb ik niet. Ik verdien genoeg en mn team draait goed genoeg. Ik moet volgend seizoen nog ff een seizoen volledig Verdedigen trainen en dan ga ik weer wat verkopen en mn team dik versterken. Mn beste trainie (verdedigend gezien) is nu uitmuntend en dat vind ik nog niet goed genoeg voor verkoop. Zeker omdat zn niveau qua spelhervatten en passen nog niet hoog genoeg is. Iets waar dit seizoen aan gewerkt wordt. Zo heb ik strakkies een wereld verdediger uit mn eigen opleiding!
Mwa ik haal toch best leuke spelers uit mn jeugd om te trainen. Die waar ik t net over had was uitstekend met verdedigen en 17 jaar toen ik m pulldequote:Op vrijdag 7 november 2008 02:27 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
daar heb ik dus echt helemaal niks zitten.. Mijn jeugdteam is dikke prut..
Hij had qua verdedigen veel hoger moeten zitten maar hij heeft aan t begin van vorig seizoen links back gestaan en jah dankzij die bug!quote:Matthieu Reijnders (186423397) [1 maal een kaart gekregen] Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
20 jaar en 25 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Volgende verjaardag: 02-02-2009
Nationaliteit: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 9 860
Loon: 2 632 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk was zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend was uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk was slecht
Helaas inm al weer een half jaar 18. Maar goed als ie niet snel beter wordt dan regel ik wel een nieuwe trainie uit mn jeugd. Ik heb er nog een paar lopenquote:Benjamin van Luin Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 1 630, 18 jaar en 50 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: slecht
Positiespel: zwak Passen: zwak (was slecht)
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed (was al goed en zit nu bijna op uitstekend)
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk ( was waardeloos)
quote:Gideon van Olphen Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 760, 17 jaar en 103 dagen, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed (was redelijk)
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk (was rampzalig)
och ja die klote bug.. toen zelf ook problemen mee gehad.. vlak daarna ben ik middenvelders gaan trainen..quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa ik haal toch best leuke spelers uit mn jeugd om te trainen. Die waar ik t net over had was uitstekend met verdedigen en 17 jaar toen ik m pullde
Inm 20 en :
[..]
Hij had qua verdedigen veel hoger moeten zitten maar hij heeft aan t begin van vorig seizoen links back gestaan en jah dankzij die bug!Maarja Nog niet slecht zo. En nu maar hopen dat ik m toch nog 1 niveau hoger krijg voor verkoop en 22 jaar.
Ook deze 2 komen uit mn eigen jeugd :
[..]
Truste en bedankt voor de prettige samenwerking!quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:36 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
och ja die klote bug.. toen zelf ook problemen mee gehad.. vlak daarna ben ik middenvelders gaan trainen..
maare ik ga te pitten..
Daarnaast is m'n reusachtige mid twee vorm niveaus gestegen, van zwak naar redelijk. Beter!quote:Klaas van Baarschot (174321828)
20 years and 104 days, inadequate form, healthy
A pleasant guy who is calm and dishonest.
Has poor experience and poor leadership abilities
Next birthday: 15-11-2008
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 13 490
Wage: 3 732 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: wretched Passing: excellent
Winger: magnificent Defending: poor
Scoring: inadequate Set pieces: wretched
quote:
Cálico Ansede
TSI = 3 570, 17 jaar en 78 dagen, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Krachtig]
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Ştefan Buciuman
TSI = 3 060, 17 jaar en 53 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
en me keeper naar slecht defquote:Renaat Zillissen
TSI = 14 090, 21 jaar en 7 dagen, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
1 PM-stijgertquote:Falko Viskil (209858123)
19 jaar en 61 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 28-12-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 11 030
Loon: 1 301 ¤/week
Positiespel: formidabel Passen: matig (+6)
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
quote:07-11-2008 Carson Gerber Gekocht YMFC 2 100 000 ¤ 23 950
06-11-2008 Erben van de Moer Gekocht United Black Panthers 1 000 000 ¤ 1 110
06-11-2008 Samuli Ranta Gekocht Twello FC 1 000 000 ¤ 3 930
06-11-2008 Ulf Robinsson Gekocht SC diepFries 765 000 ¤ 830
05-11-2008 Karst Vijfschaft Gekocht Destron Elsloo FC 100 000 ¤ 1 190
05-11-2008 Rembrandt Sibon Gekocht Destron Elsloo FC 500 000 ¤ 1 390
05-11-2008 Tenzin Wassink Gekocht FC RKDEO 500 000 ¤ 460
05-11-2008 Gijs Beukman Gekocht Dynamo Delft 2 000 000 ¤ 5 400
03-11-2008 Rikkert van der Maat Gekocht K.F.C. Minnertsga 1 500 000 ¤ 4 270
01-11-2008 Sérgio Cutelo Gekocht Kristiansund 3 800 000 ¤ 82 940
29-10-2008 Dieter Vestdijk Gekocht Gorbakalaznikovskiy 1 111 111 ¤ 1 530
Nou beter toch deste meer krijg jij!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die prijzen zijn echt niet normaal meer op het moment.
Het hoge openingsbod van JD houdt zelfs geen stand... Ze bieden er gewoon lekker overheen...
Wat voor een bijstats mik je op?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
Zondag nog een wereldklasse mid kopen, en dan gaan sparen voor de uitbreiding van mijn stadion
Ja ik zie t net jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:08 schreef RemCOW het volgende:
[s]Ze zijn lekker bezig bij Hattrick, server ligt weer half plat... Dat terwijl ik net m'n 2 spelers te koop wil zetten, grrr...
quote:Hattrick is down due to an unexpected error. The Hattrick Doozers are working on this problem.
More information will follow in case of a longer downtime.
had ik ook al bij mn spits..quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die prijzen zijn echt niet normaal meer op het moment.
Het hoge openingsbod van JD houdt zelfs geen stand... Ze bieden er gewoon lekker overheen...
quote:Terence Boekdrukker heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Mijn 111e transferquote:Valentin Gansfuss (137353230)
23 jaar en 99 dagen, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 22-11-2008
Nationaliteit: Deutschland Deutschland
Total Skill Index (TSI): 33 450
Loon: 15533.40 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Radnevo_1988
Positiespel: wereldklasse Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Piet-Hein Barnhoorn.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden. Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel.
Geven we hem een contract, baas?
Wat te doen wat te doen ik heb al zoveel met vleugel spel. Maarja t risico dat mn 3e scout niks heeft is te groot. dus toch maar doen denk ik.quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Lenny Bongaarts is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt! Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer slecht zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig.
Het joch is langer dan z'n meeste leeftijdsgenoten, en hij weet hoe hij daar voordeel uit kan halen. Reken op hem voor prima kopballen.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Jammer dat ie niks aan bijstats heeft.quote:Rutger Christiansen (223956173) Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
17 jaar en 99 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 22-11-2008
Nationaliteit: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 180
Loon: 273 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Spelers aan het kopen van Fok!kersquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 20:43 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Spelers aan het kopen van Fok!kers
En dan counteren hebben ingesteldquote:Bij rust stond er 2-1 op het scorebord. FCRA1 leek met 58 procent balbezit vandaag het meest ambitieus.
Goed bezigquote:Op zondag 9 november 2008 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
de laatste lama's aan t kijken
Edit:
[..]
En dan counteren hebben ingesteld
2 dagen te vroeg!quote:Op zondag 9 november 2008 16:26 schreef DeHovenier het volgende:
Nieuwe aanwinst:
[..]
Mijn 111e transfer
Bij de jeugd wel ja mn senioren team is pas in de 1e helftquote:Op zondag 9 november 2008 21:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn wedstrijd is pas negentien minuten bezig... En jullie zitten al aan de thee...
quote:Twello zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Horst Viktor Fehringer na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Ferdinand Haringman.
Ah, ok. Mijn jeugd speelt op donderdagochtend om 10.15.quote:Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij de jeugd wel ja mn senioren team is pas in de 1e helft
Woei. Minder balbezit maar wel een 1-4 voorsprong.quote:Rust: met een stand van 1-4 gingen de spelers naar de kleedkamer.Met 51 procent balbezit was Schepers in deze helft de sterkste ploeg.
Zelfs mn senioren hebben niks aan de counter.quote:Rust: met een stand van 0-1 gingen de spelers naar de kleedkamer. RKDEO had het meeste balbezit, namelijk 51 procent.
Je kan idd wachten tot een later tijdstip. Ik zal na mn wedstrijd ff kijken.quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef Game_Error het volgende:
Vorige week 5-0 gewonnen, vandaag 6-0 wanneer houdt het op?
Kan iemand overigens mijn team, Hilversum United (208563), eens bekijken en zeggen waar mijn mogelijke verbeterpunten liggen? Ik heb zegmaar nog 5 miljoen in kans. Ik kan het geld ook laten liggen tot over 2 seizoenen om het in een keer uit te geven als ik op een beetje niveau speel. Overigens train ik mids, dus die ga ik niet vervangen, die worden vanzelf beter.
Die kende ik nog nietquote:In de 73e minuut gleed DNAS-speler Gabriel Rüsch half weg bij het nemen van een penalty. Hierdoor hobbelde de bal naast het doel.
Damn, 4-4 in in drie minuten...quote:Op zondag 9 november 2008 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Woei. Minder balbezit maar wel een 1-4 voorsprong.
Hopen dat dat mijn team ook lukt. Maar dan positief voor mij. Er is bij mij sinds de 61 minuut niks meer gebeurd.quote:Op zondag 9 november 2008 22:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Damn, 4-4 in in drie minuten...
Niet dus :quote:Op zondag 9 november 2008 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hopen dat dat mijn team ook lukt. Maar dan positief voor mij. Er is bij mij sinds de 61 minuut niks meer gebeurd.
Ik vind dat mn team had moeten winnen:quote:Zübeyir Özkal van RKDEO zat al in de kleedkamer, toen hij nog even werd teruggeroepen omdat hij was uitgeroepen tot man van de wedstrijd. Lampis Iloridis had vandaag simpelweg niet z'n dag. De echte sterspeler van Tax was Francisco Moreno. Als Arno Veen echter zo beroerd blijft spelen, ziet de toekomst er voor hem niet rooskleurig uit. Eindresultaat: 1-1.
quote:FC RKDEO
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie Normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid briljant
Indirecte vrije trappen
Verdediging redelijk (laag)
Aanval matig (laag)
Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging formidabel (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval matig (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (laag)
HatStats 169
Verdediging 82
Middenveld 48
Aanval 39
LoddarStats 11.72
No Tax
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (hoog)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval zwak (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
HatStats 150
Verdediging 62
Middenveld 45
Aanval 43
LoddarStats 8.97
Ik zou je vleugel verdediging en je aanval verbeteren. Dit is voor jou div waarschijnlijk wel goed genoeg maar als je hoger komt red je t daar niet mee.quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef Game_Error het volgende:
Vorige week 5-0 gewonnen, vandaag 6-0 wanneer houdt het op?
Kan iemand overigens mijn team, Hilversum United (208563), eens bekijken en zeggen waar mijn mogelijke verbeterpunten liggen? Ik heb zegmaar nog 5 miljoen in kans. Ik kan het geld ook laten liggen tot over 2 seizoenen om het in een keer uit te geven als ik op een beetje niveau speel. Overigens train ik mids, dus die ga ik niet vervangen, die worden vanzelf beter.
tegenquote:Shai's Allstars
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (zeer hoog)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld redelijk (hoog)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval redelijk (heel laag)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval redelijk (hoog)
HatStats 209
Verdediging 72
Middenveld 69
Aanval 68
Wat moet er nog verbeterd worden aan m'n team?quote:Dynamo Delft
Teammotivatie Normaal
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval redelijk (laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval redelijk (zeer hoog)
HatStats 194
Verdediging 70
Middenveld 57
Aanval 67
Zorgen dat nu alles naar goed gaat oid? Je indirecte vrije trappen kunnen wel iets omhoog! Verder leuke stats hoor!quote:Op maandag 10 november 2008 00:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan wel op die pagina komen
Stats van vandaag:
[..]
tegen
[..]
Wat moet er nog verbeterd worden aan m'n team?
quote:
Counterhufters Rule!quote:Op maandag 10 november 2008 07:09 schreef RemCOW het volgende:
2-0 verliezen van een counter-team wat gestopt is, drama. Ik 4 kansen en hij maar 2, maar het mocht niet baten...
Ik kan er ook niet op. Sinds gisteren last van die errors...quote:Op zondag 9 november 2008 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom kan ik mn wedstrijden pagina niet in? Heeft Hattrick weer last van errors
Dat was gisteren avond. Na een aantal keer opnieuw inloggen was ik t kwijt.quote:Op maandag 10 november 2008 09:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet op. Sinds gisteren last van die errors...
Zorgen dat jou mid lager is en je verdediging ook erg sterk en dan tegen hem in de counter gaan. Zodra zijn mid beter is heeft ie niks meer aan zn counter. Hij kan all1 wel meer normale kansen krijgen dan.quote:Op maandag 10 november 2008 09:25 schreef nicomart het volgende:
Wat is nou de beste tactiek tegen een counterploeg? Zelf een laag middenveld halen en counteren of er dik overheen knallen?
Ik heb de komende 4 weken de belangrijkste wedstrijden van dit seizoen, waarvan 2 tegen een hele goeie counterploeg. Die wil ik eigenlijk wel winnen, maar hij heeft wereldklasse counter en een ijzersterke verdediging.
Mijn verdediging moet in principe beter zijn dat zijn aanval, dat is het probleem niet, maar zijn verdediging is ook verschrikkelijk sterk. Maar krijg je met de counter dan toch kansen ondanks dat je qua stats er niet doorheen kan komen??quote:Op maandag 10 november 2008 09:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was gisteren avond. Na een aantal keer opnieuw inloggen was ik t kwijt.
[..]
Zorgen dat jou mid lager is en je verdediging ook erg sterk en dan tegen hem in de counter gaan. Zodra zijn mid beter is heeft ie niks meer aan zn counter. Hij kan all1 wel meer normale kansen krijgen dan.
Dat wel ja t zullen er all1 niet veel zijn. Hopen op een goed uitgevoerde counter das t risico van counteren. Mijn tergenstander van gisteren had ineens een lager mid en gokte zo op een overwinning. Ik had 51% balbezit en heb met moeite 1-1 gespeeld. Na een 0-1 achterstand.quote:Op maandag 10 november 2008 09:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Mijn verdediging moet in principe beter zijn dat zijn aanval, dat is het probleem niet, maar zijn verdediging is ook verschrikkelijk sterk. Maar krijg je met de counter dan toch kansen ondanks dat je qua stats er niet doorheen kan komen??
Ja het zal mijn enige optie zijn, ben ik bang. Dus ik moet het wel gaan proberen. Reserveteam erin en PIC, dan kan ik in de dubbele confrontatie vlammen tegen de nummer 2 die dan ook nog even op bezoek komt en eigenlijk beter is dan mij.quote:Op maandag 10 november 2008 10:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel ja t zullen er all1 niet veel zijn. Hopen op een goed uitgevoerde counter das t risico van counteren. Mijn tergenstander van gisteren had ineens een lager mid en gokte zo op een overwinning. Ik had 51% balbezit en heb met moeite 1-1 gespeeld. Na een 0-1 achterstand.
Je reserve team er in? Zou je niet all1 je mid omlaag halen? Pic zou ik ook niet spelen want dan heb je de kans dat t weer veel te laag word tenzij je mid anders niet laag genoeg word.quote:Op maandag 10 november 2008 10:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja het zal mijn enige optie zijn, ben ik bang. Dus ik moet het wel gaan proberen. Reserveteam erin en PIC, dan kan ik in de dubbele confrontatie vlammen tegen de nummer 2 die dan ook nog even op bezoek komt en eigenlijk beter is dan mijn team.
Ik bedoelde ook alleen mijn reservemids.. Ik heb het hele seizoen al gepict en ik kan redelijk goed inschatten met welke spelers is welke middenveld haal. Ik moet toch proberen om net iets lager te zitten qua mid?quote:Op maandag 10 november 2008 10:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je reserve team er in? Zou je niet all1 je mid omlaag halen? Pic zou ik ook niet spelen want dan heb je de kans dat t weer veel te laag word tenzij je mid anders niet laag genoeg word.
Je allerbeste mid en dan echt veel hoger zitten dan hij kan ook. Je loopt all1 dan wel t risico dat hij je er uit countert. Ik heb ooit gewonnen van een uitsteklend mid met mijn toen der tijd waardeloos a slechte mid. Maar meestal met zo een verschil wint t beste mid. Zo heb ik bijna ander half seizoen alles verloren op bot teams na.
Pressie kan je ook proberen om zo al zn aanvallen er uit te halen maar ja dan moet je team wel heel erg goed zijn qua conditie en veel suc6 heeft t mij nooit gebracht.
Ja je moet net iets lager zitten qua mid. Dat is nou juist t risico. Als zijn mid ook ineens weer lager is dan loop je t risico dat hij je er alsnog uit countert. Vorig seizoen dacht een tegenstander van mij dat ook zo te doen. Hij had zn mid naar beneden gebracht en zo precies laag genoeg om er door mij uit gecountert te wordenquote:Op maandag 10 november 2008 10:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook alleen mijn reservemids.. Ik heb het hele seizoen al gepict en ik kan redelijk goed inschatten met welke spelers is welke middenveld haal. Ik moet toch proberen om net iets lager te zitten qua mid?
Ik kan wel een flink verschil maken qua mid, maar dan moet ik dus inderdaad mijn PIC-periode gaan stoppen en er volgen daarna dus nog 3 loodzware wedstrijden. Ik moet er nog even goed over nadenken en deze tegenstander eens goed onder de loep nemen.
Door jou uitgedaagdquote:Op maandag 10 november 2008 11:03 schreef GeneraalUli het volgende:
Jeugdfriendly iemand?
Twello FC A1 (36424)
speel op woensdagavond jeugdcomp, dus elke andere dag is ok.
Geaccepteerd.quote:Op maandag 10 november 2008 11:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Door jou uitgedaagd
Jeugdteam Speelterrein Aftrap Regels
Twello FC A1 FC RKDEO'S TOEKOMST 14-11-2008 19:05 Normaal Verwijder
quote:Rush76
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval zwak (heel laag)
Middenveld redelijk (laag)
Rechterverdediging uitstekend (hoog)
Centrale verdediging goed (zeer hoog)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval zwak (heel laag)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval zwak (heel laag)
K.F.C. Minnertsga
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (zeer hoog)
Aanval redelijk (hoog)
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval formidabel (zeer hoog)
Linkeraanval redelijk (heel laag)
GVD 3-1 verloren. Dat slaat toch weer helemaal nergens op? Balbezit was 51-49 en 50-50. Dan ben ik toch gewoon beter verdomme...quote:Rush76 3-5-2 Normaal () 3
13.59
190 85 66 39
47.0 20.0 22.5 4.5
K.F.C. Minnertsga 4-4-2 Normaal () 1
14.85
205 73 60 72
57.5 21.5 20.5 15.5
Tja.. feyenoord wint ook wel eens. Soms is het echt te randomquote:Op maandag 10 november 2008 11:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
GVD 3-1 verloren. Dat slaat toch weer helemaal nergens op? Balbezit was 51-49 en 50-50. Dan ben ik toch gewoon beter verdomme...
quote:Op maandag 10 november 2008 11:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Tja.. feyenoord wint ook wel eens.
Dat je 3 - 1 verliest is wel wat overdreven. Gezien de veldverhouding zou een gelijk spel meer op zn plaats zijn geweest. Maar zoals Nico al zei is t soms echt te random. Dat is kut maar waar. Om echt van zo een team makkelijk te winnen zal je toch je mid veel sterker moeten maken.quote:Op maandag 10 november 2008 11:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
GVD 3-1 verloren. Dat slaat toch weer helemaal nergens op? Balbezit was 51-49 en 50-50. Dan ben ik toch gewoon beter verdomme...
[..]
[..]
Vormquote:Op maandag 10 november 2008 15:51 schreef Outpost76 het volgende:
Om echt van zo een team makkelijk te winnen zal je toch je mid veel sterker moeten maken.
Dat probleem heb ik ook.quote:
Hebbie nog tipsquote:Op maandag 10 november 2008 03:07 schreef REFUSED het volgende:
De manager.
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 15:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat je 3 - 1 verliest is wel wat overdreven. Gezien de veldverhouding zou een gelijk spel meer op zn plaats zijn geweest. Maar zoals Nico al zei is t soms echt te random. Dat is kut maar waar. Om echt van zo een team makkelijk te winnen zal je toch je mid veel sterker moeten maken.
[..]
Ik heb toch gelijk?quote:Op maandag 10 november 2008 16:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Nog iemand een jeugdfriendly tegen mijn jonge honden ?
Waarom huil je dan over t feit dat jij denkt dat je had moeten winnen?quote:
Welke cup?quote:Op maandag 10 november 2008 21:43 schreef aezop het volgende:
Ah balen nu bne ik te laat voor de cup of niet?
Ik spreek t liefst iedereen tegen ook al hebben zij geen gelijk!quote:Op maandag 10 november 2008 22:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
er is toch ook niemand die je tegen spreekt?
truequote:Op maandag 10 november 2008 22:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
er is toch ook niemand die je tegen spreekt?
laten we niet hopen dat Ajax net zoals jouw team gaan presterenquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
Godver mijn spits vorige week geblesseerd en KJ huntelaar zn enkelband scheurd t af.T lijkt wel toeval
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
laten we niet hopen dat Ajax net zoals jouw team gaan presteren
idd.. die gele kaart die Van Der Wiel zondag kreeg.. Wat een schandalige overtreding was dat!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:42 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Dan had Outpost ook dik bovenaan gestaan bij de VJ-awards, met Suarez en Van der Wiel
Ze staan alle 2 2e dus t klopt aardig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
laten we niet hopen dat Ajax net zoals jouw team gaan presteren
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:42 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Dan had Outpost ook dik bovenaan gestaan bij de VJ-awards, met Suarez en Van der Wiel
Verwacht je ook kampioen te worden? Dan vind ik het goedquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze staan alle 2 2e dus t klopt aardig.
[..]Ik heb een boete systeem waar door mn spelers dus geen gele kaarten ed durven op te lopen (cq vallen.)
Nee dat verwacht ik niet helaas. Daar zal ik nog een seizoen of 2 op moeten wachten na dit seizoen. 2e worden en dan promoveren is me te min. Kampioen of niet!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Verwacht je ook kampioen te worden? Dan vind ik het goed
hehe herkenbaar.. ik wil ook altijd promotie door middel van het kampioenschap.. als dat niet meer lukt, laat ik me gewoon 3de worden.. ik wil die medaillesquote:Op woensdag 12 november 2008 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat verwacht ik niet helaas. Daar zal ik nog een seizoen of 2 op moeten wachten na dit seizoen. 2e worden en dan promoveren is me te min. Kampioen of niet!
Juist! ik heb er al 4 dus die 5e wordt een mijlpaal.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:04 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hehe herkenbaar.. ik wil ook altijd promotie door middel van het kampioenschap.. als dat niet meer lukt, laat ik me gewoon 3de worden.. ik wil die medailles
daar moet dan natuurlijk op gedronken wordenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Juist! ik heb er al 4 dus die 5e wordt een mijlpaal.
op mijn niveau ook nietquote:Op woensdag 12 november 2008 13:11 schreef nicomart het volgende:
Op mijn niveau is 2e worden niet eens genoeg voor promotie
vroegerquote:Op woensdag 12 november 2008 13:21 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
op mijn niveau ook niet
maar ik heb het over die goede oude tijd toen ik zo laag speelde dat het nog wel genoeg was..
Gaaf! Ik speel HT in vroeger tijdenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:21 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
op mijn niveau ook niet
maar ik heb het over die goede oude tijd toen ik zo laag speelde dat het nog wel genoeg was..
Toen je poep nog met een lange oe schreefquote:Op woensdag 12 november 2008 14:16 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja toen alles nog beter was..
hahahahahaha tering leiersquote:Op woensdag 12 november 2008 13:21 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
op mijn niveau ook niet
toen Ajax nog wel es kampioen werdquote:Op woensdag 12 november 2008 15:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Toen je poep nog met een lange oe schreef
vorig seizoen is ook vroegerquote:Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahahaha tering leiersDat was voor jou trouwens vorig seizoen nog ArcturusMengsk. Dus vroegah?
Vorig seizoen werd Ajax geen kampioenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:43 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
toen Ajax nog wel es kampioen werd![]()
[..]
vorig seizoen is ook vroeger
gelukkig niet..quote:Op woensdag 12 november 2008 16:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd Ajax geen kampioen
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:22 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
gelukkig niet..
maar heeel vroeger wel zo nu en dan..
ach het seizoen is nog lang..quote:Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dit jaar weer als AZ het niet wordt
daarom.. zullen we er over ophouden?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:48 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach het seizoen is nog lang..
goed bezig!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef ScudRaket het volgende:
3-1 gewonnen
7e ronde weer tegen iemand uit V.
Het wordt wel moeilijker omdat ik ook een belangrijke wedstrijd in de competitie heb: Uit tegen nummer 1
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef ScudRaket het volgende:
3-1 gewonnen
7e ronde weer tegen iemand uit V.
Het wordt wel moeilijker omdat ik ook een belangrijke wedstrijd in de competitie heb: Uit tegen nummer 1
Ik kan beide wedstrijden wel winnen, maar dan moet ik met het eerste spelen. Gevolg: Geen training voor de helft van de trainees. Ik moet eens kijken wat ik ga doen.quote:
Gewoon 2 keer met het eerste .Je verdient veel meer met een thuiswedstrijd beker dan 1 training.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik kan beide wedstrijden wel winnen, maar dan moet ik met het eerste spelen. Gevolg: Geen training voor de helft van de trainees. Ik moet eens kijken wat ik ga doen.
Stuur een PM.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Ohw ja JD mocht je meelezen en nog wat geld overhebben
Youp Valkenberg (194988707)
een openingsbod zou zeeer gewaardeerd worden..
Ik dacht ik kijk ff en doe als t kan dat bod maar 2,5 mil heb ik niet liggenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Ohw ja JD mocht je meelezen en nog wat geld overhebben
Youp Valkenberg (194988707)
een openingsbod zou zeeer gewaardeerd worden..
Jawel. Nog meer vormdrops...quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:39 schreef Yurzinho het volgende:
Helemaal nix, die trainingen de laatste weken
komradquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:40 schreef komrad het volgende:
Oh ja, zit ook nog steeds in de beker, moet nu tegen een IV'er
quote:Jasper Epskamp (CM) [2 maal een kaart gekregen] Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 34 590, 24 jaar en 46 dagen, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Positiespel: wereldklasse Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Francesco Chiossi (W) Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 5 150, 19 jaar en 26 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Positiespel: formidabel Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Begint eindelijk eens ergens op te lijken... alleen wéér vormdropsquote:Walter Hupkes (W) Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 4 350, 18 jaar en 64 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: formidabel Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
grumpeyquote:
verdedigen +1quote:
Ştefan Buciuman
TSI = 3 310, 17 jaar en 60 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest FCRA1-speler Lucien Locke in de 79e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Wilmar Albertema.
En weer een lekkere training!quote:Cyril Bossely Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van matig naar redelijk.
Hernán Andreu Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van matig naar redelijk.
Zefiros Fanariotis Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van goed naar uitstekend.
Matthieu Reijnders Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van redelijk naar goed.
Bjorn Rochus Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van uitmuntend naar briljant.
Yip Nieuwenhuis Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van redelijk naar goed.
Benjamin van Luin Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van redelijk naar goed.
Gideon van Olphen Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van redelijk naar goed.
Arnold Bloemhard Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van zwak naar matig.
quote:Allard Wolff [playerid=224352493]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Volgende verjaardag: 07-03-2009
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 410 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Bij mij werkt t prima.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:16 schreef Xummon het volgende:
heb het gevoel dat hattrick er zo weer uit vliegt, site loopt niet echt snel
Dit zei mn jeugd trainer afgelopen week :quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Sjefke van Wessel.
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Hij was al redelijk in vleugels spel en nu dus ook goed in verdedigenquote:Sjefke van Wessel: We hebben deze week ook Verdedigen getraind. Hij lijkt daarin goed te zijn.
quote:Er dreigt faillissement!!!
Je club staat op het randje van faillissement, want je hebt de toegestane schuldenlimiet (500 000 ¤) overschreden. Je hebt nu 2 weken de tijd om dit ongedaan te maken en weer onder de limiet te komen. Dringend advies: regel het zo snel mogelijk!
Als je er niet in slaagt om je schuld naar behoren te verkleinen, wordt je team gelockt en zal eventueel een andere manager jouw plek in Hattrick overnemen. Hou in de gaten dat je financiële overzicht maar eens in de week wordt geüpdatet, zodat deze waarschuwing ook geldig blijft als je boven de limiet zit voordat de wekelijkse update is geweest.
Dus, nogmaals: begin nu meteen spelers te verkopen en/of op andere manieren de kosten te drukken, of je raakt je club kwijt!
nou ja hopelijk is ie ook een beetje goed in positiespel.. beter iets dan niets..quote:Ja? Oh, hallo ArcturusMengsk!
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Stijn Lauwers en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Scoren. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Passen wordt! Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Je kunt deze jongen vaak fantastische trucs zien uithalen op de training - dat is een van zijn kenmerkende trekjes.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Simi Gasiorek maakte gretig gebruik van de penalty die psychologist na 52 minuten kreeg toegewezen, zodat er 1-2 op het scorebord kwam te staan. Na een overtreding in de 54e minuut kreeg psychologist op de rand van het strafschopgebied een vrije schop toegewezen. Simi Gasiorek wist deze kans te benutten en de stand weer gelijk te trekken: 2-2.
Ik train 'm zelf een paar niveau's in verdedigen. Misschien ook nog wat passen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:49 schreef One_conundrum het volgende:
gaat die in de verkoop Generaal?
Ik ben er 2x geweest maar beide keren was er niemandquote:Op zondag 16 november 2008 22:25 schreef TheVulture het volgende:
2-0 gewonnen uit bij een directe concurrent dus ik lijk nu wel redelijk veilig al
Ben ik trouwens de enige die niet op IRC kan komen? ik kan het kanaal nergens vinden
Zolang je hem niet zelf hebt veroorzaakt is er niets aan de hand.quote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef ArcturusMengsk het volgende:
WO gehad vandaag... verpest dat ook je training?
gelukkig maar..quote:Op zondag 16 november 2008 23:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zolang je hem niet zelf hebt veroorzaakt is er niets aan de hand.
Nog even voor de deadline, altijd spannend.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:39 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat gokken jullie dat ik hiervoor krijg ongeer?
Nikolay Tambovskiy (202891023)
19 jaar en 20 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Total Skill Index (TSI): 7 960
Loon: 4 788 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: formidabel
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Gekocht op zijn 18de als goed keeper voor iets meer dan 300000.
Vandaag op formidabel gesprongen terwijl hij godverdomme een paar dagen geleden 19 is geworden
gezellig..quote:Op maandag 17 november 2008 19:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
huuuj, ik meld me ook even... Legia Meerzicht (148442), atm 5e in de VII
ow voor die fed bedoel jequote:Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
gezellig..
en ik heb je aanmelding maar even geaccepteerd na je inspirerende HT-mailtje
true.. Het is ook meer voor de showquote:Op maandag 17 november 2008 19:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ow voor die fed bedoel jedaar ben ik al weer weg
hierzo zit het forum, daar heb ik die federatie niet voor nodig
quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
Screen van inspirerende HT-mailtje!
quote:
Zit wat in. We zitten niet voor niks op fok! dat forum op hattrick zuigt!quote:Re: Fok! Federatie
Verzonden 2008-11-17 15:38:00
Van -niels-
ja dr is geen reet aan, kan ik net zo goed in een andere fed, waar wel dingen op het forum zijn...
daag me maar uit.. mijn kids mogen geloof ik ook weer..quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:09 schreef Yurzinho het volgende:
Iemand een jeugdfriendly? Mijn kids mogen weer aan de arbeid
Idd.. is ook gewoon crap daar.quote:Op maandag 17 november 2008 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
zn reactie op mijn vraag waarom hij al weer weg was uit onze befaamde fed :
[..]
Zit wat in. We zitten niet voor niks op fok! dat forum op hattrick zuigt!
Nee hoor geen punt juist gezellig All1 je bent helaas net te laat om nog mee te kunnen doen aan de Fok!Cupquote:Op dinsdag 18 november 2008 07:14 schreef Jorntje het volgende:
Enig bezwaar als ik me ff registreer bij de Fok! Federatie? (H)
Ik wil je net uitdagen, maar dat gaat niet:quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
Idd.. is ook gewoon crap daar.
Mijn jonge jongens zijn er ook weer klaar voor om te spelen met leeftijdgenootjes.. De Nootjes (36151) mogen worden uitgedaagd.
Nu maar een advert geplaatst op HT, en binnen 3 minuten een friendly in Spanje geregeld. Kunnen de kids daarna lekker los in Salou ofzoquote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 20-11-2008
Ik neem aan dat je voor ADO gaat he?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
Shit.. mag ik zondag naar Feyenoord-ADO als journalist![]()
Na afloop een verslag maken over de wedstrijd en ook nog eens wat spelers interviewen. Ik heb er helemaal geen ervaring mee en dan mag ik ook nog eens naar Feyenoord
Ik ga voor www.goal.com waar ik verslag voor doe, maar stiekem hoop ik dat ADO wint natuurlijk. Maar als journalist moet je objectief blijvenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:10 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor ADO gaat he?
Den Haag
Leuk man, ben wel een beetje jaloers eigenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ga voor www.goal.com waar ik verslag voor doe, maar stiekem hoop ik dat ADO wint natuurlijk. Maar als journalist moet je objectief blijven
begrijpelijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Leuk man, ben wel een beetje jaloers eigenlijk
Coolquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
Na afloop een verslag maken over de wedstrijd en ook nog eens wat spelers interviewen. Ik heb er helemaal geen ervaring mee en dan mag ik ook nog eens naar Feyenoord
Om kritische vragen te stellen aan Feyenoord hoef je je niet zo goed voor te bereiden hoor. Dat gaat vanzelf heden ten dage.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
begrijpelijk![]()
Ik ben meer een beetje zenuwachtig. Wordt echt voor het eerst dat ik iets journalistieks moet doen. Ben benieuwd hoe dat interviewen zal gaan. Denk dat ik het sowieso even goed moet voorbereiden
nee, maar ik denk niet dat ze het tof vinden als ik ga vragen waarom ze voetballen als lamme mietjes en waarom ze uberhaupt nog voetballen, omdat Ajax toch wel kampioen wordtquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Om kritische vragen te stellen aan Feyenoord hoef je je niet zo goed voor te bereiden hoor. Dat gaat vanzelf heden ten dage.
Wel tof hoor, lijkt me een hele aparte ervaring. Veel plezier!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee, maar ik denk niet dat ze het tof vinden als ik ga vragen waarom ze voetballen als lamme mietjes en waarom ze uberhaupt nog voetballen, omdat Ajax toch wel kampioen wordt
post je wel even het antwoord? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee, maar ik denk niet dat ze het tof vinden als ik ga vragen waarom ze voetballen als lamme mietjes en waarom ze uberhaupt nog voetballen, omdat AjaxPSV toch wel kampioen wordt
Dat PSV met een gerust hart tien punten voorsprong weggeeft, betekent niet dat andere clubs dat ook doen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:33 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
post je wel even het antwoord? Ben wel benieuwd
Wolven fc?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:54 schreef Game_Error het volgende:
[ afbeelding ]
Drie maal raden welk team ik ben
Cool man!! Jammer idd dat t deze wedstrijd is. Aangezien jij Ajax supporter bentquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
Zie Goal.com neem, ik aan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:33 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
post je wel even het antwoord? Ben wel benieuwd
Wel leuk om hem morgen te laten spelen ivm vorm. Mn reserve spitsen hebben zondag al gespeeld. All1 hopen dat ie dan niet meteen weer lam geschopt wordt.quote:Jędrek Sobowiec Geblesseerd, maar inzetbaar
TSI = 7 560, 27 jaar en 71 dagen, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: goddelijk
Voor wat voor krant/radio/site ga je?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
Zie hierboven www.goal.com dus.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:06 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Voor wat voor krant/radio/site ga je?
(Is ook zwaar jaloers)
Ja, ach.. Ik ben Ajax-supporter, maar bovenal een voetbalgek. AZ-Ajax volg ik wel op mijn mobielquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Cool man!! Jammer idd dat t deze wedstrijd is. Aangezien jij Ajax supporter bentDe 2 "aards vijanden" hahahahahaha
* Outpost76 is best jaloers ook al is t 010 - 070
Spammert!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ga voor www.goal.com waar ik verslag voor doe, maar stiekem hoop ik dat ADO wint natuurlijk. Maar als journalist moet je objectief blijven
Leugens!quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik heb verder nix met die site, behalve dat ik er af en toe wat leuke dingetjes voor doe
iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Leugens!
Leuk dat je voor journalistje mag spelen
Dus toch maar niet voor de counter gegaan met een lager mid dan hij? Misschien is dat een optie voor de return.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zie hierboven www.goal.com dus.
Ik zit alleen te denken wat in aan welke ADO speler zou moeten vragen. Ik ken alleen KnopperNee, das onzin. Maar ik wil wat gasten spreken die normaal Nederlands kunnen en die wat voorstellen.
Ik kan het natuurlijk hebben over het wisselvallige presteren en eventueel wat dingen die tijdens de wedstrijd zijn gebeurd, maar over een team als ADO heb je zo weinig achtergrondinformatie. Over Ajax, Feyenoord en PSV hoor je altijd genoeg.
[..]
Ja, ach.. Ik ben Ajax-supporter, maar bovenal een voetbalgek. AZ-Ajax volg ik wel op mijn mobiel
Ik hoop op een beetje rellen en een lekkere stevige pot voetbal.
Om ook ff ontopic te blijven.. Ik heb afgelopen zondag mijn eerste puntverlies geleden. 2 punten verloren tegen een serke counterploeg. Snel 1-0 achter, gelukkig kwam ik nog tot 1-1. Mijn verdeding was sterk genoeg, maar mijn middenveld was niet hoog genoeg om verschil te maken en aanvallend kwam ik er eigenlijk helemaal niet doorheen.
Nu weer 2 moeilijke wedstrijden en dan dus deze ploeg weer. Ik denk dat ik gewoon weer voor een 3e plek ga dit seizoen. Gelukkig heb ik wel een makkelijker eind van de competitie.
Die heeft geen verstand van voetbal dus daar zou ik niet mee vergeleken willen worden.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:50 schreef drummerdude het volgende:
Ach, hij heeft verstand van voetbal, anders zat hij daar niet. Maar hij vind het gewoon leuker om de Nederlanders te irriteren...
Welke van de 2 zouden jullie opstellen?quote:Javiero Gajardo [1 maal een kaart gekregen] Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 1 720, 27 jaar en 12 dagen, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Alexey Mylnikov [2 maal een kaart gekregen] Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 1 890, 21 jaar en 20 dagen, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Dacht ik ook maar ja hij heeft wel minder ervaring.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:42 schreef drummerdude het volgende:
Alexey Mylnikov
(die naam alleen al)
Nee voor de return ga ik dat wel doen inderdaad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus toch maar niet voor de counter gegaan met een lager mid dan hij? Misschien is dat een optie voor de return.
Verder kan je natuurlijk aan knoppert vragen hoe t kan dat hij zn oude niveau niet haalt sinds zn blessure bij ajax toen der tijd (voor de doorbraak van vd Vaart wat hem uit de basis hield). Das een vraag die ik nog nooit aan hem gesteld heb gezien\gehoord. Met wat hij dan zegt kan je weer je vervolg vraag stellen.
Die naam is toch geweldig!! Als de Kalashnikov niet Kalashnikov had geheten, maar Mylnikov dan had hij hem zeker uitgevonden!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar ja hij heeft wel minder ervaring.
(wat is er met die naam dan? Vind je m gewoon gaaf of lijkt ie ergens op?)
Als het regent: Mylnikovquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke van de 2 zouden jullie opstellen?
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee voor de return ga ik dat wel doen inderdaad.
Maar misschien gaan dat soort vragen wat ver voor een after-match praatje. Met ADO doet tie het best aardig natuurlijk, maar dat is natuurlijk een ander niveau. Denk allen dat iedereen Knopper wil spreken, dus ik zou dan eerder voor die Meric gaan ofzo. Dat is een beetje de revelatie van dit moment.
Hahahahaha Hier moet je een zwak voor namen uit Rusland ed staten (Kazachstan in dit geval) hebben want voor mij is t gewoon een naam net als de mijine.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die naam is toch geweldig!! Als de Kalashnikov niet Kalashnikov had geheten, maar Mylnikov dan had hij hem zeker uitgevonden!!!
Hoe weet ik nou of t gaat regenen zondag woensdag? (op hattrick dan) Het is er nu nog droog.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als het regent: Mylnikov
Morgen 7e ronde in de beker. Met kansen op de 8e rondeJammer alleen dat het een derby is
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:10 schreef Ender_Wiggin het volgende:
kun je tegenwoordig de hatstats niet meer zien met die addons van mozilla of heb ik per ongeluk iets in de instellingen veranderd?
Hè balen. Naja, dan volgende keer beterquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor geen punt juist gezellig All1 je bent helaas net te laat om nog mee te kunnen doen aan de Fok!Cup
Als het mee zit en er zijn tzt genoeg inschrijvingen dan begint t weer aan t begin van volgend seizoen.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:31 schreef Jorntje het volgende:
[..]
Hè balen. Naja, dan volgende keer beter.
Lache dat je toch weer gaat spelen!!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:16 schreef Lennox het volgende:
Wat is er met een paar seizoenen geleden voornamelijk veranderd? Heb weer een team en ga weer spelen. Eerste trainees zijn aangekocht en de spelers die wat waard zijn staan te koop. Zat nog even naar mn oude team te zoeken. Nog steeds in VIen nu onder de streep in IX
ha!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:16 schreef Lennox het volgende:
Wat is er met een paar seizoenen geleden voornamelijk veranderd? Heb weer een team en ga weer spelen. Eerste trainees zijn aangekocht en de spelers die wat waard zijn staan te koop. Zat nog even naar mn oude team te zoeken. Nog steeds in VIen nu onder de streep in IX
Tof! Wat is de naam van je nieuwe team?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:16 schreef Lennox het volgende:
ff gezocht maar ik denk dat dit m is :quote:Op woensdag 19 november 2008 13:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof! Wat is de naam van je nieuwe team?.
quote:Hoekse Waard Heroes (146875) Voeg toe aan je bookmarks
Team: Hoekse Waard Heroes
Alias: Lennox1985 Voeg toe aan je bookmarks
Taal: Nederlands
Begonnen: 20-10-2008 00:36
Laatste 5 logins
Meer over de gebruiker
Deze gebruiker heeft geen persoonlijke informatie ingevuld.
Laatste gebeurtenissen
21-10-2008 Je hebt een team gekregen.
Laat alle gebeurtenissen zien
Stimmt. Ga weer oldskool verdedigers trainenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff gezocht maar ik denk dat dit m is :
[..]
Felie!!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:28 schreef ScudRaket het volgende:
1-0 voor!
Edit: 2-0![]()
Op naar ronde 8
Kijk das een echte old skool die harder. Ook weer counter spelen?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:14 schreef Lennox het volgende:
[..]
Stimmt. Ga weer old skool verdedigers trainen
Merci!quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Merci!
3-2 uiteindelijk geworden, maar ik was wel de betere
Een mijlpaal wordt weer aangescherpt!
Nu eens kijken wat er volgende week wacht
Hulde!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Merci!
3-2 uiteindelijk geworden, maar ik was wel de betere
Een mijlpaal wordt weer aangescherpt!
Nu eens kijken wat er volgende week wacht
Wedstrijdverslag van m'n jeugdfriendly zal morgenochtend wel ergens gaan komen. Nu nog een 'bug' vinden dat die pubers ook '90+...' minuten training krijgenquote:De wedstrijd is bezig, er zijn 168 minuten van de tweede helft gespeeld.
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:59 schreef Grumpey het volgende:
ook 5-0 gewonnen in de beker, ook weer een rondje verder
volgende ronde wordt het voor het eerst echt lastig overigens...
Was toch nix mis mee. Kon er alleen niet live bijzijn, maar we hebben die Amerikanen een leuk potje voorgeschoteldquote:Op woensdag 19 november 2008 17:09 schreef One_conundrum het volgende:
Haha, omdat ik een willekeurig stadionnummer heb ingetikt spelen we in de VS. Kom ik er net achter dat die pot vannacht om 01.00 begint
quote:Magnus Landlind Geschatte hersteltijd: 2 weken2 Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 14 910, 27 jaar en 65 dagen, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Positiespel: briljant Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
De 1 liep in de zelfde week +3 op en de andere +4. die met + 3 heeft nu een pleister en de andere nog +2quote:Jedrek Sobowiec Geblesseerd, maar inzetbaar Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 7 700, 27 jaar en 73 dagen, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: goddelijk
Ook felie!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:59 schreef Grumpey het volgende:
ook 5-0 gewonnen in de beker, ook weer een rondje verder
volgende ronde wordt het voor het eerst echt lastig overigens...
Is het niet zo dat die +3 en +4 ook afgeronde getallen zijn? Dat de één, om maar een voorbeeld te noemen, +2,6 had en de ander +4,4 had... Daarom geven die injurycalculators ook altijd een periode aan van bijvoorbeeld 6 tot 10 dagen alvorens ze weer iets verbeterd zijn! Weet het niet zeker, maar lijkt mij logisch..quote:Op donderdag 20 november 2008 12:08 schreef Outpost76 het volgende:
Wat is t verschil in herstel van een blesure tussen deze 2 spelers?
[..]
[..]
De 1 liep in de zelfde week +3 op en de andere +4. die met + 3 heeft nu een pleister en de andere nog +2Ik heb 9 dokters in dienst.
Zou kunnen maar ik vind t verschil van +4 naar +2 en +3 naar pleister in 3 weken nog al groot.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Is het niet zo dat die +3 en +4 ook afgeronde getallen zijn? Dat de één, om maar een voorbeeld te noemen, +2,6 had en de ander +4,4 had... Daarom geven die injurycalculators ook altijd een periode aan van bijvoorbeeld 6 tot 10 dagen alvorens ze weer iets verbeterd zijn! Weet het niet zeker, maar lijkt mij logisch..
Dat dus... vervelend is het wel!!!quote:Blessures:
Soms raken spelers geblesseerd. Als dit het geval is, zal de blessure, tenzij het een lichte is, de speler een paar wedstrijden aan de kant houden. Het risico op blessures neemt toe als de trainingsintensiteit verhoogd wordt. Het inhuren van fysiotherapeuten kan die kans verkleinen.
Oudere spelers hebben meer tijd nodig om weer op te knappen. Je kunt doktoren inhuren om spelers sneller te helpen genezen, maar spelers die al een eind op weg zijn naar de 40 jaar zullen grote problemen hebben om ooit weer fit te worden. Let er op, dat de tijd die aangeeft hoelang de speler geblesseerd is, slechts een schatting is. Als er staat dat je sterspeler één week geblesseerd is, kan dat misschien ook wel 8 of 9 dagen duren.
Vervelend en ik vind t erg raar. Maar goed wie ben ik.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat dus... vervelend is het wel!!!
Blessure staat wel vast hoor, alleen is niet zichtbaar achter de komma.. Via deze Injury Calculator kun je na een wedstrijd vrij eenvoudig en nauwkeurig uitrekenen hoe lang je een speler kwijt bent.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vervelend en ik vind t erg raar. Maar goed wie ben ik.
Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Blessure staat wel vast hoor, alleen is niet zichtbaar achter de komma.. Via deze Injury Calculator kun je na een wedstrijd vrij eenvoudig en nauwkeurig uitrekenen hoe lang je een speler kwijt bent.
En wat Gijs_ eerder zegt, het zou ook zomaar 4,9 en 3,1 kunnen zijn geweest (volgens mij wordt het namelijk naar beneden afgerond..) en dat scheelt bijna 2 weken blessureleed..
quote:Miikka Teronen
TSI = 88 900 , 24 years and 21 days, passable form [pleister]
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities
Playmaking: extra-terrestrial Passing: solid
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: poor
quote:Ernst-Jan Otten
TSI = 95 620 , 25 years and 99 days, solid form
Has excellent experience and weak leadership abilities
Playmaking: excellent Passing: excellent